نوشته شده توسط : sevda

حاجی میرزایی در توییتی از نحوه دسترسی دانش آموزان اتباع به شبکه شاد خبر داد .

محسن حاجی میرزایی، وزیر آموزش و پرورش در توییتی نسبت به دسترسی دانش آموزان اتباع به شبکه شاد توضیحاتی داد. 

او نوشت: «گفته شد دانش آموز ⁧افغانستانی به دلیل اینکه کدملی نداشته از دسترسی به شاد محروم شده است در حالیکه ⁧دانش آموزان اتباع ⁩دارای یک کد جایگزین ⁧کدملی ⁩هستند و توسط وزارت کشور به اتباع خارجی تعلق می‌گیرد و برای احراز هویت در ⁧شاد ⁩می‌توانند از آن کد به جای کد ملی استفاده نمایند».

منبع : نحوه دسترسی دانش آموزان اتباع به شبکه شاد



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

معاونت آموزشی درخصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ( بدون آزمون - استعداد درخشان ) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اطلاعیه ‌ای صادر کرد .

معاونت آموزشی درخصوص پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته ( بدون آزمون - استعداد درخشان ) برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اطلاعیه ‌ای صادر کرد . در این اطلاعیه آمده است:


دانشگاه تهران در اجرای سیاست ‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره کارشناسی ارشد با استناد به آئین‌نامه‌ های شورای هدایت استعداد درخشان وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، مصوبات شورای آموزشی دانشگاه ، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از بین دانشجویان ورودی سال ۱۳۹۶ که جزو پانزده درصد برتر دانشگاه تهران و یا دانشگاه‌های مشمول این فراخوان باشند ، در کلیه رشته‌ هایی که از طریق آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد به صورت مازاد بر ظرفیت و با رعایت کامل مقررات مربوط دانشجو می‌ پذیرد .

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط نسبت به ثبت ‌نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems1.ut.ac.ir قسمت داوطلبان استعداد درخشان و سپس انتخاب عنوان پذیرش، از تاریخ ۰۱/‏۰۹/‏۹۹‬ لغایت ۲۰/‏۰۹/‏۹۹ ‬ اقدام نمایند .

 

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران از 1 آذر ماه شروع می شود .

برای کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص شیوه‌نامه و شرایط ثبت‌ نام کلیک کنید .

منبع : ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه تهران



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ باید دفترچه ثبت نام کنکور سراسری رو از سایت سنجش دانلود کرده و با دقت مطالعه کنن . با توجه به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد با هم داو.طلبایی که متقاضی ورود به دانشگاه آزاد هستن ، هم باید شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 رو داشته باشن .

 

 


هر سال بیش از یک میلیون نفر در ماراتن نفس گیر کنکور برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم رقابت می کنن . طبیعتا برای شرکت در کنکور سراسری هم مثل بقیه آزمون ها ، شرایطی تعیین میشه و داوطلبا برای شرکت در این آزمون باید شرایط ثبت نام در کنکور سراسری رو داشته باشن .

بخاطر اهمیت اطلاع از شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 ،  در ادامه این مقاله تمامی شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ رو گفتیم تا شما از تمامی شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 با خبر بشین و بدون نگرانی ثبت نام خودتون رو انجام بدین . پس با ما همراه باشین !

 

 

شرایط عمومی ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد ثبت نام در کنکور سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن در صورتی می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن که تمامی شرایط لازم برای ثبت نام کنکورسراسری 1400 رو داشته باشن . این شرایط شامل دو بخش شرایط عمومی و اختصاصی میشه که در این قسمت شرایط عمومی لازم برای ثبت نام رو گفتیم . 

 اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده در قانون اساسی

 دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران

 نداشتن سابقه عضویت در ساواک و فراماسونری و بازمانده های اون ها

 نداشتن فساد اخلاقی

 نداشتن اعتیاد به هیچ نوع مواد مخدر

برای اطلاع از جزئیات شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

معمولا شرایط عمومی ثبت نام در همه آزمون ها با هم یکسانه و تفاوت اصلی شون در شرایط اختصاصی هر آزمونه . داوطلبا برای ثبت نام آزمون سراسری 1400 علاوه بر داشتن شرایط عمومی ، لازمه تا شرایط اختصاصی گفته شده در دفترچه ثبت نام رو هم داشته باشن . در این قسمت تموم شرایط اختصاصی لازم برای شرکت در کنکور سراسری ۱۴۰۰ گفته شده .

 

 داوطلبا برای شرکت در کنکور سراسری 1400 باید یکی از مدارک زیر رو داشته باشن

 

 گواهینامه دوره پیش دانشگاهی ( نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی )

 دیپلم نظام آموزشی جدید ( 3-3-6 ) در یکی از شاخه های نظری ، کاردانش و یا فنی حرفه ای

 دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه

 مدرک کاردانی یا همون فوق دیپلم

1. تاریخ فارغ التحصیلی برای رشته هایی که در نیمسال اول پذیرش دارن نهایتا تا 31 شهریور ۱۴۰۰

2.  تاریخ فارغ التحصیلی برای رشته هایی که در نیمسال دوم پذیرش دارن نهایتا تا 30 بهمن ۱۴۰۰

 

 سایر شرایط اختصاصی لازم جهت ثبت نام در کنکور سراسری 1400

 

 دانشجوی دوره روزانه حق نداره در کنکور سراسری ثبت نام کنه مگر این که تا 25 اسفند ۹۹ انصراف قطعی خودشو به دانشگاه محل تحصیلش اعلام کنه . اما دانشجوی غیر روزانه یا دانشگاه آزاد می تونه بدون انصراف ، در آزمون ثبت نام کنه و بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۰ ، اگه در رشته مد نظرش قبول شد ، از دانشگاه قبلیش انصراف بده .

 

 داوطلبایی که در آزمون سال گذشته  تو دوره روزانه قبول شدن ، اگه بخوان مجدد در کنکور 1400 ثبت نام کنن . مجازن انتخاب رشته دوره های غیر روزانه و دانشگاه آزاد رو انجام بدن ، چون از روزانه های کنکور 99 محرومن مگر اینکه اقدام به لغو این محرومیت کرده باشن .

بیشتر بخوانید: محرومیت از کنکور سراسری

 فارغ التحصیل رشته های کارشناسی وزارت بهداشت ( اونایی که طرح اجباری دارن ) باید نهایتا تا تاریخ 31 شهریور 1400 و یا 30 بهمن 1400 طرح خودشون رو تموم کنن ، البته اگه در مقطع دکتری عمومی پزشکی ، دندانپزشکی و داروسازی قبول بشن ، می تونن طرحشون رو بعد از تموم کردن مقطع جدید انجام بدن .

 

 فارغ التحصیلای کاردانی رشته اپتیک که قبل از سال 89 قبول شدن ، می تونن رشته کارشناسی پیوسته بینایی سنجی رو بخونن البته اگه در گروه آزمایشی علوم تجربی شرکت کنن و نمره علمی و شرایط لازم رو داشته باشن .

بیشتر بخوانید: موفقیت در کنکور سراسری

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به سوالات شما در مورد شرایط ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ پاسخ بدن شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعاتشون استفاده کنین . همچنین می تونین با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو در جریان همه اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور 1400 قرار بگیرین .

 

 برای موفقیت در کنکور سراسری لازمه تا حتما با برنامه ریزی پیش برین ، اگه تا الان مطالعه خوبی نداشتین ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین تا بتونین یک برنامه ریزی خوب برای خودتون داشته باشین .

در ادامه بخوانید: برنامه ریزی کنکور سراسری



سوالات متداول

 

1- ✔️ دانشجوی دوره روزانه در چه صورتی می تونه در کنکور سراسری شرکت کنه ؟

✔️ این دانشجوها در صورتی که انصراف داده باشن ، می تونن در کنکور سراسری ثبت نام کنن که شرایط انصراف بطور کامل در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ برای شرکت در آزمون سراسری چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای شرکت در کنکور سراسری نداشتن فساد اخلاقیه ، بقیه شرایط عمومی و اختصاصی لازم در این مقاله گفته شده .

3- ✔️ برای شرکت در کنکور سراسری چه مدارکی لازمه ؟

✔️ داشتن یکی از مدارک پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام جدید لازمه که مدارک دیگه ای هم که برای ثبت نام مورد قبوله رو در این مقاله گفتیم .

منبع : شرایط ثبت نام کنکور



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه . متقاضیای شرکت در این آزمون باید طبق زمان بندی اعلام شده وارد سایت گفته شده ، بشن و ثبت نام آزمون سراسری گروه آزمایشی مد نظرشون رو انجام بدن .

 

 

کنکور سراسری به عنوان بزرگ ترین رویداد علمی کشورمون ، از طریق سازمان سنجش و زیر نظر وزارت علوم برگزار میشه . با توجه به گسترش اینترنت و در دسترس بودن اون در سراسری دنیا ، چند سالیه که ثبت نام کنکور سراسری از شیوه کاغذی و سنتی به ثبت نام اینترنتی تغییر کرده .

از اونجایی که هنوز خیلی از داوطلبای کنکور سراسری نمی دونن در کدوم سایت باید ثبت نامشون رو انجام بدن و آدرس سایت ثبت نام رو ندارن . برای همین تو این مقاله نحوه ورود به سایت ثبت نام و لینک ورود به سایت سازمان سنجش رو گذاشتیم . همراهمون باشین !

 

 

لینک ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور سراسری 1400 به اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام این آزمون به نشانی sanjesh.org انجام میشه . تموم متقاضیایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن ، باید طبق زمان بندی اعلام شده وارد سایت سازمان سنجش بشن و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام و بررسی شرایط ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ ثبت نام کنن .

با توجه به ادغام کنکور سراسری و آزمون دانشگاه آزاد با هم ، متقاضیای ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد 1400 هم باید در زمان ثبت نام آزمون سراسری وارد سایت سازمان سنجش بشن و از طریق لینک ثبت نام آزمون سراسری 1400 اطلاعات فردی و تحصیلیشون رو در فرم اینترنتی مربوط وارد کنن .

ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، از یکشنبه 12 بهمن ماه شروع شده و تا روز شنبه 18 بهمن ماه ادامه داره ، لینک ثبت نام آزمون سراسری همزمان با شروع ثبت نام این آزمون در سایت سنجش فعال میشه . برای راحتی کار داوطلبا به محض شروع ثبت نام ، لینک ورود به این سایت رو براتون میذاریم . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به کنکور سراسری 1400 مطلع بشین .

 

به محض شروع ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، لینک ثبت نام این آزمون در این مقاله قرار داده میشه .

بیشتر بخوانید : راهنمای کامل ثبت نام کنکور سراسری

 

 

نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

همونطور که گفتیم ، ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه و تموم اونایی که با توجه به دفترچه ثبت نام این ازمون ، شرایط ثبت نام کنکور سراسری 1400 رو دارن ، می تونن وارد لینک ثبت نام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شده و ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

  • مراحل ورود به سایت ثبت نام کنکور سراسری 1400​​
  1. ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست
  3. کلیک روی لینک ثبت نام آزمون سراسری ۱۴۰۰
  • راهنمای تصویری نحوه ورود به سایت ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

 جستجوی کلمه " سازمان سنجش " ، " سایت سنجش " یا " sanjesh .org "

 

 

 انتخاب سایت رسمی سازمان سنجش مطابق تصویر زیر

 

 

 انتخاب گزینه سراسری از منوی سمت راست

 

 

 کلیک روی لینک ثبت نام آزمون سراسری 1400

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشتس ، به محض فعال شدن لینک ثبت نام کنکور سراسری 1400 تصاویر بروز رسانی میشن .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام کنکور سراسری

 

داوطلبا می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشن و تموم سوالاتشون رو در مورد سایت ثبت نام کنکور 1400 از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن .

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور سراسری از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ ثبت نام کنکور سراسری به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می گیره .

3- ✔️ ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ، ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد هم در سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک ورود به این سایت در مقاله قرار داده شده .

منبع : سایت ثبت نام کنکور سراسری sanjesh.org



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

بخاطر یکی شدن کنکور دانشگاه ازاد و سراسری داوطلبایی که قصد ادامه تحصیل تو دانشگاه آزاد برای مقطع ارشد رو دارن باید طبق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه ثبت نام خودشون رو انجام بدن و دفترچه ای مجزا برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد منتشر نمیشه .

 

 

فارغ التحصیلا و دانشجوهای سال آخر کارشناسی که قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رو در دانشگاه آزاد دارن ، باید منتظر انتشار دفترچه ثبت نام ارشد باشن تا به محض اینکه دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد تو سایت سازمان سنجش منتشر شد اون رو از سایت دانلود کنن .

بعد از دانلود با مطالعه شرایط و ضوابط نوشته شده در دفترچه ، خودشون رو برای شرکت تو کنکور کارشناسی ارشد آماده کنن . حالا در ادامه در مورد زمان و جزئیات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم . با ما همراه باشین !

برای دانلود لیست رشته های ارائه شده در کنکور ارشد 1400 کلیک کنین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1400 لینک دانلودش رو براتون میذاریم .

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از اونجایی که کنکور دانشگاه آزاد با سراسری ادغام شده دیگه دفترچه ثبت نام مجزایی برای دانشگاه آزاد منتشر نمیشه و داوطلبای متقاضی ادامه تحصیل ارشد تو دانشگاه آزاد باید طبق همون دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ که تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

سال گذشته دفترچه ثبت نام کنکور ارشد اواسط آذر ماه تو سایت سازمان سنجش منتشر شد و ثبت نام یک روز بعد از زمان انتشار دفترچه شروع شد پس با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش مبنی بر اینکه ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 از 16 آذر شروع میشه پیش بینی می کنیم امسال هم این دفترچه اواسط آذر منتشر بشه  .

با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین می تونین به محض اینکه زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام مشخص شد مطلع بشین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1400 اطلاع رسانی میشه و لینک دانلودش رو براتون میذاریم .

 

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از زمان ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ، داوطلبای متقاضی ادامه تحصیل تو دانشگاه آزاد هم باید طبق شرایط و ضوابط مشخص شده در دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام خودشون رو تو سایت سازمان سنجش انجام بدن .

در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مواردی مثل شرایط و ضوابط اتباع خارجی ، سهمیه ها ، مقررات وظیفه عمومی و جداول رشه های امتحانی نوشته شده که در ادامه به مهم ترین شرایط این دفترچه اشاره کردیم .

 

 کلیه کسایی که مدرک کارشناسی ( لیسانس ) یا کارشناسی ارشد ( فوق لیسانس یا دکترای حرفه ای ) یا دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ 31 شهریور۱۴۰۰ فارغ التحصیل میشن و مدارک اون ها مورد تایید وزارت علوم یا وزارت بهداشته ، می تونن تو آزمون کارشناسی ارشد 1400 شرکت کنن .

 دانشجویای دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته و دوره دکتری ، حق ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1400 را نداشته و  تنها در صورت انصراف قطعی تا پایان مهلت ثبت نام می تونن تو کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شرکت کنن . در صورت عدم انصراف قطعی و قبولی در آزمون ، قبولی آن ها لغو میشه .

 فارغ التحصیلا و دانشجویای رشته های گروه پزشکی ، قبل از اقدام به ثبت نام باید از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی ، وضعیت خودشون رو مشخص و از نظر وزارت مذکور منعی برای ثبت نام و شرکت تو آزمون کارشناسی ارشد و در صورت قبولی برای ادامه تحصیل نداشته باشن .

 فارغ التحصیلا و دانشجویای رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام موافقت کتبی و بدون قید و شرط وزارت آموزش و پرورش را مبنی بر ادامه تحصیل دریافت و اون رو پیش خودشون نگه دارن تا در زمان قبولی به دانشگاه بدن . این داوطلبا در صورت قبولی باید مجدداً به وزارت آموزش و پرورش تعهد خدمت بسپارن .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد

 

مشاوره دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

آزمون کارشناسی ارشد خیلی راحت تر از کنکور سراسری برگزار میشه ، چون شما فقط با داوطلبایی که علاقمند به تحصیل تو رشته امتحانی شما هستن در حال رقابت هستین و تو یه جامعه آماری خیلی کوچیک قراره سنجیده بشین پس به محض اینکه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰منتشر شد اون رو با دقت مطالعه و منابع امتحانی رشته مورد نظر رو بررسی کنین .

پیشنهاد می کنیم حتی اگه فقط قصد ادامه تحصیل تو دانشگاه آزاد رو دارین در صورتی که تو کارنامه اولیه خودتون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه سراسری هم بودین شانس خودتون رو برای قبولی تو دانشگاه های سراسری هم امتحان کنین چون فرایندانتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد و سراسری کاملا مجزا از هم برگزار میشه .اگه هم دوس ندارین استرس شرکت تو کنکور رو تجربه کنین می تونین برای بدون آزمون های ارشد اقدام کنین .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان تا از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به تمامی سوالات شما در مورد دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به بهترین نحو ممکن پاسخ بدن .

در ادامه بخوانید: ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی منتشر میشه ؟

✔️ برای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد دفترچه مجزایی منتشر نمیشه و دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد همون دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشده که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده . 

2- ✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد رو تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که لینک دانلود اون در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ آیا دانشجویان کارشناسی هم می تونن ثبت نام کارشناسی ارشد رو انجام بدن ؟

✔️ دانشجویان کارشناسی اگه تا تاریخ 31 شهریور 1400 فارغ التحصیل شن می تونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن که اطلاعات بیشتر تو این مقاله توضیح داده شده .

منبع : دفترچه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

با توجه به اینکه آزمون ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده ، ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در نیمه دوم آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا باید دفترچه ثبت نام رو دانلود و با دقت مطالعه داشته باشن و بعد از اون برای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنن .

 

 

چند سالیه که آزمون ارشد دانشگاه آزاد حذف شده و داوطلبایی کگ متقاضی تحصیل در این دانشگاه هستن باید همزمان با متقاضیای دانشگاه های سراسری ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رو انجام بدن و تو این رقابت مهم شرکت کنن . در نتیجه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ هم از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه .

اما هنوز خیلی از داوطلبا نمی دونن که چه زمانی باید برای این ثبت نام اقدام کنن و نحوه ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 به چه صورتیه برای همین در ادامه این مقاله در ادامه در مورد زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد توضیح دادیم .

 

 

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید تو زمان اعلام شده در جدول زمانبندی سازمان سنجش ، وارد این سایت بشن و ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو انجام بدن .

طبق اطلاعیه سنجش زمان ثبت نام کنکور اردشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارنفرم ثبت نامشون رو تا تاریخ 23 آذر ماه در سایت سنجش تکمیل کنن . البته داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا به محض اینکه ثبت نام کارشناسی ارشد شروع شد ، با خبر بشن و از ثبت نام جا نمونن .

 

ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد 1400 از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه .

به محض آغاز ثبت نام کنکور ارشد لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام ارشد ۱۴۰۰

 

 

 

نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون ارشد دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام رو دارن و می خوان تو این رقابت مهم شرکت کنن بعد از دانلود دفترچه ارشد و بررسی اون برای ثبت نام اقدام کنن . ما در ادامه راهنمای تصویری نحوه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو گذاشتیl تا بتونین بدون هیچ دردسری ، بتونین برای ثبت نام اقدام کنین .

  • نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش کارشناسی ارشد

  2. خرید کارت اعتباری و انتخاب گزینه ثبت نام جدید

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. تکمیل فرم ثبت نام

  • راهنمای تصویری نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 :

وارد سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org بشین و روی لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( ثبت نام ) " کلیک کنین .

 

 

تو این قسمت باید وارد بخش " خرید سریال ثبت نام " بشین و با استفاده از کارت بانکی که رمز اینترنتی داره ، هزینه ثبت نام رو پرداخت کنین .

 

 

روی " ثبت نام جدید " کلیک کنین .

 

 

سربال ثبت نام رو وارد و با کلیک روی " ورود به سیستم " وارد مرحله بعد بشین .

 

 

در این قسمت باید عکس 3 در 4 خودتون رو از قسمت " choose file " بارگزاری و روی " ارسال تصویر " کلیک کنین تا عکستون توی کادر زیر نشون داده بشه .

 

 

در این قسمت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی ، تحصیلی و همچنین اطلاعات مربوط به مجموعه امتحانی اصلی و شناور ( البته اگه مد نظرتون بود ) رو وارد و بعد از اون گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

در آخر سیستم به شما شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام میده که به مفهوم اینه که ثبت نامتون با موفقیت انجام شده که باید این اطلاعات رو تا اعلام نتایج کنکور ارشد حفظ کنین .

 

این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰ شروع بشه ، این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

 

مشاوره ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به اینکه فرایند ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری کاملا با هم انجام میشه اما بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد و انتشار کارنامه اولیه ، کلا مسیر دانشگاه ازاد و سراسری از هم جدا میشه و داوطلبا باید با توجه به وضعیت مجاز به انتخاب رتشه بودنشون برای انتخاب رشته ارشد آزاد و یا دانشگاه های سراسری اقدام کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربیات کارشناسای مقطع کارشناسی ارشد این سامانه بهره ببرین .

در ادامه بخوانید : انتخاب رشته ارشد آزاد

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنن .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، باید سریال ثبت نام جدایی تهیه کنیم ؟

✔️ خیر ، برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه و خرید سریال ثبت نامی جدا از ارشد سراسری نیست که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در در نیمه دوم آذر ماه انجام میشه که زمان دقیق این ثبت نام در این مقاله گفته شده .

منبع : ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هر سال زمان ثبت نام کنکور ارشد از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ، می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام ، که در اواسط آذر ماهه وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو تکمیل کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که در قصد ورود به مقطع ارشد دانشگاه های سراسری و یا آزاد رو دارن باید پیگیر اطلاعیه های سازمان سنجش باشن تا از زمان ثبت نام ارشد 1400 مطلع شده و در این زمان با ورود به این سایت ثبت نامشون رو انجام بدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا از زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ بی اطلاعن و نمی دونن که چه موقع برای ثبت نامشون باید اقدام کنن ، ما در ادامه این مقاله در مورد تاریخ ثبت نام ارشد توضیح دادیم تا داوطلبا نگرانی از بابت جا موندن از ثبت نام در زمان مشخص شده رو نداشته باشن .

 

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

زمان ثبت نام کنکور ارشد مثل بقیه آزمونای وزارت علوم از طرف سنجش اطلاع رسانی میشه و داوطلبا می تونن طبق این زمان بندی و بعد از فعال شدن لینک ثبت نام در کنکور ارشد شرکت کنن و برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد با هم رقابت کنن .

طبق همین اطلاعیه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ 16 اذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارن تا تاریخ 23 آذر وارد سایت سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن . البته با عضویت در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض آغاز ثبت نام ارشد مطلع میشین .

 

ثبت نام کنکور ارشد 1400 از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه .

به محض شروع ثبت نام آزمون ارشد لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

 احیانا اگه از ثبت نام کنکور ارشد در زمان مشخص شده جا موندین می تونین در زمان تمدید مهلت ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنین .

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام ارشد

 

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با شروع ثبت نام ، دفترچه ثبت نام ارشد هم تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه که در اون شرایط شرکت تو کنکور ارشد هم نوشته شده و داوطلبا لازمه قبل از ثبت نام این شرایط رو بررسی و همچنین مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو انتخاب کنن و بعد از اون اطلاعاتشون رو تو سایت سنجش ثبت کنن . 

تموم متقاضیا می تونن علاوه بر شرکت تو رشته اصلی به عنوان گروه امتحانی اول ، اگه بخوان یکی از رشته های شناور رو به عنوان مجموعه امتحانی دوم انتخاب کنن و تو همون فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن . هر داوطلب فقط مجازه یه رشته اصلی و یه رشته شناور رو انتخاب کنه و به هیچ عنوان نمی تونه دو تا رشته اصلی و یا دو تا شناور رو ثبت نام کنه .

متقاضیای ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد 1400 توجه داشته باشن ، با توجه به ادغام آزمون ارشد سراسری و دانشگاه آزاد و حذف کنکور ارشد آزاد ، علاقه مندای ورود به این دانشگاه هم کافیه از طریق لینک فعال تو سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام و تکمیل فرم اینترنتی کنن .

در ادامه بخوانید : با زمان کم هم می توان کنکور ارشد قبول شد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام ارشد 1400 پاسخ بدن و همچنین می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با ما در ارتباط باشین و بعد از شروع ثبت نام ، اگه بخواین ثبت نامتون رو به مشاورای مجرب و حرفه ای ما بسپارین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام تو اواسط ماه آذر انجام می شه که زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از ثبت نام کنکور ارشد تو زمان مشخص شده جا می مونن باید چی کار کنن ؟

✔️معمولا سازمان سنجش فرصتی رو جهت ثبت نام مجدد به داوطلبا قرار میده که به محض این که ثبت نام تمدید بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

3- ✔️ آیا ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ؟

✔️ بله ، همون طور که تو این مقاله توضیح دادیم به دلیل ادغام شدن کنکور سراسری با دانشگاه آزاد ، ثبت نام تو سایت سازمان سنجش انجام میشه ولی بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد و سراسری جدا از هم میشه .

منبع : زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور ارشد sanjesh.org انجام میشه که داوطلبا می تونن علاوه بر ثبت نام همه فرایند مربوط به آزمون ارشد سراسری مثل اعلام نتایج و انتخاب رشته رو توسط سایت سنجش انجام بدن .

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه که داوطلبای دانشگاه های سراسری و آزاد باید وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنن .

البته علاوه برثبت نام ارشد که در سنجش انجام میشه داوطلبا باید برای دیدن کارنامه اولیه و یا همون اعلام نتایج اولیه نیز به همین سایت مراجعه کنن و با انجام انتخاب رشته منتظر اعلام نتایج نهایی باشن . حالا برای دسترسی راحت تر داوطلبا لینک ورود به سایت ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو گذاشتیم با ما همراه باشین .

 

 

لینک ورود به سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو انجام بدن می تونن به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام ارشد sanjesh.org برای شرکت تو آزمون ارشد 1400 اقدام کنن .

از اونجایی هم که آزمون ارشد سراسری با آزاد ادغام شده داوطلبایی هم هدفشون از ثبت نام ارشد ، ورود به دانشگاه های آزاده هم دقت داشته باشن که باید از طریق سایت ثبت نام ارشد دانشگاه آزاد ، که همون سازمان سنجشه ، فرم اینترنتی ثبت نام آزمون ارشد رو تکمیل کنن .

 

به محض اینکه ثبت نام آزمون ارشد 1400 شروع بشه لینک ورود به سایت رو در این مقاله میذاریم .

 

 برای اینکه فرایند ثبت نامتون رو به طور کامل انجام بدین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور ارشد 1400

 

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

نتایج اولیه آزمون ارشد در سنجش اعلام میشه و همه داوطلبایی که در این آزمون ثبت نام کرده و در این جلسه حضور داشتن می تونن در زمان اعلام نتایج اولیه ارشد ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و نتایج اولیه و کارنامه خودشون رو ببینن .

 

به محض اعلام نتایج اولیه آزمون ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : نتایج اولیه آزمون ارشد

 

  • لینک ورود به سایت اعلام نتایج نهایی کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری بودن و فرم انتخاب رشته این دانشگاه ها رو تکمیل کردن برای دیدن نتایج نهایی آزمونشون می تونن از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنن .

 

به محض اعلام نتایج نهایی آزمون ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج ارشد آزاد

 

لینک ورود به سایت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد در سنجش ، همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون ارشد بودن و انتخاب رشته خودشون رو انجام دادن ، باید برای تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org اقدام کنن .

 

به محض آغاز فرایند انتخاب رشته ارشد 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

 

 از اونجایی که بعد از اعلام نتایج اولیه دیگه راه دانشگاه آزاد از سراسری جدا میشه برای اطلاع از انتخاب رشته ارشد آزاد می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : انتخاب رشته ارشد آزاد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به همه سوالای شما در مورد سایت ثبت نام ، اعلام نتایج و انتخاب رشته کنکور ارشد پاسخ بدن . شما می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش ، ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن که در این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام گذاشته شده .

2- ✔️ متقاضیای دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی می تونن در کنکور ارشد ثبت نام کنن ؟

✔️ به خاطر ادغام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سنجش تو کنکور ارشد ثبت نام کنن که تو این مقاله به طور کامل در مورد سایت ثبت نام کنکور ارشد توضیح دادیم .

3- ✔️ انتخاب رشته کنکور ارشد در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به این سایت در این مقاله گذاشته شده .

منبع :  سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد sanjesh.org



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ همزمان با شروع ثبت نام در سایت سنجش منتشر میشه و تموم متقاضیا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش این دفترچه رو دانلود و از شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ مطلع بشن .

 

 

دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد 1400 به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه و داوطلبایی که قصد شرکت در کنکور ارشد رو دارن ، می تونن تو زمان ثبت نام اون وارد این سایت بشن و این دفترچه رو دانلود و مطالعه کنن .

از اونجایی که داوطلبای متقاضی ارشد دانشگاه آزاد هم بری اطلاع از شرایط و ضوابط و لیست رشته های ارائه شده باید دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد رو بخونن ، در ادامه این مقاله در مورد زمان انتشار و جزییات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

 

زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد علاوه بر تمام شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام ، لیست رشته محل های ارائه شده در این مقطع هم نوشته شده که مطالعه این دفترچه رو برای همه داوطلبا اجبار می کنه .

از اونجایی که این دفترچه همزمان با زمان ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ منتشر میشه احتمالا از 16 آذر ماه در سایت سنجش منتشر میشه . البته به متقاضیا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کنکور کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد 1400 منتشر شد ، با خبر بشن .

 

برای دانلود لیست رشته های ارائه شده در کنکور ارشد 1400 کلیک کنین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1400 لینک دانلودش رو برانون میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد

 

 

جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دفترچه کارشناسی ارشد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه تا متقاضیا در جریان شرایط و ضوابط این آزمون قرار بگیرن . این دفترچه به بخش هایی تقسیم شده که در ادامه در مورد هر بخش توضیح دادیم .

 

 شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبا :

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن ، باید قبل از ثبت نام ، دفترچه راهنمای کنکور ارشد رو دانلود و با دقت مطالعه کنن تا از شرایط شرکت در کنکور ارشد ۱۴۰۰​ مطلع بشن .

 

 مقررات وظیفه عمومی :

آقایون برای شرکت تو این آزمون باید وضعیتشون رو از لحاظ مشمولیت و مقررات وظیفه عمومی مشخص و کد مربوط رو از دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ انتخاب و تو فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن .


 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی :

اتباع غیر ایرانی که قصد ثبت نام آزمون ارشد رو دارن ، باید علاوه بر شرایط عمومی و اختصاصی این آزمون ، شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی رو داشته باشن و تو قسمت مربوط به اتباع فرم اینترنتی ثبت نام رو وارد کنن .

 سهمیه ها و تسهیلات :

سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد در این قسمت از دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 نوشته شده ، که متقاضیایی که شامل یکی از سهمیه های رزمندگان ، ایثارگران 25 یا 5 درصد میشن ، می تونن بخش مربوط به سهمیه ها رو تو فرم اینترنتی ثبت نام تکمیل کنن .


 مراحل آزمون :

 تو این بخش مراحل شرکت تو آزمون کارشناسی ارشد و همچنین مدارک لازم برای شرکت در کنکور ارشد توضیح داده شده که متقاضیا باید این مدارک رو آماده و بعد از اون واسه ثبت نام کنکور ارشد سراسری و آزاد اقدام کنن .  

بیشتر بخوانید: مدارک لازم برای شرکت در کنکور ارشد


 تکالیف داوطلب برای شرکت تو آزمون :
تو این قسمت نحوه ثبت نام کنکور ارشد به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده شده .


 امتحانات ، انتخاب رشته و نحوه گزینش نهایی :

- تاریخ برگزاری آزمون : تو این بخش از دفترچه ، زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد و همچنین در مورد برگزاری آزمون های عملی کارشناسی ارشد به طور کامل توضیح داده شده .

- انتخاب رشته : تو این بخش توضیح مختصری در مورد زمان و نحوه انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد داده شده .

- نحوه گزینش نهایی : نحوه گزینش نهایی و همچنین نحوه محاسبه نمره کل و پذیرش نهایی ( 80 % نمره آزمون و 20 % معدل دوره کارشناسی ) توضیح داده شده .


 شرایط و ضوابط برگزاری المپیاد علمی دانشجویی کشور :

داوطلبایی که قصد شرکت تو المپیاد علمی آموزشی کشور رو دارن ، می تونن شرایط و ضوابط شرکت تو المپیاد رو مطالعه و بررسی داشته باشن . 


 جدول ها :

نام استان ، نام و کد شهرستان محل اقامت و همچنین جداول مربوط به رشته های امتحانی اصلی و شناور تو دفترچه ثبت نام کنکور ارشد 1400 قرار داده شده .

 

 فرم ها :

تو این قسمت که بخش آخر دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ هستش ، فرمای مورد نیاز ثبت نام کنکور ارشد شامل فرم مخصوص میانگین تعداد واحدهای گذرانده شده برای دانشجوهای سال آخر و همچنین نمونه فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام کنکور ارشد گذاشته شده . 

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد جزئیات دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 پاسخ بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو در مورد این آزمون از کارشناسای این مرکز بپرسین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد کی و تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ دفترچه ثبت نام کنکور ارشد همزمان با ثبت نام و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله لینک دانلودش رو براتون گذاشتیم .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد دفترچه جدایی منتشر میشه ؟

✔️ خیر ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق دانلود و بررسی دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد سراسری ، شرایط ثبت نام رو بررسی داشته باشن که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ از کجا می تونیم لیست رشته های شناور رو بررسی داشته باشیم ؟

✔️ متقاضیا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور ارشد که لینک دانلودش رو تو این مقاله قرار دادیم ، لیست رشته های اصلی و شناور رو بررسی داشته باشن .

منبع : دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش همزمان با ثبت نام ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو تو چهار مرحله در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن و نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات فرم ثبت نامیشون دارن ، بتونن مجدد وارد این سایت بشن و ویرایش ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن .

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد انجام میشه و متقاضیای دانشگاه های سراسری و آزاد برای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی باید در زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد وارد  این سایت بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

با اینکه مراحل ثبت نام به طور کامل در دفترچه ثبت نامارشد توضیح داده شده ، ولی باز هم متقاضیایی هستن که به دلیل بی دقتی یا بی اطلاعی ، اطلاعاتشون رو به اشتباه تو فرم اینترتی ثبت نام وارد و ثبت می کنن .

سازمان سنجش به همین دلیل امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 رو تو چند مرحله در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون دارن ، بتونن مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح کنن . در ادامه در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم . با ما همراه باشین !

 

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که بعد از ثبت نام کنکور ارشد متوجه میشن که بعضی از اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن ، می تونن با توجه به بازه ثبت نامیشون تو یکی از چهار فرصت زیر وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو انجام بدن .

 

 ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد از تاریخ 16 تا 23 آذر انجام میشه و متقاضیا می تونن بعد از دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور ارشد ، وارد سایت سازمان سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن . تو این بین ، داوطلبایی هستن که به خاطر نا آگاهی یا بی دقتی اطلاعاتشون به اشتباه ثبت میشه و بعد از دریافت پرینت ثبت نام متوجه میشن که بخشی از اطلاعات فردی یا تحصیلیشون رو به اشتباه وارد کردن ، این داوطلبا می تونن بدون هیچ مشکلی مجدد وارد سایت بشن و ویرایش ثبت نام آزمون ارشد 1400 رو انجام بدن .

 

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ :

بعد از تموم شدن بازه زمانی اولیه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰، معمولا سازمان سنجش مهلت ثبت نام رو تمدید می کنه و فرصت چند روزه ای رو که معمولا 2 الی 3 روز هستش رو در اختیار متقاضیای کارشناسی ارشد قرار میده تا داوطلبایی که از ثبت نام تو بازه اولیه جا موندن ، بتونن تو فرصت تمدید ثبت نام کنکور ارشد وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .

تو این تایم امکان ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد 1400 هم برای داوطلبا مهیاست و متقاضیا می تونن از طریق لینک مشخص شده وارد سایت سنجش بشن و ایرادات فرم ثبت نامشون رو برطرف کنن .

 

به محض تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد در این مقاله اطلاع داده میشه .

بیشتر بخوانید: تمدید مهلت ثبت نام ارشد

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان فرصت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰:

چند سالیه که سازمان سنجش علاوه بر فرصت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، تو اواخر بهمن و اوایل اسفند ماه ، زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد رو در اختیار داوطلبای کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد قرار میده تا متقاضیا بتونن تو این آخرین فرصت ، فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

همچنین تو این بازه هم ، امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد 1400 واسه متقاضیایی که بخشی از اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن هم فراهم میشه و داوطلبا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد لینک ویرایش اطلاعات ارشد بشن و اطلاعاتشون رو تغییر بدن .

به محض اینکه فرصت مجدد ثبت نام کنکور ارشد مشخص بشه در این مقاله اطلاع داده میشه .

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد  ۱۴۰۰ :

تقریبا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون ارشد ، داوطلبایی که تو کنکور ارشد سراسری و آزاد ثبت نام می کنن ، می تونن وارد سایت سازمان سنجش بشن و کارت ورود به جلسه کنکور ارشد رو دریافت کنن .

سازمان سنجش به صورت محدود امکان تغییر و اصلاح بعضی از اطلاعات ثبت نامی داوطلبا رو تو این بازه فراهم کرده و متقاضیا می تونن مواردی مثل معدل ، تاریخ ، رشته و محل فارغ التحصیلی ( که این اطلاعات رو هم می تونن تو زمان انتخاب رشته کنکور کارشناس ارشد ، تصحیح کنن ) رو تغییر بدن ، ولی اجازه تغییر و ویرایش همه اطلاعات بخصوص اطلاعات مربوط به رشته امتحانی و حوزه برگزاری آزمون رو ندارن و همچنین باید برای تغییر بعضی از اطلاعاتشون ( زبان خارجی انتخابی داوطلب ، نوع معلولیت و عکس داوطلب ) به باجه های رفع نقص مراجعه کنن .

 

داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو باشن تا از تموم اخبار و اطلاعیه های کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد بخصوص زمان ویرایش اطلاعات کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ با خبر بشن .

بیشتر بخوانید : دریافت کارت ورد به جلسه ارشد

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری رو انجام دادن و در آخر ثبت نامشون ، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو از سایت سازمان سنجش دریافت کردن ، می تونن در صورت که نیاز به تغییر یا ویرایش اطلاعات فردی یا تحصیلی فرم اینترنتی ثبت نامشون داشتن ، مجدد با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن . در ادامه راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو واستون گذاشتیم .

 

  • راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 :

 

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org و بخش " کارشناسی ارشد " بشین .

 

 


یا وارد لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( ثبت نام ) " تو همون صفحه اول بشین .



 

روی " ورود به سیستم " کلیک کنین .

 

 

تو این قسمت به دو روش می تونین وارد پورتال و میزکارتون بشین :

روش اول : شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام 

روش دوم : شماره پرونده ، کد ملی و سال تولد 

داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن ، می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن . اطلاعات خواسته شده رو وارد و روی گزینه " ورود به سیستم " کلیک و بعد از اون وارد " لینک ویرایش ثبت نام " بشن .

 

 

این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه لینک ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 فعال بشه ، این تصاویر اپدیت میشه .

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری کنکور ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ویرایش ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ اگه بعد از تموم شدن ثبت نام کنکور ارشد ، متوجه بشیم که اطلاعاتمون رو اشتباه وارد کردیم ، چیکار می تونیم انجام بدیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق لینک ویرایش اطلاعات کنکور ارشد ، اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که تو این مقاله در مورد نحوه ویرایش اطلاعات کنکور ارشد توضیح دادیم .

2- ✔️ آیا می تونیم تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ، اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم ؟

✔️ بله ، امکان تغییر بعضی از اطلاعات تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود داره که برای اطلاع از جزئیات ویرایش اطلاعات ، می تونین این مقاله رو مطالعه کنین .

3- ✔️ اگه اطلاعات ثبت نامیمون رو برای ویرایش ثبت نام کنکور ارشد گم کرده باشیم ، چیکار باید بکنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن که خوندن این مقاله می تونه به رفع مشکل این داوطلبا کمک کنه .

منبع : ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

همزمان با ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبای متقاضی این آزمون وجود داره . داوطلبا می تونن با ورود به سایت sanjesh.org از طریق لینک ویرایش اطلاعات ، نسبت به تغییر و تصحیح اطلاعات ثبت نامی خودشون اقدام کنن .

 

 

 

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه . با اینکه مراحل ثبت نام این آزمون در دفترچه ثبت نام توضیح داده شده ، اما باز هم متقاضیایی هستن که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی ، اطلاعاتشون رو به اشتباه در فرم ثبت نام وارد می کنن .

به همین دلیل سازمان سنجش هر ساله ، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ - ۱۴۰۰ رو در چندین مرحله در اختیار داوطلبا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون دارن ، بتونن مجدد وارد سایت شده و اطلاعاتشون رو تصحیح کنن . به خاطر اهمیت این موضوع در این مقاله درباره زمان و نحوه ویرایش ثبت نام آزمون ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 توضیح دادیم .

 

 

زمان ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

اون دسته از داوطلبایی که بعد از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 -1400 ، متوجه شدن که یکسری از اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن ، می تونن در یکی از سه بازه زمانی مشخص شده وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org شده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون رو انجام بدن .

 

 ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در زمان ثبت نام این آزمون

همزمان با شروع ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی رو برای اون دسته از داوطلبا که به خاطر نا آگاهی یا بی دقتی اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن ، فراهم می کنه . این داوطلبا می تونن بدون هیچ مشکلی با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، مجدد وارد سایت سنجش بشن و ویرایش ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ رو انجام بدن .

 

به محض مشخص شدن زمان ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در تمدید مهلت ثبت نام این آزمون

سازمان سنجش ، بعد از تموم شدن مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 -  1400 معمولا فرصت 2 الی 3 رو در اختیار متقاضیای این آزمون قرار میده تا اون دسته از داوطلبایی که از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور جا موندن یا اطلاعاتشون نیاز به ویرایش داره ، بتونن در این مهلت تمدید ثبت نام آزمون فراگیر پیام نور وارد سایت سنجش شده ، ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون رو انجام بدن .

 

به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون

چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 ، داوطلبایی که در این آزمون ثبت نام کردن ، می تونن وارد سایت سنجش بشن و کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن . در این بازه زمانی سازمان سنجش ، امکان تغییر و اصلاح بعضی از اطلاعات ثبت نامی مثل نام ، خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، مؤسسه فارغ‌ التحصیلی ، تاریخ فارغ ‌التحصیلی ، معدل مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کاردانی ( مربوط به دانشجویان یا فارغ‌ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته ) و کد رشته‌ محل های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب رو ویرایش کنن . در صورتی که اطلاعات مربوط به رشته امتحانی و حوزه برگزاری آزمون ، نوع معلولیت و عکس داوطلب به باجه های رفع نقص مراجعه کنن .

 

به محض مشخص شدن زمان تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 

 

نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون فراگیر پیام نور 99 - 1400 مثل بقیه مراحل این آزمون ( ثبت نام ، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج ) به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه . داوطلبایی که اطلاعات ثبت نامیشون احتیاج به ویرایش داره ، می تونن در یکی از زمان های در نظر گرفته شده برای ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰ به سایت مذکور مراجعه کرده و اطلاعات خودشون رو اصلاح کنن .

  • مراحل ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰
  1. ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه پیام نور از منوی سمت راست
  3. انتخاب لینک مربوط به ویرایش ثبت نام آزمون آزمون فراگیر پیام نور
  4. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  5. ویرایش اطلاعات
  6. ذخیره و دریافت نسخه جدید فرم ثبت نام
  • راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

 برای ویرایش اطلاعات ثبت نام ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 باید به سایت سنجش به نشانی sanjesh.orgمراجعه کرده و وارد بخش " پیام نور " بشین .

 

 

 در این مرحله روی گزینه " ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 " کلیک کنین .

 

 

 مطابق تصویر زیر گزینه " ویرایش اطلاعات " را از منوی سمت راست انتخاب کرده و کلیک کنین .

 

 

 با وارد کردنشماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام و عبارت امنیتی ، می تونین وارد صفحه ویرایش اطلاعت ثبت نامی شده و نسبت به ویرایش اطلاعات خودتون اقدام کنین .


این تصاویر مربوط به سال گدشتس ، به محض آغاز فرایند ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 این تصاویر بروز رسانی میشن .

 

 

داوطلبایی که بعد از اتمام مهلت ثبت نام متوجه اشتباهات خودشون در وارد کردن اطلاعات ثبت نامیشون شدن ، می تونن زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اطلاعاتی مثل نام ، خانوادگی ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، کد ملی ، مؤسسه فارغ‌التحصیلی ، تاریخ فارغ‌التحصیلی ، معدل مقطع کارشناسی ، معدل مقطع کاردانی ( مربوط به دانشجویان یا فارغ‌ التحصیلان مقطع کارشناسی ناپیوسته ) و کد رشته‌ محل های انتخابی براساس اولویت علاقه داوطلب رو ویرایش کنن .

  • راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

 ورود به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org ، انتخاب گزینه پیام نور از منوی سمت راست

 

 

 کلیک رو لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400

 

 

 انتخاب یکی از روش های زیر برای دسترسی به اطلاعات

 

 

 انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات از انتهای صفحه ، مطابق شکل زیر

 

 

این تصاویر مربوط به سال گدشتس ، به محض آغاز فرایند ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 این تصاویر بروز رسانی میشن .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

 

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ۹۹ - ۱۴۰۰

داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون فراگیر پیام نور 99 - 1400 شرکت کنن ، چه در زمان ثبت نام چه ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون باید به توجه داشته باشن که این اطلاعات برای شرکت در آزمون و حتی زمان ثبت نامشون در دانشگاه خیلی مهمه . بنابراین باید در وارد کردن اطلاعاتشون خیلی دقت کنن تا بعدا با مشکل موجه نشن .

اگه بعد از خوندن این مقاله ، سوالی درباره کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور 99 - 1400 و اعتبار مدرک ارشد فراگیر براتون پیش اومد می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو د ر ارتباط بوده و تموم سوالاتتون رو از این کارشناسا بپرسین و از تجربیاتشون استفاده کنین .

در ادامه بخوانید: مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد



سوالات متداول

 

1- ✔️ اگه اطلاعات ثبت نامی ارشد فراگیر پیام نور رو اشتباه ثبت کرده باشیم ، چیکار باید انجام بدیم ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کلی توضیح داده شده ، داوطلبا می تونن در مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون از طریق سنجش اقدام کنن  . 

2- ✔️ لینک ویرایش اطلاعات فقط در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور فعال میشه ؟

✔️ خیر ، داوطلبا می تونن در مهلت ثبت نام ، تمدید مهلت ثبت نام و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اقدام کنن البته جزئیات اون در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور همزمان با کنکور ارشد برگزار میشه ؟

✔️ خیر ، همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده ، آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور مجزا از کنکور ارشد برگزار میشه .

منبع : ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که می خوان در کنکور سراسری ۱۴۰۰ ثبت نام کنن ، برای ورود بهلینک ثبت نام ، نیاز به سریال ثبت نام دارن که می تونن از طریق لینک خرید کارت که هم زمان با ثبت نام آزمون سراسری تو سنجش فعال میشه ، هزینه ثبت نام کنکور سراسری رو پرداخت و این سریال رو تهیه و در قسمت مربوط وارد کنن . 

 

 

هر سال متقاضیای زیادی برای شرکت تو آزمون رشته های تجربی ، ریاضی ، انسانی ، هنر و زبان ، ثبت نام کنکور سراسری رو انجام میدن و تو بزرگترین رقابت علمی کشورمون شرکت می کنن . داوطلبا لازمه که قبل از ثبت نام ، هزینه ثبت نام کنکور سراسری رو به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش پرداخت و سریال اعتباری ثبت نام رو تهیه کنن .

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ هم طبق روال سالای قبل از طریق دفترچه ثبت نام کنکور اعلام میشه . در ادامه در مورد هزینه ثبت نام کنکور و نحوه پرداخت اون به طور کامل توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

 

هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور 1400 به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد شرکت تو این آزمون رو دارن ، باید سریال اعتباری ثبت نام رو از طریق لینک خرید کارت که تو زمان ثبت نام کنکور سراسری در سایت سنجش فعال میشه ، خریداری و تو قسمت مربوط وارد کنن .

 داوطلبایی که شرایط ثبت نام کنکور رو دارن ، می تونن در یکی از سه رشته اصلی ( ریاضی ، تجربی ، ریاضی ) و اگه خواستن تو رشته های فرعی ( هنر و زبان ) هم شرکتکنن . البته برای ثبت نام تو هر مجموعه امتحانی نیاز به خرید یک سریال اعتباری جدا دارن ، به عنوان مثال کسی که قصد شرکت تو رشته تجربی ، هنر و زبان رو داره باید 3 تا سریال ثبت نام تهیه و تو کادرای مربوطش وارد کنه .

سال گذشته هزینه ثبت نام کنکور سراسری برای رشته های اصلی یا فرعی 370000 ریال ( 37 هزار تومن ) بود و اونایی هم که تمایل داشتن ، تاییدیه تموم مراحل کنکور براشون پیامک بشه ، باید کارت مربوط رو می خریدن که 6000 ریال ( 600 تومن ) گرونتر از کارت عادی بود .

بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام کنکور

همین طور داوطلبایی که می خواستن دانشگاه های پیام نور یا غیر انتفاعی رو تو زمان انتخاب رشته کنکور وارد کنن ، باید سریال اعلام علاقه مندیبه گزینش رشته های دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری رو به مبلغ 186000 ریال ( 18 هزار و 600 تومن ) به صورت جدا و از طریق لینک مخصوص تهیه می کردن . 

البته هنوز هزینه ثبت نام کنکور 1400 اعلام نشده ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد با خبر بشن .

 

مبالغ زیر ، مربوط به ثبت نام کنکور سال گذشتس ، به محض اینکه هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 مشخص بشه این مبالغ به روز رسانی میشه .

 

  هزینه ثبت نام برای رشته های اصلی یا فرعی 370000 ریال ( 37 هزار تومن ) 

 

 هزینه ثبت نام رشته های اصلی یا فرعی 376000 ریال ( 37 هزار و ششصد تومن ) برای اونایی که تمایل داشتن که تاییدیه تموم مراحل کنکور واسشون پیامک بشه .

 

 سریال اعلام علاقه مندی به گزینش رشته های دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری به مبلغ 186000 ریال ( 18 هزار و 600 تومن ) براب داوطلبایی که می خواستن دانشگاه های پیام نور یا غیر انتفاعی رو تو زمان انتخاب رشته کنکور وارد کنن .

 

 برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری می تونین مقاله زیر رو بخوینن .

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰

همزمان با شروع ثبت نام کنکور ، داوطلبا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور سراسری از سایت سنجش از هزینه ثبت نام کنکور 1400 مطلع بشن و بعد از اون باید با استفاده از اطلاعات کارت بانکیشون ، وارد لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام بشن و سریال ثبت نام رو تهیه کنن .

متقاضیایی که قصد ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد رو دارن ، دقت داشته باشن که نیاز به پرداخت هزینه ثبت نام جدایی نیست و با خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری ، اونا هم می تونن وارد فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ بشن و تو این آزمون شرکت کنن . در ادامه راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور رو گذاشتیم .

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام کنکور سراسری

  • نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش سراسری

  2. انتخاب گزینه ثبت نام کنکور

  3. انتخاب گزینه خرید سریال ثبت نام از سمت راست

  4. انتخاب کارت مد نظر

  5. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت سریال ثبت نام

  • راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور 1400 :

مرحله اول : وارد سایت  sanjesh.org و لینک " ثبت نام آزمون سراسری 1400 " بشین .

 

 

مرحله دوم : روی قسمت " خرید سریال ثبت نام " کلیک کنین .

 

 


مرحله سوم : تو این مرحله 3 تا گزینه رو می بینین ، گزینه مورد نظر رو علامت بزنین تا وارد مرحله بعد بشین .

 سریال ثبت نام در گروه آزمایشی ریاضی یا تجربی یا انسانی یا هنر یا زبان در آزمون سراسری سال 1400

 سریال ثبت نام در گروه آزمایشی ریاضی یا تجربی یا انسانی یا هنر یا زبان در آزمون سراسری سال 1400 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش

 سریال علاقه مندی به گزینش در رشته های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری سال 1400

 

 

 

مرحله چهارم : اطلاعات فردی و شماره تلفن همراهتون رو با دقت تو کادرای مربوط وارد کنین و روی " تایید و ادامه " کلیک کنین .

 

 


مرحله پنجم : تو ابن قسمت یک بار دیگه اطلاعاتتون به نمایش در میاد و شماره پیگیری پرداخت بهتون داده میشه که باید اون رو یادداشت کنین .

 

 


مرحله ششم : تو این قسمت باید اطلاعات کارت بانکیتون رو وارد و گزینه " پرداخت " رو بزنین .

 

 

مرحله هفتم : در آخر سیستم به شما سریال ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ رو میده که توصیه می کنیم این اطلاعات رو تا اعلام نتایج کنکور سراسری همراه خودتون داشته باشین . 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند خرید کارت اعتباری سال گذشتس ، به محض اینکه تغییری در روند خرید این کارت ایجاد بشه این مقاله به روز رسانی میشه .

 

 برای اینکه همه با همه مراحل ثبت نام کنکور سراسری آشنا باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کنکور سراسری

متقاضیای که قصد دارن در کنار رشته اصلیشون تو هنر یا زبان یا هر دو شرکت کنن ، باید مراحل بالا رو واسه هر گروه آزمایشی مجدد تکرار و شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده رو تو کادرای مربوط فرم اینترنتی ثبت نام وارد کنن .

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و در تمام مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج روی کارشناسای این مرکز حساب کنین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ اگه بخوایم در سه تا رشته ثبت نام کنیم ، چند تا کارت اعتباری ثبت نام باید بخریم ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، داوطبا باید به ازای هر مجموعه امتحانی ( البته فقط یک اصلی ) یه سریال ثبت نام مجزا بخرن که با خوندن این مقاله می تونین در جریان نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری قرار بگیرین .

2- ✔️ آیا برای دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی هم باید هزینه ای پرداخت کنیم ؟

✔️ بله ، داوطلبایی که قصد انتخاب رشته دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی رو دارن ، باید سریال علاقمندی به این دانشگاه ها رو تهیه کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ آیا برای ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد هم باید کارت جدا بخریم ؟

✔️ خیر ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید با سریال ثبت نام کنکور سراسری وارد فرم اینترنتی ثبت نام سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

با توجه به یکی شدن آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دکترا دانشگاه آزاد باید تو زمان ثبت نام کنکور دکتری وارد سایت سازمان سنجش بشن و بعد از دانلود دفترچه و بررسی شرایط ، برای ثبت نام آزمون دکترای دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنن . 

 

 

هر سال متقاضیای زیادی برای ورود و تحصیل تو مقطع دکتری به عنوان بالاترین درجه علمی و دانشگاهی کشورمون ، ثبت نام آزمون دکتری رو انجام میدن و در این رقابت مهم شرکت می کنن . دانشگاه آزاد هم به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزشی و پژوهشی تو ایران ، از طریق آزمون کتبی و مصاحبه حضوری ، دانشجوهای زیادی رو برای تحصیل تو این مقطع پذیرش می کنه .

البته داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو انجام بدن ، دقت داشته باشن ، با توجه به ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ، آزمون دکتری دانشگاه آزاد حذف شد و داوطلبای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد باید تو آزمون یکپارچه ای که سازمان سنجش مجری برگزار کننده اونه ، شرکت کنن .

حالا در ادامه این مقاله در مورد زمان و شرایط و نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 توضیح دادیم تا داوطلبا بتونن بدون هیچ مشکلی تو رقابت مهم آزمون دکتری شرکت کنن .

 

 

زمان ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با توجه به ادغام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ، داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام آزمون دکتری آزاد 1400 رو انجام بدن ، باید همزمان با داوطلبای دانشگاه های سراسری ثبت نامشون رو از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام بدن .

زمان ثبت نام آزمون دکتری هر سال طی یک جدول زمانبندی در سنجش منتشر میشه که طبق این جدول ثبت نام دکتری آزاد ۱۴۰۰ از تاریخ 2 آذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارن این ثبت نام رو تا تاریخ 9 آذر انجام بدن . البته با عضویت در کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو به محض اینکه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد شروع بشه مطلع میشین .

ثبت نام آزمون دکتری آزاد 1400 از تاریخ 2 آذر ماه شروع میشه .

به محض شروع ثبت نام آزمون دکتری در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام دکتری ۱۴۰۰

 

 

شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

با شروع ثبت نام ، شرایط شرکت در آزمون دکتری هم در دفترچه ثبت نام اعلام میشه که شامل شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نامه و همه داوطلبایی که قصد شرکت در کنکور دکتری رو دارن ، باید این شرایط رو داشته باشن . در ادامه به مهمترین شرایط ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اشاره کردیم .

  • شرایط عمومی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ :

 اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده تو قانون .

 انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات .

 دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران .

 نداشتن سابقه عضویت تو ساواک و فراماسونری و بازمانده های اونا .

 نداشتن فساد اخلاقی .

 نداشتن شهرت به انجام کارهای خـلاف شئونات شغلی و تحصیلی تو طول تحصیل یا زمان اشتغال .

  • شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 :

 داشتن کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی یا اشتغال به تحصیل تو سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی .

 رشته امتحانی انتخابی داوطلبا تو دوره دکتری باید متناسب با رشته ی تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومیشون و طبق ستون مربوط به رشته های مرتبط ، جدول رشته ها و مواد امتحانی آزمون باشه .


 دانشجوهای شاغل به تحصیل تو مقطع دکتری تخصصی در صورتی که پایان مهلت ثبت نام انصراف ندن ، مجاز به ثبت نام و شرکت مجدد تو این آزمون نیستن .


 پذیرفته شده های نهایی دوره های روزانـه تو آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 99 ، حتی اگه ثبت نام نکنن و یا از رشته قبولی انصراف قطعی بدن هم ، مجاز به ثبت نام و شرکت تو آزمـون دکتـری تخصصـی 1400 (PHD) نیستن .

 

 فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های گروه پزشکی متقاضی شرکت تو این آزمون ، قبل از ثبت نام باید توجه داشته باشن که از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت وضعیت خودشون رو مشخص و از نظر وزارت منعی واسه ثبت نام و شـرکت تو آزمـون و در صورت قبولی واسه ادامه تحصیل نداشته باشن .


 دانشجوهای سال آخر و یا فارغ التحصیلای مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای ( جز فارغ التحصیلای کارشناسی ارشد پیوسته ، دکتـرای عمـومی دامپزشکی و دکترای پزشکی ) ، که معدل اونا کمتر از 14 باشه ، حق ثبت نام و شرکت تو این آزمون رو ندارن .

بیشتر بخوانید: دفترچه دکتری 1400

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

متقاضیای دکتری دانشگاه آزاد هم باید مثل داوطلبای دانشگاه های سراسری ، از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، دفترچه ثبت نام رو دانلود و با دقت مطالعه و بعد از خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه ، به همراه مدارک مورد نیاز وارد سایت بشن و فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو تکمیل کنن .

  • نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰آزاد به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش دکتری

  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام

  3. وارد کردن اطلاعات لازم

  4. تکمیل فرم و دریافت شماره پروندهو کد پیگیری ثبت نام

  • راهنمای مراحل ثبت نام آزمون دکتری آزاد ۱۴۰۰ :

برای ثبت نام کافیه وارد سایت sanjesh.org بشین و روی لینک " ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری ( phd ) سال 1400 " کلیک کنین .

 

 

 

 

بعد از مطالعه جدول زمانی و نکات مهم آزمون دکتری 1400 ، گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

 

تو این مرحله ، اول باید از طریق لینک " خرید کارت " و با استفاده از کارت بانکیتون ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری رو پرداخت کنین که در آخر سیستم به شما ، سریال 12 رقمی ثبت نام رو میده .

 

 

 

که این سریال خریداری شده رو باید تو قسمت مربوط وارد و روی " تایید " کلیک کنین .

 

 



تو این قسمت باید از قسمت " choose file " عکستون رو انتخاب و روی " ارسال عکس " کلیک کنین و بعد از اون ، با استفاده از گزینه " تایید و ادامه " وارد مرحله بعد بشین .

 


در این بخش فرم ثبت نام اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد رو می بینین که باید اطلاعات فردی و تحصیلی و همچنین رشته امتحانی مورد نظرتون رو وارد و روی گزینه " تایید " کلیک کنین . 

 

 

این تصاویر مربوط به فرایند ثبت نام سال گذشتست ، به محض اینکه ثبت نام آزمون دکتری 1400 شروع بشه و تغییری تو نحوه ثبت نام داشتیم ، این مقاله اپدیت میشه .

بیشتر بخوانید : سایت آزمون دکتری

مشاوره آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبای دکترای دانشگاه آزاد باید حتما قبل از اینکه برای ثبت نام اقدام کنن ، دفترچه ثبت نام رو از سایت سازمان سنجش دانلود و شرایط ثبت نام رو با دقت مطالعه کنن . متقاضیا دقت داشته باشن ، با توجه به اینکه برای ثبت نام بعضی از رشته های امتحانی ، محدودیت هایی در نظر گرفته شده و از مدارک خاصی پذیرش انجام میشه ، حتما مدارک مورد پذیرش مجموعه امتحانیشون رو بررسی داشته باشن تا بعد از اعلام نتایج دکتری دانشگاه آزاد دچار مشکل نشن .

بعد از اعلام نتایج اولیه ، مسیر دانشگاه ازاد و سراسری از هم جدا میشه و داوطلبای دانشگاه آزاد باید از طریق سایت azmoon.org برای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 اقدام کنن و با توجه به نیمه متمرکز بودن پذیرش دکتری ( 50 درصد آزمون + 50 درصد مصاحبه ) پذیرفته شده های این مرحله باید خودشون رو واسه پروسه سرنوشت ساز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد آماده کنن . 

در ادامه بخوانید : نتایج دکتری

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصلیکو آمادن تا به سوالای داوطلبا از مرحله ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ تا مرحله اعلام نتایج دکتری پاسخ بدن و متقاضیا می تونن از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشن و از تجربیاتشون بهره ببرن .



سوالات متداول

 

1- ✔️آیا برای ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد باید یه سریال ثبت نام جدا بخریم ؟

✔️ خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده با پرداخت هزینه و تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری ، هم برای دانشگاه های سراسری و هم دانشگاه آزاد ثبت نام انجام میشه .

2- ✔️ آیا داوطلبا می تونن بدون توجه به مرتبط بودن رشته فارغ التحصیلی با رشته امتحانیشون ، ثبت نام آزمون دکتری رو انجام بدن ؟

✔️ خیر ، داوطلبا باید با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ، مدارک مورد پذیرش رشته امتحانیشون رو بررسی داشته باشن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام از اوایل آذر ماه شروع میشه که زمان دقیق اون رو در این مقاله گفتیم .

منبع : ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه . تموم داوطلبایی که قصد شرکت در این رقابت رو دارن ، باید زمان ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، بعد از مطالعه شرایط و ضوابط شرکت در این آزمون ، وارد سایت ثبت نام شده و فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو تکمیل کنن .

 

 

هر سال داوطلبای زیادی واسه ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری و آزاد ، در آزمون ارشد ناپیوسته ثبت نام کرده و خودشون رو برای شرکت در این رقابت مهم آماده می کنن . ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه .

تموم داوطلبایی که شرایط ثبت نام کنکور ارشد رو دارن و می خوان شانسشون رو واسه ورود به دانشگاه های سراسری روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد محک بزنن ، باید زمان ثبت نام کنکور ارشد 1400 ، به همراه مدارک مورد نیاز ( مدارک فردی و تحصیلی ، سریال اعتباری ، عکس و ... ) ، وارد سایت ثبت نام یعنی sanjesh.org بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

از اونجایی که خیلی از داوطلبا با نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400 آشنایی ندارن ، در این مقاله راهنمای جامع ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو براتون گذاشتیم ، تا بتونین با اطلاعات کافی ثبت نام خودتون رو انجام بدین . با ما همراه باشین !

 

 

مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org برای ورود به دانشگاه های سراسری و آزاد انجام میشه . متقاضیای ادامه تحصیل در این مقطع باید برای ثبت نام کنکور ارشد 1400 مراحل زیر رو طی کنن .

 مرحله اول : دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

متقاضیایی که قصد ثبت نام کنکور ارشد 1400 رو دارن باید در مهلت در نظر گرفته شده برای ثبت نام وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و از طریق لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو دریافت کنن .

 

 مرحله دوم : بررسی شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

تمامی شرایط و ضوابط ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته میشه و داوطلبا با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام می تونن از شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطلع بشن . متقاضیایی که سال گذشته هم در آزمون کارشناسی ارشد شرکت کردن و امسال هم تصمیم دارن در آزمون ارشد ناپیوسته 1400 شرکت کنن ، دقت داشته باشن که باید وضعیت محرومیت از کنکور کارشناسی ارشد رو بطو دقیق بررسی کنن تا بعد از اعلام نتایج آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دچار مشکل نشن . 

 

 مرحله سوم : آماده کردن مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

واسه ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد و سراسری یکسری مدارک لازمه که داوطلبا باید این مدارک رو تهیه و زمان ثبت نام ازشون استفاده کنه . مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد شامل مدارک فردی ، تحصیلی ، عکس ، سریال اعتباری ، کارت اعتباری دارای رمز دوم و  ... میشه .

 

 مرحله چهارم : پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

داوطلبا باید قبل از ثبت نام ، از طریق لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام آزمون ارشد که همزمان با ثبت نام در سایت سازمان سنجش فعال میشه ، هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو پرداخت و سریال ثبت نام ( سریال ثبت نام رشته شناور ، سریال اعلام علاقه مندی به انتخاب رشته های پیام نور و غیر انتفاعی ) رو خریداری کنن .

 

 مرحله پنجم : تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400

در آخر وارد سایت سازمان سنجش شده و فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ارشد رو تکمیل و شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ( که نشون دهنده موفقیت آمیز بودن تمام مراحل ثبت نام هست ) رو دریافت کنن . واسه جلوگیری از خطا و اشتباه فرم پیش نویس ثبت نام در آخر دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور ارشد گذاشته شده که داوطلبا می تونن بعد از تکمیل اون ، وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ارشد رو تکمیل کنن .

 

واسه دانلود فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کلیک کنین

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

 

 

 

راهنمای تصویری ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

با مطالعه این قسمت از مقاله و مشاهده راهنمای تصویری ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 که در این قسمت قرار داده شده ، می تونین بدون هیچ مشکلی تموم مراحل ثبت نام رو به راحتی انجام بدین .

  • نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بطور خلاصه
  1. ورود به سایت sanjesh.org
  2. انتخاب گزینه سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( ثبت نام )
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. دریافت سریال ثبت نام
  5. بازگشت به منوی قبل و انتخاب گزینه ثبت نام جدید
  6. وارد کردن سریال ثبت نام
  7. بارگذاری عکس داوطلب مطابق شرایط گفته شده
  8. تکمیل فرم ثبت نام
  9. دریافت نسخه PDF فایل ثبت نام

 ابتدا وارد سایت سنجش یعنی sanjesh.org بشین و روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( ثبت نام ) " کلیک کنین .

 

 در مرحله بعدی از منوی سمت راست " خرید سریال ثبت نام " رو از منوی سمت راست انتخاب کرده و هزینه ثبت نام رو پرداخت کنین .

 

 

 زمان خرید کارت اعتباری با سه گزینه زیر رو برو میشین که باید با توجه به سلیقه خودتون یکی از اون ها رو انتخاب کنین . این گزینه ها شامل موارد زیر میشه :

  1. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش بابت ثبت نام و انتخاب رشته
  2. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش
  3. سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد 1400

 

 

 برای خرید کارت اعتباری باید مشخصات فردیتون رو وارد کرده و بعد از تکمیل کادرهای مربوطه ، گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین و وارد صفحه پرداخت شده و با اطلاعات کارت بانکیتون ، سریال ثبت نام ارشد رو بخرین .

 



 بعد از اتمام مراحل خرید کارت اعتباری و دریافت کد 12 رقمی ، باید مطابق تصویر به مرحله قبل برگشته و وارد بخش " ثبت نام جدید " بشین .

 

 


 مطابق شکل زیر ، اطلاعات خواسته شده رو در کادرهای مربوطه وارد کنین تا بتونین ثبت نامتون رو شروع کنین .

 

 

 در این قسمت باید عکس خودتون رو از قسمت " choose file " انتخاب و روی " ارسال تصویر " کلیک کنین .

 

 

 حال فرم ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ۱۴۰۰ براتون میاد و باید تموم اطلاعات رو بطور دقیق و بدون هیچ خطایی وارد کنین . بعد از اتمام ثبت اطلاعات شخصیتون و چک کردن تمام اطلاعات روی " تایید و ادامه " کلیک کنید . اگه ثبت نامتون به درستی انجام شده باشه سیستم یک کد رهگیری و یک شماره پرونده بهتون میده .

 

 

این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع بشه ، این تصاویر اپدیت میشه .

به محض شروع ثبت نام لینک مستقیم جهت انجام ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، در این مقاله قرار داده میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

 

مشاوره ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هدف از نوشتن این مقاله راهنمایی داوطلبای متقاضی ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد 1400 بود تا با مطالعه این مقاله و داشتن اطلاعات کافی از پروسه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ بدون خطا و اشتباهی ، پروسه ثبت نامشون رو با موفقیت پشت سر بزارن .

اگه جزو داوطلبایی هستین که احیانا به هر دلیلی اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن نگران نباشین ، چون سازمان سنجش در مراحل مختلفی مثل زمان ثبت نام ، تمدید مهلت و ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، این امکان رو برای داوطلبا فراهم کرده تا با اطلاعات ثبت نامیشون مجددا وارد این سایت بشن و ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو انجام بدن .

توجه داشته باشین بعضی از اطلاعاتتون مثل معدل دوره کارشناسی و تاریخ فارغ التحصیلی تون رو زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد که تقریبا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 منتشر میشه و یا زمان اعلام نتایج اولیه تون می تونین ویرایش کنین . برای اطلاع از جزئیات ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و حتی ثبت نام خودتون رو به این کارشناسا بسپارین . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مطلع بشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به چه صورتی اتجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام میشه که راهنمای جامع ثبت نام در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده به خاطر ادغام کنکور ارشد دانشگاه سراسری و آزاد با هم ، این ثبت نام کارشناسی از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه .

3- ✔️ سهمیه ثبت نامی کنکور کارشناسی ارشد رو کجا می تونیم ، ثبت کنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن در حین ثبت نام ، سهمیه ثبت نامیشون رو انتخاب کنن که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع : راهنمای جامع ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، باید قبل از ثبت نام مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو آماده و روز ثبت نام همراه خودشون داشته باشن تا بتونن بدون هیچ خطا و اشتباهی ، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 رو انجام داده و بعد از قبولی در این آزمون دچار مشکل نشن .

 

با ادغام شدن آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و سراسری با هم ، فرایند ثبت نام این آزمون با هم انجام میشه . این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org انجام میشه . به خاطر اینترنتی بودن پروسه ثبت نام ، داوطلبایی که قصد شرکت در کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو دارن ، بهتره تا مدارک شخصی و تحصیلی شون رو زمان ثبت نام کنکور ارشد 1400 همراه داشته باشن ، تا بتونن بدون خطا و اشتباه ، ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو انجام بدن .

آماده کردن مدارک شخصی و تحصیلی لازم جهت ثبت نام آزمون ارشد باعث سریع انجام شدن فرایند ثبت نام در زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد میشه . برای همین در این مقاله تموم مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو گفتیم .

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همه مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته میشه . تموم داوطلبایی که تصمیم به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ دارن ، حتما قبل از شروع مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد یا سراسری اقدام به مطالعه این دفترچه کرده و تموم مدارک مورد نیاز رو آماده کنن تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشن . در ادامه مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد 1400 رو گذاشتیم :

 

 فایل عکس اسکن شده

عکس داوطلب یکی از مدارک مورد نیازواسه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 محسوب میشه که به خاطر شناسایی هر داوطلب سر جلسه آزمون از اهمیت زیادی برخورداره . این تصویر روی کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ۱۴۰۰ درج میشه ، برای بارگذاری این عکس فایل عکس اسکن شده حتما باید شرایط زیر رو داشته باشه :

 

شرایط فایل عکس اسکن شده
عکس جدید تمام رخ 4*3 یا 4*6
عکس اسکن شده فقط با فرمت JPG و حداکثر حجم 70 کیلو بایت
اندازه عکس اسکن شده حداکثر 400*300 و حداقل 300*200 پیکسل
عکس داوطلب باید واضح ، مشخص و بدون اثر مهر ، منگنه و لکه باشه
حذف حاشیه های اضافی عکس اسکن شده
حتی الامکان عکس رنگی و زمینه سفید باشه
عکس خانم ها باید با حجاب و صورت کاملا مشخص باشه

 

 اسکن عکس از روی کارت های شناسایی ( کارت ملی ، شناسنامه و .... ) قابل قبول نیست و داوطلبا باید از عکس پرسنلی و طبق توضیحاتی که گفتیم ، استفاده کنن .

 اگه عکس غیر معتبر ارسال بشه ، ثبت نام داوطلب باطل و حق شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ازش گرفته میشه .


 سریال کارت اعتباری ثبت نام

داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور ارشد آزاد و سراسری رو دارن ، برای اینکه بتونن وارد فرم اینترنتی ثبت نام بشن ، باید هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو با استفاده از اطلاعات کارت بانکیشون و به صورت اینترنتی پرداخت کنن تا با سریال اعتباری که در آخر سیستم بهشون میده ، برای ثبت نام آزمون ارشد اقدام کنن .

داوطلبایی که قصد دارن در کنار رشته اصلی در یک رشته شناور هم ثبت نام کنن ، باید مجدد سریال اعتباری ثبت نام رو خریداری کرده و در قسمت مربوط به رشته امتحانی دوم فرم اینترنتی ثبت نام ، وارد کنن . متقاضیایی هم که قصد دارن زمان انتخاب رشته کنکور ارشد ، دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی رو در فرم اینترنتی انتخاب رشته شون وارد کنن ، باید سریال اعتباری پیام نور و غیر انتفاعی رو به صورت جدا تهیه کرده و زمان ثبت نام در قسمت مربوطه وارد کنن .


 مدارک شناسایی و تحصیلی

زمان تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور ارشد ، باید اطلاعات فردی و تحصیلی تون رو در فرم اینترنتی ثبت نام ارشد وارد کنین . به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که کارت ملی ، شناسنامه و آخرین مدرک فارغ التحصیلیتون رو همراه داشته باشین تا در حین ثبت نام دچار مشکل نشده و یا اطلاعاتتون رو به اشتباه وارد فرم ثبت نام آزمون ارشد نکنین .

 

 برای اینکه ثبت نام بی نقصی و بدون مشکلی داشته باشین ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد

 

مشاوره مدارک ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هر سال مدارک لازم برای ثبت نام آزمون ارشد از طریق سایت ثبت نام کنکور ارشد یعنی sanjesh.org به داوطلبا اعلام میشه تا داوطلبایی که قصد دارن در این رقابت مهم شرکت کنن ، بتونن بدون هیچ دردسری پروسه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو پشت سر بزارن . برای جلوگیری از بروز اشتباه در وارد کردن اطلاعات فرم ثبت نام مثل بارگذاری عکس ، معدل و سال فارغ التحصیلی داوطلب توصیه می کنیم قبل از شروع ثبت نام حتما فرم پیش نویس ثبت نام که آخر دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 گذاشته شده ، رو پر کرده و بعد اقدام به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنین .

داوطلبایی که بعد از دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام متوجه میشن که اطلاعاتی رو به اشتباه وارد کردن ، می تونن در دو فرصت تمدید مهلت و زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح کنن .

البته امکان ویرایش بعضی از اطلاعات ثبت نامی در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون ارشد هم وجود داره و داوطلبا می تونن چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد 1400 از طریق سایت سنجش و یا باجه های رفع نقص این اطلاعات رو ویرایش کنن .

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و شما رو برای ثبت نام در این آزمون راهنمایی کنن ، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این مشاوره در ارتباط باشین و از تجربیات این کارشناسا برای موفقیت در آزمون کارشناسی ارشد 1400 استفاده کنین . همچنین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مطلع بشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد کجا نوشته میشه ؟

✔️ این مدارک در دفترچه ثبت نام آزمون ارشد نوشته میشه که البته در متن این مقاله هم بطور کامل گفته شده .

2- ✔️ چه مدارکی برای ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد مورد نیازه ؟

✔️ به خاطر ادغام آزمون ارشد سراسری ، مدارک لازم جهت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد همون مدارک ثبت نام ارشد سراسریه که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ عکس داوطلب برای ثبت نام کنکور ارشد باید چه جوری باشه ؟

✔️ عکس داوطلبا باید با فرمت JPG و حداکثر حجم آن 70 کیلو بایت باشه که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

لینک خرید کارت اعتباری کنکور سراسری همزمان با فعال شدن لینک ثبت نام در سایت سنجش فعال میشه و همه داوطلبایی که قصد ثبت نام رو دارن باید در این زمان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده و کارت بانکی هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ رو پرداخت کنن و شماره سریال رو بگیرن .

 

 

 

طبیعتا پروسه برگزاری آزمون کنکور سراسری ، هزینه هایی رو دربر داره که بخشی از این هزینه توسط خود داوطلبا و به صورت اینترنتی پرداخت میشه . متقاضیا باید تو زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 وارد سایت سنجش بشن و با استفاده از اطلاعات کارت بانکیشون ، سریال اعتباری آزمون رو خریداری و بعد از اون برای ثبت نام کنکور اقدام کنن .

اما از اونجایی که خیلی داوطلبا نمی دونن برای ثبت نام چقدر باید هزینه پرداخت کنن و نحوه پرداخت اون به چه صورتیه ما در ادامه این مقاله در مورد هزینه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ و نحوه پرداخت اون توضیح دادیم . با ما همراه باشین !

 

 

هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

همزمان با شروع ثبت نام کنکور ، داوطلبایی که با توجه به دفترچه ثبت نام کنکور ۱۴۰۰ شرایط ثبت نام رو دارن ، می تونن از طریق لینک خرید کارت اعتباری ثبت نام وارد سایت سنجش بشن و با استفاده از اطلاعات کارت بانکیشون ،سریال ثبت نام رو تهیه کنن .

هزینه ثبت نام کنکور سال گذشته  به صورت مبالغ زیر بود که به محض اینکه هزینه ثبت نام کنکور 1400 امسال مشخص بشه این مقاله به روز رسانی میشه . با عضو شدن در کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو از جدید ترین اخبار مربوط به کنکور مطلع می شین .

 

 هزینه ثبت نام برای رشته های اصلی یا فرعی 370000 ریال ( 37 هزار تومن ) 

 هزینه ثبت نام برای رشته های اصلی یا فرعی 376000 ریال ( 37 هزار و ششصد تومن ) برای اونایی که تمایل داشتن که تاییدیه تموم مراحل کنکور براشون پیامک بشه .

 سریال اعلام علاقه مندی به گزینش رشته های دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری به مبلغ 186000 ریال ( 18 هزار و 600 تومن ) برای داوطلبایی که می خواستن دانشگاه های پیام نور یا غیر انتفاعی رو در زمان انتخاب رشته کنکور وارد کنن .

 

  برای اینکه خیالتون راحت باشه که همه شرایط ثبت نام کنکور رو دارین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : شرایط ثبت نام کنکور

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه و همه ی داوطلبایی که می خوان تو این رقابت مهم شرکت کنن ، باید با استفاده از اطلاعات کارت بانکیشون ( شماره کارت ، رمز دوم ، تاریخ انقضا و cvv2 ) وارد لینک خرید کارت ثبت نام بشن و سریال ثبت نام کنکور سراسری رو دریافت کنن .

  • نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰​
  1. ورود به سایت سنجش و بخش سراسری

  2. انتخاب گزینه ثبت نام کنکور

  3. انتخاب گزینه خرید سریال ثبت نام از سمت راست

  4. انتخاب کارت مد نظر

  5. وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت سریال ثبت نام

 شما می تونین برای اطلاع از مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : مدارک لازم برای ثبت نام کنکور سراسری

 

راهنمای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد ثبت نام کنکور سراسری و یا ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد رو دارن ، باید قبل از شروع ثبت نامشون وارد سایت سنجش بشن و برای پرداخت هزینه ثبت نام کنکور سراسری مراحل زیر رو سپری کنن و با سریالی که سیستم در آخر پروسه پرداخت بهشون میده ، وارد فرم اینترنتی ثبت نام آزمون سراسری بشن .

 

مرحله اول : وارد سایت  sanjesh.org و لینک " ثبت نام آزمون سراسری 1400 " بشین .

 

 

مرحله دوم : روی قسمت " خرید سریال ثبت نام " کلیک کنین .

 

 


مرحله سوم : تو این مرحله 3 تا گزینه رو می بینین ، گزینه مورد نظر رو علامت بزنین تا وارد مرحله بعد بشین .

سریال ثبت نام در گروه آزمایشی ریاضی یا تجربی یا انسانی یا هنر یا زبان در آزمون سراسری سال 1400

سریال ثبت نام در گروه آزمایشی ریاضی یا تجربی یا انسانی یا هنر یا زبان در آزمون سراسری سال 1400 و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش

 سریال علاقه مندی به گزینش در رشته های پیام نور و غیر انتفاعی آزمون سراسری سال 1400

 

 

 

مرحله چهارم : اطلاعات فردی و شماره تلفن همراهتون رو با دقت تو کادرای مربوط وارد کنین و روی " تایید و ادامه " کلیک کنین .

 

 


مرحله پنجم : تو ابن قسمت یک بار دیگه اطلاعاتتون به نمایش در میاد و شماره پیگیری پرداخت بهتون داده میشه که باید اون رو یادداشت کنین .

 

 


مرحله ششم : تو این قسمت باید اطلاعات کارت بانکیتون رو وارد و گزینه " پرداخت " رو بزنین .

 

 

مرحله هفتم : در آخر سیستم به شما سریال ثبت نام کنکور سراسری 1400 رو میده که توصیه می کنیم این اطلاعات رو تا اعلام نتایج کنکور سراسری همراه خودتون داشته باشین . 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند خرید کارت اعتباری سال گذشتس ، به محض اینکه تغییری در روند خرید این کارت ایجاد بشه این مقاله به روز رسانی میشه .

 برای اینکه همه با همه مراحل ثبت نام کنکور سراسری آشنا باشین می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کنکور سراسری

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد هزینه ثبت نام کنکور سراسری 1400 و همچنین نحوه ثبت نام کنکور مشاوره بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام کنکور سراسری رو چه جوری باید پرداخت کنیم ؟

✔️ هزینه ثبت نام کنکور سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش پرداخت میشه که تو این مقاله نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور رو توضیح دادیم .

2- ✔️ هزینه ثبت نام کنکور دانشگاه آزاد بیشتر از سراسریه ؟

✔️ متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید هزینه ثبت نام کنکور رو پرداخت و سریال ثبت نام آزمون سراسری رو تهیه کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ سریال ثبت نام ( 12 رقمی ) کنکور سراسری رو از کجا باید تهیه کنیم ؟

✔️بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور تو سایت سنجش ، سیستم به شما سریال 12 رقمی ثبت نام رو میده که تو این مقاله راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام رو گذاشتیم .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دبیر کل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش ضمن اشاره به اجرایی شدن پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان، از تمدید شدن زمان ثبت اطلاعات قد و وزن دانش‌آموزان در سامانه سناد خبر داد .

محمد جعفری درباره اجرایی شدن پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم گفت:

« ما در این پروژه اکنون در مرحله ای هستیم که بحث ارزیابی، غربالگری و سنجش اولیه دانش‌آموزان نسبت به قد و وزن، bmi و شاخص توده بدنی در حال انجام است . در کل کشور تمام همکاران تلاش می ‌کنند تا اطلاعات آماری دانش ‌آموزان را در وضعیت ‌های مختلف نسبت به شاخص توده بدنی براساس فرمت‌های سامانه سناد به دست بیاورند . »

وی ادامه داد : « تا پایان روز ۲۲ آبان ماه قد و وزن 10 میلیون و 995 هزار و 785 نفر از دانش‌‌آموزان اندازه گیری و در سامانه سناد ثبت شده است . اکنون ‌شرایط کشور به دلیل کرونا خاص است و برخی استان‌ها در شرایط قرمز و در شرایط بحرانی قرار دارند لذا عوامل مدرسه ای هم نتوانستند در مدرسه حاضر باشند و ثبت در سامانه سناد به کندی بوده است بنابراین یک هفته دیگر یعنی تا 30 آبان ماه ثبت در سامانه سناد تمدید شده است البته ما کار مداخله و مشاوره را از هفته گذشته آغاز کردیم . »

جعفری با بیان اینکه از سوی ارزیابان به دانش آموزان دارای اضافه وزن توصیه‌های مشاوره ای برای فعالیت بدنی و تعذیه ای اعلام می‌شود افزود : « با توجه به کارنامه دانش‌‌آموزان از سامانه سناد برای هر دانش‌آموز وضعیت مشخص می ‌شود ؛ با اندازه گیری قد و وزن دانش‌آموزان، گروه‌های نرمال ، دارای اضافه وزن ، چاق ، لاغر و لاغر شدید مشخص خواهند شد . »

مدیرکل دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی آموزش و پرورش از همکاری سایر ارگان‌ها برای اجرای هرچه بهتر این طرح گفت و عنوان کرد : « این آمادگی در کل کشور وجود دارد که همه مردم و عوامل موثر بتوانند کمک کنند تا بحث سلامت دانش‌آموزان پیگیری شود . کار اصلی ما از اکنون شروع شده و مداخله و مشاوره در بحث فعالیت بدنی و تعذیه ای صورت می‌گیرد . »

وی در پایان افزود : « همکاری مشترک بین خانه و عوامل مدرسه نیز مهم است که با وجود شرایط کرونا دانش‌آموزان در دسترس عوامل مدرسه نیستند لذا آگاهی بخشی والدین نسبت یه این مساله اهمیت بالایی دارد . »

منبع : تمدید مهلت ثبت اطلاعات قد و وزن دانش آموزان در سامانه سناد



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ معمولا همزمان با شروع شدن ثبت نام در سایت سنجش منتشر میشه که داوطلبا باید با دانلود دفترچه ارشد و مطالعه اون از لیست رشته محل های ارائه شده و تمامی شرایط و ضوابط لازم برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطلع بشن .

 

 

در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام ، مقررات نظام وظیفه ، شرایط اتباع ، سهمیه های کنکور کارشناسی ارشد ، جدول دروس و ضرایب دروس هر مجموعه امتحانی و ... نوشته میشه که متقاضیا می تونن به محض شروع ثبت نام کنکور ارشد ، وارد سایت سازمان سنجش بشن و دفترچه ثبت نام رو دانلود کنن .

حالا برای دسترسی راحت تر داوطلبا به این دفترچه ، لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو براتون میذاریم تا متقاضیای آزمون ارشد بتونن بدون هیچ مشکلی دفترچه کنکور ارشد رو دانلود کنن . با ما همراه باشین .

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همزمان با ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، دفترچه ثبت نام ارشد در سایت سازمان سنجش ، منتشر میشه و داوطلبایی که می خوان با شرکت تو آزمون ارشد ، شانسشون رو برای ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد محک بزنن ، می تونن وارد سایت سازمان سنجش بشن و دفترچه ثبت نام ارشد 1400 رو دانلود کنن .

البته به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه زمان ثبت نام کنکور ارشد 1400 مشخص و یا دفترچه ثبت نام منتشر شد ، با خبر بشن .

 

برای دانلود لیست رشته های ارائه شده در کنکور ارشد 1400 کلیک کنین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام ارشد 1400 لینک دانلودش رو براون میذاریم .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور ارشد

 

 

مشاوره دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش کشور هر سال شرایط و ضوابط شرکت تو آزمون ارشد رو از طریق دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، به متقاضیای کنکور ارشد سراسری و آزاد اعلام می کنه و تموم داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 رو انجام بدن ، باید در زمان ثبت نام ارشد این دفترچه رو از سایت سنجش دانلود و با دقت مطالعه کنن .

داوطلبا می تونن سوالاتشون رو در مورد جزییات دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو بپرسن و همچنین اگه در حین ثبت نام آزمون ارشد دچار مشکل شدن ، از کارشناسای ما کمک بگیرن .

در ادامه بخوانید: زمان برگزاری کنکور ارشد

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ از کجا می تونیم از دروس و ضرایب دروس مجموعه امتحانیمون مطلع بشیم ؟

✔️داوطلبا می تونن با دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، از دروس و ضرایب دروس کد ضریب مد نظرشون مطلع بشن که لینک دانلود دفترچه در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ آیا برای داوطلبای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، دفترچه ثبت نام جدایی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد ، با توجه به ادغام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید دفترچه ثبت نام کنکور ارشد سراسری رو از سایت سنجش دانلود و مطالعه کنن .

3- ✔️ لیست رشته های شناور رو از کجا می تونیم تهیه کنیم ؟

✔️لیست رشته های شناور تو دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد نوشته میشه که لینک دانلود این لیست رشته ها در این مقاله قرار داده شده .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و همه داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام در اون رو دارن باید در زمان ثبت نام اون که در آذر ماهه وارد این سایت بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم فرم ثبت نام ارشد 1400 رو تکمیل کن .

 

 

داوطلبایی که متقاضی ثبت نام در کنکور ارشد 1400 هستن باید مجموعه امتحانی مورد علاقه شون رو از بین گروه های علوم انسانی ، علوم پایه ، فنی و مهندسی ، کشاورزی ، هنر و دامپزشکی انتخاب کنن که این گروه ها بر اساس تجانس رشته ها دسته بندی شدن . 

متقاضیای ورود به دانشگاه آزاد هم دقت داشته باشن ، با توجه به ادغام کنکور سراسری و دانشگاه آزاد از سال 96 کنکور ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا برگزار نمیشه و اونا هم کافیه ثبت نام کارشناسی ارشد آزاد ۹۹ رو تو سایت سازمان سنجش انجام بدن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن چه زمانی باید برای این ثبت نام اقدام کنن و شرایط لازم برای این ثبت نام چیه ، ما در ادامه زمان ، سایت ، نحوه و شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ رو توضیح دادیم تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کامل ثبت نامشون رو انجام بدن .

 

” عدم برگزاری کنکور مجزا برای دانشگاه آزاد “

 

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هر سال ثبت نام ارشد طبق زمان بندی منتشر شده تو سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا تو زمان ثبت نام وارد سایت میشن و در کنکور کارشناسی ارشد ثبت نام می کنن . طبق این اطلاعیه و جدول زمانبندی اعلام شده از طرف سنجش ، ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه و داوطلبا فرصت دارن ثبت نامشون رو تا تاریخ 23 آذر انجام بدن .

 

ثبت نام کنکور ارشد 1400 از تاریخ 16 آذر ماه شروع میشه که به محض شروع ثبت نام لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: تمدید ثبت نام کنکور ارشد

 

 

شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 نوشته میشه و متقاضیا می تونن برای اطلاع از این ضوابط ، باید قبل از زمان ثبت نام کنکور ارشد به دفترچه مراجعه داشته باشن . ما در ادامه به مهمترین شرایط عمومی و اختصاصی اشاره کردیم .

  • شرایط عمومی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ : 

الف ) اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده تو قانون .

ب ) انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات .

ج ) دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران .

د ) نداشتن سابقه عضویت تو ساواک و فراماسونری و بازمانده های اونا .

ه ) نداشتن فساد اخلاقی .

و ) نداشتن شهرت به انجام کارهای خـلاف شئونات شغلی و تحصیلی تو طول تحصیل یا زمان اشتغال .

  • شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ :

الف ) داشتن یکی از مدارک زیر واسه ثبت نام لازمه :

- کارشناسی یا لیسانس

- کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس ، دکترای حرفه ای

- دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسـی

ب ) پذیرفته شده های دوره روزانه ارشد 99 حق شـرکت تو کنکور ارشد 1400 رو ندارن .

ج ) پذیرفته شده های دوره های شبانه ، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد سال 99 ، اگه در رشته قبولی ثبت نام نکنن یا تا تموم شدن مهلت ثبت نام کنکور ارشد 1400 انصراف قطعی بدن می تونن تو آزمون فوق لیسانس ثبت نام و شرکت کنن .

د ) دانشجوی ارشد و دکتری باید تا پایان مهلت ثبت نام انصراف قطعی خودشون رو به دانشگاه اعلام کنن تا بتونن تو آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 ثبت نام کنن . 

ه ) فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های گروه پزشکی باید توجه داشته باشن که از لحـاظ طـرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، وضعیت خودشون رو مشخص و اگر از نظر وزارت منعی نبود می تونن واسه ثبت نام اقدام کنن .

ی ) دانشجویای سال آخر و فارغ التحصیلای کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 86/6/31 به بعد فارغ التحصیل شدن ، اگه معدلشون زیر 12 باشه ، حق ثبت نام و شرکت تو آزمون فوق لیسانس رو ندارن .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام ارشد

 

” هر داوطلب نهایتا یه مجموعه اصلی و یه مجموعه شناور “

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور ارشد 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد تکمیل فرم ثبت نام رو دارن باید بعد از ورود به این سایت و خرید کارت اعتباری ثبت نام با وارد کردن اطلاعات لازم فرم ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو تکمیل کنن .

 

 فرایند ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ به طور خلاصه :

  1. ورود به سایت sanjesh.org
  2. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد 1400
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. پر کردن فرم ثبت نام 
  • ​​راهنمای تصویری ثبت نام :

1 . ابتدا وارد سایت سازمان سنجش بشین و روی گزینه " ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد " کلیک کنین .

 

 

2 . در صفحه باز شده روی گزینه " ثبت نام جدید " کلیک کنین .

 

 

3 . در ادامه باید سریال کارت خریداری شده رو وارد کنین .

 

 

4 . سپس عکس خود رو آپلود کنین .

 

 

5 . در ادامه فرم اینترنتی ثبت نام رو پر کنین .

 

 

 

با کلیک روی گزینه " تایید و ادامه " اطلاعات ثبت نامی شما به همراه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون داده میشه .

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام سال قبله که به محض این که تغییری در روند ثبت نام امسال ایجاد  بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

 

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کارشناسی ارشد

مشاوره ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

معمولا یکی از دغدغه های داوطلبا در کنکور ارشد ، انتخاب مجموعه امتحانیه و اکثرا این تصور رو دارن که حتما باید رشته متجانس با رشته فارغ التحصیلیشون انتخاب کنن و حق انتخاب مجموعه ی متفاوت رو ندارن . لازمه بدونن که در کنکور ارشد وزارت علوم بدون هیچ محدودیتی و بدون توجه به مجموعه فارغ التحصیلی می تونن هر رشته ای رو انتخاب کنن و تو آزمونش شرکت کنن .

البته داوطلبا دقت داشته باشن طبق دفترچه ثبت نام ممکنه برای بعضی از مجموعه ها محدودیت یا شرایطی مثل آزمون عملی ، مصاحبه ، سابقه کار و ... وجود داشته باشه که به متقاضیا پیشنهاد میدیم واسه اطلاع از شرایط خاص و یا محدودیت ها حتما قبل از انجام ثبت نام دفترچه رو با دقت مطالعه و بررسی داشته باشن .

همچنین مجموعه ها به دو دسته اصلی و شناور تقسیم شدن که شناور ها با علامت ستاره مشخص شده و همین طور به صورت جدا دسته بندی شدن که هر داوطلب حق داره در نهایت یه رشته اصلی و در صورت تمایل یه رشته شناور رو انتخاب داشته باشه اما به هیچ عنوان نمی تونه دو تا اصلی یا دو تا رشته شناور رو با هم ثبت نام کنه .

در ادامه بخوانید: قبولی در کنکور ارشد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالات شما درباره ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پاسخ بدن و همچنین می تونین بعد از فعال شدن لینک ثبت نام ، ثبت نامتون رو با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به مشاورای ما بسپارین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در اواسط آذر ماه انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام کنکور ارشد در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ برای کنکور ارشد فقط باید رشته متناسب با رشته کارشناسی رو انتخاب کرد ؟

✔️ خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده داوطلبا می تونن هر رشته ای رو که می خوان انتخاب کنن .

منبع : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش با اعلام زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ معمولا در ماه بهمن ، فرصتی رو برای داوطلبایی که موفق نمیشن تو مهلت اولیه و تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ ، ثبت نامشون رو انجام بدن فراهم می کنه .

 

 

با اینکه سازمان سنجش زمان دقیق ثبت نام کنکور ارشد​ رو طی اطلاعیه هایی به متقاضیا اطلاع رسانی می کنه ، اما باز هم با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر بی اطلاعی از زمان دقیق ثبت نام ، موفق نمیشن تو مهلت اولیه و یا حتی بازه تمدید مهلت ثبت نام کنکور ارشد ، ثبت نامشون رو تکمیل کنن .

به همین خاطر سنجش واسه رفاه حال این داوطلبا ، فرصت جدیدی به عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو در اختیارشون قرار میده . اما از اونجایی مکه خیلی از داوطلبا از این فرصت مجدد هم بی خبرن در ادامه در مورد زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1400 توضیح دادیم .

 

 

زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش هر سال طی اطلاعیه ای علاوه بر تمدید مهلت ثبت نام ارشد ، فرصت مجددی برای داوطلبایی که از ثبت نام در کنکور ارشد جا موندن میذاره تا متقاضیای ورود به این مقطع ، بتونن تو این مهلت وارد سایت بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن .

سال گذشته مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد در از 14 بهمن ماه بود و داوطلبایی که از ثبت نام جا مونده بودن و یا قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده رو داشتن می تونستن در این زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد بری تکمیل فرایند خود اقدام کنن .

البته سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد ، سنجش علاوه بر بهمن ماه در اردیبهشت ماه نیز فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبا قرار داد ، ولی برای اطلاع از زمان ثبت نام مجدد ارشد 1400 می تونین عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو شده تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

به محض اینکه زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام کنکور ارشد

 

 

مشاوره زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد در زمان ثبت نام مجدد کنکور ارشد ۱۴۰۰ علاوه بر داوطلبا یی که از ثبت نام جا موندن ، داوطلبایی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت شده خودشون رو نیز داشتن هم می تونن در این زمان و یا بازه تمدید مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1400 و یا نحوه ثبت نام کنکور ارشد مشاوره بدن و شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات مشاورای این مرکز بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: ویرایش ثبت نام کنکور ارشد

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا بعد از تموم شدن بازه تمدید ثبت نام ، داوطلبا می تونن تو کنکور ارشد ثبت نام کنن ؟

✔️ بله ، احتمالا سازمان سنجش مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد رو واسه داوطلبای جامونده از ثبت نام در نظر بگیره که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ آیا تو مهلت مجدد ثبت نام هم امکان ویرایش اطلاعات وجود داره ؟

✔️ بله ، داوطلبا می تونن تو زمان مجدد ثبت نام ، ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور ارشد رو هم انجام بدن که واسه جزئیات بیشتر می تونین این مقاله رو مطالعه کنین .

3- ✔️ متقاضیای جا مونده از ثبت نام ارشد آزاد هم می تونن تو زمان مجدد واسه ثبت نام کنکور ارشد آزاد اقدام کنن ؟

✔️ بله ، با توجه به ادغام ارشد دانشگاه آزاد و سراسری ، متقاضیای دانشگاه آزاد می تونن تو مهلت مجدد ثبت نام ارشد برای ثبت نام اقدام کنن که تو این مقاله به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام کنکور ارشد سراسری و دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا باید بعد از دانلود دفترچه و بررسی شرایط و ضوابط ، هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو پرداخت کنن بعد از ورود به لینک ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ ، فرم رو تکمیل کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد دارن تو این رقابت مهم شرکت کنن ، می تونن تو زمان ثبت نام ارشد وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام ارشد و بررسی شرایط و ضوابط فرم اینترنتی رو تکمیل کنن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا با نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400 آشنایی ندارن ، در ادامه در مورد نحوه ثبت نام توضیح دادیم ، تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی ثبت نامشون رو انجام بدن . با ما همراه باشین .

 

 

نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و تموم متقاضیای دانشگاه های سراسری و آزاد که قصد شرکت تو این آزمون رو دارن ، باید ابتدا دفترچه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو از سایت دانلود و بعد از پرداخت هزینه ثبت نام و خرید کارت اعتباری و به همراه مدارک ثبت نام ، وارد سایت بشن و فرم اینترنتی مربوط رو تکمیل کنن . در ادامه راهنمای جامع ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد رو به صورت مرحله به مرحله توضیح دادیم .

  • نحوه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت sanjesh.org
  2. دانلود و مطالعه دفترچه ثبت نام ارشد 1400
  3. پرداخت هزینه ثبت نام
  4. پر کردن فرم ثبت نام 
  • نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 :

مرحله اول : وارد سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org بشین و روی لینک "سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 ( ثبت نام ) " کلیک کنین .

 

 

مرحله دوم : وارد بخش " ثبت نام جدید " بشین .

 

 

مرحله سوم : سریال 12 رقمی ثبت نام رو که بعد از پرداخت هزینه ثبت نام کنکور ارشد دریافت کردین رو وارد و با کلیک روی " ورود به سیستم " وارد مرحله بعد بشین .

 

 

مرحله چهارم : تو این قسمت باید عکس خودتون رو از قسمت " choose file " انتخاب و روی " ارسال تصویر " کلیک کنین .

 

 

مرحله پنجم : تو این قسمت فرم اینترنتی ثبت نام رو می بینین که باید اطلاعات فردی ، تحصیلی و همچنین اطلاعات مربوط به مجموعه امتحانی رو وارد و بعد از اون گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

 

 

با کلیک روی گزینه " تایید و ادامه " اطلاعات ثبت نامی شما به همراه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون داده میشه .

 

این تصاویر مربوط به ثبت نام سال قبله که به محض این که تغییری در روند ثبت نام امسال ایجاد  بشه این تصاویر به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع ثبت نام کارشناسی ارشد

 

 

مشاوره نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

دریافت شماره پرونده و کد پیگیری در آخر ، به مفهوم اینه که پروسه ثبت نام با موفقیت انجام شده که داوطلبا باید این اطلاعات رو واسه مراحل بعدی ، مثل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد ، انتخاب رشته و نتایج کنکور ارشد حفظ کنن .

برای جلوگیری از خطا و اشتباه ، سازمان سنجش فرم پیش نویس ثبت نام رو تو دفترچه گذاشته و نحوه ثبت نام ارشد 99 رو به طور کامل و مرحله به مرحله توضیح داده تا داوطلبا بتونن با اطلاعات کافی و بدون خطا ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری و آزاد رو انجام بدن .

هر چند امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد هم در اختیار متقاضیای این آزمون قرار داده شده و داوطلبا می تونن تو زمان ثبت نام کنکور ارشد مجدد اطلاعاتشون رو تصحیح و ویرایش کنن . البته بهتره قبل از ثبت نام حتما تمامی شرایط ثبت نام کنکور ارشد رو با دقت مطالعه کنین تا بعدا دچار مشکل در پذیرش نشین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام کنکور ارشد

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد نحوه ثبت نام کنکور ارشد 1400 پاسخ بدن و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با شما در ارتباط باشن .



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ثبت نام کنکور ارشد به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه که لینک وورد به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ داوطلبای ارشد دانشگاه آزاد تو چه سایتی ثبت نامشون انجام میشه ؟

✔️ به خاطر ادغام ارشد سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید از طریق سایت سنجش واسه ثبت نام اقدام کنن که واسه اطلاع  از نحوه ثبت نام کنکور ارشد می تونن متن این مقاله رو بخونن .

3- ✔️ از کجا مطمئن بشیم که ثبت نام کنکور ارشد انجام شده ؟

✔️ دریافت شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام نشون دهنده اینه که ثبت نامشون با موفقیت انجام شده که تو این مقاله مراحل ثبت نام کنکور ارشد رو به طور کامل توضیح دادیم .

منبع : نحوه ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

آزمون کارشناسی ارشد ، یک سری شرایط عمومی و اختصاصی داره که تموم داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ رو انجام بدن باید تمامی این شرایط رو داشته باشن . از جمله شرایط لازم برای ثبت نام کنکور ارشد داشتن معدل حداقل 12 در مقطع کارشناسیه .

 

 

شرایط ثبت نام آزمون ارشد ۱۴۰۰ هم طبق روال سالای پیش ، در دفترچه ثبت نام آزمون نوشته میشه و تموم متقاضیا می تونن همزمان با شروع ثبت نام ، این دفترچه رو از سایت سازمان سنجش دانلود و شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رو با دقت بررسی داشته باشن و بعد از اون تو کنکور ارشد ثبت نام کنن .

با توجه به ادغام آزمون سراسری و آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید برای ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، شرایط عمومی و اختصاصی رو داشته باشن ، تا مجاز باشن که تو آزمون ارشد شرکت کنن . در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 رو گفتیم .

 

 

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام کنکور ارشد رو انجام بدن ، باید حتما شرایط ثبت نام رو داشته باشن که این شرایط تو دفترچه ثبت نام نوشته میشه و داوطلبا می تونن با دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش ، شرایط ثبت نام رو بررسی داشته باشن . ما در اینجا شرایط عمومی شرکت در آزمون کارشناسی ارشد 1400 رو گفتیم .

  • شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

  اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده تو قانون .

 دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران .

 نداشتن سابقه عضویت تو ساواک و فراماسونری و بازمانده های اونا .

  نداشتن فساد اخلاقی .

  نداشتن اعتیاد به مواد مخدر .

 انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات .

 نداشتن شهرت به انجام کارهای خـلاف شئونات شغلی و تحصیلی تو طول تحصیل یا زمان اشتغال .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور ارشد

 

 

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

شرایط اختصاصی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ، تو دفترچه ثبت نام ارشد نوشته میشه که داوطلبا می تونن این دفترچه رو دانلود و شرایط ثبت نام رو بررسی داشته باشن . با توجه به ادغام آزمون ارشد سراسری و ازاد ، داوطلبایی هم که قصد ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو دارن ، باید تموم شرایط ثبت نام همین دفترچه رو داشته باشن تا مجاز به شرکت تو این کنکور باشن . 

  • شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن تو آزمون کارشناسی ارشد ثبت نام کنن ، باید یکی از مدارک زیر رو داشته باشن :

 کارشناسی یا لیسانس ، کارشناسی ارشد یا فوق لیسانس ، دکترای حرفه ای یا دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسـی

 

 دانشجوی ارشد و دکتری باید تا پایان مهلت ثبت نام انصراف قطعی خودشون رو به دانشگاه اعلام کنن تا بتونن تو آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1400 ثبت نام کنن . 

 

 فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های گروه پزشکی باید توجه داشته باشن که از لحـاظ طـرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت ، وضعیت خودشون رو مشخص و اگر از نظر وزارت منعی نبود ، می تونن واسه ثبت نام اقدام کنن .

 

 فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های دبیری باید قبل از ثبت نام کارشناسی ارشد 1400 موافقت نامه کتبی و بی قید و شرط از وزارت آموزش و پرورش بگیرن تا بتونن تو آزمون کارشناسی ارشد شرکت کنن .

 

 اونایی که مدارک تحصیلی معادل دارن ، اگه شرایط " آیین نامه شرکت دارندگان مدارک معادل و غیر رسمی در آزمون های ورودی مقاطع بالاتر " رو داشته باشن ، حق ثبت نام تو کنکور کارشناسی ارشد رو دارن . داوطلبایی که قبل تاریخ ابلاغ مصوبه شورای انقلاب فرهنگی ( 3 / 9 / 1377 ) تو دوره های معادل پذیرفته شدن ، شامل این مصوبه نمیشن .

 

 بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ، تموم اونایی که مدرک معادل ضمن خدمت فرهنگیان دارن و تو سالای 1377 تا 1381 به این دوره ها وارد شدن ، از تسهیلات مصوبه مربوط واسه ادامه تحصیل تو مقاطع رسمی بالاتر برخوردار میشن .

 

ادامه تحصیل افرادی که مدرک استخدامی ، داخلی و یا با عنوان " معادل " دارن ، اگه به تأیید دفتر آموزش عالی غیر دولتی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری برسه ، امکان پذیره . 

 

داوطلبای شاغل تو وزارتخانه ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی باید قبل ثبت نام ارشد 1400 ، موافقت کتبی و بدون قید و شرط محل کارشون رو در مورد ادامه تحصیل دریافت و پیش خودشون نگه دارن .

 

 همچنین ، جدا از مدارک مورد پذیرش ، وزارت علوم یه سری قوانین و محدودیت هایی رو برای آزمون کارشناسی ارشد در نظر گرفته که داوطلبا باید حتما موارد گفته شده رو در نظر داشته باشن تا بعد از اعلام نتایج کنکور ارشد  دچار مشکل نشن و قبولیشون لغو نشه ، مثل :

 

 پذیرفته شده های دوره روزانه ارشد 99 حق شـرکت تو کنکور ارشد 1400 رو ندارن . ( البته می تونن واسه لغو محرومیتشون ، درخواستشون رو از طریق سیستم ارسال درخواست به سازمان سنجش ، ثبت کنن ) .

پذیرفته شده های دوره های شبانه ، مجازی و پردیس خودگردان دانشگاه ها ، دانشگاه پیام نور ، دانشگاه ها و مؤسسات غیرانتفاعی و غیردولتی و دانشگاه آزاد سال 98 ، اگه تو رشته قبولی ثبت نام نکنن یا تا تموم شدن زمان ثبت نام کنکور ارشد انصراف قطعی بدن ، مجازن تو آزمون فوق لیسانس ثبت نام و شرکت کنن .

فارغ التحصیلای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی معتبر خارجی که به مدرکشون عنوان معادل تعلق گرفته ، مجاز به ثبت نام تو این آزمون هستن . این داوطلبا اگه حداقل 80 درصد نمره حد نصاب گزینش آزاد رو کسب کنن ( غیر از رشته محلای بورسیه و بقیه سهمیه ها ) عنوان معادل از مدرکشون حذف شده و مجاز به ادامه تحصیل میشن .

 طلاب و فضلای حوزه های علمیه اگه مدرک سطح 2 داشته باشن یا تا تاریخ 31 شهریور ۹۹ فارغ التحصیل بشن ، می تونن تو آزمون یکی از رشته های امتحانی گروه علوم انسانی شرکت کنن . 

 دانشجویای سال آخر و فارغ التحصیلای کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته که از تاریخ 86/6/31 به بعد فارغ التحصیل شدن ، اگه معدلشون زیر 12 باشه ، حق ثبت نام و شرکت تو آزمون فوق لیسانس رو ندارن .

 پذیرفته شدگای دوره روزانه با توجه به تعهدات آموزش رایگان ، باید موقع ثبت نام ، برابر طول مدت تحصیل دوره کارشناسی ارشد ، تعهد به خدمت بدن .

 وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به هیچ کدوم از دانشجوهای مقطع کارشناسی ارشد بورس تحصیلی نمیده .

در ادامه بخوانید: مشاوره کنکور ارشد

 

داوطلبا می تونن سوالاشون رو در مورد شرایط شرکت در کارشناسی ارشد 1400 و همچنین نحوه ثبت نام کنکور ارشد از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن و با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، با کارشناسای مجرب این مرکز در ارتباط باشن .



سوالات متداول

 

1- ✔️ دانشجوی ارشد می تونه ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رو انجام بده ؟

✔️ همون طور که در این مقاله تویح داده شد ، دانشجوی ارشد حق ثبت نام تو کنکور ارشد رو نداره ، مگر اینکه تا تاریخ مشخص شده ، انصرافش رو به دانشگاهش اعلام کنه .

2- ✔️ داوطلبی که تو کنکور ارشد 99 تو دوره روزانه قبول شده ، می تونه تو کنکور ارشد 1400 ثبت نام کنه ؟

✔️ پذیرفته شده دوره روزانه سال 99 ، از ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 محرومه ، مگر اینکه از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، درخواست لغو محرومیت بده که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ شرایط ثبت نام واسه متقاضیای کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کجا نوشته شده ؟

✔️ متقاضیای دانشگاه آزاد می تونن شرایط ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد رو از دفترچه ثبت نام مطالعه کنن که تمام شرایط لازم در این مقاله نیز گفته شده است .

منبع : شرایط ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ، با انتشار اطلاعیه ای از جزئیات ثبت نام دکتری بدون آزمون در واحد امارات خبر داد .

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در واحد امارات ، دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد فوق در مقطع دکتری تخصصی می‌نماید.

ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org از روز شنبه مورخ 24 آبان ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ 30 آبان ماه  ادامه خواهد داشت.

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند. جدول رشته/محل‌های دایر در واحد بین‌المللی امارات از طریق سامانه ثبت‌نام، قابل مشاهده و دریافت می‌باشد. هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا 5 کد رشته را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج نماید. آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون متعاقبا خواهد شد.

لازم به ذکر است هرگونه درخواست انتقال و میهمانی پذیرفته شدگان واحد امارات به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی و یا بین‌المللی ممنوع خواهد بود.

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد پس از برگزاری آزمون توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد.

منبع : اطلاعیه دانشگاه آزاد در خصوص پذیرش دکتری بدون آزمون در واحد امارات



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در واحد بین المللی امارات اطلاعیه‌ای صادر کرد .

پیرو مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی درخصوص برگزاری آزمون اختصاصی به منظور پذیرش دانشجو در واحد امارات ، دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد فوق در مقاطع کارشناسی ارشد تخصصی می‌نماید .

طبق این اطلاعیه :

ثبت‌نام از متقاضیان این آزمون صرفاً از طریق سامانه ثبت‌نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی به آدرس www.azmoon.org از روز شنبه مورخ 24 آبان ماه آغاز و تا پایان روز جمعه مورخ 30 آبان ماه  ادامه خواهد داشت.

 

فرصت ثبت نام از 24 آبان ماه تا 30 آبان می باشد .

متقاضیان لازم است با مراجعه به سامانه ثبت‌نام و تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت‌نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند. جدول رشته/محل‌های دایر در واحد بین‌المللی امارات از طریق سامانه ثبت‌نام ، قابل مشاهده و دریافت می‌باشد . هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می‌تواند حداکثر تا 5 کد رشته را انتخاب و در فرم ثبت‌نام درج نماید . آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون متعاقبا خواهد شد .

 لازم به ذکر است هرگونه درخواست انتقال و میهمانی پذیرفته شدگان واحد امارات به سایر واحدهای دانشگاهی اعم از عادی و یا بین‌المللی ممنوع خواهد بود.

پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد پس از برگزاری آزمون توسط مرکز سنجش ، پذیرش و فارغ‌التحصیلی اعلام خواهد شد .

منبع : اطلاعیه دانشگاه آزاد به منظور پذیرش کارشناسی ارشد در واحد بین المللی امارات



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبای متقاضی شرکت در کنکور سراسری ، با دو نوع زبان روبرو هستن ،یکی زبان اختصاصی که کنکور مجزایی براش در نظر گرفته شده و یکی هم زبان عمومی کهآخرین درس از دفترچه عمومی کنکور سراسری تموم گروه های آزمایشی محسوب میشه که ضریب این درس برای تموم زیر گروه ها 2 در نظر گرفته شده . این درس 25 سوال از 100 سوال دفترچه عمومی رو به خودش اختصاص داه و زمانی حدود 20 دقیقه ( هر سوال حدود 48 ثانیه  ) برای جواب دادن به کل سوالات این درس اختصاص داده شده .

 

 

 

داوطلبایی که متقاضی ادامه تحصیل در رشته و دانشگاه های مشخصی هستن و به اصطلاح هدف خودشون رو مشخص کردن ، با توجه به ماهیت درس زبان و ضریب این درس با یک برنامه ریزی دقیق روی این درس به تسلط خوبی برسن و این درس در نتیجه ازمونشون تاثیر خوبی بزاره .

در این مقاله تصمیم داریم زبان کنکور سراسری رو بررسی کنیم ، چون این درس یکی از دروس عمومی تموم گروه های آزمایشی محسوب میشه و داوطلبا زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از بین زبان های انگلیسی ، فرانسه ، آلمانی ، روسی و ایتالیایی ، زبانی رو که بیشتر روش مسلط هستن رو انتخاب می کنن تا روز آزمون با توجه به زبان انتخابیشون در امتحان شرکت کنن و سوالای زبان عمومی شون بر اساس انتخابشون در فرم ثبت نام طراحی شده .

داوطلبایی که تصمیم دارن در کنکور سراسری ۱۴۰۰ شرکت کنن و میخوان نتیجه خوبی در این آزمون بگیرن باید ماهیت درس زبان رو به خوبی بشناسن تا بتونن با این درس ارتباط برقرار کرده و به خوبی روش مسلط بشن . به خاطر تاثیر درس زبان در کنکور سراسری در ادامه این مقاله راجع به ماهیت زبان کنکور سراسری 1400 صحبت کردیم . تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

 

تاثیر درس زبان در نتیجه کنکور سراسری ۱۴۰۰

درس زبان در تموم گروه های ازمایشی کنکور سراسری دارای ضریب و تعداد سوالای یکسانیه ، این درس 25 سوال از 100 سوال دفترچه عمومی روبه خودش اختصاص داده و ضریب اون 2 در نظر گرفته شده ، داوطلبا برای پاسخ دادن به این قسمت از دفترچه عمومی کنکور سراسری 20 دقیقه زمان دارن .

در کنکور سراسری با 5 سهمیه منطقه یک ، منطقه دو ، منطقه سه ، سهمیه ایثارگران ( پنج درصد و بیست و پنج درصد ) روبرو هستیم که با توجه به تعداد شرکت کننده ها در هر سهمیه ، برای هر رشته محل ظرفیت مشخصی در نظر گرفته میشه .

بنابراین شناخت داوطلب از سهمیه خودش ، برای قبولی در هر رشته و دانشگاهی خیلی می تونه بهش کمک کنه چون در کنکور سراسری 1400 ، میانگین درصد زبان برای سهمیه ای متفاوته . کارشناسای تحصیلیکو ، با توجه به سهمیه ها ، میانگین درصد زبان رو برای قبولی در رشته های پرطرفدار در جدولای زیر گذاشتن . توجه داشته باشین که این میانگین با توجه به درصد داوطلبای سنوات گذشته بدست اومده .

 

حداقل درصد درس زبان برای رتبه 1 تا 10000 و رشته های پر طرفدار کنکور ریاضی فیزیک

 

حداقل درصد درس زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ رشته ریاضی فیزیک
حدود رتبه و رشته قبولی رتبه 1 - 500 رتبه 1000 - 2000 رتبه 5000- 10000 مهندسی برق مهندسی مکانیک مهندسی عمران مهندسی صنایع مهندسی کامپیوتر مهندسی شیمی
حداقل درصد زبان منطقه یک 95 75 55 80 70 65 60 60 50
حداقل درصد زبان منطقه دو 85 80 65 75 65 70 50 75 75
حداقل درصد زبان منطقه سه 90 85 40 70 75 75 60 65

65

 

حداقل درصد درس زبان برای رتبه 1 تا 10000 و رشته های پر طرفدار کنکور علوم تجربی

 

حداقل درصد درس زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ رشته علوم تجربی
حدود رتبه و رشته قبولی رتبه 1 - 500 رتبه 1000 - 2000 رتبه 5000- 10000 پزشکی دندانپزشکی دارو سازی دامپزشکی پرستاری پیراپزشکی
حداقل درصد زبان منطقه یک 95 80 70 85 80 80 85 80 70
حداقل درصد زبان منطقه دو 90 75 75 90 85 80 85 75 70
حداقل درصد زبان منطقه سه 95 90 85 85 80 70 65 60 65

 

حداقل درصد درس زبان برای رتبه 1 تا 10000 و رشته های پر طرفدار کنکور انسانی

 

حداقل درصد درس زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ رشته علوم انسانی
حدود رتبه و رشته قبولی رتبه 1 - 500 رتبه 1000 - 2000 رتبه 5000- 10000 حقوق روانشناسی حسابداری مدیریت
حداقل درصد زبان منطقه یک 75 60 45 75 70 65 50
حداقل درصد زبان منطقه دو 85 75 60 80 75 55 65
حداقل درصد زبان منطقه سه 75 80 70 85 80 80 65

 

کسب درصد خوب در درس زبان ، نمی تونه به تنهایی تاثیری در افزایش رتبه و تراز کنکور سراسری ۱۴۰۰ داشته باشه . برای رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری باید در تموم درس ها به یک حد نصاب خوب برسین .

 

برای اطلاع از آخرین رتبه قبولی رشته های پرطرفدار کنکور سراسری حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: آخرین رتبه قبولی رشته های پرطرفدار

 

 

4 نکته طلایی برای مطالعه و یادگیری بهتر زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰

داوطلبا باتوجه به تفاوت سطح زبانشون با هم دیگه زمان های متفاوتی رو باید صرف یادگیری این درس کنن تا بتونن تسلط لازم رو در این درس بدست بیارن . آشنایی با تکنیک های جواب به هر سوال می تونه کمکتون کنه تا درصد خوبی رو در درس زبان بیارین . این نکات شامل موارد زیر میشه :

 

 واژگان ( Vocabulary )

هر سال حدود 8 سوال زبان به این قسمت اختصاص داده میشه از اونجایی که بیشترین سوالا به این قسمت اختصاص داره بنابراین تسلط رو این قسمت خیلی می تونه در درصد درس زبان کمکتون کنه . برای یادگیری درس زبان بهتره تا حتما کلمه ها رو دسته بندی کنین و هر روز تعدادی از کلمات رو به خاطر بسپارین برای این قسمت می تونین از فلش کارت  یا جعبه لایتنر موجود در بازار استفاده کنین .

چون کتابای زبان 3 سال دوره متوسطه منبع طراحی سوالای درس زبانه ، پس بهتره اول روی لغات این کتاب ها مسلط بشین . سعی کنین زمان یاد گرفتن هر کلمه مترادف و متضادهای اون رو هم یاد بگیرین و یادداشت کنین تا در بازه های مرورتون این کلمات رو هم تکرار کنین .

 

 گرامر ( Grammar )

4 سوال از 25 سوال زبان مربوط به بخش گرامر سه سال دوره دوم متوسطه داوطلباست . برای اینکه روی گرامر هر درس مسلط بسین بهتره اول اصول و قواعد گرامر اون درس رو مطالعه کرده و بعد شروع به حل سوالای کتاب درسی کنین .

بعد از اتمام مطالعه کتابتون حتما قواعد و نکات مهم اون درس رو خلاصه نویسی کنین تا حتما در هر مرور استفاده کنین تا به خوبی به حافظه بلند مدتتون سپرده بشه . بعد از اتمام خلاصه نویسی حتما شروع به حل تست های این قسمت از روی کتاب کمک آموزشی تون بکنین تا تسلطتون روی سوالا بیشتر بشه و سرعتتون برای چواب دادن به هر سوال افزایش داشته باشه .

 

 تحلیل سوالای زبان کنکور سنوات گذشته می تونه در شناخت ماهیت این درس بهتون کمک کنه ، برای آشنایی با سطح سوالای زبان و بودجه بندی این درس ، پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: تحلیل کنکور سراسری

 کلوز تست ( Close test )

کلوز تست ، در حقیقت ترکیبی از لغت و گرامر و درک مطلبه که 5 سوال از 25 سوال رو به خودش اختصاص میده . برای حل کلوز تست لازمه روی قواعد و لغات مسلط باشین . ولی برای اینکه از این قسمت نتیجه بگیرین لازمه تا حتما به نکات زیر توجه کنین :

 روی قواعد مربوط به افعال مسلط بشین .

 هر فعل و کلمه رو به همراه حرف اضافه اون حفظ کنین .

 روی ساختار جمله ( فاعلی یا مفعولی بودن ، زمان جمله، ضمایر ملکی و … و سایر نکات گرامری ) مسلط بشین .

 

 درک مطلب ( Reading )

8 سوال آخر درس زبان عمومی در دو پارت 4 سوال به دو ریدینگ با متن های متفاوت اختصاص پیدا کرده . از اونجایی که آخرین سوالای دفترچه عمومی شامل ریدینگ ها میشه ممکنه با کمبود وقت روبرو بشین ، برای اینکه بتونین روی این قسمت خیلی مسلط باشین و با استفاده از یکسری تکنیک ساده سرعت عمل خودتون رو خیلی بالا ببرین بهتره تا اول سوالای مربوط به هر ریدینگ رو بخونین تا بدونین که کدوم قسمت از متن براتون مهمه و بعد با خوندن متن ریدینگ همون اطلاعات و کلید واژه ها بگردین .

بیشتر بخوانید: روش مطالعه زبان انگلیسی

 

بهترین منابع زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰

تموم داوطلبای متقاضی کنکور سراسری بدون توجه به سطح علمی شون در درس زبان ، برای اینکه بتونن بهترین نتیجه رو در این درس تو کنکور سراسری 1400 بگیرن ، لازمه حتما روی اصول تست زنی و افزایش سرعت عملشون در جواب دادن به هر سوال مسلط باشن .

تمرین و تکرار برای مسلط شدن روی تست های زبان می تونه خیلی کمکتون کنه به خاطر همین لازمه تا علاوه بر کتابای معرفی شده از طرف سازمان سنجش یک کتاب تست جامع و کامل ، مطابق با سطح علمی خودتون تهیه کنین .

کارشناسای تحصیلیکو با بررسی کتابای موجود در بازار ، بهترین منابع درس زبان انگلیسی کنکور رو طبق جدول زیر براتون جمع آوری کردن که با توجه به سطح علمی خودتون می تونین یکی از این کتابارو تهیه کنین .

 

سطح منبع نام کتاب سری انتشارات مولف تعداد جلد
پیشنهادی انتشارات مبتکران سری جامع شهاب اناری و روزبه شهلایی تک جلدی
منبع آموزش بیشتر انتشارات خیلی سبز سری جامع رضا کیاسالار تک جلدی
منبع تست بیشتر انتشارات نشر الگو سری موج آزمون روزبه شهلایی مقدم تک جلدی

 

بیشتر بخوانید: بهترین منابع کنکور سراسری

بعد از خوندن این مقاله اگه سوال یا ابهامی درباره زبان کنکور سراسری ۱۴۰۰  داشتین ، می تونین از هر جای ایران که هستین با کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو تماس بگیرین و سوالای خودتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین . همچنین می تونین اصول داشتن یک برنامه ریزی موفق برای کنکور سراسری رو از این کارشناسا دریافت کنین . پبشنهاد می کنیم تا با عضویت در کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو از تمام اطلاعیه های مربوط به کنکور 1400 مطلع بشین .



سوالات متداول

 

1- ✔️ داوطلبایی که در درس زبان سطح علمی متوسطی دارن ، بهتره از چه منبعی استفاده کنن ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، این داوطلبا می تونن از کتاب زبان انگلیسی سری جامع انتشارات مبتکران نوشته دکتر شهاب اناری و روزبه شهلایی استفاده کنن .

2- ✔️ سوالات زبان در کنکور سراسری شامل چند مبحث میشن ؟

✔️ این درس در کنکور سراسری شامل 4 مبحث میشه که روش مطالعه هر مبحث در متن مقاله بطور کامل توضیح داده است .

3- ✔️ از درس زبان در کنکور سراسری چند سوال طراحی میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل گفته شد ، این درس 25 سوال از 100 دفترچه سوالای عمومی کنکور هر گروه آزمایشی رو تشکیل میده .

منبع : درس زبان انگلیسی کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه و تموم داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۰ سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، باید این دفترچه رو دانلود و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور دکتری 1400 رو با دقت بررسی کنن .

 

 

ثبت نام آزمون دکترا 1400 ، برای ورود به بالاترین مقطع علمی کشورمون ، از طریق سازمان سنجش انجام میشه و تموم داوطلبایی که می خوان در آزمون دکتری ۱۴۰۰ ثبت نام کنن ، باید ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور دکترا رو با دقت بررسی داشته باشن .

دفترچه ثبت نام کنکور دکترا برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاده چون از سال 96 به خاطر ادغام دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ، دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد به عنوان دفترچه مجزایی منتشر نمیشه بنابراین داوطلبایی که قصد دارن در مقطع دکتری دانشگاه آزاد تحصیل کنن ، باید همزمان با داوطلبای دانشگاه سراسری ، ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو انجام بدن .

در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ ، اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط پذیرش ، رشته ها و مواد آزمونی ، مقررات نظام وظیفه  ، سهمیه ها و ... نوشته شده که به داوطلبا توصیه می کنیم حتما این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن . در ادامه این مقاله در مورد زمان انتشار و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

همزمان با شروع زمان ثبت نام کنکور دکتری 1400 ، دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ از طریق سازمان سنجش منتشر میشه و تموم داوطلبایی که می خوان در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، می تونن در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکترا 1400رو دانلود کنن .

پیش بینی می کنیم که امسال هم ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ در نیمه اول آذر ماه شروع میشه و همزمان دفترچه ثبت نام هم از طریق سایت سنجش منتشر بشه اما به داوطلبا پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در مورد زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکترا 1400 اعلام بشه با خبر بشن و از ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ جا نمونن . 

 

به محض اینکه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 منتشر بشه ، لینک دانلودش رو در این مقاله میزاریم . 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

بعد از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 باید جزئیات دفترچه رو با دقت مطالعه کنین و بعد از اون برای ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اقدام کنین تا دچار مشکل نشین . در این قسمت مهم ترین بخش های دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1400 رو توضیح دادیم . این دفترچه شامل سه بخش میشه که در ادامه به کلیات این سه بخش اشاره کردیم .

  • بخش اول ( کلیات )

این قسمت از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل توضیحات کلی درباره مقطع دکتری و نحوه پذیرش دانشجو در این مقطع میشه . داوطلبا با مطالعه این بخش از دفترچه ثبت نام ازمون دکتری 1400 می تونن به یک دید کلی راجع به هدف از برگزاری دوره دکتری ، شرایط ثبت نام ، تاثیر سهمیه های مورد پذیرش اون و ... برسن . جزئیات این بخش شامل موارد زیر میشه :

 مقدمه

 اهداف و تعاریف

 مقررات آموزشی دوره دکتری ( جزئیات نظام آموزشی آموزشی - پژوهشی و پژوهش محور )

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 مقررات وظیفه عمومی ( قوانین مربوط به ادامه تحصیل آقایان )

 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

 پذیرش بورس خارج از کشور

 سهمیه های آزمون دکتری ( سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد ، سهمیه مربیان )

  • بخش دوم ( رویه های ثبت نام و اجرای آزمون )

مطالعه این قسمت به شناخت تمامی مراحل ازمون اعم از نحوه ثبت نام اینترنتی ، مدارک لازم جهت ثبت نام ، هزینه ثبت نام ، نحوه پذیرش دانشجو و ... کمک میک کنه . این بخش شامل موارد زیر میشه :


 مراحل آزمون

 مدارک لازم جهت ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری

 تکالیف داوطلب واسه شرکت در آزمون و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی

 امتحانات و نحوه پذیرش دانشجو

  • بخش سوم ( جداول و فرم ها )

در این بخش از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، یکسری جدول قرار داده شده که مهم ترین اون جدول ضرایب دروس امتحانی تموم رشته های مختلفه این ازمونه . جدول های بعدی کمک میکنه تا کدهای خواسته شده در فرم ثبت نام رو به راحتی استخراج کنین . این قسمت شامل موارد زیر میشه :

 جدول شماره 1 : ضرایب مواد دروس امتحانی هر یک از رشته های آزمون در گروه های آزمایشی مربوطه

 نکات و توصیه های مهم

 جدول شماره 2 : کد و نام استان و کد و نام شهرستان محل تولد و اقامت

 جدول شماره 3 تا 9 : رشته ها و مواد امتحانی کلیه گروه های آزمایشی

 فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده شده ( ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و یا دکترای عمومی )

 نمونه فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون 

برای اینکه حین ثبت نام آزمون دکتری دچار خطا و اشتباه نشین ، قبل از اینکه وارد سایت سنجش بشین و فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری رو تکمیل کنین ، اول فرم پیش نویس رو از آخر دفترچه ثبت نام دانلود کرده و اطلاعات خواسته شده رو کامل کنن .

بیشتر بخوانید: مشاوره آزمون دکتری

 

لیست رشته های ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

سازمان سنجش ، با انتشار اطلاعیه ای از لیست رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش هر رشته خبر داد تا داوطلبا با مطالعه و بررسی این فایل ، بتونن تصمیم بگیرن که در چه رشته ای ثبت نامشون رو انجام بدن . برای اطلاع از جزئیات این رشته ها می تونین فایل زیر رو دانلود کنید .

 

برای دانلود و بررسی لیست رشته های امتحانی آزمون دکتری و مدارک مورد پذیرش هر رشته کلیک کنین

اگه بعد از خوندن این مقاله در مورد جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 سوالی براتون پیش اومد ، می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون در مورد آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو از کارشناسای دکترای این مرکز بپرسین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین .

 

 برای اطلاع از نحوه نوشتن روزمه تحصیلی پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: نحوه نوشتن روزمه تحصیلی



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا می تونیم بدون محدودیت در هر مجموعه امتحانی دکتری ثبت نام کنیم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا باید واسه اطلاع از محدودیت ها و مدارک مورد پذیرش هر مجموعه امتحانی ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو دانلود و مطالعه کنن .

2- ✔️ آیا واسه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد دفترچه جدایی صادر میشه ؟

✔️ خیر ، متقاضیای دکتری دانشگاه آزاد هم باید با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که در سایت سازمان سنجش منتشر میشه ، واسه دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام کنن .

3- ✔️ آیا موقع ثبت نام آزمون دکتری باید نظام آموزشیمون رو هم انتخاب کنیم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا می تونن تو زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ، کد رشته محل های نظام آموزشی آموزشی - پژوهشی و پژوهش محور رو انتخاب کنن .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سال



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، همزمان با ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد در سایت سنجش منتشر میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در این آزمون شرکت کنن ، باید این دفترچه رو دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط ، ضوابط و نحوه اون نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور دکترا 1400 اقدام کنن .

 

 

با ادغام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با هم ، تموم مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه ها با هم ادغام شده و تموم این مراحل به توسط سازمان سنجش انجام میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، باید دفترچه ثبت نام این ازمون رو در زمان مشخص شده دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط دکتری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام دکتری 1400 اقدام کنن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ چه زمانی منتشر میشه و چطور می تونن اون رو دانلود کنن . برای همین در ادامه این مقاله زمان انتشار این دفترچه رو گفتیم  و لینک دانلود اون رو گذاشتیم . با ما همراه باشین .

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، اول باید از شرایط ثبت نام این آزمون که در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ نوشته شده ، مطلع بشن . دفترچه ثبت نام آزمون دکترا معمولا همزمان با شروع ثبت نام این آزمون روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیره .

مطابق جدول زمانبندی آزمون های سازمان سنجش ، ثبت نام آزمون دکتری 1400 از 2 تا 9 آذر ماه انجام میشه ، پیش بینی می کنیم که داوطلبا بتونن روز یکشنبه 2 آذر وارد سایت سنجش بشن و دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ رو دانلود کنن .

از اونجایی که هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 مشخص نشده ، توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اون رو دانلود کرده و از شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، لینک دانلود اون در این مقاله قرار داده میشه اما می تونین برای اطلاع از جزئیات آزمون دکتری ، دفترچه ثبت نام سال گذشته رو دانلود کنید .

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

لیست رشته های آزمون دکتری ۱۴۰۰

 در مقطع دکتری داوطلبا می تونن فقط تو رشته ای ثبت نام کنن که طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری متناسب با مدرک کارشناسی ارشدشون باشه ، بعبارتی باید تجانس رشته کارشناسی ارشد و دکتری با هم رعایت بشه . البته یکسری رشته ها هم وجود داره که برای شرکت در اون ها نیازی به رعایت تجانس رشته نیست ، از اونجایی که برای پذیرش در مقطع دکتری علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه هم شرکت کنین ،  پیشنهاد می کنیم که حتما در رشته ی متناسب و یا هم نام با رشته کارشناسی ارشدتون ثبت نام کنین .

 

 

برای دانلود و بررسی لیست رشته های امتحانی آزمون دکتری و مدارک مورد پذیرش هر رشته کلیک کنین

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام آزمون دکتری و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه سراسری و آزاد مشاوره بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعات مشاورای مقطع دکتری این مرکز مشاوره بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری در کدوم سایت منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش منتشر میشه که لینک مستقیم برای دانلود اون در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ از کجا می تونیم از منابع و مواد درسی رشته امتحانی آزمون دکتری مطلع بشیم ؟

✔️ با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که لینک دانلود اون در متن مقاله قرار داده شده ، می تونین از منابع و مواد درسی کنکور دکتری رشته خودتون مطلع بشین .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد منتشر نمیشه .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ شرایط و ضوابط ثبت نام ، سهمیه ها و نحوه پذیرش ، مقررات نظام وظیفه ، مدارک لازم برای ثبت نام و لیست رشته محلای ارائه شده برای هر رشته نوشته شده و داوطلبای کنکور کاردانی 1400 باید اون رو به صورت اینترنتی از سایت سنجش دریافت کنن .

 

 

فارغ التحصیلا و دانش آموزای فنی حرفه ای و کاردانش که قصد ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای رو دارن ، باید قبل از اقدام برای ثبت نام از تمام شرایط و ضوابط لازم برای شرکت در کنکور کاردانی اطلاع داشته باشن تا ببینن شرایط شرکت در این آزمون رو دارن یا نه !

از اونجایی که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای با هم انجام میشه ، علاوه بر اطلاع از شرایط و ضوابط شرکت در کنکور کاردانی ۱۴۰۰ ، خوندن دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 1400 لازمه . خیلی از داوطلبا نمی دونن این دفترچه چه زمانی منتشر میشه به خاطر همین در ادامه این مقاله هم زمان انتشار و جزئیات دفترچه رو گفتیم و هم لینک دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۰ رو قرار دادیم .

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 1400 ، تقریبا همزمان با زمان ثبت نام کنکور کاردانی در سایت سازمان سنجش منتشر میشه . هنوز زمان انتشار دفترجه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی ۱۴۰۰ مشخص نیست اما پیش بینی می کنیم طبق روال هر سال این دفترچه در اردیبهشت ماه منتشر بشه . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض این که دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 1400 منتشر شد با خبر بشین .

به محض انتشار دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کنکور کاردانی

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 شرایط و ضوابط ثبت نام ، مقررات نظام وظیفه ، سهمیه ها ، لیست رشته محلا و مدارک لازم برای ثبت نام نوشته شده که خوندن اون قبل از پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام لازمه . در ادامه مهم ترین شرایط اختصاصی دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی ۱۴۰۰ رو گفتیم .

 

 داشتن مدرک فنی حرفه ای و کاردانش نظام جدید یا دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم

 

 داوطلبایی که مدرک دیپلم متوسطه نظری هم دارن ، می تونن با توجه به رشته تحصیلی خودشون فقط رشته های مقطع تحصیلی کاردانی ناپیوسته رو انتخاب کنن .

 

 داوطلبایی که حد نصاب قبولی در یکی از کد رشته های اعلام شده برای نیمسال اول تحصیلی رو کسب کنن ، ولی نتونن تا شهریور سال 1400 دیپلمشون رو بگیرن ، پذیرششون لغو میشه .

 

 پذیرفته شده های رشته های بدون کنکور کاردانی فنی حرفه ای نیمسال دوم تحصیلی ، در صورتی مجاز به ثبت نام هستن که مدرک فارغ التحصیلی خودشون رو تا پایان نیمسال اول تحصیلی بگیرن .

 

 پذیرفته شده های دانشگاه های روزانه دوره کاردانی فنی حرفه ای سال 99 ، مجاز به ثبـت نام برای سال ۱۴۰۰ نیستن .

 

 حواستون باشه برای شرکت در کنکور کاردانی حتما باید رشتتون متناسب با رشته دیپلمتون باشه چون امکان تغییر رشته رو ندارین . پس اگه می بینین علاقه ای به ادامه تحصیل در رشته خودتون ندارین ، می تونین شانستون رو برای ثبت نام دانشگاه های بدون آزمون مثل دانشگاه علمی کاربردی انجام بدین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

 در دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی علاوه بر موارد گفته شده ، منابع امتحانی رشته های با آزمون هم نوشته شده . داوطلبایی که رشته انتخابیشون از طریق پذیرش با آزمون هست باید طبق این منابع خودشون رو برای شرکت در کنکور کاردانی آماده کنن . 

 

به محض مشخص شدن منابع رشته های با آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 لینک دانلود این منابع اینجا قرار داده میشه .

برای دانلود منابع رشته های با آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 کلیک کنین .

 

 برای ورود به مقطع کاردانی علاوه بر ثبت نام کنکور کاردانی و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ، می تونین شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد هم امتحان کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


در صفحه آخر دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای فرم پیش نویس ثبت نام قرار داده شده که پیشنهاد میشه داوطلبا قبل از پر کردن فرم اینترنتی ثبت نام این فرم پیش نویس رو دانلود و پر کنن . اینجوری تمام اطلاعات لازم برای ثبت نام رو از قبل آماده می کنن و فرایند ثبت نام اینترنتیشون کامل تر و دقیق تر انجام میشه .

 

برای دانلود فرم پیش نویس ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای کلیک کنید .

 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو پاسخگوی سوالای داوطلبا در تموم مراحل ثبت نام ، انتخاب رشته و اعلام نتایج کاردانی فنی و حرفه ای 1400 هستن . این کارشناسا می تونن از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو تجربه خودشون رو در اختیار داوطلبا قرار بدن .

در ادامه بخوانید : صفر تا صد کنکور کاردانی فنی حرفه ای



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه همزمان با زمان ثبت نام ، حدودا نیمه دوم خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار دفترچه رو در این مقاله گفتیم .

2- ✔️ دفترچه کنکور کاردانی رو از کجا باید دریافت کرد ؟

✔️ این دفترچه رو باید از سایت سازمان سنجش دریافت کنین که البته لینک مستقیم دانلودش رو در این مقاله قرار دادیم .

3- ✔️ دفترچه انتخاب رشته کنکور کاردانی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفتیم از اونجایی که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی با همه برای همین دفترچه مجزایی برای انتخاب رشته کنکور کاردانی منتشر نمیشه .

منبع : دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی ۱۴۰۰ چند روز قبل از برگزاری آزمون کاردانی 1400 منتشر میشه . داوطلبایی که متقاضی شرکت در رشته های با آزمون کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ هستن ، باید کارت ورود به جلسه خودشون رو از سایت سازمان سنجش دریافت کرده و روز آزمون به همراه داشته باشن .

 

 

داوطلبایی که ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 رو انجام دادن و پذیرش برای رشته انتخابی شون ، بر اساس برگزاری آزمون هست باید برای حضور در جلسه آزمون کاردانی ، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن .

از اونجایی که امکان حضور سر جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای بدون داشتن کارت ورود به جلسه نیست ، داوطلبا باید قبل از برگزاری آزمون ، کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی خودشون رو دریافت کنن . به همین دلیل در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کاردانی از طریق سایت سنجش منتشر میشه و داوطلبا باید با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت شده و این کارت رو برای حضور در جلسه آزمون دریافت کنن .

هنوز زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی 1400 مشخص نیست اما پیش بینی می کنیم مطابق هرسال داوطلبا نیمه اول تیر ماه بتونن کارت ورود به جلسه خودشون رو از طریق سایت سنجش دریافت کنن . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا از تموم اخبار مربوط به کنکور کاردانی 1400 با خبر بشین .

 

به محض اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی ۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای

 

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش منتشر میشه . داوطلبایی که ثبت نام کنکور کاردانی رو انجام دادن ، می تونن با استفاده از اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت شده و کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن .

 

  • مراحل دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰
  1. ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب بخش کاردانی

  2. انتخاب گزینه کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده .

  4. دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی

 

  • راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400:

 ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب بخش کاردانی از منوی سمت راست

 

 

 کلیک روی گزینه " کارت شرکت در آزمون کاردانی فنی حرفه ای

 

 

 وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت کارت ورود به جلسه

 

 

این تصاویر مربوط به سال گذشتس ، به محض اینکه لینک دریافت کارت رود به جلسه کنکور کاردانی 1400فعال بشه این تصاویر به روز رسانی میشن .

 اگه بخواین می تونین در کنار ثبت نام کنکور کاردانی ، شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی هم امتحان کنین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

اگه بعد از دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی متوجه هرگونه مغایرت در اطلاعات نوشته شده بر روی کارت ورود به جلسه مثل : نام خانوادگی ، نام ، سال تولد ، شماره شناسنامه ، شماره ملی ، کد چهار رقمی رایانه ای دیپلم ، رشته تحصیلی ، استان محل اخذ دیپلم ، معدل کل دیپلم ، تاریخ اخذ مدرک دیپلم ، کد و عنوان رشته محل های انتخابی شدین ، باید در همون بازه زمانی که جهت دریافت کارت ورود به جلسه تعیین شده ، با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات تو سایت سازمان سنجش ، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محل های انتخابی خودتون اقدام کنین .

اما در صورتی که کارت ورود به جلسه شما در یکی از بند های : جنس ، دین ، معلولیت و یا زبان امتحانی ، با اطلاعات ثبت نامیتون مغایرت داشت ، باید به آدرس باجه های رفع نقص در شهرستان محل زندگی خودتون مراجعه کنین .

 

به محض مشخص شدن آدرس باجه های رفع نقص کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، در این مقاله قرار میدیم .

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما از ثبت نام گرفته تا اعلام نتایج کنکور کاردانی پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین . هم چنین در صورتی که در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی فنی حرفه ای 1400 دچار مشکل شدین مشاورای تحصیلیکو می تونن شما رو در این زمینه یاری کنن .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج کنکور کاردانی



سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه ، به محض اینکه زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی رو به چه نحوی باید دریافت کرد ؟

✔️ این کارت به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش منتشر میشه که نحوه دریافت اون رو تو این مقاله گفتیم .

3- ✔️ در صورتی که متوجه مغایرت اطلاعات نوشته روی کارت با اطلاعات ثبت نامی شدیم باید چی کار کنیم ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل گفتیم ، با توجه به نوع مغایرت باید اون رو به صورت اینترنتی و یا مراجعه حضوری به باجه های رفع نقص بر طرف کنین .

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه . داوطلبای متقاضی شرکت در رشته های با آزمون ، باید چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن و روز برگزاری کنکور کاردانی ۱۴۰۰ همراه خودشون داشته باشن .

 

 

پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی فنی حرفه ای برای بعضی از رشته ها به صورت با آزمون و برای بعضی از رشته ها به صورت بدون کنکور و یا صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام میشه . تموم داوطلبایی که ثبت نام رشته های با آزمون کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 رو انجام دادن باید خودشون رو برای شرکت در آزمون رشته مد نظرشون آماده کنن .

دونستن زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای برای همه داوطلبا لازمه تا بتونن برنامه ریزی لازم رو برای موفقیت در این آزمون داشته باشن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰ صحبت کردیم .

 

 

زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای ۱۴۰۰

هر سال سازمان سنجش یک جدول زمان بندی منتشر می کنه و در  اون زمان ثبت نام و برگزاری آزمون های وزارت علوم رو مشخص می کنه . سال گذشته با توجه به شیوع ویروس کرونا آزمون کاردانی فنی حرفه ای از 3 مرداد ماه به 14 شهریور ماه موکول شد . هنوز زمان برگزاری کنکور کاردانی 1400 مشخص نیست به همین دلیل پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض مشخص شدن زمان برگزاری کنکور کاردانی ۱۴۰۰ مطلع بشین .

به محض مشخص شدن زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 1400 ، این مقاله بروز رسانی میشه .

 

بیشتر بخوانید : کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی فنی و حرفه ای

 

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ جواب بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای مجرب این مرکز مشاوره در ارتباط باشین و تموم سوالای خودتون رو درباره کنکور کاردانی فنی حرفه ای بپرسین .

 

 بعد از شرکت در کنکور کاردانی اکثر داوطلبا بی صبرانه منتظر اعلام نتایج کنکورشون هستن تا ببینن در رشته محل دلخواه قبول شدن یا نه . برای اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور کاردانی فنی و حرفه ای پیشنهاد میدیم مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج کنکور کاردانی



سوالات متداول

 

1- ✔️ کنکور کاردانی فنی حرفه ای چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون هفته اول مرداد ماه برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری کنکور کاردانی رو در این مقاله گفتیم .

2- ✔️ همه داوطلبایی که در کنکور کاردانی فنی حرفه ای شرکت کردن باید در آزمون شرکت کنن ؟

✔️ خیر ، کنکور کاردانی فنی حرفه ای فقط برای داوطلبایی که نحوه پذیرش رشتشون به صورت با آزمونه برگزار میشه که در این مقاله به طور کامل گفته شده .

3- ✔️ آیا دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی برای همه داوطلبایی که ثبت نامشون رو انجام دادن لازمه ؟

✔️ خیر همون طور که در این مقاله گفتیم ، فقط کسایی که پذیرش رشتشون با آزمونه باید کارت ورود به جلسه رو بگیرن .

منبع : زمان برگزاری کنکور کاردانی فنی و حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

متقاضیای دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می تونن به محض شروع ثبت نام آزمون دکترا ، وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و از طریق لینکی که فعال شده ، فرم اینترنتی ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۰ رو تکمیل و اطلاعاتشون رو برای شرکت در آزمون دکترای سراسری و آزاد ثبت کنن .

 

 

همزمان با ثبت نام دکترا ، دفترچه ثبت نام اون هم از طرف سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه و تموم داوطلبایی که قصد دارن تو این رقابت مهم شرکت کنن ، می تونن این دفترچه رو دانلود و نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو بررسی داشته باشن .

تمامی فرایند ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری کاملا اینترنتیه و متقاضیا می تونن به محض شروع ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش بشن و مراحل گفته شده رو انجام و در آخر شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو دریافت کنن . در ادامه نحوه ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو توضیح دادیم ، با ما همراه باشین !

 

 

نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبایی که قصد دارن ثبت نام آزمون دکتری رو انجام بدن ، چه متقاضیای دانشگاه های سراسری و چه ازاد  ، باید از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو دانلود و با دقت مطالعه و اگه شرایط شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو داشتن ، اول هزینه آزمون رو پرداخت و سریال ثبت نام رو تهیه کنن .

حالا در ادامه مراحل ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد 1400 رو گذاشتیم تا با نحوه ثبت نام کنکور دکترا آشنا بشین و بدون هیچ مشکلی بتونین ثبت نامتون رو انجام بدین و تو این رقابت مهم شرکت کنین .

  • نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش دکتری

  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام

  3. وارد کردن اطلاعات لازم

  4. تکمیل فرم و دریافت شماره پروندهو کد پیگیری ثبت نام

  • راهنمای مراحل ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ :

برای ثبت نام کافیه وارد سایت sanjesh.org بشین و روی لینک " ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری ( phd ) سال 1400 " کلیک کنین .

 

 

 

 

بعد از مطالعه جدول زمانی و نکات مهم آزمون دکتری 1400 ، گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین .

 

 

 

تو این مرحله ، اول باید از طریق لینک " خرید کارت " و با استفاده از کارت بانکیتون ، هزینه ثبت نام آزمون دکتری رو پرداخت کنین که در آخر سیستم به شما ، سریال 12 رقمی ثبت نام رو میده .

 

 

 

که این سریال خریداری شده رو باید تو قسمت مربوط وارد و روی " تایید " کلیک کنین .

 

 



تو این قسمت باید از قسمت " choose file " عکستون رو انتخاب و روی " ارسال عکس " کلیک کنین و بعد از اون ، با استفاده از گزینه " تایید و ادامه " وارد مرحله بعد بشین .

 


در این بخش فرم ثبت نام اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد رو می بینین که باید اطلاعات فردی و تحصیلی و همچنین رشته امتحانی مورد نظرتون رو وارد و روی گزینه " تایید " کلیک کنین . 

 

 

این تصاویر مربوط به فرایند ثبت نام سال گذشتست ، به محض اینکه ثبت نام آزمون دکتری 1400 شروع بشه و تغییری تو نحوه ثبت نام داشتیم ، این مقاله اپدیت میشه .

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون دکتری

 

 

 

مشاوره نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

متقاضیای آزمون دکتری دقت داشته باشن که اگه پروسه ثبت نامشون با موفقیت انجام بشه ، در آخر ثبت نام ، سیستم بهشون شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام میده که باید این اطلاعات رو برای مراحل بعدی مثل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، انتخاب رشته ، اعلام نتایج و ... همراه خودشون داشته باشن .

همچنین داوطلبایی که بعد از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام متوجه ایراد یا اشکالی تو پروسه ثبت نام میشن و یا اطلاعاتشون رو اشتباه وارد کردن ، می تونن تو زمان ثبت نام آزمون دکتری مجدد وارد سایت سنجش بشن و از قسمت " ویرایش اطلاعات " وارد و ویرایش ثبت نام آزمون دکتری رو انجام بدن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به شما جهت ثبت نام کنکور دکترا ۱۴۰۰ کمک کنن . شما می تونین تموم سوالاتتون رو در مورد نحوه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد از کارشناسای مجرب این مرکز بپرسین .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ از کجا بدونیم که ثبت نام آزمون دکتری رو درست انجام دادیم و اطلاعاتمون ثبت شده ؟

✔️ همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شد اگه مراحل ثبت نام آزمون دکتری رو کامل کنین ، سیستم در آخر به شما ، شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام میده .

2- ✔️ اگه بعد از ثبت نام کنکور دکترا متوجه بشیم که اطلاعاتمون رو اشتباه وارد کردیم ، چیکار باید انجام بدیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن تو مهلت ثبت نام آزمون دکتری ، مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ ثبت نام آزمون دکتری به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه که راهنمای کامل نحوه ثبت نام در این مقاله گذاشته شده .

منبع : نحوه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 ، به صورت اینترنتی از طریق سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر میشه و تموم داوطلبایی که قصد شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۰ سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، باید این دفترچه رو دانلود و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور دکتری 1400 رو با دقت بررسی کنن .

 

 

ثبت نام آزمون دکترا 1400 ، برای ورود به بالاترین مقطع علمی کشورمون ، از طریق سازمان سنجش انجام میشه و تموم داوطلبایی که می خوان در آزمون دکتری ۱۴۰۰ ثبت نام کنن ، باید ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو از سایت سنجش به نشانی sanjesh.org دانلود و شرایط عمومی و اختصاصی ثبت نام کنکور دکترا رو با دقت بررسی داشته باشن .

دفترچه ثبت نام کنکور دکترا برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاده چون از سال 96 به خاطر ادغام دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ، دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد به عنوان دفترچه مجزایی منتشر نمیشه بنابراین داوطلبایی که قصد دارن در مقطع دکتری دانشگاه آزاد تحصیل کنن ، باید همزمان با داوطلبای دانشگاه سراسری ، ثبت نام آزمون دکتری 1400 رو انجام بدن .

در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ ، اطلاعات مربوط به شرایط و ضوابط پذیرش ، رشته ها و مواد آزمونی ، مقررات نظام وظیفه  ، سهمیه ها و ... نوشته شده که به داوطلبا توصیه می کنیم حتما این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن . در ادامه این مقاله در مورد زمان انتشار و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

 

زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

همزمان با شروع زمان ثبت نام کنکور دکتری 1400 ، دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ از طریق سازمان سنجش منتشر میشه و تموم داوطلبایی که می خوان در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، می تونن در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش به نشانی sanjesh.org بشن و دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکترا 1400رو دانلود کنن .

پیش بینی می کنیم که امسال هم ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ در نیمه اول آذر ماه شروع میشه و همزمان دفترچه ثبت نام هم از طریق سایت سنجش منتشر بشه اما به داوطلبا پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه خبری در مورد زمان انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام کنکور دکترا 1400 اعلام بشه با خبر بشن و از ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ جا نمونن . 

 

به محض اینکه دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 منتشر بشه ، لینک دانلودش رو در این مقاله میزاریم . 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

بعد از دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 باید جزئیات دفترچه رو با دقت مطالعه کنین و بعد از اون برای ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اقدام کنین تا دچار مشکل نشین . در این قسمت مهم ترین بخش های دفترچه ثبت نام کنکور دکتری 1400 رو توضیح دادیم . این دفترچه شامل سه بخش میشه که در ادامه به کلیات این سه بخش اشاره کردیم .

  • بخش اول ( کلیات )

این قسمت از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری شامل توضیحات کلی درباره مقطع دکتری و نحوه پذیرش دانشجو در این مقطع میشه . داوطلبا با مطالعه این بخش از دفترچه ثبت نام ازمون دکتری 1400 می تونن به یک دید کلی راجع به هدف از برگزاری دوره دکتری ، شرایط ثبت نام ، تاثیر سهمیه های مورد پذیرش اون و ... برسن . جزئیات این بخش شامل موارد زیر میشه :

 مقدمه

 اهداف و تعاریف

 مقررات آموزشی دوره دکتری ( جزئیات نظام آموزشی آموزشی - پژوهشی و پژوهش محور )

 شرایط ثبت نام آزمون دکتری

 مقررات وظیفه عمومی ( قوانین مربوط به ادامه تحصیل آقایان )

 شرایط و ضوابط ثبت نام اتباع خارجی

 پذیرش بورس خارج از کشور

 سهمیه های آزمون دکتری ( سهمیه رزمندگان ، سهمیه ایثارگران 25 درصد و 5 درصد ، سهمیه مربیان )

  • بخش دوم ( رویه های ثبت نام و اجرای آزمون )

مطالعه این قسمت به شناخت تمامی مراحل ازمون اعم از نحوه ثبت نام اینترنتی ، مدارک لازم جهت ثبت نام ، هزینه ثبت نام ، نحوه پذیرش دانشجو و ... کمک میک کنه . این بخش شامل موارد زیر میشه :


 مراحل آزمون

 مدارک لازم جهت ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری

 تکالیف داوطلب واسه شرکت در آزمون و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی

 امتحانات و نحوه پذیرش دانشجو

  • بخش سوم ( جداول و فرم ها )

در این بخش از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، یکسری جدول قرار داده شده که مهم ترین اون جدول ضرایب دروس امتحانی تموم رشته های مختلفه این ازمونه . جدول های بعدی کمک میکنه تا کدهای خواسته شده در فرم ثبت نام رو به راحتی استخراج کنین . این قسمت شامل موارد زیر میشه :

 جدول شماره 1 : ضرایب مواد دروس امتحانی هر یک از رشته های آزمون در گروه های آزمایشی مربوطه

 نکات و توصیه های مهم

 جدول شماره 2 : کد و نام استان و کد و نام شهرستان محل تولد و اقامت

 جدول شماره 3 تا 9 : رشته ها و مواد امتحانی کلیه گروه های آزمایشی

 فرم مخصوص معدل و تعداد واحدهای گذرانده شده ( ویژه دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد و یا دکترای عمومی )

 نمونه فرم پیش نویس تقاضانامه ثبت نام آزمون 

برای اینکه حین ثبت نام آزمون دکتری دچار خطا و اشتباه نشین ، قبل از اینکه وارد سایت سنجش بشین و فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری رو تکمیل کنین ، اول فرم پیش نویس رو از آخر دفترچه ثبت نام دانلود کرده و اطلاعات خواسته شده رو کامل کنن .

بیشتر بخوانید: مشاوره آزمون دکتری

 

لیست رشته های ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

سازمان سنجش ، با انتشار اطلاعیه ای از لیست رشته های امتحانی و مدارک مورد پذیرش هر رشته خبر داد تا داوطلبا با مطالعه و بررسی این فایل ، بتونن تصمیم بگیرن که در چه رشته ای ثبت نامشون رو انجام بدن . برای اطلاع از جزئیات این رشته ها می تونین فایل زیر رو دانلود کنید .

 

برای دانلود و بررسی لیست رشته های امتحانی آزمون دکتری و مدارک مورد پذیرش هر رشته کلیک کنین

اگه بعد از خوندن این مقاله در مورد جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 سوالی براتون پیش اومد ، می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون در مورد آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو از کارشناسای دکترای این مرکز بپرسین و از تجربه و اطلاعاتشون بهره ببرین .

 

 برای اطلاع از نحوه نوشتن روزمه تحصیلی پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: نحوه نوشتن روزمه تحصیلی

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا می تونیم بدون محدودیت در هر مجموعه امتحانی دکتری ثبت نام کنیم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا باید واسه اطلاع از محدودیت ها و مدارک مورد پذیرش هر مجموعه امتحانی ، دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو دانلود و مطالعه کنن .

2- ✔️ آیا واسه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد دفترچه جدایی صادر میشه ؟

✔️ خیر ، متقاضیای دکتری دانشگاه آزاد هم باید با توجه به دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که در سایت سازمان سنجش منتشر میشه ، واسه دکتری دانشگاه سراسری و آزاد ثبت نام کنن .

3- ✔️ آیا موقع ثبت نام آزمون دکتری باید نظام آموزشیمون رو هم انتخاب کنیم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا می تونن تو زمان انتخاب رشته آزمون دکتری ، کد رشته محل های نظام آموزشی آموزشی - پژوهشی و پژوهش محور رو انتخاب کنن .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون دکتری سال



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، همزمان با ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد در سایت سنجش منتشر میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در این آزمون شرکت کنن ، باید این دفترچه رو دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط ، ضوابط و نحوه اون نسبت به تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام کنکور دکترا 1400 اقدام کنن .

 

 

با ادغام آزمون دکتری دانشگاه سراسری و آزاد با هم ، تموم مراحل ثبت نام و اعلام نتایج آزمون دکتری این دانشگاه ها با هم ادغام شده و تموم این مراحل به توسط سازمان سنجش انجام میشه . داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، باید دفترچه ثبت نام این ازمون رو در زمان مشخص شده دانلود کرده و بعد از مطالعه شرایط و ضوابط دکتری نسبت به تکمیل فرم ثبت نام دکتری 1400 اقدام کنن .

خیلی از داوطلبا نمی دونن که دفترچه انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۰ چه زمانی منتشر میشه و چطور می تونن اون رو دانلود کنن . برای همین در ادامه این مقاله زمان انتشار این دفترچه رو گفتیم  و لینک دانلود اون رو گذاشتیم . با ما همراه باشین .

 

 

لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبایی که تصمیم دارن در آزمون دکتری 1400 شرکت کنن ، اول باید از شرایط ثبت نام این آزمون که در دفترچه ثبت نام دکتری ۱۴۰۰ نوشته شده ، مطلع بشن . دفترچه ثبت نام آزمون دکترا معمولا همزمان با شروع ثبت نام این آزمون روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار می گیره .

مطابق جدول زمانبندی آزمون های سازمان سنجش ، ثبت نام آزمون دکتری 1400 از 2 تا 9 آذر ماه انجام میشه ، پیش بینی می کنیم که داوطلبا بتونن روز یکشنبه 2 آذر وارد سایت سنجش بشن و دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۰ رو دانلود کنن .

از اونجایی که هنوز زمان دقیق انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1400 مشخص نشده ، توصیه می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ اون رو دانلود کرده و از شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن .

 

به محض انتشار دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ ، لینک دانلود اون در این مقاله قرار داده میشه اما می تونین برای اطلاع از جزئیات آزمون دکتری ، دفترچه ثبت نام سال گذشته رو دانلود کنید .

برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 99 کلیک کنید

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

لیست رشته های آزمون دکتری ۱۴۰۰

 در مقطع دکتری داوطلبا می تونن فقط تو رشته ای ثبت نام کنن که طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری متناسب با مدرک کارشناسی ارشدشون باشه ، بعبارتی باید تجانس رشته کارشناسی ارشد و دکتری با هم رعایت بشه . البته یکسری رشته ها هم وجود داره که برای شرکت در اون ها نیازی به رعایت تجانس رشته نیست ، از اونجایی که برای پذیرش در مقطع دکتری علاوه بر آزمون کتبی باید در مصاحبه هم شرکت کنین ،  پیشنهاد می کنیم که حتما در رشته ی متناسب و یا هم نام با رشته کارشناسی ارشدتون ثبت نام کنین .

 

 

برای دانلود و بررسی لیست رشته های امتحانی آزمون دکتری و مدارک مورد پذیرش هر رشته کلیک کنین

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ثبت نام آزمون دکتری و جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ دانشگاه سراسری و آزاد مشاوره بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و از تجربه و اطلاعات مشاورای مقطع دکتری این مرکز مشاوره بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون دکتری



سوالات متداول

 

1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری در کدوم سایت منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه از طریق سایت سنجش منتشر میشه که لینک مستقیم برای دانلود اون در این مقاله قرار داده شده .

2- ✔️ از کجا می تونیم از منابع و مواد درسی رشته امتحانی آزمون دکتری مطلع بشیم ؟

✔️ با دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری که لینک دانلود اون در متن مقاله قرار داده شده ، می تونین از منابع و مواد درسی کنکور دکتری رشته خودتون مطلع بشین .

3- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، دفترچه ای تحت عنوان دفترچه ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد منتشر نمیشه .

منبع : دانلود دفترچه ثبت نام آزمون دکتری



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور دکترا دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، باید از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ یعنی sanjesh.org و طبق برنامه زمانی منتشر شده از طرف سازمان سنجش برای ثبت نام ، اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون اقدام کنن . 

 

 

به زمان ثبت نام آزمون دکتری 1400 که نزدیک میشیم ، یکی از سوالایی که ذهن داوطلبای دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رو به خودش مشغول می کنه اینه که ثبت نام دکتری به چه صورت و تو چه سایتی انجام میشه ؟! چند سالیه که ثبت نام آزمون دکتری به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه .

همچنین با توجه به ادغام کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ، داوطلبایی هم که قصد دارن که ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد رو انجام بدن فقط هم کافیه از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org ، ثبت نامشون رو انجام بدن . حالا در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو براتون گذاشتیم تا داوطلبایی که قصد  شرکت در آزمون دکتری رو دارن ، بتونن بدون هیچ دردسری علاوه بر تکمیل تمام مراحل ثبت نام ، اعلام نتایج و انتخاب رشته رو هم انجام بدن .

 

 

لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰

ثبت نام آزمون دکتری به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه ، که داوطلبا باید بعد از اینکه شرایط ثبت نام و جزئیات رشته امتحانیشون رو از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری مطالعه کردن ، از طریق لینک ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش ، برای ثبت نام اقدام کنن .

حالا برای دسترسی راحت تر داوطلبا به سایت ثبت نام ازمون دکتری به محض فعال شدن لینک ثبت نام اون ، لینک مستقیم ورود به سایت سنجش رو می ذاریم . با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض آغاز ثبت نام متوجه میشین .

 

به محض آغاز ثبت نام ازمون دکتری 1400 ، لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته آزمون دکتری بودن و انتخاب رشته خودشون رو انجام دادن ، باید اعلام نایج اولیه آزمون دکتری رو از طریق سایت سنجش به ادرس sanjesh.org چک کنن . داوطلبایی هم که حد نصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو کسب کردن و در مصاحبه اون شرکت کردن برای دیدن نتایح نهایی این آزمون هم باید به سایت سنجش مراجعه کنن .

 

به محض اعلام نتایج آزمون دکتری 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دکتری

 

لینک ورود به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که در ازمون دکتری 1400 شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه و یا سایر دوره ها ( شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور ) شدن ، برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود نیز باید وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و رشته محل های اننخابی خود را در سایت انتخاب رشته وارد کنن .

 

به محض آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری 1400 ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری

مشاوره سایت آزمون دکتری ۱۴۰۰

داوطلبایی که بعد از ثبت نام متوجه اشتباهی در وار کردن اطلاعاتشون شدن می تونن بعد از تموم شدن پروسه ثبت نام از طریق همین سایت سنجش ، مجدد وارد فرم اینترنتی ثبت نامشون بشن و ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۰ رو انجام بدن . البته دقت داشته باشن که امکان ویرایش ثبت نام هم در بازه ثبت نام و هم در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری فراهمه که داوطلبا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org اطلاعاتشون رو تصحیح کنن .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد سایت ثبت نام آزمون دکتری 1400 پاسخ بدن . همچنین شما می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد رو به مشاورای با تجربه این مرکز بسپارین .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام آزمون دکتری



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده با ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد ، ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش کشور انجام میشه .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ، باید دو تا کارت اعتباری بخریم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و تکمیل فرم اینترنتی ، در حقیقت هم واسه دکتری سراسری و هم دانشگاه آزاد ثبت نام میشن ، توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری سراسری در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

منبع : سایت آزمون دکتری ۱۴۰۰ sanjesh.org



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تعداد ۱۳ دانشگاه علوم پزشکی ، شهریه پردیس‌های خودگردان را اعلام کردند و به این ترتیب گران‌ترین رشته مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی است .

با اعلام نتایج کنکور سراسری ۹۹ ، دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کردند که عمده پذیرش دانشجویان در بهمن ماه ۹۹ خواهد بود . برخی از دانشگاه‌های علوم پزشکی شهریه خود را به صورت علی‌الحساب اعلام کرده‌اند و برخی دیگر از دانشگاه‌ها تاکید کرده‌اند که این شهریه تنها بخشی از شهریه اصلی است و شهریه اصلی در زمان ثبت نام به طور کامل اخذ می‌شود .

بیشتر دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام کرده‌اند که با توجه به مجازی بودن ترم تحصیلی ، ممکن است تغییراتی در اعداد شهریه به وجود بیاید که منوط به تصویب هیات امنای دانشگاه‌ها خواهد بود .

 

شهریه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شهریه دانشجویان جدیدالورود سال ۹۹ را به صورت علی‌الحساب اعلام کرده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی اردبیل شهریه دانشجویان جدیدالورود سال 99
دکتری حرفه‌ای پزشکی 71,250,000 ریال علی الحساب
دکتری حرفه‌ای دندانپزشکی 72,500,000 ریال علی الحساب
دکتری حرفه‌ای داروسازی 87,000,000 ریال علی الحساب
کارشناسی ارشد رشته پرستاری مراقبت‌های ویژه 39,750,000 ریال علی الحساب
کارشناسی ارشد رشته پرستاری داخلی جراحی 51,250,000 ریال علی الحساب
کارشناسی ارشد رشته پرستاری اورژانس  47,000,000 ریال علی الحساب
کارشناسی ارشد رشته پرستاری مامایی 50,500,000 ریال علی الحساب


دانشگاه علوم پزشکی زنجان

دانشگاه علوم پزشکی زنجان اعلام کرده است که پذیرفته شدگان شهریه پرداز دانشگاه پس از واریز مبلغ تعیین شده شهریه طی فیش بانکی به نام شخص دانشجو و قید عنوان رشته قبولی در فیش مذکور باید تصویر فیش شهریه را در قسمت ثبت نام الکترونیکی بارگذاری کرده و اصل فیش پرداختی را به همراه سایر مدارک ثبت نامی به صورت پستی ارسال کنند.

 

دانشگاه علوم پزشکی زنجان مبلغ وثیقه تعهد نامه شهریه مبلغ علی‌الحساب شهریه ترم اول
دکتری حرفه‌ای پزشکی ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری حرفه‌ای دندانپزشکی ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری حرفه‌ای داروسازی ۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
کاردرمانی / علوم آزمایشگاهی / تکنولوژی پرتوشناسی ۱۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

پذیرفته شدگان شهریه پرداز سهمیه دانشجویان شاهد و ایثارگر باید مبلغ ۴۵ میلیون ریال به عنوان شهریه علی‌الحساب رشته‌های دکتری عمومی و مبلغ ۲۰ میلیون ریال برای رشته‌های کارشناسی واریز کنند.

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز شهریه علی‌الحساب پذیرفته شدگان پردیس خودگردان ورودی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ برای دو مقطع اعلام شده است. این دانشگاه اعلام کرده که افزایش سالانه شهریه برای دانشجویان ورودی ۹۹ منظور خواهد شد.

برای مقطع تحصیلی کارشناسی میزان شهریه یکسال تحصیلی مبلغ ۱۶۹.۳۸۹.۰۰۰ ریال است و برای مقطع تحصیلی دکتری حرفه‌ای میزان شهریه یکسال تحصیلی مبلغ ۳۰۱.۱۳۶.۰۰۰ ریال است.

 

دانشگاه علوم پزشکی گلستان

دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز میزان شهریه علی‌الحساب دانشجویان را برای دو نیمسال اعلام کرده است.

 

دانشگاه علوم پزشکی گلستان شهریه علی‌الحساب دانشجویان سال ۹۹
دکتری حرفه‌ای پزشکی و دندانپزشکی ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای دو نیمسال
دکتری تخصصی ۲۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای دو نیمسال
کارشناسی و کارشناسی ارشد ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای دو نیمسال
سهمیه فرزندان شاهد در رشته پزشکی و دندانپزشکی ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای دو نیمسال
سهمیه فرزندان شاهد در رشته کارشناسی و کارشناسی ارشد ۶۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال برای دو نیمسال

 

دانشگاه علوم پزشکی گیلان

دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام کرده است دانشجویان ورودی از طریق کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ باید شهریه تحصیلی را در زمان ثبت نام پرداخت کنند و باید چک تضمین ارائه کنند.

بخش اول مبلغ شهریه صرفاً به صورت چک تضمین شده بانکی دریافت می‌شود و شهریه اعلام شده علی‌الحساب بوده و در صورت تغییر مبلغ شهریه متعاقباً به دانشجویان اعلام می‌شود.

برای رشته پزشکی چک تضمین شده بانکی به مبلغ ۸۵ میلیون ریال و برای رشته دندانپزشکی چک تضمین شده بانکی به مبلغ ۹۰ میلیون ریال دریافت می‌شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی کاشان

شعبه بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی کاشان نیز اعلام کرده است که پذیرفته شدگان پزشکی را در بهمن ۱۳۹۹ پذیرش می‌کند و دانشجویان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به صورت آنلاین از ۲۴ آبان ۹۹ ثبت نام خود را تکمیل کنند.

با توجه به شروع به تحصیل دانشجویان پزشکی ورودی جدید پردیس خودگردان از بهمن ۱۳۹۹؛ اطلاعیه‌ها، آشنایی با دانشکده و گروه، قوانین و مقررات، نحوه انتخاب واحد، نحوه حضور در کلاس‌های مجازی؛ از اول آذر ۱۳۹۹ بر روی سایت پردیس خودگردان قرار خواهد گرفت. با توجه به دستور ستاد ملی کرونا کلاس‌ها به صورت مجازی (غیر حضوری) برگزار می‌شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز برای دانشجویان ورودی سال ۹۹ مبالغ شهریه را به صورت علی‌الحساب اعلام کرده است. پردیس خودگردان این دانشگاه تاکید کرده است که سفته بانکی به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان دریافت می‌شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه شهریه ترم اول به صورت علی‌الحساب
دکتری حرفه‌ای پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی ۱۴۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال (۱۴ میلیون تومان)
دکتری تخصصی ۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال (۱۳ میلیون و چهارصد هزار تومان)
کارشناسی ارشد ۷۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال (۷ میلیون و هفتصد هزار تومان)
کارشناسی ۶۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال (۶ میلیون و ششصد هزار تومان)

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز به پذیرفته شدگان کنکور سراسری ۹۹ اعلام کرده است که این پردیس به هیچ عنوان با انصراف دانشجویان ثبت نام شده بدلیل قبولی در کنکور سال بعد موافقت نمی‌کند. این دانشگاه شهریه پیشنهادی به هیات امنای دانشگاه را برای پذیرفته شدگان سال ۹۹ اعلام کرده و تاکید کرده است هیچ‌گونه تخفیفی در مورد شهریه اعمال نمی‌شود.

 

دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد شهریه پیشنهادی
دکتری حرفه‌ای پزشکی ۱۳.۲۵۰.۰۰۰ تومان
دکتری حرفه‌ای دندانپزشکی ۱۴.۸۵۰.۰۰۰ تومان
دکتری حرفه‌ای داروسازی ۱۳.۷۵۰.۰۰۰ تومان
پرستاری ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان

 

این دانشگاه اعلام کرده است با وجود تلاش جهت فراهم کردن محیطی مناسب و بهداشتی از نظر عدم ابتلا به هرگونه بیماری واگیردار با درک نگرانی بجای دانشجویان و خانواده‌های آنها توصیه می‌شود در صورت نگرانی و عدم اطمینان از وجود شرایط مناسب از شرکت در کلاس‌های خودداری و ترم جاری را مرخصی تحصیلی بگیرند. دانشگاه جهت رفاه حال این دانشجویان از دریافت شهریه و احتساب سنوات خودداری خواهد کرد.

 

دانشگاه علوم پزشکی همدان

دانشگاه علوم پزشکی همدان برای دانشجویان جدیدالورود مقطع دکتری عمومی و کارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ پردیس خودگردان شهریه علی‌الحساب اعلام کرده است.

فیش واریزی برای دانشجویان شهریه پرداز رشته‌های کارشناسی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال (به صورت علی‌الحساب) و رشته‌های دکتری عمومی مبلغ ۱۲۰ میلیون ریال (به صورت علی‌الحساب) اعلام شده است. مابقی شهریه پس از انتخاب واحد متعاقباً اعلام می‌شود.

سفته جهت تضمین با مبالغ: ۵۰۰ میلیون ریال جهت دانشجویان دکتری، ۳۰۰ میلیون ریال جهت دانشجویان کارشناسی ارشد نا پیوسته و مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت دانشجویان کارشناسی باید ارائه شود.

دانشگاه علوم پزشکی ایران

شهریه دانشجویان جدیدالورود پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، ورودی بهمن ۱۳۹۹ نیز اعلام شد. شهریه سالانه ۱۵ درصد افزایش خواهد داشت.

 

دانشگاه علوم پزشکی ایران شهریه یکسال شهریه نیمسال
دکتری حرفه‌ای پزشکی و داروسازی ۳۰۷.۲۰۸.۴۱۳ ریال ۱۵۳.۶۰۴.۲۰۶ ریال
دکتری تخصصی ۲۷۲.۷۳۴.۰۰۰ ریال ۱۳۶.۳۶۷.۰۰۰ ریال
کارشناسی ارشد ۱۹۷.۹۲۶.۹۶۰ ریال ۹۸.۹۶۳.۴۸۰ ریال
کارشناسی ۱۷۳.۹۲۶.۳۶۸ ریال ۸۶.۹۶۳.۱۸۴ ریال

 

دانشگاه علوم پزشکی قم 

دانشگاه علوم پزشکی قم نیز جدول شهریه سال تحصیلی سال ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به شرح شهریه ثابت و متغیر به ازای هر درس اعلام کرده است.

 

مقطع کاردانی و کارشناسی شهریه ثابت به ازای هر ترم ۱۲.۱۰۰.۰۰۰ ریال دروس عمومی واحد نظری ۱.۸۱۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال دروس تخصصی دروس پایه واحد نظری ۱.۹۳۶.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۶۲۲.۰۰۰ ریال دروس تخصصی دروس اختصاصی واحد نظری ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۳.۳۸۸.۰۰۰ ریال واحد کارآموزی ۳.۳۸۸.۰۰۰ ریال  
مقطع کارشناسی ارشد شهریه ثابت به ازای هر ترم ۱۸.۱۵۰.۰۰۰ دروس عمومی و کمبود یا جبرانی واحد نظری ۱.۸۱۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال دروس پایه دروس تخصصی و دروس اختیاری واحد نظری ۳.۶۳۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد کارآموزی ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد سمینار ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۹.۶۸۰.۰۰۰ ریال
مقطع دکتری حرفه‌ای (پزشکی و داروسازی) شهریه ثابت به ازای هر ترم ۲۴.۲۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۱.۸۱۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال دروس پایه واحد نظری ۴.۲۳۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۶.۶۵۵.۰۰۰ ریال دروس اختصاصی واحد نظری ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه و کارآموزی و کارورزی ۶.۶۵۵.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۹.۶۸۰.۰۰۰ ریال  
مقطع دکتری حرفه‌ای (دندانپزشکی) شهریه ثابت به ازای هر ترم ۲۴.۲۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۱.۸۱۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال دروس پایه واحد نظری ۴.۲۳۵.۰۰۰ ریال واحد عملی ۶.۶۵۵.۰۰۰ ریال دروس اختصاصی واحد نظری ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه و کارآموزی و کارورزی ۹.۶۸۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۹.۶۸۰.۰۰۰ ریال  
مقطع دکتری تخصصی Ph.D شهریه ثابت به ازای هر ترم ۴۲.۳۵۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۳.۶۳۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۴.۲۳۵.۰۰۰ ریال دروس پایه دروس تخصصی و دروس اختیاری واحد نظری ۵.۴۴۵.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۱۸.۱۵۰.۰۰۰ ریال واحد سمینار و کارآموزی ۱۴.۵۲۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۲۴.۲۰۰.۰۰۰ ریال  
سایر مقاطع: تخصص بالینی پزشکی و دندانپزشکی ۴۲۳.۵۰۰.۰۰۰ ریال سالیانه        
سایر مقاطع: فوق تخصص بالینی ۴۸۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال سالیانه        
سایر مقاطع: فلوشیپ پزشکی، دندانپزشکی (به جز ترمیمی) و داروسازی ۴۸۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال سالیانه        
سایر مقاطع: فلوشیپ ترمیمی دندانپزشکی ۶۰۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال به ازای کل دوره        

 

دانشگاه علوم پزشکی کرمان

دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز مصوبه میزان شهریه دانشجویان شهریه پرداز در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ را به صورت تفصیلی اعلام کرده است. افزایش ۱۰ درصد شهریه پیشنهادی نیز در این دانشگاه اعلام شده است.

 

مقطع کارشناسی شهریه ثابت به ازای هر ترم ۱۱.۰۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۱.۶۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال دروس تخصصی دروس پایه واحد نظری ۱.۷۶۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۴۲۰.۰۰۰ ریال دروس تخصصی دروس اختصاصی واحد نظری ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۳.۰۸۰.۰۰۰ ریال واحد کارآموزی ۳.۰۸۰.۰۰۰ ریال    
مقطع کارشناسی ارشد شهریه ثابت به ازای هر ترم ۱۶.۵۰۰.۰۰۰ دروس عمومی و کمبود یا جبرانی واحد نظری ۱.۶۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال دروس پایه دروس تخصصی و دروس اختیاری واحد نظری ۳.۳۰۰.۰۰۰ ریال واحد عملی و آزمایشگاه ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد کارآموزی ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد سمینار ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال  
مقطع دکترای حرفه‌ای (پزشکی و داروسازی) شهریه ثابت به ازای هر ترم ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۱.۶۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال دروس پایه واحد نظری ۳.۸۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۶.۰۵۰.۰۰۰ ریال دروس اختصاصی واحد نظری ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۶.۰۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی کارآموزی ۶.۰۵۰.۰۰۰ ریال واحد کارورزی ۶.۰۵۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال
مقطع دکتری حرفه‌ای (دندانپزشکی) شهریه ثابت به ازای هر ترم ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۱.۶۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۲.۲۰۰.۰۰۰ ریال دروس پایه واحد نظری ۳.۸۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۶.۰۵۰.۰۰۰ ریال دروس اختصاصی واحد نظری ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال واحد عملی کارآموزی ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال واحد کارورزی ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۸.۸۰۰.۰۰۰ ریال
مقطع دکتری تخصصی Ph.D شهریه ثابت به ازای هر ترم ۳۸.۵۰۰.۰۰۰ دروس عمومی واحد نظری ۳.۳۰۰.۰۰۰ ریال واحد عملی ۳.۸۵۰.۰۰۰ ریال دروس پایه دروس تخصصی و دروس اختیاری واحد نظری ۴.۹۵۰.۰۰۰ ریال واحد عملی آزمایشگاه ۱۶.۵۰۰.۰۰۰ ریال واحد کارآموزی ۱۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال واحد سمینار ۱۳.۲۰۰.۰۰۰ ریال واحد پایان نامه ۲۲.۰۰۰.۰۰۰ ریال  
سایر مقاطع: تخصص بالینی پزشکی و دندانپزشکی افزایش ۱۰ درصدی ۳۸۵.۰۰۰.۰۰۰ شهریه پیشنهادی ۴۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال        
سایر مقاطع: فوق تخصص بالینی افزایش ۱۰ درصدی ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریه پیشنهادی ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال        
سایر مقاطع: فلوشیپ پزشکی، دندانپزشکی (به جز ترمیمی) و داروسازی افزایش ۱۰ درصدی ۴۴۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریه پیشنهادی ۴۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال        
سایر مقاطع: فلوشیپ ترمیمی دندانپزشکی افزایش ۱۰ درصدی ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ شهریه پیشنهادی ۵۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال        

 

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیز جدول شهریه علی‌الحساب دانشجویان شهریه پرداز این دانشگاه را برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ اعلام کرده است.

 

مقطع شهریه شهریه
کارشناسی کلیه رشته‌ها کلیه ورودی‌ها شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۴۴.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۲۷.۵۰۰.۰۰۰ ریال
کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۲ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۷.۲۸۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۳.۵۰۰.۰۰۰ ریال
کارشناسی ارشد کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۵ تا ۹۹ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۷۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری تخصصی کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۲ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری تخصصی کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۳ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۲۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۲۱.۶۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری تخصصی کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۴ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۲۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۲۳.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری تخصصی کلیه رشته‌ها ورودی سال ۹۵ تا ۹۹ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۱۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی دندانپزشکی ورودی سال ۹۲ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی دندانپزشکی ورودی سال ۹۳ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی دندانپزشکی ورودی سال ۹۴ تا ۹۹ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی پزشکی ورودی سال ۹۲ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی پزشکی ورودی سال ۹۳ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی پزشکی ورودی سال ۹۴ و ۹۵ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی پزشکی ورودی سال ۹۶ تا ۹۹ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی داروسازی ورودی سال ۹۲ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۸.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی داروسازی ورودی سال ۹۳ شهریه ثابت دانشجویان پردیس خودگردان ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۱۶.۰۰۰.۰۰۰ ریال
دکتری عمومی داروسازی ورودی سال ۹۴ تا ۹۹ شهریه ثابت و متغیر دانشجویان پردیس خودگردان ۸۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال شهریه ثابت دانشجویان شاهد و ایثارگر ۴۵.۰۰۰.۰۰۰ ریال

 

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شهریه‌های اعلام شده به صورت علی‌الحساب بوده و با تقریب ۷۰ درصد از کل شهریه دانشجویان محاسبه شده است و پس از حذف و اضافه، شهریه نهایی محاسبه و اعلام می‌شود.

منبع : شهریه علی الحساب دانشگاه های علوم پزشکی



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: کنکور دکتری به هیچ وجه حذف نخواهد شد ، اما نحوه پذیرش دانشجو در این مقطع را هم قبول نداریم.

منصور کبگانیان، دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور و قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی ، درباره مشکلات پذیرش دانشجوی دکتری تخصصی از طریق کنکور و زمان رفع این نواقص و چگونگی آن گفت: کنکور دکتری در کشور به هیچ وجه حذف نخواهد شد، اما نحوه پذیرش دانشجو در اینمقطع را هم اصلا قبول نداریم. وضع موجود هم اشکالات زیادی دارد که باید اصلاح شود.

او افزود: دانشگاه‌ها مخصوصا دانشگاه‌های مطرح و مادر کشور به شیوه پذیرش دانشجو در مقطع تحصیلات تکمیلی مخصوصا دکتری تخصصی انتقادات جدی دارند. برخی معتقدند سطح دانشجویان دکتری وارد شده به دانشگاه از طریق کنکور پایین است و این دانشجویان صلاحیت‌های لازم را ندارند.

دبیر ستاد نقشه جامع علمی کشور ادامه داد: این انتقادات باعث شد که یک اصلاحیه جزئی برای کنکور دکتری ۱۴۰۰ اعمال شود. به این صورت که یک حد نصاب برای پذیرش دانشجوی مقطع دکتری گذاشته شد و دانشگاه‌ها در تعیین این حد نصاب اختیار داشته باشند.

کبگانیان بیان کرد: به طور کلی اصلاح رویه دکتری در دستور کار ستاد نقشه جامع علمی کشور است و در انجام این اصلاحات کاملا جدی هستیم. دانشگاه‌ها نارضایتی زیادی و مشکلات زیادی با این شیوه دارند که باید حل شود.

قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای کنکور دکتری تخصصی ناپیوسته سال ۱۴۰۰ که دفترچه‌ها باید چاپ و در اختیار داوطلبان قرار می‌گرفت مصوبه حداقلی را تصویب کردیم.

او تصریح کرد: مقرر شده تا طرحی به نام طرح جامع ساماندهی کنکور تحصیلات تکمیلی از وزارت علوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرو رفع مشکلات برگزاری کنکور دکتری تخصصی ارسال شود.

منبع : عدم حذف کنکور دکتری



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: برای پرهیز ازجنگ روانی دوران کنکور پیشنهادشد تا کنکور بیش از یک بار در سال برگزار شود، سازمان سنجش نیز اعلام آمادگی کرد.

منصور کبگانیان امروز درحاشیه یکصدوسی و هشتمین ستاد نقشه جامع علمی کشور با اشاره به بحث ساماندهی میزان سنجش و پذیرش (کنکور) گفت: امروز بحث‌های خوبی دراین زمینه شد حدود ۸ سیاست در کمیسیون علم و آموزش آماده شده بود که به صورت کلی ارائه شد.

وی ادامه داد: در این جلسه به جدا شدن فرایند سنجش از پذیرش پرداخته شد. در موضوعی که الان به اسم کنکور وجود دارد، داوطلب بلافاصله بعد از کنکور پذیرش شده و مشخص می‌شود که چه رتبه‌ای دارد.

قائم مقام ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: جدا شدن سنجش از پذیرش بدین معنی است که سطح علمی و رتبه فرد تعیین می‌شود و امروز پیشنهاد شد این رتبه تا بازه زمانی مثلاً حدود ۲ سال، معتبر باشد تا داوطلب برای انتخاب رشته و دانشگاه آزادی عمل داشته باشد.

وی با بیان اینکه فرایند پذیرش حتماً باید از سنجش جدا شود، افزود: برای پرهیز از جنگ روانی که در دوران کنکور رخ می‌دهد تاکید شد و سازمان سنجش نیز اعلام آمادگی کرد تا این امتحان (کنکور) بیش از یک بار در سال برگزار شود. البته ما علاقه داریم بیشتر از دو بار برگزار شود ولی حداقل دو بار در سال پیشنهاد شد. که همه این موارد روند نهایی شدن را طی می‌کند.

کبگانیان افزود: اجتناب از ارزیابی محفوظات و اندازه گیری عمق یادگیری داوطلبان به عنوان یک سیاست نیز در این جلسه تاکید شد.

وی ادامه داد:: در این جلسه مطرح شد که سنجش تک بعدی و مسابقه‌ای، (کنکور) کنار گذاشته شود و بتوانیم سنجش را به صورت سطوح بالای شناختی ببریم.

کبگانیان ادامه داد: این موضوع چند جلسه در دستور کار قرار می‌گیرد، ممکن است فرایند ساماندهی سنجش و پذیرش چند ماه در ستاد نقشه جامع علمی کشور مطرح شود، سپس با سازمان سنجش آموزش کشور و وزارت علوم و وزارت بهداشت مکاتبه می‌کنیم تا برمبنای این سیاست‌ها، طرح جامع سنجش و پذیرش را اعلام کنند.

وی افزود: بعد از آن یک فاصله زمانی یکسال را خواهیم داشت تا داوطلبان و خانواده آنها خود را با سیاست و طرح جدید تطبیق دهند، مجلس نیز اعلام آمادگی کرده است تا اگر در این روند براساس سیاست‌ها مصوبه قانونی نیاز بود همراهی کند. وزارت علوم و تمام وزرای عضو شورای سنجش و پذیرش نیز باید طرح جامع سنجش پذیرش را براساس سیاست‌ها ارائه دهند.

وی درباره اینکه پس با این تفاصیل بحث حذف کنکور فعلاً منتفی است، گفت: چیزی که در دستور شورای عالی انقلاب فرهنگی و تکلیف نقشه جامع علمی کشور بوده، ساماندهی نظام سنجش و پذیرش است این ساماندهی به نحوی است که باید به صورت سراسری آزمون‌هایی برگزار شود ولی شکل و نوع آن تغییر می‌کند، سابقه تحصیلی نیز با هماهنگی آموزش و پذیرش در پذیرش و سنجش نقش خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این جلسه گزارش علمی نیز ارائه شد در این گزارش نتیجه نظام رتبه بندی QS و ۱۰ دانشگاه برتر جهان ارزیابی شد در این نظام دانشگاه‌های ایران در جایگاه نسبتاً خوبی قرار دارند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی افزود: البته رؤسای دانشگاه‌های حاضر در جلسه آسیبی را ذکر کردند مبنی بر اینکه اطلاع رسانی بین المللی دانشگاه‌های داخل کشور کم است این درحالی است که توانایی علمی و فناوری دانشگاه‌های ما بالا است ولی به اطلاع مجامع بین المللی نمی‌رسد.

وی ادامه داد: در سطح آسیا، پنج دانشگاه صنعتی شریف، دانشگاه شیراز، صنعتی امیرکبیر، تهران و علم و صنعت جمعاً در رتبه یازدهم قرار دارند.

کبگانیان افزود: در حوره خاص کرونا نیز تولید علم و ارجاعات علمی در سطح جهان گسترده شده است. ۶۷ هزار و ۷۱۲ مقاله در سال ۲۰۲۰ در دنیا هزار و ۸۸۴ مقاله درایران با موضوع کرونا منتشر شده است.

منبع : آمادگی سازمان سنجش برای برگزاری بیش از یک کنکور در سال

 



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی می تونن در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت کنن که یکسری شرایط مشخصی رو داشته باشن . بطور مثال سر جلسه کنکور سراسری ۹۹ حاضر بوده و بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 99 مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باشن .

 

 

هر سال بعد از اعلام نتایج نهایی دانشگاه آزاد ، با چند دسته داوطلب روبرو میشیم . دسته اول افرادی هستن که در یکی از انتخاباشون قبول شدن و الان خیلی خوشحالن . دسته دوم افرادین که در هیچ کد رشته محلی نشدن و در کارنامشون مردود نوشته شده و دسته سوم داوطلبایی هستن که به دلیل اشتباه در انتخاب رشته از قبولی شون راضی نیستن .

هر سال خیلی از داوطلبایی که در یکی از رشته محلای دانشگاه آزاد قبول شدن به دلایلی مثل قبولی در یکی از انتخابای سراسری شون و یا شهریه بالای دانشگاه ازاد تصمیم می گیرن تا در رشته محل دانشگاه آزاد ثبت نام نکنن . به خاطر همین ظرفیت دانشگاه آزاد در یکسری از رشته ها خالی میمونه و برای تکمیل ظرفیت این صندلی های خالی اقدام به پذیرش دانشجو تحت عنوان تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 می کنه .

برای ثبت نام در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ لازمه تا حتما یکسری شرایط از قبل تعیین شده رو داشته باشین . از اونجایی که خیلی از داوطلبا اطلاعی از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 ندارن ، در ادامه این مقاله درباره شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد توضیح دادیم . تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

 

شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹

همونطور که گفتیم ، شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 تابع یک سری شرایط و ضوابطه ، بنابراین داوطلبایی که تصمیم دارن تا شانس خودشون رو برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مرحله تکمیل ظرفیت امتحان کنن باید حتما از این شرایط مطلع باشن و بعد اقدام به اولویت بندی رشته محل های مورد نظرشون از روی دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ کنن . در این قسمت مهم ترین شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 رو گفتیم :

 

 یکی از مهم ترین شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد  ۹۹ حاضر بودن سر جلسه کنکور سراسری 99 و مجاز به انتخاب رشته شدن در دانشگاه آزاده . از ساده ترین راه های تشخیص مجاز شدن در انتخاب رشته دانشگاه آزاد داشتن کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه داوطلباست .

 

 داوطلبایی که تصمیم دارن در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ شرکت کنن ، می تونن حداکثر 100 کد رشته محل رو انتخاب کنن .

 

 داوطلبایی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های ازمایشی هنر و زبان هم شرکت کردن در صورت تمایل به انتخاب رشته در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ، مجاز به انتخاب جمعا 100 کد رشته محل بر اساس اولویت های خودشون هستن .

 

 اون دسته از داوطلبایی که در انتخاب رشته دانشگاه ازاد 99 شرکت نکردن اما حالا تصمیم به شرکت در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ رو دارن ، میتونن شانس خودشون رو در این مرحله امتحان کنن .

 داوطلبایی که در یکی از کدهای انتخابی در فرم انتخاب رشته دانشگاه سراسری 99 خودشون قبول شدن ، در صورتی که تو تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ۹۹ شرکت کنن و قبولی یکی از رشته محلا رو هم کسب کنن مشکلی برای قبولی دانشگاه سراسریشون پیش نمیاد . به عبارتی قبولی دانشگاه ازاد ارتباطی به قبولی دانشگاه سراسری نداره و داوطلب می تونه به دلخواه یکی از این رشته ها رو برای ادامه تحصیل انتخاب کنه .

 داوطلبایی که زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد در یکی از رشته محلای انتخابی شون قبول شدن ، اگه تصمیم دارن در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 شرکت کنن ، باید به این نکته توجه داشته باشن که در صورت قبولی در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد قبولی قبلی شون باطل میشه .

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

 

آیا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ برگزار میشه ؟

تا چند سال گذشته ، دانشگاه آزاد با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت این دانشگاه برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن با توجه به ظرفیت خالی دانشگاه ها ، اقدام به پذیرش دانشجو تحت عنوان تکمیل ظرفیت می کرد . تکمیل ظرفیت معمولا همزمان با شروع کلاس های اون ترم یعنی در مهر و دی ماه انجام میشد .

دانشگاه ازاد سال گذشته ، فقط یکبار و در نیمسال اول اقدام به ثبت نام تکمیل ظرفیت کرد که از 2 مهر تا 10 مهر ادامه داشت . پیش بینی می کنیم امسال هم مثل سال گذشته داوطلبایی که شرایط شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 99 رو دارن ، بتونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن .

توجه داشته باشین که ​شرایط کامل تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد معمولا در دفترچه تکمیل ظرفیت این دانشگاه نوشته میشه ، داوطلبایی که میخوان از شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مطلع بشن باید تا زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت که همزمان با شروع ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد ۹۹ هست ، صبر کنن . از اونجایی که هنوز زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد 99 مشخص نیست ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ مطلع بشین .

 

به محض اینکه شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد ۹۹ اعلام بشه در این مقاله اطلاع رسانی می کنیم .

در ادامه بخوانید: دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد

 

 

اگه بعد از خوندن این مقاله باز سوال یا  ابهامی در مورد شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه ازاد 99 داشتین و یا می خواستین از رشته های مورد پذیرش در این دوره مطلع بشین ، می تونین با استفاده از مشاوره تلفنی از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو کمک بگیرین .

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ برای شرکت در تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد چه شرایطی لازمه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، یکی از شرایط لازم ، شرکت در کنکور سراسری و مجاز شدن در انتخاب رشته دانشگاه آزاده .

2- ✔️ شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کجا نوشته شده ؟

✔️ این شرایط در دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد و سایت دانشگاه آزاد نوشته میشه که در متن مقاله بطور دقیق توضیح داده شده .

3- ✔️ تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ معمولا تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام میشه که آدرس دقیق اون در متن مقاله گفته شده .

منبع : شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

پرداخت هزینه ثبت نام ارشد دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که داوطلبا می تونن تو زمان ثبت نام ارشد ، وارد لینک خرید کارت بشن و سریال 12 رقمی ثبت نام رو دریافت و بعد از اون برای ثبت نام کنکور ارشد 1400 اقدام کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که داوطلبا باید قبل از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام ارشد ، وارد سایت sanjesh.org بشن و هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو پرداخت کنن .

البته متقاضیایی که قصد دارن در کنار رشته اصلیشون ، تو رشته شناور هم ثبت نام کنن ، دقت داشته باشن ، باید هزینه کنکور ارشد رو هم واسه رشته اصلی و هم رشته شناور پرداخت کنن و واسه رشته شناور هم سریال ثبت نام رو تهیه کنن . در ادامه در مورد هزینه و نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 توضیح دادیم ، با ما همراه باشین !

 

 

هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

هزینه ثبت نام ارشد ، در دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 هم نوشته میشه ، که داوطلبای دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت ثبت نام کنکور ارشد sanjesh.org بشن و هزینه ثبت نام ارشد ۱۴۰۰ رو پرداخت کنن .

طبق مصوبات هیئت دولت هزینه ثبت نام کنکور ارشد برای رشته اصلی یا شناور 610,000 ریال معادل 61 هزار تومنه که داوطلبایی که قصد دارن در کنار رشته اصلی ، ثبت نام رشته شناور رو انجام بدن ، باید دو تا کارت اعتباری بخرن و اونایی هم که تمایل دارن که تاییدیه تموم مراحل کنکور ارشد براشون پیامک بشه ، باید کارت مربوط رو می خریدن که 6000 ریال ( 600 تومن ) گرونتر از کارت عادی باشه .

همین طور داوطلبایی که می خوان دانشگاه های پیام نور یا غیر انتفاعی رو تو فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد وارد کنن ، باید کارت اعلام علاقه مندی به دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی رو به مبلغ 138000 ریال ( 13 هزار و 800 تومن ) به صورت جدا و از طریق لینک مخصوص تهیه کنن . 

 

به محض اینکه هزینه دقیق ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 مشخص بشه این مقاله به روز رسانی میشه .

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

 

نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

داوطلبایی که شرایط ثبت نام کنکور ارشد 1400 رو دارن و می خوان تو کنکور اون شرکت کنن ، می تونن تو زمان ثبت نام وارد سایت سنجش بشن و هزینه ثبت نام ارشد رو به صورت کاملا اینترنتی پرداخت کنن . در ادامه راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد رو گذاشتیم .

  • نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش کارشناسی ارشد

  2. انتخاب گزینه خرید سریال ثبت نام

  3. انتخاب کارت مورد نظر

  • راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 :

ابتدا وارد سایت sanjesh.org شده و روی لینک " سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 " کلیک کنین .

 

 

در ادامه وارد قسمت " خرید سریال ثبت نام " بشین ،

 

 

تو این قسمت سه تا گزینه می بینین :

 

  1. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و علاقه مند به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش بابت ثبت نام و انتخاب رشته

  2. سریال ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و عدم تمایل به دریافت پیامک های اطلاع رسانی سازمان سنجش 

  3. سریال علاقه مندی به پیام نور و غیر انتفاعی آزمون کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

گزینه مورد نظر رو انتخاب کنین تا وارد مرحله بعد بشین .


 

 تو این قسمت باید مشخصات فردیتون رو وارد کنین و بعد از تکمیل کاردهای مربوط گزینه " تایید و ادامه " رو بزنین و وارد صفحه پرداخت بشین و با اطلاعات کارت بانکیتون ، سریال ثبت نام ارشد رو بخرین . سیستم در نهایت یه سریال 12 رقمی ثبت نام به شما میده که باید اون رو یادداشت و واسه ورود به فرم اینترنتی ثبت نام همراه خودتون داشته باشین .

 

 

این تصاویر مربوط به سال قبله ، به محض اینکه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 شروع بشه ، این تصاویر بروز رسانی میشه .

 

 داوطلبایی که می خوان در کنار رشته اصلیشون تو مجموعه امتحانی دوم یا شناور هم ثبت نام داشته باشن ، باید مراحل بالا رو یه بار برای رشته اصلی و یه بار واسه رشته امتحانی شناور انجام بدن تا دو تا سریال اعتباری مجزا دریافت کنن . 

در ادامه بخوانید : ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به شما تو مراحل ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد 1400 کمک کنن . داوطلبا می تونن از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشن و سوالاتشون رو در مورد هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از کارشناسای مجرب این مرکز بپرسن . 



سوالات متداول

 

1- ✔️ هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چقدره ؟

✔️ داوطلبای دانشگاه آزاد نیاز به پرداخت هزینه جدا از هزینه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری ندارن که می تونین واسه اطلاع از هزینه کنکور ارشد سراسری این مقاله رو مطالعه کنین .

2- ✔️ چطور باید هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو پرداخت کنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن کاملا اینترنتی هزینه ثبت نام کنکور ارشد رو پرداخت کنن که نحوه پرداخت هزینه ثبت نام ارشد تو این مقاله توضیح داده شده .

3- ✔️ آیا واسه رشته شناور هم باید کارت جدا بخریم ؟

✔️ بله ، همون طور که در این مقاله گفتیم داوطلبایی که می خوان در کنار رشته اصلی تو مجموعه امتحانی شناور هم شرکت کنن ، باید کارت اعتباری جدایی تهیه کنن .

منبع : هزینه ثبت نام کنکور ارشد



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تمدید ثبت نام ارشد معمولا دو بار برای داوطلبایی که از ثبت نام کنکور ارشد جا می مونن در نظر گرفته میشه تا متقاضیایی که موفق نشدن تو مهلت اولیه وارد سایت sanjesh.org بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن ، در این فرصت در کنکور کارشناسی ارشد 1400 شرکت کنن .

 

 

 

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه که متقاضیایی که قصد ورود به دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن ، باید تو زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ وارد سایت سنجش بشن و فرم اینترنتی ثبت نام رو تکمیل کنن .

با این که مهلت ثبت نام از قبل ، از طریق سازمان سنجش به صورت اطلاعیه هایی به داوطلبا اطلاع رسانی میشه ، ولی بازم هر سال با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر اطلاع نداشتن از زمان و مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ، از شرکت تو این آزمون جا می مونن و موفق نمیشن تو بازه اولیه مشخص شده ، ثبت نامشون رو انجام بدن .

به همین خاطر سازمان سنجش معمولا هر سال علاوه بر مهلت اولیه ، دو تا فرصت دیگه واسه داوطلبای ارشد در نظر می گیره و متقاضیا می تونن تو تمدید ثبت نام ارشد و زمان ثبت نام مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، مجدد وارد سایت سازمان سنجش بشن و ثبت نامشون رو انجام بدن . در ادامه در مورد تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

 

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

بعد از تموم شدن زمان ثبت نام کنکور ارشد معمولا با داوطلبایی مواجه میشیم که به هر دلیلی از ثبت نام در این آزمون در زمان مقرر جا موندن و به دنبال اطلاع از زمان تمدید ثبت نام کارشناسی ارشد هستن تا بتونن در این فرصت دوباره ثبت نامشون رو انجام بدن .

سال گذشته تمدید مهلت ثبت نام ارشد بلافاصله بعد از تموم شدن زمان ثبت نام ارشد بود . البته هنوز زمان دقیق تمدید ثبت نام ارشد 1400 مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

 

به محض اینکه ثبت نام کنکور ارشد 1400 تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

 پیشنهاد می کنیم برای اطلاع بیشتر از جزئیات نحوه ثبت نام کارشناسی ارشد حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام کارشناسی ارشد

 

 

مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

اما از اونجایی که بعد از تموم شدن زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام باز هم خیلی از داوطلبا از ثبت نام در این مقطع جا می مونن سازمان سنجش فرصتی رو تحت عنوان مهلت مجدد ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1400 در اختیار داوطلبا میذاره .

سال گذشته سازمان سنجش در دو بازه بهمن ماه و اردیبهشت ماه مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد رو در اختیار داوطلبا قرار داد که با عضو شدن در کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو به محض اینکه مهلت مجددی برای ثبت نام کنکور ارشد ۱۴۰۰ گذاشته بشه مطلع میشین .

 

به محض اینکه مهلت مجدد ثبت نام کنکور ارشد 1400 اعلام بشه در این مقاله اطلاه میدیم .

 

  بهتره داوطلبا قبل از ثبت نام دفترچه ثبت نام کنکور ارشد رو با دقت مطالعه کنن تا از تموم شرایط و ضوابط ثبت نام مطلع بشن .

بیشتر بخوانید : دفترچه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد

 

مشاوره مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در ضمن داوطلبایی هم که ثبت نام کنکور ارشد رو انجام دادن ، ولی به دلیل بی دقتی اطلاعاتشون رو به اشتباه ثبت کردن ، نگران نباشن ! چون تو هم در زمان تمدید مهلت ثبت نام و هم در زمان مهلت مجدد امکان ویرایش ثبت نام کنکور ارشد 1400 برای همه داوطلبا وجود داره و داوطلبا می تونن مجدد وارد سایت سنجش بشن و اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد تمدید ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تموم سوالاتتون رو از کارشناسای مجرب این مرکز بپرسن .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام کارشناسی ارشد



سوالات متداول

 

1- ✔️ آیا امکان ویرایش اطلاعات تو بازه تمدید مهلت ثبت نام وجود داره ؟

✔️ بله ، همون طور که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده داوطلبا می تونن تو زمان تمدید ثبت نام هم اطلاعاتشون رو ویرایش کنن .

2- ✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد چند بار تمدید میشه ؟

✔️ بعد از تموم شدن بازه قانونی ثبت نام ارشد ، اطلاعیه تمدید ثبت نام از طرف سازمان سنجش منتشر میشه که تو این مقاله تعداد دفعات تمدید مهلت ثبت نام نوشته شده .

3- ✔️ مهلت ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم تمدید میشه ؟

✔️ به خاطر ادغام آزمون سراسری و دانشگاه آزاد ، متقاضیای دانشگاه آزاد هم می تونن تو بازه تمدید ، واسه ثبت نام اقدام کنن که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 22 آبان 1399 | نظرات ()