نوشته شده توسط : sevda

نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ به صورت مجزا از هم در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در این آزمون ها شرکت کردن می تونن با ورود به این سایت در زمان مقرر نتیجه آزمون استخدامی کارشناس رسمی 1400 رو ببینن.

 

 

آزمون کارشناسان رسمی، آزمونی هست که در بازه های زمانی مختلف برای داوطلبان برگزار میشه. افراد زیادی در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و آزمون کارشناسان رسمی دادگستری شرکت می کنن و بعد از برگزاری از آزمون منتظر اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی هستن.

کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری و قوه قضاییه شرکت کردن، می تونن در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه و دادگستری، نتایج آزمون خودشون رو مشاهده کنن. در ادامه این مقاله در خصوص جزییات اعلام نتایج آزمون استخدای کارشناس رسمی 99 - 1400 توضیح دادیم.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

آزمون کارشناس رسمی دادگستری زیر نظر کانون وکلا دادگستری یا اسکودا برگزار میشه. این آزمون در یک مرحله آزمون کتبی برگزار میشه و نتایج اون هم فقط برای آزمون کتبی برگزار میشه. بنابراین، کلیه افرادی که در آزمون کتبی کارشناسان رسمی دادگستری شرکت کردن، می تونن در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۱۴۰۰ بستگی به زمان برگزاری این آزمون داره، اما طبق اطلاعیه های سال های گذشته، معمولا نتایج استخدامی کارشناس رسمی دادگستری حدود یک ماه بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش بارگذاری میشه و داوطلبان می تونن با ورود به این سایت ، نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون استخدامی کارشناس رسمی دادگستری می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناس رسمی

 

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

همونطور که می دونین در سال های گذشته مجری برگزاری آزمون کارشناس رسمی دادگستری، سایت سازمان سنجش بوده. بنابراین، همه مراحل ثبت نام تا اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه.

داوطلبانی که قصد مشاهده نتیجه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو دارن، باید در زمان اعلام نتایج به سایت سازمان سنجشبه نشانی sanjesh.org وارد بشن و به لینک مربوط به اعلام نتایج وارد بشن. نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری به صورت خلاصه به شرح زیر هست.

 

ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

ورود به لینک مربوط به اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

وارد کردن اطلاعات مورد نیاز برای ورود به سیستم

ورود به سیستم و مشاهده نتایج

نکته: برای ورود به سیستم و مشاهده نتایج، داوطلبان می تونن سه دسته اطلاعات رو وارد کنن. اولین دسته، وارد کردن شماره داوطلبی و شماره شناسنامه می باشد. دومین روش، اینه که داوطلبان شماره پرونده و شماره شناسنامه خودشون رو وارد کنن. سومین روش هم اینه که داوطلبان نام خانوادگی، نام و شماره شناسنامه خودشون رو وارد کنن.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹

آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه که زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه، یک آزمون دو مرحله ایه. این آزمون در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی برگزار میشه و اعلام نتایج این آزمون هم در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی منتشر میشه.

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله کتبی ۹۹

 

داوطلبانی که قصد مشاهده نتایج آزمون کتبی رو دارن باید به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن. زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله کتبی، بستگی به زمان برگزاری آزمون داره.  نتایج آزمون دو ماه بعد از برگزاری از آزمون منتشر شد.

 

 

نتایج اولیه آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه 99 اعلام شده است.

 

 

زمان اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در مرحله شفاهی ۹۹

 

با توجه به اینکه مرحله شفاهی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹، یک مرحله زمان بر هست و ممکنه در بعضی از استان ها زمان برگزاری آزمون شفاهی بیشتر از بعضی از استان های دیگه طول بکشه، نمیشه زمان دقیقی رو برای نتایج مرحله شفاهی ذکر کرد. داوطلبان باید برای اطلاع از زمان اعلام نتایج، منتظر اطلاعیه های مربوط به استان خودشون باشن.

نحوه مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹

داوطلبان برای مشاهده نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۹۹ در مرحله کتبی باید به سایت سازمان سنجش یا هر سایت دیگری که ثبت نام آزمون کتبی در اون انجام شده مراجعه کنن. بعد از ورود به سایت sanjesh.org، داوطلبان باید به قسمت مربوط به اعلام نتایج آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 99 وارد بشن و با وارد کردن اطلاعات لازم مثل شماره داوطلبی، شماره پرونده و یا اطلاعات شناسنامه ای، به سیستم وارد بشن و نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج آزمون کارشناس رسمی دادگستری چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج حودا دوماه بعد از برگزاری آزمون اعلام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ نتایج آزمون کارشناسان رسمی در چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، این نتایج در سایت سازمان سنجش اعلام میشه .

3- ✔️ برای اطلاع از زمان اعلام نتایج شفاهی آزمون کارشناسان قوه قضاییه چه باید کرد ؟

✔️ برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی باید از طریق سایت هر استان پیگیری لازم رو انجام داد.

منبع : اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن می تونن با مراجعه به این سایت در زمان مقرر برای تکمیل فرم استخدام اون اقدام کنن.

 

 

آزمون کارشناسان رسمی۱۴۰۰ ، یکی از آزمون هاییه که هر ساله برای جذب نیروهای متخصص در رشته های مختلف برگزار میشه. داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی رو دارن، باید مطلع باشن که ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی در دو گروه قوه قضاییه و دادگستری برگزار میشه.

بنابراین، داوطلبان می تونن در هر یک از آزمون های کارشناس رسمی 1400 قوه قضاییه و یا دادگستری شرکت کنن. در ادامه این مقاله در خصوص نحوه استخدامی آزمون کارشناسان رسمی و جزئیات مربوط به ثبت نام در این آزمون گفته شده است.

 

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

زمان ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی ۱۴۰۰ دادگستری در سال های مختلف متفاوت بوده و نمیشه گفت که هر ساله در چه زمان مشخصی این آزمون برگزار میشه. داوطلبانی که قصد استخدام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو دارن، باید با مراجعه به سایت سنجش از زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری مطلع بشن.

در حال حاضر، زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری برای سال 1400 مشخص نیست، اما انتظار میره که زمان ثبت نام این آزمون مثل سال گذشته در مهر ماه آغاز بشه تا زمان برگزاری این آزمون هم تا قبل از پایان سال 1400 تعیین بشه. البته پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون استخدامی کارشناس رسمی 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون قضاوت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

آزمون استخدام کارشناس رسمی ۱۴۰۰ دادگستری زیر نظر کانون وکلا برگزار میشه و هر ساله داوطلبان زیادی هم از طریق این آزمون به دادگستری ها جذب میشن. نحوه ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری بستگی به مجری برگزاری این آزمون داره. در سال های گذشته، این آزمون زیر نظر سازمان سنجش و کانون وکلا دادگستری برگزار شد و داوطلبان می تونستن با مراجعه به سایت سازمان سنجش مراحل ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری رو انجام بدن.

بنابراین، پیش بینی میشه که نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 1400 دادگستری نیز مثل سال های گذشته از طریق سایت سنجش انجام بشه. برای ثبت نام در این آزمون باید مطابق مراحل زیر پیش برین.

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

مراجعه به لینک «سایر آزمون های استخدامی» در سایت سنجش

ورود به سیستم ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام

یادداشت شماره سریال کارت اعتباری

وارد شدن به سیستم ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری با شماره سریال کارت اعتباری

وارد کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز و تکمیل ثبت نام

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون وکالت می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ دادگستری مثل آزمون های دیگه، نیازه که داوطلبان دارای یک سری شرایط باشن. شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون درج میشه و داوطلبان می تونن با مطالعه دفترچه، در صورت دارا بودن شرایط لازم، در این آزمون ثبت نام کنن.

در سال های گذشته، شرایط لازم برای ثبت نام آزمون کارشناس رسمی 1400 دادگستری موارد زیر بوده. بدیهیه که اگه داوطلبی بدون داشتن این شرایط ثبت نام کنه، حتی بعد از قبولی در صورت احراز اشتباه بودن مدارک و اطلاعات ارسالی، قبولی اون داوطلب باطل میشه.

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناس رسمی دادگستری ۱۴۰۰

 

اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان مورد تایید در قانون جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و عمل به آن

دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مورد تقاضا از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی

نداشتن سوء پیشینه کیفری

نداشتن منع از حقوق اجتماعی

داشتن سلامت جسمی و روحی کامل برای انجام امور کارشناسی رسمی به تایید پزشک معتمد

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و یا قرص های روان گردان به تایید پزشک معتمد

داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم قانونی تا روز برگزاری آزمون

داشتن حداقل سن 24 سال تمام در روز برگزاری آزمون

 

داوطلبا برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون وکالت می تونن مقاله زیر رو بخونن.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضائیه ۱۴۰۰

آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ قوه قضاییه، یکی از انواع آزمون های کارشناسان رسمی هست که زیر نظر مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه. داوطلبانی که قصد ثبت نام در این آزمون رو دارن، باید حتما در زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، به سایت ثبت نامی این آزمون مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو انجام بدن.

زمان ثبت نام استخدامی آزمون کارشناس رسمی 1400 قوه قضاییه، یک زمان مشخص و معینی نیست و ممکنه با توجه به نیاز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، این آزمون در زمان های متفاوتی ثبت نام داشته باشه. آخرین دوره از برگزاری آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه مربوط به سال 1398 هست که ثبت نام اون هم در دهه دوم اسفند انجام شد و به داوطلبان حدود دو هفته زمان داده شد تا بتونن ثبت نام خودشون رو در این این آزمون انجام بدن.

اما با توجه به شیوع کرونا این آزمون به تعویق افتاد و مهلت مجددی نیز در اردیبهشت ماه سال 1399 برای ثبت نام داوطلبان در نظر گرفته شد. در حال حاضر، مشخص نیست که زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه در سال 1400 دقیقا چه زمانی هست، اما با توجه به اینکه قراره این آزمون 20 شهریور ماه برگزار بشه، پیش بینی ما این هست که داوطلبان بتونن در پاییز 1400 ثبت نام این آزمون رو انجام بدن.

چون هنوز زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی ۱۴۰۰ مشخص نشده پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

به محض اینکه زمان ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه۱۴۰۰ مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از هزینه ثبت نام آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون وکالت

نحوه ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

همونطور که گفته شد، آزمون کارشناس رسمی۱۴۰۰ قوه قضاییه زیر نظر مرکز وکلا، کارشناس رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار میشه، اما مجری برگزاری این آزمون متفاوت از مرکز وکلا قوه قضاییه هست. در سال های گذشته مجری برگزاری آزمون های کتبی کارشناسان رسمی قوه قضاییه، سازمان سنجش بوده و پیش بینی میشه که در سال جدید هم استخدام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه از طریق سایت سازمان سنجش انجام بشه.

داوطلبانی که قصد ثبت نام در مرحله آزمون کتبی کارشناس رسمی قوه قضاییه 1400 رو دارن، می تونن طبق مراحل زیر پیش برن.

 

نحوه ثبت نام آزمون کارشناس رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

 

مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org در زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

مراجعه به قسمت «سایر آزمون های استخدامی» در سایت سنجش

ورود به سیستم ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه در سال مربوطه

پرداخت هزینه ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی با خرید کارت اعتباری مربوط به ثبت نام

یادداشت شماره سریال کارت اعتباری خریداری شده

وارد شدن به سیستم ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه با شماره سریال کارت اعتباری

وارد کردن اطلاعات و مدارک مورد نیاز و تکمیل ثبت نام

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه۱۴۰۰، مثل آزمون کارشناسان رسمی دادگستری 1400 نیازه که داوطلبان دارای یک سری شرایط باشن. شرایط استخدامی آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، در دفترچه راهنمای ثبت نام در این آزمون ذکر میشه و داوطلبان می تونن با دریافت این دفترچه از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون مطلع بشن.

 

شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ۱۴۰۰

 

اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان شناخته شده در قانون جمهوری اسلامی ایران

دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و تعهد به عمل به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های مورد تقاضا از دانشگاه های معتبر داخلی و خارجی مورد تایید وزارت علوم

نداشتن سوء پیشینه کیفری

نداشتن هر گونه منع از حقوق اجتماعی

داشتن سلامت جسمی و روحی کامل برای انجام امور کارشناسی رسمی به تایید پزشک معتمد

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و یا قرص های روان گردان به تایید پزشک معتمد

عدم تجاهر به فسق

داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم قانونی تا روز برگزاری آزمون برای آقایان

داشتن حداقل سن 24 سال تمام در روز برگزاری آزمون برای تمامی داوطلبان 

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره ثبت نام آزمون کارشناس رسمی​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون کارشناس رسمی


سوالات متداول


1- ✔️ثبت نام کارشناسان رسمی در چه زمانی انجام میشه؟

✔️زمان ثبت نام کارشناسان رسمی قوه قضاییه و دادگستری متفاوته که زمان دقیق هرکدام در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ثبت نام کارشناسان رسمی در چه سایتی انجام میشه؟

✔️همانطور که در این مقاله گفته شد در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه.

3- ✔️برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی چه شرایطی لازمه؟

✔️از جمله شرایط لازمه برای این ثبت نام اعتقاد به دین اسلام است که بقیه شرایط لازم در این مقاله گفته شده.

منبع : ثبت نام آزمون کارشناس رسمی



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سایت آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ برای انجام تمامی مراحل این آزمون ها یعنی از ثبت نام تا اعلام نتایج سایت سازمان سنجشه و داوطلبا با ورود به سایت sanjesh.org می تونن کلیه امور مربوط به آزمون خودشون رو انجام بدن.

 

 

قوه قضاییه هر ساله برای جذب نیروهای متخصص در زمینه وکالت، آزمون های وکالت دادگستری و آزمون های وکالت قوه قضاییه رو برگزار میکنه. هر ساله افراد زیادی نیز با شرکت در این آزمون ها، به استخدام دادگستری ها و یا قوه قضاییه در میان.

بنابراین، افراد علاقه مند به ثبت نام در هر یک از این آزمون ها باید از سایت ثبت نام آزمون وکالت و سایت اعلام نتایج آزمون وکالت 1400 مطلع باشن تا بتونن در زمان مناسب اقدام به ثبت نام و دریافت نتایج آزمون خود کنن. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم شما رو با سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون وکالت ۱۴۰۰  آشنا کنیم.

 

سایت آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

آزمون وکالت دادگستری آزمونی که هر ساله و در بازه های زمانی مختلف برگزار میشه. با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت دادگستری، سازمان سنجش و آموزش کشور هست، تمامی مراحل ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و دریافت نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش به آدرس اینترنتی sanjesh.org انجام میشه.

 

سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ 

 

داوطلبانی که قصد ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری رو دارن، باید بعد از اطلاع از شرایط ثبت نام در زمان ثبت نام این آزمون به سایت ثبت نام آزمون وکالت دادگستری مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت دادگستری، سازمان سنجش و آموزش کشور هست، برای ثبت نام در این آزمون هم باید داوطلبان به سایت سازمان سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org وارد بشن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

لینک مربوط به ثبت نام آزمون درزمان ثبت نام آزمون وکالت در سایت سنجش فعال میشه. معمولا این ثبت نام در مرداد ماه انجام میشه اما پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک ثبت نام فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم.

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری 1400

 

افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری شدن، لازمه که قبل از فرا رسیدن زمان شرکت در آزمون، به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن.

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری سه روز قبل از برگزاری آزمون در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد که داوطلبان می تونن با اطلاعات ثبت نامی خودشون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری وارد بشن و نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن.

با توجه به اینکه هنوز زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری 1400 مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار کارت وورد به جلسه آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ 

 

تمامی داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون وکالت دادگستری شدن، می تونن مدتی بعد از برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی اینترنتی sanjesh.org مراجعه کنن و نتیجه آزمون وکالت خودشون رو مشاهده کنن.

دقت کنین که اولین مرحله از آزمون وکالت دادگستری آزمون کتبی هست که نتایج مربوط به اون هم در سایت سازمان سنجش قرار داده میشه. داوطلبان می تونن با اطلاعات ثبت نامی خودشون به سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری 1400 وارد بشن و از قبولی یا عدم قبولی در آزمون وکالت دادگستری مطلع بشن. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اعلام نتایج این آزمون مطلع میشین.

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت

 

سایت آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه، آزمونی متفاوت از آزمون وکالت دادگستری هست که زیر نظر سازمان سنجش برگزار میشه. که در ادامه لینک ورود به سایت ثبت نام، اعلام نتایج و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون رو گذاشتیم.

 

سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ 

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کنن و مراحل ثبت نام خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه معمولا در مرداد ماه انجام میشه اما چون هنوز زمان ثبت نام آزمون وکالت 1400 مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشن تا به محض فعال شدن سایت ثبت نام وکالت مطلع بشن.

 

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت ثبت نام رو میذاریم.

 

 

سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید این نکته رو در نظر داشته باشن که برای شرکت در آزمون وکالت نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت هست. بنابراین، داوطلبانی که موفق به ثبت نام در این آزمون شدن، باید چند روز قبل از برگزاری آزمون به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه وارد بشن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو از طریق این سایت انجام بدن.

با توجه به اینکه مجری برگزاری آزمون وکالت قوه قضاییه، سازمان سنجش هست، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه خودشون باید به سامانه sanjesh.og مراجعه کنن و مراحل دریافت کارت ورود به جلسه خودشون رو انجام بدن. به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه لینک دریافت کارت ورود به جلسه فعال شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار کارت وورد به جلسه آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

 

سایت اعلام نتایج آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ 

 

آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ در دو مرحله آزمون کتبی و آزمون شفاهی برگزار میشه که داوطلبان باید در هر یک از این آزمون نمره قبولی رو کسب کنن. داوطلبانی که موفق به شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه شدن، باید برای اطلاع از اعلام نتایج هر یک از مراحل آزمون کتبی و آزمون شفاهی (مصاحبه) به سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنن و از طریق وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون، به سامانه وارد بشن و نتیجه آزمون خودشون رو مشاهده کنن. با عضو شدن در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض اعلام نتایج این آزمون مطلع میشین.

 

 

به محض اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری لینک ورود به سایت رو میذاریم.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره سایت آزمون وکالت​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: کارآموزی آزمون وکالت

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون وکالت در چه سایت انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود بهسایت در این مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ از چه سایتی میشه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت رو دریافت کرد ؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک وورد به سایت رو در این مقاله گذاشتیم ..

3- ✔️ سایت اعلام نتایج آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه با هم متفاوته ؟

✔️ خیر، همون طور که در این مقاله گفته شد،نتایج هر دو این آزمون ها در سایت سنجش منتشر میشه .

منبع : سایت آزمون وکالت sanjesh.org



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش یک فرصتی رو بعد از تموم شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ برای داوطلبا میذاره که بتونن ثبت نام خودشون رو انجام بدن . این تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 معمولا 2 تا 3 روز بعد از تموم شدن زمان ثبت نام در اختیار داوطلبا قرار می گیره .

 

 

چند سالیه که دانشگاه های سراسری حدود 85 درصد رشته هاشون به صورت بدون کنکور ارائه میشه و داوطلبا می تونن با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری خیلی راحت بدون شرکت تو کنکور وارد دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور بشن .

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ تو بازه زمانی که از طریق سازمان سنجش اعلام میشه انجام میشه . اما بعضی از داوطلبا به دلیل عدم اطلاع از زمان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 موفق به ثبت نام تو این دانشگاه ها نشدن و پیگیر اطلاعیه های مختلف برای اطلاع از تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری هستن . پس اگه شما هم جزو این افراد هستین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین .

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری مهر ماه ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر ماه ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری تو ورودی مهر ماه رو دارن می تونن در زمان مشخص شده ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه ها رو انجام بدن .

طبق روال سالای گذشته معمولا سازمان سنجش بعد از تموم شدن زمان ثبت نام چند روزی دوباره مهلت ثبت نام رو تمدید می کنه تا داوطلبایی که تو اون زمان اولیه موفق به ثبت نام نشدن ، بتونن تو بازه تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ ، ثبت نامشون رو انجام بدن .

هنوز زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری 1400 اعلام نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور تمدید شد باخبر بشین و دوباره از ثبت نام جا نمونین .

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اینکه بتونین تو زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور سراسری ، فرایند ثبت نامتون رو کامل انجام بدین پیشنهاد می کنیم مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید :راهنمای جامع ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری

 

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری بهمن ماه ۱۴۰۰

دانشگاه های سراسری معمولا رشته محلایی که ظرفیتشون از ورودی مهر ماه به اون حد نصاب نوشته شده تو دفترچه ثبت نام نمی رسه رو برای ورودی بهمن ماه پذیرش می کنه و داوطلبا می تونن تو زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری به صورت حضوری تو دانشگاه مد نظرشون ثبت نامشون رو انجام بدن .

سال گذشته ثبت نام بدون کنکور سراسری بهمن ماه از 28 آبان ماه شروع شد و داوطلبا فرصت داشتن ثبت نامشون رو تا 30 بهمن ماه انجام بدن ولی سازمان سنجش یه فرصت مجددی رو برای داوطلبایی که از ثبت نام تو بازه مشخص شده جا مونده بودن قرار داد و این ثبت نام رو تا 15 بهمن ماه تمدید کرد .

هنوز زمان تمدید مهلت ثبت نام بدون آزمون دانشگاه های سراسری ۱۴۰۰ اعلام نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور 1400 تمدید شد با خبر بشین و دوباره از ثبت نام جا نمونین .

 

 

به محض اینکه زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری می تونین مقاله زیر رو هم بخونین .

بیشتر بخوانید : لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تمدید مهلت زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری 1400 پاسخ بدن . شما می تونین برای اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام و انجام شدن فرایند ثبت نام از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

از اونجایی که نحوه پذیرش دانشگاه های بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی داوطلباس بهتون پیشنهاد میدیم شانستون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هم امتحان کنین .

در ادامه بخوانید : ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


سوالات متداول


1- ✔️ کسایی که از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ معمولا سازمان سنجش ثبت نام بدون کنکور سراسری رو تمدید می کنه به محض اینکه این فرصت مجدد گذاشته بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ ثبت نام بدون کنکور سراسری چه زمانی تمدید میشه ؟

✔️ این ثبت نام معمولا برای ورودی مهر ماه ، اوایل مهر ماه و برای ورودی بهمن ماه اوایل بهمن ماه تمدید میشه که زمان دقیق تمدید مهلت ثبت نام تو این مقاله گذاشته میشه .

3- ✔️ آیا ثبت نام بدون کنکور سراسری برای ورودی بهمن هم انجام میشه ؟

✔️ بله ، همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شد دانشگاه هایی که ظرفیتشون از مهر ماه پر نشه برای ورودی بهمن ماه پذیرش می کنن .

منبع : تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مرکز سنجش آموزش پزشکی کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو در اواخر خرداد ماه منتشر می کنه . داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه این سازمان برای اطلاع از زمان دقیق انتشار کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت 1400 باشن .

 

 

از مهم ترین شرایط شرکت در آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 داشتن کارت ورود به جلسه آزمون دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ ، به همراه کارت شناسایی معتبره . پس داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های مرکز سنجش آموزش پزشکی برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری بهداشت باشن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن که این کارت رو چه زمانی باید دریافت کنن ، تو ادامه این مقاله در مورد زمان دریافت کارت آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ صحبت کردیم .

 

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

متقاضیای رشته های پزشکی مقطع دکتری وزارت بهداشت باید حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری علوم پزشکی 1400 ، به سایت ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir برن و کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو دریافت کنن .

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت معمولا یک هفته قبل از برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر میشه. این کارت از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد منتشر میشه. توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه کارت ورود به جلسه کنکور دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۰ منتشر شد مطلع بشین . 

 

 

طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .

 

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری وزارت بهداشت می تونین مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وزارت بهداشت

داوطلبا در صورت عدم موفقیت تو دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت 1400 می تونن با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرن .

 

آخرین اخبار مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت

 

30 خرداد ماه 1400

طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند ور زقبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری تو چه سایت منتشر میشه ؟

✔️ این کارت تو سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گفتیم .

3- ✔️ چه جوری می تونیم از حوزه برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت با خبر بشیم ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله گفتیم روی کارت ورود به جلسه آزمون دکتری حوزه برگزاری آزمون نوشته شده .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ تو سایت سنجش پزشکی منتشر میشه . از اونجایی که به همراه داشتن این کارت سر جلسه آزمون اجباریه داوطلبا باید اواخر خرداد ماه کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت 1400 رو دریافت کنن .

 

 

متقاضیای تحصیل تو یکی از رشته های پزشکی تو مقطع دکتری باید تو آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400  ثبت نام و شرکت کنن . یکی از مدارکی که داوطلبا باید تو زمان برگزاری آزمون دکتری بهداشت ۱۴۰۰ همراهشون باشه  کارت ورود به جلسه کنکور دکترای وزارت بهداشته .

با توجه به اهمیت به همراه داشتن این کارت سر جلسه آزمون تو این مقاله در مورد زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ توضیح دادیم تا بتونین به راحتی اون رو دریافت کنین .

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

متقاضیای مقطع دکتری وزارت بهداشت باید حدودا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور دکتری علوم پزشکی 1400 ، به سایت وزارت بهداشت به نشانی sanjeshp.ir برن و کارت ورود به جلسه کنکور دکترای وزارت بهداشت ۱۴۰۰ رو دریافت کنن .

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد ماه روی سایت سنجش پزشکی قرار می گیره . توصیه می کنیم عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه کارت ورود به جلسه کنکور دکترا علوم پزشکی 1400 منتشر شد مطلع بشین . 

 

 

طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون دکتری  وزارت بهداشت خوندن مقاله زیر رو بهتون پیشنهاد میدیم .

بیشتر بخوانید : زمان برگزاری آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰

با توجه به انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت 1400 توسط مرکز سنجش پزشکی داوطلبا باید تو بازه زمانی اعلام شده به سایت این مرکز به نشانی sanjeshp.ir برن و کارت آزمون خودشون رو دریافت کنن .

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکتری بهداشت ۱۴۰۰ :
  1. مراجعه به سایت سنجش و آموزش پزشکی
  2. ورود به بخش دکتری
  3. انتخاب گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون "
  4. دریافت کارت

راهنمای تصویری نحوه دریافت کارت ورود به جلسه دکترا وزارت بهداشت ۱۴۰۰ :

 

مراجعه به سایت سنجش پزشکی و انتخاب بخش دکتری تخصصی :

 

 

 

در ادامه روی گزینه " کارت ورود به جلسه آزمون " کلیک کنین .

 

 

در ادامه کد ملی و شماره تلفن همراهی که موقع ثبت نام ثبت کردین رو وارد کنین .

 

 

 

 

این تصاویر مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت سال گذشتس به محض تغییر در شیوه مشاهده و دریافت کارت کنکور دکترای بهداشت 1400 مقاله به روز رسانی میشه .

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری وزارت بهداشت

داوطلبان در صورت عدم موفقیت در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۰ می توانند با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو راهنمایی دریافت نمایند .

 

آخرین اخبار مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری بهداشت

 

30 خرداد ماه 1400

طبق اطلاعیه مرکز سنجش آموزش پزشکی داوطلبان آزمون دکتری وزارت بهداشت 1400 از ساعت 10 صبح روز 31 خرداد می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند .


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه دکتری وزارت بهداشت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار این کارت تو این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه دکترا بهداشت تو چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت تو سایت سنجش پزشکی منتشر میشه که لینک ورود به سایت تو این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ برای دریافت کارت دکتری وزارت بهداشت به چه اطلاعاتی نیازه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شد ، برای دریافت این کارت به  کد ملی و شماره تلفن همراه نیازه .

منبع : کارت ورود به جلسه کنکور دکتری وزارت بهداشت



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ ابن امکان رو برای داوطلبا ایجاد کرده تا بتونن با بررسی جواب های خودشون با کلید  آزمون شانس قبولیشون رو بسنجن، داوطلبای متقاضی شرکت در آزمون وکالت سال بعد هم می تونن با با دانلود این سوالات آمادگی بیشتری سر جلسه آزمون حاضر بشن.

 

 

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری رو دارن، باید قبل از شرکت در آزمون نسبت به مطالعه منابع دروس اقدام کنن. بهترین روش برای کسب آمادگی لازم در جهت شرکت در آزمون های وکالت ، اینه که داوطلبان نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن.

کسایی که متقاضی شرکت در آزمون وکالت سال بعد هستن مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ بهشون کمک میکنه که بتونن با سوالات مطرح شده، آشنایی پیدا کنن و  افرادی که در آزمون وکالت 99 شرکت کردن می تونن به بررسی پاسخ های خودشون با پاسخنامه بپردازن و شانس قبولیشون رو بسنجن . حالا در ادامه لیتک دانلود دفترچه سوالات آزمون های سال های قبل رو گذاشتیم.

 

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت دادگستری ۹۹

داوطلبانی که در آزمون وکالت دادگستری شرکت کردن، می تونن بعد از اتمام برگزاری آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و نسبت به دریافت دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت ۹۹ دادگستری اقدام کنن تا بررسی پاسخنامه آزمون شانس خودشون رو برای قبولی بسنجن.

در سال های گذشته، آزمون وکالت دادگستری دارای 120 سوال بود و داوطلبان باید در مدت 150 دقیقه به سوالات پاسخ می دادن. گفتنیه که سوالات آزمون کتبی وکالت دادگستری به صورت 4 گزینه ای طراحی میشه و داوطلبان باید با مطالعه هر سوال، جواب رو در بین گزینه های موجود پیدا کنن و پاسخنامه خودشون رو پر کنن. آزمون وکالت دادگستری دارای نمره منفی هست، به همین خاطر داوطلبان باید در هنگام زدن تست ها دقت لازم رو داشته باشن.

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری رو دارن، باید حتما نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت سال های گذشته اقدام کنن و اون ها رو مطالعه کنن، چرا که مطالعه سوال های سال های گذشته به داوطلبان کمک می کنه که آمادگی لازم رو برای شرکت در آزمون وکالت دادگستری در سال پیش رو، رو کسب کنن. 

هنوز دفترچه سوالات و پاسخنامه آمون وکالت 99 منتشر نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت 99 لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

 

دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹

آزمون وکالت قوه قضاییه، از اون دسته از آزمون هایی هست که به صورت کتبی و 4 گزینه ای برگزار میشه. داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت قوه قضاییه رو دارن، باید نسبت به دانلود دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن. مطالعه دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت، ۹۹ به داوطلبان این آزمون کمک می کنه که بتونن آمادگی لازم رو برای شرکت در آزمون کسب کنن.

همچنین، داوطلبانی که در آزمون وکالت قوه قضاییه شرکت کردن، می تونن بعد از شرکت در آزمون از طریق منابع رسمی نسبت به دریافت کلید اولیه آزمون و پاسخنامه آزمون وکالت اقدام کنن.

آزمون وکالت قوه قضاییه دارای 120 سوال تستی بوده و داوطلبان برای پاسخ به این سوالات 140 دقیقه زمان داشتن. نکته حائز اهمیت در آزمون وکالت قوه قضاییه این هست که این آزمون هم دارای نمره منفیه. پس داوطلبان باید به هنگام پاسخ دادن به سوالات آزمون وکالت دقت لازم رو داشته باشن. در ادامه می تونین نسبت به دریافت دفترچه سوالات آزمون وکالت قوه قضاییه ۹۹ و پاسخنامه تشریحی اون  اقدام کنین.

البته چون هنوز دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت قوه قضاییه 99 منتشر نشده ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص صادر شد مطلع بشین .

 

 

به محض انتشار دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت 99 لینک دانلودش رو در این مقاله میذاریم.

 

 کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت​ ۹۹ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت

 


سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه سوالات آزمون وکالت چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شد، این دفترچه چند روز بعد از برگزاری آزمون منتشر میشه .

2- ✔️ دفترچه سوالات آزمون وکالت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در سایت سنجش منتشر میشه که لینک دانلودش ور در این مقاله هم گذاشتیم .

3- ✔️ استفاده از نمونه سوالات آزمون وکالت چه کمکی به داوطلبا می کنه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، داوطلبان با دانلود این نمونه سوالات می تونن با آمادگی بیشتری سر جلسه آزمونشون حاضر بشن.

منبع : دفترچه سوالات و پاسخنامه آزمون وکالت



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ در دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته شده که داوطلبا با اطلاع از این منابع می تونن از مواد آزمون و تعداد سوالات هر درس مطلع شده و با  آمادگی بیشتری سر جلسه این آزمون حاضر بشن.

 

 

برای شرکت کردن و قبولی تو هر آزمونی باید از منابع اون آزمون آگاهی داشت و اونا رو به دقت مطالعه کرد. در مورد ازمون استخدامی نهضت سوادآموزی هم یکی از مهمترین گام ها برای موفقیت، آگاهی از منابع این آزمونه.

در حقیقت مربیا و آموزشیاران می تونن با آگاهی از منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شانس قبولی خودشون رو تو این آزمون افزایش بدن و از بقیه شرکت کننده ها جلو بزنن. تو همین راستا برای افزایش شانس قبولی شما می خوایم تو این مقاله در مورد منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ صحبت کنیم.

 

منابع عمومی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

برای موفقیت تو آزمون های استخدامی باید واقع بین و منطقی باشین و حتما منابع استاندارد رو مطالعه کنین. اینکه منابع مناسب رو پیدا نکنین و فقط به تست زنی اکتفا کنین هیچ سودی براتون نداره و حتی ممکنه باعث شکست تو آزمون بشه. برای اینکه بهتر بتونین منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی رو انتخاب کنین، اول باید با مواد آزمون آشنا شین.

سوالات آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی که به مواد آزمون هم معروفه تو دو بخش منابع عمومی و منابع اختصاصی مطرح میشه. سوالای عمومی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شامل مهارت هفتگانه ی ICDL، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی و هوش و توانمندی های عمومی هست.

برای افزایش تسلط در مهارت هفتگانه ی ICDL، مناسب ترین منبع سوالات آزمون های استخدامی سال های قبله. علاوه بر اون می تونین جزوه استانداردی برای درس دانش کامپیوتر پیدا کنین و اون رو مطالعه کنین.

برای مطالعه قسمت هوش و توانمندی ها عمومی ضرورتی به مطالعه منبع ویژه ای نیس چون پاسخگویی به اونها به هوش و آمادگی ذهنیتون سر جلسه آزمون استخدامی وابسته است. با این حال بهتره سوالات هوش و توانمندی های عمومی آزمون های سال های قبل رو بخونین تا با سبک سوالای این قسمت آشنا شین.

برای بقیه ی دروس عمومی هم کتاب های عمومی دوران دبیرستان منابع خوبی هستن.

البته شاید خیلی از شرکت کننده ها از اهمیت سوالای عمومی غافل شن و وقت زیادی برای مطالعه مواد عمومی آزمون در نظر نگیرن. فراموش نکنین برای اینکه پاسخنامه سوالای اختصاصیتون تصحیح شه باید حداقل به 50 درصد سوالای عمومی جواب درست داده باشین.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص مواد آزمون مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

 

منابع اختصاصی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

منابع اختصاصی آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 شامل اصول و فلسفه تعلیم و تربیت، روانشناسی پژوهشی، روانشناسی رشد، روان روش ها و فنون تدریس و اندازه گیری سنجش و ارزشیابی آموزشی هست. هر چه تسلط شرکت کننده ها تو این بخش بیشتر باشه، شانس قبولی تو آزمون هم بیشتر میشه.

نکته ای که باید در نظر گرفته شه اینه که هم سوالات بخش عمومی و هم اختصاصی به شکل تستی و چهارگزینه ای مطرح میشن و ضریب هر کدوم برابر 1 هست.

با توجه به اینکه تعداد شرکت کنندگان آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی نسبتا بالاست، نباید منابع رو به طور سطحی مطالعه کرد. بلکه باید سعیتون رو بکنین منابع استانداردی کنین و با دقت زیادی این منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزان رو مطالعه کنین تا احتمال قبولیتون بیشتر شه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره منابع آزمون نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی

 


سوالات متداول


1- ✔️ چطور می تونیم از منابع ازمون استخدامی نهضت سواد اموزی مطلع بشیم ؟

✔️ این منابع در دفترچه ثبت نام این ازمون نوشته میشه که این منابع در این مقاله هم گفته شده .

2- ✔️ مواد عمومی ازمون استخدامی نهضت سوادآموزی شامل چه مواردی میشه ؟

✔️ از جمله منابع عمومی آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی، مهارت های هفتگانه ICDL میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ضریب دروس امتحانی آزمون نهضت سواد آموزی چنده ؟

✔️همون طور که در این مقاله توضیح داده شده،  ضریب دروس امتحانی این آزمون یک می باشد.

منبع : منابع آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ظرفیت پذیرش کانون وکلا دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ با هم متفاوت می باشد و تعداد شرکت کنندگان هر مرکز هر سال در طی اطلاعیه ای در سایت سنجش مشخص میشه . البته میزان پذیرش در هر استان متفاوت می باشد و ممکنه این تعداد پذیرش هر سال تغییر کنه. 

 

آزمون وکالت قوه قضاییه و دادگستری۱۴۰۰  از اون دسته از آزمون هایی هست که ظرفیت مشخصی رو قبل از برگزاری آزمون در نظر میگیره. در واقع، داوطلبان می تونن قبل از شرکت در آزمون وکالت از ظرفیت پذیرش کانون وکلا قوه قضاییه و یا دادگستری اطلاع پیدا کنن.

ظرفیت پذیرش آزمون وکالت 1400 به عوامل مختلفی بستگی داره و ممکنه هر ساله این ظرفیت افزایش یا کاهش پیدا بکنه. به همین منظور اگه ظرفیت پذیرش آزمون وکالت در یک سال کمتر از سال قبل بود، طبیعیه که داوطلبان رقابت سخت تری رو در پیش خواهند داشت. حالا در ادامه این مقاله در خصوص ظرفیت پذیرش کانون وکلا ۱۴۰۰ توضیح دادیم.

 

 

ظرفیت پذیرش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

آزمون وکالت دادگستری هر ساله توسط سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار میشه. ظرفیت پذیرش آزمون وکالت دادگستری در هر سال و هر دوره از برگزاری آزمون متفاوته و ممکنه در هر دوره از آزمون کاهش یا افزایش پیدا کنه. به هر حال داوطلبان آزمون وکالت دادگستری۱۴۰۰می تونن در زمان ثبت نام آزمون وکالت دادگستری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنن و اطلاعیه های مربوط به ظرفیت پذیرش آزمون وکالت1400 دادگستری رو مطالعه کنن.

ظرفیت پذیرش آزمون وکالت دادگستری به ظرفیت پذیرش 25 کانون وکلا در سطح کشور بستگی داره. در واقع، هر ساله هر کدام از 25 کانون وکلا در سطح کشور یک ظرفیت مشخصی رو برای پذیرش وکلا تعیین می کنن که مجموع این ظرفیت ها معمولا در سایت سنجش اعلام میشه.

دقت داشته باشین که با توجه به ظرفیت های مشخص شده در هر یک از 25 کانون وکلا در سطح کشور، ممکنه ظرفیت های استانی برای پذیرش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ افزایش یا کاهش پیدا بکنه. بنابراین، در هر سال ظرفیت های پذیرش آزمون وکالت دادگستری تغییر پیدا خواهد کرد و نمی توان ظرفیت مشخصی رو برای پذیرش آزمون وکالت دادگستری تعیین کرد.

با توجه به اینکه هنوز ثبت نام آزمون وکالت 1400 شروع نشده ، ظرفیت پذیرش امسال هنوز مشخص نیست به همین دلیل در جدول زیر ظرفیت پذیرش در سال گذشته رو گذاشتیم که به محض اعلام تعداد پذیرش کنندگان امسال این جدول به روز رسانی میشه .

 

نام کانون ظرفیت پذیرش سال قبل ظرفیت پذیرش سال 1400 تفکیک سهمیه آزاد / ایثارگران پذیرش سال 1400
مرکز شامل استان های تهران ، سمنان ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان 1800 2000 1400 آزاد و 600 سهمیه
آذربایجان شرقی 100 اعلام نشده -
فارس و کهکیلویه 125 اعلام نشده -
اصفهان 190 217 152 آزاد و 65 سهمیه
آذربایجان غربی 90 اعلام نشده -
مازندران 106 اعلام نشده -
خراسان 160 200 140 آزاد و 60 سهمیه
گیلان 90 100 70 آزاد و 30 سهمیه
قزوین 100 110 73 آزاد و 33 سهمیه
خوزستان 130 اعلام نشده -
کرمانشاه 100 60 40 آزاد و 20 سهمیه
همدان 50 70 49 آزاد و 21 سهمیه
قم 26 30 20 آزاد و 10 سهمیه
کردستان 50 60 40 آزاد و 20 سهمیه
گلستان 50 اعلام نشده -
اردبیل 40 اعلام نشده -
مرکزی 50 اعلام نشده -
بوشهر 70 اعلام نشده -
زنجان 78 اعلام نشده -
لرستان 50 اعلام نشده -
کرمان 100 130 91 آزاد و 39 سهمیه
البرز 104 اعلام نشده -
چهارمحال و بختیاری 20 اعلام نشده -
یزد 110 اعلام نشده -
ایلام 55 اعلام نشده -
جمع کل 3845 اعلام نشده -

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام آزمون وکالت پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت

 

ظرفیت پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه۱۴۰۰، آزمونی هست که جدای از آزمون وکالت دادگستری برای اخذ پروانه کارآموزی وکالت برگزار میشه. تمامی داوطلبانی که در این آزمون وکال ثبت نام می کنن، می تونن برای آزمون وکالت دادگستری نیز ثبت نام کنن و در این آزمون هم شرکت کنن.

مجری برگزاری آزمون وکالت 1400 قوه قضاییه، مرکز وکلا، سازمان سنجش می باشد. بنابراین، تمامی اطلاعیه های موجود برای این آزمون در سایت sanjesh.org منتشر میشه.

آزمون وکالت قوه قضاییه مثل آزمون وکالت دادگستری دارای یک ظرفیت مشخصی هست و باز هم هر ساله با توجه به نیاز مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ممکنه که این ظرفیت افزایش یا کاهش پیدا بکنه. ظرفیت پذیرش آزمون وکالت ۱۴۰۰ قوه قضاییه به صورت استانی اعلام میشه و طبیعتا تعداد شرکت کنندگان در این آزمون برای هر یک از استان ها با استان های دیگه متفاوت خواهد بود.

همچنین، در هر سال با توجه به تغییرات ظرفیت های پذیرش استانی در آزمون وکالت قوه قضاییه، ممکنه که ظرفیت پذیرش در این آزمون افزایش یا کاهش پیدا بکنه. در هر صورت داوطلبان می تونن برای اطلاع از ظرفیت پذیرش آزمون وکالت 1400 قوه قضاییه پیگیر اطلاعیه های سایت سنجش باشن.

در جدول زیر ظرفیت پذیرش آزمون وکلا قوه قضاییه سال گذشته رو قرار دادیم که به محض اینکه تعداد پذیرش امسال مشخص بشه این جدول به روز رسانی میشه .

 

استان ظرفیت پذیرش 99 ظرفیت پذیرش 1400
آذربایجان شرقی 230 اعلام نشده
آذربایجان غربی 180 اعلام نشده
اردبیل 100 اعلام نشده
اصفهان 370 اعلام نشده
البرز 160 اعلام نشده
ایلام 50 اعلام نشده
بوشهر 90 اعلام نشده
تهران 1150 اعلام نشده
چهارمحال و بختیاری 50 اعلام نشده
خراسان جنوبی 40 اعلام نشده
خراسان رضوی 250 اعلام نشده
خراسان شمالی 80 اعلام نشده
خوزستان 200 اعلام نشده
زنجان 70 اعلام نشده
سمنان 50 اعلام نشده
سیستان بلوچستان 80 اعلام نشده
فارس 300 اعلام نشده
قزوین 80 اعلام نشده
قم  90 اعلام نشده
کردستان 120 اعلام نشده
کرمان 280 اعلام نشده
کرمانشاه 120 اعلام نشده
کهکیلویه و بویراحمد 50 اعلام نشده
گلستان 120 اعلام نشده
گیلان 120 اعلام نشده
لرستان 70 اعلام نشده
مازندران 70 اعلام نشده
مرکزی 140 اعلام نشده
هرمزگان 80 اعلام نشده
همدان 120 اعلام نشده
یزد 50 اعلام نشده

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص ظرفیات پذیرش آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون وکالت

 


سوالات متداول


1- ✔️ ظرفیت پذیرش آزمون وکالت دادگستری چقدره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ظرفیت پذیرش کانون وکلا برای هر سال متفاوته .

2- ✔️ چطور می تونیم از ظرفیت پذیرش آزمون وکلا مطلع بشیم ؟

✔️ ظرفیت پذیرش آزمون وکلا هر سال طی اطلاعیه ای در سایت سنجش مشخص میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ظرفیت پذیرش آزمون وکلای دادگستری بیشتره و یا قوه قضاییه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ظرفیت پذیرش هر سال متفاوته و ممکنه کم یا زیاد بشه اما طبق روال پذیرش سال های گذشته ظرفیت پذیرش آزمون وکالت قوه قضاییه بیشتر از دادگستری می باشد.

منبع : ظرفیت پذیرش کانون وکلا



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ویرایش ثبت نام آزمون وکالت ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبایی که اطلاعات خودشون رو اشتباه وارد کردن می تونن در زمان ثبت نام نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون اقدام کنن.

 

زمانی که داوطلبان در آزمون وکالت دادگستری و یا آزمون وکالت قوه قضایی ۱۴۰۰ ثبت نام می کنن باید از صحت اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت نامی این آزمون اطمینان داشته باشن. در صورتی که اطلاعات دریافت شده در سامانه ثبت نامی این آزمون به درستی وارد نشه، ممکنه که مشکلاتی برای شرکت در آزمون برای فردی که قصد شرکت در این آزمون ها رو داره پیش بیاد.

به همین خاطر داوطلبان می تونن در زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت۱۴۰۰، یک دور اطلاعات وارد شده خودشون رو داخل سامانه ثبت نامی این آزمون چک کنن و در صورتی که اطلاعات دارای مشکلاتی بود، اون رو اصلاح کنن.در این مقاله در خصوص زمان و نحوه ویرایش آزمون وکالت 1400 توضیحات داده شده.

 

زمان ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ هر ساله از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور برگزار میشه و داوطلبان می تونن با مراجعه به این سایت، در این آزمون ثبت نام کنن. داوطلبان آزمون وکالت دادگستری باید هنگام انجام مراحل ثبت نام خودشون، اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت نامی رو به درستی وارد کنن تا در روز برگزاری آزمون و یا اعلام نتایج با مشکلی مواجه نشن.

اما داوطلبانی که به هر دلیلی متوجه نقص و یا اشکالی در اطلاعات وارد شده در سامانه ثبت نام آزمون وکالت دادگستری در سایت سازمان سنجش شدن، می تونن در زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت۱۴۰۰ دادگستری نسبت به اصلاح اطلاعات ثبت نام خودشون اقدام کنن.

 

زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت 1400دادگستری، همزمان با زمان ثبت نام این آزمونه و داوطلبان می تونن در بازه زمانی تعیین شده برای زمان ثبت نام در این آزمون، نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون اقدام کنن.

سال گذشته ویرایش ثبت نام در مهر ماه انجام شد اما چون هنوز زمان ویرایش ثبت نام آزمون دادگستری 1400 مشخص نشده پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشن.

 

همچنین، معمولا بعد از اتمام زمان ثبت نام اصلی آزمون وکالت دادگستری، یک زمان ویرایش مجدد قبل از برگزاری آزمون برای داوطلبان قرار داده میشه که داوطلبان می تونن در اون زمان نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون اقدام کنن که با عضویت در کانال تلگرام از این زمان ویرایش نیز مطلع میشید.

 

معمولا در زمان انتشار کارت های ورود به جلسه در سایت سازمان سنجش، مهلتی رو برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی1400 قرار میدن. همچنین، ممکنه که افراد بتونن بعد از دریافت کارت ورود به جلسه خودشون، در صورتی که متوجه اشتباه و یا مغایرتی در کارت شدن به مراکز اصلاح کارت سازمان سنجش مراجعه کنن و اطلاعات کارت ورود به جلسه خودشون رو تغییر بدن.

 

 

به محض اینکه زمان ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ در هر مرحله مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاع از زمان ثبت نام آزمون وکالت خوندن مقاله زیر توصیه میشه.

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون وکالت

 

نحوه ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

داوطلبانی که متوجه اشتباه وارد شدن اطلاعات ثبت نامی خودشون شدن، حتما باید قبل از برگزاری آزمون و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، اقدام به ویرایش اطلاعات آزمون وکالت دادگستری۱۴۰۰کنن. نحوه ویرایش آزمون ثبت نام وکالت دادگستری خیلی ساده انجام میشه و داوطلبان می تونن به راحتی و با مراجعه به سایت سازمان سنجش sanjesh.org اقدام به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون کنن. برای ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری می تونین طبق مراحل زیر پیش برین.

 

نحوه ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

 

ورود به قسمت ثبت نام اطلاعات آزمون وکالت دادگستری و وارد شدن به سامانه از طریق اطلاعات ثبت نامی در آزمون

ورود به لینک «ثبت نام و ویرایش اطلاعات آزمون وکالت دادگستری»

ویرایش اطلاعات اشتباه وارد شده در سایت سازمان سنجش

ورود به سایت سازمان سنجش sanjesh.org در زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت دادگستری

ثبت اطلاعات و خروج از سامانه 

 

  • راهنمای تصویری نحوه ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ :

در ابتدا وارد سایت سنجش بشین و گزینه آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی رو انتخاب کنین .

 

ویرایش ثبت نام آزمون وکالت

 

در ادامه گزینه ثبت نام آزمون وکالت رو انتخاب کنین .

 

ویرایش ثبت نام آزمون وکالت

 

در ادامه روی گزینه ویرایش اطلاعات در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

ویرایش ثبت نام آزمون وکالت

 

برای اطلاع از زمان اعلام نتایج آزمون وکالت خوندن مقاله زیر توصیه می شود. 

بیشتر بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت

 

زمان ویرایش آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

گاهی اوقات داوطلبان در هنگام وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خودشون در سایت ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه دچار مشکل می شن و به همین خاطر اطلاعات خودشون رو در سامانه ثبت نامی آزمون وکالت قوه قضاییه به اشتباه وارد میکنن.

متاسفانه، اشتباه وارد کردن اطلاعات ثبت نامی در آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ باعث میشه که افراد دچار مشکلاتی همچون دریافت کارت ورود به جلسه با اطلاعات اشتباه بشن و طبیعیه که بدون داشتن کارت ورود به جلسه در آزمون وکالت قوه قضاییه، اون هم با اطلاعات صحیح، امکان شرکت داوطلبان در آزمون وکالت قوه قضاییه1400 وجود نخواهد داشت.

بنابراین، تمامی داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه، باید در زمان ویرایش آزمون وکالت۱۴۰۰ قوه قضاییه به سایت ثبت نامی این آزمون که معمولا یا سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه کنن و مراحل مربوط به ویرایش آزمون وکالت قوه قضاییه رو انجام بدن.

زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت1400 قوه قضاییه همزمان با زمان ثبت نام در این آزمون آغاز میشه که داوطلبان می تونن برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی خودشون، در این زمان اقدام کنن.البته امکان ویرایش اطلاعات در زمان تمدید مهلت ثبت نام هم امکان پذیر می باشد .

 اما چون هنوز زمان ویرایش ثبت نام آزمون دادگستری 1400 مشخص نشده پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام ش مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه زمان ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ در هر مرحله مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

برای اطلاع از بودجه بندی آزون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: بودجه بندی آزمون وکالت

نحوه ویرایش آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

داوطلبان باید برای ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه باید از طریق سایت سنجش اقدام کنن که در ادامه نحوه اصلاح اطلاعات آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ رو توضیح میدیم.

 

نحوه ویرایش آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰

ورود به سامانه جذب مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از طریق ورود به سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org

ورود به پورتال شخصی خود در سامانه جذب مرکز وکلا با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور

سپس، مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت نام در پورتال شخصی خود

ویرایش اطلاعات ثبت نام در زمان ویرایش ثبت نام آزمون وکالت

ثبت اطلاعات و خروج از سامانه

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره ویرایش ثبت نام آزمون وکالت​ ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین .

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون وکالت


سوالات متداول


1- ✔️داوطلبانی که متوجه اشکالی در اطلاعات وارد شده در ثبت نامشون شدن چه کاری باید انجام بدن؟

✔️همونطور که در این مقاله گفته شد باید اقدام به ویرایش اطلاعات خودشون کنن.

2- ✔️ویرایش اطلاعات ثبت نام در چه زمانی انجام میشه؟

✔️زمان ویرایش اطلاعات همزمان با زمان ثبت نام در آزمون وکالت است که اطلاعات بیشتر در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ویرایش ثبت نام آزمون وکالت در چه سایتی انجام مشه؟

✔️همانطور که در این مقاله گفته شد ویرایش در سایت سنجش انجام میشه.

منبع : ویرایش ثبت نام آزمون وکالت



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

یکی از راه های موفقیت تو کنکور سراسری ، داشتن مهارت آزمون دادن سرجلسه آزمونه . از اونجایی که خیلی از داوطلبا برای اولین بار تو آزمون سراسری شرکت می کنن لازمه تا با دونستن و تقویت 20 نکته لازم و ضروری بتونن آزمونشون رو به خوبی مدیریت کنن و عوامل محیطی و تغییر شرایط باعث خراب شدن نتیجه کنکورشون نشه .

 

 

 برای موفقیت تو کنکور سراسری تنها مطالعه ، تست زنی و برنامه ریزی درسی کافی نیست بلکه داوطلبا باید بتونن آزمون خودشون رو با توجه به شرایط کنکور مدیریت کنن . از اونجایی که 4 ساعت آزمون ، نتیجه همه زحمتایی که تو یک سال کشیدن رو مشخص می کنه پس مدیریت درست آزمون در کنار کاهش استرس می تونه کمک کنه تا داوطلب بهترین نتیجه ممکن رو با توجه به شرایط علمیش بگیره .

با نزدیک شدن به زمان برگزاری کنکور سراسری ، اکثر کنکوریا ، اقدام به حل تستای کنکور چند سال اخیر و آزمونای جامع می کنن ، معمولا تو خونه با شرایط ایده آل به آزمون جواب داده میشه اما کوچکترین تغییری سر جلسه آزمون می تونه تمرکز داوطلب رو از بین برده و مدیریت آزمون رو از دستش خارج کنه .

به خاطر همین مهارت آزمون دادن مسئله مهمیه و باعث میشه تا داوطلب بتونه از تمام قابلیت ها و توانایی های خودش سر جلسه آزمون استفاده کنه . اگه مایلین تا توانایی مدیریت جلسه آزمون رو به خوبی یاد بگیرین ، ادامه این مقاله رو از دست ندین و تا آخر این مقاله همراهمون باشین !

 

20 نکته لازم و ضروری برای مدیریت آزمون

از اونجایی که خیلی از داوطلبا برای اولین بار تو آزمون سراسری شرکت می کنن لازمه تا از یکسری نکات مطلع بشن و با آگاهی کامل از این نکات ، استفاده از اونا سر جلسه کنکور با مشکلی مواجه نشن و بهترین نتیجه رو بگیرن :

 

1. زمان ورود به حوزه با آرامش کامل و از طریق تابلوهای راهنما که تو حیاط و راهروهای حوزه آزمونتون نصب شده و با توجه به شماره داوطلبیتون ، شماره کلاس و شماره صندلی خودتون رو پیدا کنین  . اگه به مشکلی برخوردین از مراقبای حاضر سر جلسه کمک بخواین .

 

2. بعد از پیدا کردن صندلیتون ، شماره داوطلبی نوشته شده رو کارت ورود به جلسه رو با شماره داوطلبی روی صندلیتون چک کنین .

 

3. دو تا مداد و یک پاک کن و 1 تراش رو میزتون داشته باشین و مابقی وسایلتون رو زیر یا کنار صندلیتون بزارین تا خیلی دست و پاگیر نباشه و هر وقت نیاز داشتین برشون دارین  .

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری

 

4. بعد از تلاوت آیاتی از قرآن کریم ، آزمون شروع شده و داوطلبا باید دفترچه سوالای عمومی کنکور رو که داخل پاکت پلاستیکی مخصوصی کنار صندلیشون گذاشته شده ، بردارن . این پاکت ، محل خاصی برای پاره کردن و بیرون آوردن دفترچه داره پس پلاستیک رو با آرامش و از محل مخصوص پاره کنین . با عجله پاره کردن پلاستیک از محل نادرست اون ممکنه پاسخنامه و دفترچه سوالاتتون رو هم پاره کنه !

 

5. بعد از باز کردن پاکت ، اولین کاری که می کنین چک کردن اطلاعات نوشته شده رو پاسخنامتون باشه تا از درستیه این اطلاعات مطمئن بشین . در صورتی که حتی کوچکترین مغایرتی دیدین حتما به مراقبای سر جلسه اطلاع بدین .

 

6. با نام و یاد خدا آزمونتون رو شروع کنین ، دفترچه سوالای عمومیتون رو باز کرده وهمون اول زمان مناسب برای هر درس رو که قبلا از طریق تکنیک زمان های نقصانی به دست آوردین رو ابتدای هر درس بنویسین .

 

پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تکنیک زمان های نقصانی و نحوه استفاده از اون حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : تکنیک زمان های نقصانی و نحوه استفاده از آن

7. به هیچ عنوان ترتیب دفترچه رو به هم نزنین ، برای حل سوالا سعی کنین با همون ترتیب دفترچه پیش برین ، با به هم زدن ترتیب دفترچه سطح تمرکز خودتون رو پایین میارین و از طرفی ممکنه تو وارد کردن گزینه ها تو پاسخنامه دچار اشتباه بشین .

 

8. با آرامش کامل و به ترتیب سوالا رو بخونین نه این که دفترچه رو تند تند ورق بزنین . ورق زدن سریع دفترچه و نگاه کردن به همه سوالا ، باعث از دست دادن زمان میشه . هم چنین اگه سوالی رو ببینین که بلد نیستین استرس می گیرین و همین باعث میشه تا نتونین رو سوالا تمرکز کامل داشته باشین .

بیشتر بخوانید: مقابله با استرس کنکور

9. گزینه مربوط به هر سوال رو حتماً همون موقع که به جواب آخر می رسید ، تو پاسخنامه علامت بزنین تا زمان وارد کردن جوابا دچار اشتباه نشین . به هیچ عنوان وارد کردن جوابا رو به آخر تایم موکول نکنین، چون ممکنه وقت کم بیارین ، از طرفی ممکنه به خاطر استرس آزمون گزینه ها رو به اشتباه وارد پاسخنامه کنین .

 

10. سعی کنین وقتی دارین یک سوال رو حل می کنین به چیز دیگه ای فکر نکنین . چون تو این حالت سوال رو با تمرکز کامل حل کرده و سراغ سوال بعدی میرین و تمام فکرتون رو یک سوال میزارین .

 

11. بعد از هر 5 تا سوال که جواب میدین یک بار جواب سوالاتتون رو چک کنین تا اگه اشتباهی تو سوالا داشتین بتونین درست کنین .

 

12. سر جلسه آزمون به هیچ عنوان به نتیجه فکر نکنین ، تمام تایم آزمون سعی کنین فقط حواستون به سوالا و جواب دادن به سوالا باشه .

 

13. به خاطر طولانی بودن زمان آزمون و هم چنین فعالیت فکری زیادی که سرجلسه آزمون دارین ، بهتره تا همراه خودتون حتما مواد قندی مثل : خرما ، شکلات و... به همراه آب و آبمیوه داشته باشین تا در صورتی که قندتون افتاد ، ضعف کردین و یااحساس تشنگی کردین ، بتونین بخورین و مشکلی براتون ایجاد نشه .

بیشتر بخوانید : بایدها و نبایدهای تغذیه شب امتحان

14. با توجه به این که سازمان سنجش 4 نوع دفترچه در اختیار داوطلبا قرار میده سعی کنین سوالا رو با دقت بخونین و تو آرامش کامل به سوالا جواب بدین . به هیچ عنوان خودتون رو با دانش آموز کناریتون مقایسه نکنین و یادتون باشه که دفترچه هاتون با هم فرق می کنه .

 

15. انرژیتون رو تا آخر آزمون حفظ کنین نه این که اول آزمون خیلی پر انرژی باشین ولی ساعتای پایانی آزمون خسته باشین و تمرکز بالایی نداشته باشین .

 

16. برای جواب دادن به سوالا سعی کنین از تکنیک ضربدر منها استفاده کنین و سوالایی که روشون مسلط هستین رو جواب بدین ، سوالای شک دار و زمان بر رو کنارشون علامت ضربدر گذاشته و کنار سوالایی که بلد نیستین علامت منها بزارین تا تو زمان بدست اومده از تکنیک زمانای نقصانی بخواین رو سوالای نزدتون فکر کنین و به درستی جواب بدین .

 

17. به هیچ وجه هیچ سوالی رو شانسی جواب ندین حتی اگه بین دو گزینه شک داشتین ، تو اکثر موارد ثابت شده که داوطلبا گزینه غلط رو انتخاب می کنن چون تو دام آموزشی اون سوال میفتن . پس شانسی جواب دادن ممنوع !

 

18. اگه سوالای یک درس سخت تر از حد معمول و سالای قبل بود نگران نشین ، چون این سختی شامل حال همه داوطلبای کنکور میشه نه فقط شما !

 

19. اگه مبحثی از درسی رو حذف کردین و اصلا نخوندین ، سر جلسه کنکور هم سراغ سوالای اون مبحث نرین . فقط در صورتی به سوالای اون مبحث می تونین جواب بدین که سوالای ساده ای طرح شده باشه و شما به درستی جواب خودتون مطمئن باشین .

 

20. با یکی از تکنیک های مدیریت زمان ( استراتژی بازگشت ) برنامه داشته باشین یعنی دقیقاً بدونین زمانی رو که با استفاده از تکنیک اعداد نقصانی ذخیره کردین رو برای چه کاری می خواین مثلا برای مرور تست ها ، سوالات نزده و یا سوالات وقت گیر می خواین که البته تکنیک ضربدر منها هم خیلی می تونه کمکتون کنه .

 

 مدیریت زمان ، خیلی می تونه به داوطلبا تو کنترل و صرفه جویی زمان کمک کنه . مدیریت زمان چند تکنیک ساده و کاربردی داره . پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از همه تکنیک های مدیریت زمان مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : تکنیک های مدیریت زمان سرجلسه کنکور سراسری

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد تکنیک های مدیریت آزمون کنکور ،  جواب بدن . می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشنا در ارتباط باشین و تموم سوالای خودتون رو از این کارشناسا بپرسین . هم چنین پیشنهاد می کنیم تا با عضویت تو کانال کنکور سراسری تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور سراسری مطلع بشین .

 یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین آزمونا که تو دوران تحصیل برگزار میشه کنکور سراسریه . رفتار والدین تو این سال مهم و سرنوشت ساز ، تاثیر مستقیمی رو عملکرد و نتیجه تلاش فرزندشون داره . برای اطلاع از وظایف والدین تو این سال خوندن مقاله زیر رو پیشنهاد می کنیم .

در ادامه بخوانید : توصیه های مهم به والدین کنکوری ها


سوالات متداول


1- وسایل لازم و ضروری که بای سرجلسه ازمون همراهمون باشه ، شامل چه چیزاییه ؟

کارت ورود به جلسه ، کارت شناسایی ، مداد سیاه نرم و ... که به طور کامل تو متن مقاله گفته شده .

2- تورق سریع دفترچه سوالا سرجلسه آزمون باعث به وجود اومدن چه مشکلاتی میشه ؟

از مشکلاتی که تورق سریع دفترچه و نگاه کردن به همه سوالا به وجود میاره ، باعث از دست دادن زمان ، ایجاد استرس و... میشه کهتو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- نکات ضروری که لازمه تا سرجلسه کنکور رعایت کنیم چه چیزاییه ؟

حفظ آرامش ، استفاه از تکنیک های مدیریت زمان ، عدم داشتن استرس ، عدم فکر کردن به نتیجه کنکور و ... که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع : 20 نکته برای موفقیت در مدیریت جلسه آزمون



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

همه داوطلبا روز آزمون تعدادی وسایل و مدارک ضروری مثل : کارت ورود به جلسه ، کارت شناسایی ، مداد ، مواد قندی و ... باید همراه خودشون داشته باشن . داشتن یکسری از این وسایل مثل کارت ورود به جلسه ضروری و اجباریه و در صورت همراه نداشتن اجازه آزمون دادن بهشون داده نمیشه .

 

 

به دلیل ظرفیت محدود و تقاضای بالای داوطلبا برای رشته و دانشگاه های خوب ، سازمان سنجش هر ساله برای پذیرش این دانشگاه ها اقدام به برگزاری آزمون هماهنگی متناسب با وضعیت تحصیلی دانش آموزا می کنه تا گزینش کاملا یکسانی برای رشته و دانشگاه های پر متقاضی داشته باشه .

یکی از سوالایی که روزای آخر ذهن داوطلبا رو به خودش مشغول کرده وسایلیه که باید سرجلسه آزمون همراهشون باشه . به خاطر اهمیتی که این لوازم ضروری سرجلسه آزمون دارن ، بهتره تا حتما قبل از روز برگزاری آزمون با اطلاع از این لوازم ، اقدام به تهیه و آماده سازی این وسایل کرده تا مشکلی براتون پیش نیاد . تو این مقاله به طور کامل درباره این لوازم ضروری توضیح دادیم پس همراهمون باشین !

 

11 وسیله مورد نیاز برای روز کنکور

همه داوطلبایی که تصمیم دارن تو کنکور سراسری شرکت کنن لازمه تا قبل از زمان برگزاری کنکور سراسری یکسری وسایل لازم برای روز آزمون رو از قبل تهیه کنن و روز آزمون همراه خودشون داشته باشن .

 

1. کارت ورود به جلسه :

کارت ورود به جلسه یکی از مهم ترین مدارکی هستش که روز کنکور باید حتما همراهتون باشه . برای دریافت این کارت لازمه تا چند روز قبل از برگزاری کنکور وارد سایت سنجش شده و با اطلاعات ثبت نامیتون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنین . داوطلبایی که کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خودشون رو روز آزمون همراهشون نداشته باشن ، اجازه شرکت تو کنکور سراسری رو ندارن .

 

2. کارت شناسایی :

برای کنترل و مطابقت تصویر داوطلب ، اطلاعات کارت ورود به جلسه و اطلاعات فردی شناسنامه ای ، لازمه تا حتما یک کارت شناسایی همراهتون باشه . این کارت شناسایی باید کارت ملی باشه اما توصیه مشاورای تحصیلیکو به همراه داشتن کارت ملی و شناسنامتونه . داوطلبایی که کارت ملی ندارن می تونن شناسنامشون رو همراه خودشون داشته باشن و مشکلی براشون پیش نمیاد .

 

3. ساعت مچی :

به خاطر اهمیت زمان سر جلسه آزمون بهتره تا حتما یک ساعت همراه خودتون داشته باشین تا بتونین زمان رو باهاش کنترل کنین و زمان رو از دست ندین .

بیشتر بخوانید : کارت ورود به جلسه کنکور

4. مداد نرم :

حتما 3 تا مداد مشکی نرم و تراشیده به همراه خودتون داشته باشین . برای این که پاک کردن مدادتون راحت تر باشه از مداد HB استفاده کنین . البته اگه تمایل به جواب دادن سوالا با اتود دارین ، مشکلی وجود نداره اما احتمال خراب شدن اتودتون رو هم در نظر بگیرین و حتما همراه خودتون مداد داشته باشین تا در صورت نیاز به مداد ، دچار مشکل نشین .

 

5. پاک کن :

برای این ، تو کنکور از مداد یا اتود استفاده می کنین تا در صورتی که تستی رو غلط جواب دادین بتونین پاک کنین و گزینه درست رو وارد کنین . همه داوطلبا سر جلسه آزمون ، پاک کن لازمشون میشه . بهتره تا 2 تا پاک کن همراه خودتون داشته باشین . پاک کنی رو همراه خودتون ببرین که پاک کن خوبی باشه و پاسخ برگتون رو الکی سیاه نکنه .

 

 

 

پرینت گواهی تایید سلامت

مطابق اطلاعیه سنجش همه داوطلبان آزمون سراسری 1400، لازمه تا از روز سه شنبه 28 مرداد ماه به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری ، اقدام کنن . تکمیل این فرم به منزله تائید سلامت داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1400هستش و داوطلبان مبتلا به بیماری کرونا باید به درگاه سازمان سنجش مراجعه و نسبت به تکمیل فرم مربوط اقدام کنن .

حتما بخوانید: نحوه خودارزیابی

6. مداد تراش :

حتما یک تراش تیز همراه خودتون داشته باشین تا در صورتی که  لازم شد مدادتون رو بتراشین مشکلی براتون پیش نیاد .


7. سوزن ته گرد یا سنجاق قفلی :

سر جلسه آزمون لازمه تا حتما کارت ورود به جلسه خودتون رو رو سینتون وصل کنین . برای این کار هم احتیاج به سنجاق قفلی یا سوزن ته گرد دارین .

 

8. مواد قندی :

برای جواب دادن به سوالای کنکور ، لازمه تا از فکرتون استفاده کنین و انرژیتون گرفته میشه . از اونجایی که زمان آزمون طولانیه ممکنه حتی احساس ضعف هم بهتون دست بده . پس بهتره تا حتما مقداری خوراکی قندی مثل شکلات ، بیسکوییت ، خرما و ... همراه خودتون داشته باشین .

البته توصیه مشاورای تحصیلیکو همراه داشتن مقداری خرما یا انجیر برای زمانیه که قندتون افتاده چون موادی که دارای قند طبیعی هستن خیلی سریع تر کمک می کنه تا انسولین خونتون بالا بیاد . حتما یک لقمه کوچیک نون و پنیر و خرما و گردو برای مواقعی که دچار ضعف شدین داشته باشین . به هیچ عنوان از خوراکی هایی که ممکنه دست و یا پاسخنامتون رو کثیف کنه همراه خودتون نبرین .

بیشتر بخوانید : بایدها و نبایدهای تغذیه شب امتحان

9. یک بطری آب و آبمیوه :

حتما همراه خودتون یک بطری آب خنک و یه بری آبمیوه یا شربت داشته باشین تا هر وقت احساس تشنگی کردین بتونین از آب یا آبمیوتون استفاده کنین . به هیچ عنوان بطری خودتون رو رو پاسخنامتون نزارین و حواستون باشه در بطری باز نمونه که یک وقت رو برگتون بریزه .

 

10. دستمال کاغذی یا پارچه ای :

ممکنه به هر دلیلی سر جلسه کنکور دستمال کاغذی یا پارچه ای لازمتون بشه پس بهتره تا همراه خودتون مقداری دستمال کاغذی و یه دونه دستمال پارچه ای داشته باشین .

 

لباس راحت و مناسب آزمون :

سعی کنین لباسی که برای جلسه کنکور می پوشین کاملا آزاد ، راحت و مناسب آزمون باشه . بهتره تا لباسی که می پوشین خنک باشه چون آزمون تو فصل تابستون برگزار میشه . اما حتما یک سویشرت همراه خودتون داشته باشین تا اگه یک وقت جاتون نزدیک به وسایل سرمایشی بود و سردتون شد باعث نشه تا اختلالی تو آزمونتون به وجود بیاد . البته خانم ها حتما باید مقنعه سرشون باشه .
توجه کنین که اگه به هر دلیلی صندلیتون اذیتتون می کرد حتما به مراقب گفته تا در صورت امکان جاتون رو عوض کرده یا مشکلتون رو برطرف کنن .

 

 

این که بتونین نتیجه خوبی تو آزمونتون کسب کنین ، لازمه تا حتما آزمون خودتون رو به خوبی مدیریت کنین . برای اطلاع از تکنیک های لازم برای مدیریت آزمون پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : نحوه مدیریت جلسه کنکور

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در مورد لوازم مور نیاز سر جلسه آزمون ، جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشنا در ارتباط باشین و تموم سوالای خودتون رو از این کارشناسا بپرسین . هم چنین پیشنهاد می کنیم تا با عضویت تو کانال کنکور سراسری تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به کنکور سراسری مطلع بشین .


سوالات متداول


1- چه لوازمی روز برگزاری کنکور سراسری حتما باید همراهمون باشه ؟

روز برگزاری آزمون لازمه تا یکسری وسایل ضروری مثل : کارت ورود به جلسه ، کارت شناسایی ، مداد و ... همراهتون باشه که تو متن مقاله تمام این وسایل گفته شده .

2- نحوه پوشش سر جلسه کنکور چطور می تونه باشه ؟

 همون طور که تو متن مقاله گفته شده لباسی که برای جلسه کنکور می پوشین کاملا آزاد ، خنک ، راحت و مناسب آزمون باشه .

3- کارت ورود به جلسه کنکور رو چه زمانی میشه دریافت کرد ؟

برای دریافت کارت ورود به جلسه لازمه تا چند روز قبل از برگزاری کنکور وارد سایت سنجش شده و با اطلاعات ثبت نامیتون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه کنین که نحوه دریافت اون تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

منبع : وسایل مورد نیاز کنکور



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اگر دانشگاه سراسری قبول بشین و نرین نه تنها ممکنه محرومیت یکساله دوره روزانه شامل حالتون بشه بلکه ممکنه سهمیه ای که در کنکور هم دارین به طور کلی از بین بره و نتونین برای ثبت نام کنکور و یا بدون کنکور همون مقطع ازش استفاده کنین . البته همه چیز بستگی به دوره ای که قبول میشین داره .

 

 

دانشگاه سراسری مجموعه ای از دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور میشه که این دوره ها علاوه بر پذیرش از طریق کنکور به صورت بدون کنکور نیز دانشجو می گیرن و داوطلبا می تونن شانسشون برای ثبت نام با کنکور و بدون کنکور این دانشگاه ها امتحان کنن .

اما خیلی از داوطلبا بعد از اعلام نتایج ثبت نام دانشگاه های دولتی از رشته محل قبولیشون راضی نیستن و نمی خوان در اون ثبت نام کنن ، ولی سوالی که ذهنشون رو درگیر می کنه اینه که اگر دانشگاه سراسری قبول شویم و نرویم چه اتفاقی می افته ؟ آیا ممکنه از ثبت نام کنکور و یا بدون کنکور سال بعد محروم بشیم ؟ برای پاسخ به این سوال با ما همراه باشین .

 

 

اگر دانشگاه دولتی قبول شویم و نرویم چه می شود

یک زمانی قبول شدن در دانشگاه های سراسری و ورود به اون ، فقط از طریق شرکت در کنکور امکان پذیر بود و داوطلبا باید حتما در کنکور شرکت می کردن . اما چند سالیه که اکثر دوره های دانشگاه های سراسری به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی پذیرششون رو انجام میدن و داوطلبا می تونن علاوه بر شرکت در کنکور سراسری ، شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری هم امتحان کنن .

اما خیلی از داوطلبا بعد از اینکه نتایج نهایی کنکور سراسری و یا نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری اعلام میشه اصلا از رشته محل قبولیشون راضی نیستن و یا اینکه می خوان شانسشون رو برای قبولی در رشته محل بهتری امتحان کنن ، ولی از اونجایی که امسال قبول شدن ، براشون سواله که اگر دانشگاه دولت قبول شویم و نرویم چی میشه .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی

برای پاسخ به این سوال اولین چیزی که اهمیت داره اینه که شما در کدوم یکی از دوره های دانشگاه های دولتی پذیرش شدین ؟

تنها دوره ای که قبولی در اون برای شما محرومیت ایجاد می کنه دوره روزانه دانشگاه های سراسریه . یعنی اگه شما در هر دوره ای به غیر از روزانه ( شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور ) قبول بشین هیچ محرومیت و محدودیتی شامل حالتون نمیشه و می تونین بدون هیچ نگرانی شانستون رو برای ثبت نام کنکور و یا بدون کنکور دانشگاه های سراسری سال بعد امتحان کنین .

اما اگر در دوره روزانه دانشگاه های سراسری قبول بشین و نخواین برین محرومیت یک ساله شامل حالتون میشه . این محرومیت هم اینجوریه که داوطلبا تا یکسال نمی تونن دوره روزانه رو در انتخاب رشته کنکور سراسری و دانشگاه های بدون کنکور انتخاب کنن . برای همینه که همیشه به داوطلبا پیشنهاد میدیم که دانشگاه روزانه ای در فرم انتخاب رشته وارد کنن که در صورت قبولی در اون مطمئن باشن که میرن .

بیشتر بخوانید : محرومیت از کنکور سراسری

 

لغو محرومیت قبولی در دانشگاه دولتی

اما حالا تکلیف کسایی که از این موضوع بی اطلاع بودن و بعد از اعلام نتایج کنکور و یا بدون کنکور در دوره روزانه قبول شدن و نمی خوان برن چیه ؟ آیا راهی برای لغو این محرومیت وجود داره ؟

سازمان سنجش یک فرصتی رو برای این دسته از داوطلبا ایجاد کرده تا بتونن درخواست لغو محرومیت دوره روزانه رو برای خودشون ثبت کنن . اما چه جوری ؟

داوطلبایی که به دلیل اشتباه در انتخاب رشته ، بعد از اعلام نتایج می بینن که در یک رشته محل روزانه قبول شدن ، می تونن بعد از دیدن نتایج ، وارد سایت سنجش بشن از طریق سیستم پاسخگویی اون درخواست لغو محرومیت رو برای خودشون ثبت کنن ، سازمان سنجش هم این درخواست رو مورد بررسی قرار میده و ممکنه با درخواست موافقت کنه . پس حتما پیگیر این موضوع باشین .

بیشتر بخوانید : سیستم پاسخگویی سنجش

 

استفاده مجدد از سهمیه در صورت قبولی در دانشگاه دولتی

اما یک نگرانی دیگه بعد قبولی در دانشگاه های سراسری برای داوطلبایی وجود داره که سهمیه ایثارگران 5 درصدی یا 25 درصدی داشتن و نمی دونن که چون در دانشگاه دولتی قبول شدن می تونن دوباره از این سهمیه استفاده کنن یا نه ؟

در این مورد هم باز با دو دسته از داوطلبا طرف هستیم ، دسته اول داوطلبایی که در دوره روزانه قبول شدن و دسته دوم داوطلبایی که در دوره غیر روزانه قبول شدن .

اگه جزو داوطلبای دسته اول هستین ، با قبولی در دوره روزانه دانشگاه های سراسری کلا سهمیه شما از بین رفته و حتی بعد از گذشت محرومیت یک ساله باز هم نمی تونین از این سهمیه در این مقطع استفاده کنین . اما در اگر در دوره های غیر روزانه دانشگاه سراسری قبول شدین و نمی خواین برین می تونین یک بار دیگه از این سهمیه در این مقطع استفاده کنین .

در ادامه بخوانید : اگر دانشگاه آزاد قبول شویم و نرویم

اگه بعد از خوندن این مقاله هم باز سوال یا ابهامی در خصوص اینکه بعد از قبولی در دانشگاه سراسری چیکار باید کنین داشتین می تونین از کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو کمک بگیرین . راه ارتباطی شما با این کارشناسا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو هستش .


سوالات متداول


1- ✔️ اگه در دوره روزانه دانشگاه سراسری قبول بشیم و نریم چه اتفاقی می افته ؟

✔️ اگه در دوره روزانه قبول بشین محرومیت یکساله انتخاب رشته روزانه شامل حالتون میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

2- ✔️ راهی برای لغو محرومیت دوره روزانه برای داوطلبا وجود داره ؟

✔️ بله . همون طور که در این مقاله به طور کامل توضیح دادیم داوطلبا می تونن برای لغو محرومیت به سایت سنجش درخواست بزنن .

3- ✔️ در چه صورتی سهمیه داوطلبا بعد از قبولی در دانشگاه های سراسری از بین میره ؟

✔️ در صورتی که داوطلبا در دوره روزانه دانشگاه های سراسری قبول بشن دیگه نمی تونن از اون سهمیه برای اون مقطع استفاده کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : اگر دانشگاه دولتی قبول شویم و نرویم



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تکمیل فرم خودارزیابی بیماری کرونا در سامانه salamat.gov.ir و دریافت گواهی سلامت برای همه داوطلبان  کنکور سراسری ۱۴۰۰ الزامیه. داوطلبا باید این فرم رو تو زمان مقرر پر کنن و برای حضور در جلسه آزمون همراه خودشون داشته باشن .

 

 

طبق اطلاعیه سازمان سنجش به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا ، تمام داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور سراسری ۱۴۰۰ رو دارن باید قبل از شرکت در آزمون حتما فرم خودارزیابی رو در سامانه salamat.gov.ir تکمیل کنن .

یعنی علاوه بر داوطلبان کرونایی که باید فرم خوداظهاری رو تکمیل کنن سایر داوطلبا باید فرم خودارزیابی کنکور ۱۴۰۰ رو در سایت salamat.gov.ir تکمیل کرده و همراه داشتن پرینت این فرم مثل کارت ورود به جلسه کنکور سر جلسه آزمون الزامیه . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه تکمیل فرم خودارزیابی داوطلبای کنکور سراسری ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

زمان خودارزیابی در سامانه salamat.gov.ir

داوطلبایی که ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ رو انجام دادن و قصد حضور در این آزمون ها رو دارن باید تو زمانی که سازمان سنجش تعیین می کنه وارد سامانه salamat.gov.ir بشن و فرم خودارزیابی رو پر کنن . معمولا زمان تکمیل فرم خودارزیابی داوطلبان همزمان با زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون ها هستش .

 

  • زمان خودارزیابی داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ در سامانه salamat.gov.ir :

لینک دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۱۴۰۰ احتمالا از تاریخ 6 تیر ماه فعال میشه پس زمان تکمیل فرم خودارزیابی داوطلبان کنکور 1400 از 6 تیر ماه در سامانه salamat.gov.ir فعال میشه . 

 

 

به محض اینکه زمان خود ارزیابی کنکور سراسری اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : کارت ورود به جلسه کنکور

 

نحوه خودارزیابی در سامانه salamat.gov.ir

خودارزیابی بیماری کرونا برای تمام داوطلبا به صورت اینترنتی از طریق سامانه غربالگری و مراقبت کرونا جدید انجام میشه . داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ باید اطلاعات خودشون رو تو این سامانه ثبت کرده و گواهی سلامت رو دریافت کنن . در ادامه نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان در سامانه salamat.gov.ir گفته شده .

 

نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سامانه salamat.gov.ir به طور خلاصه :

 

  1. مراجعه به سایت غربالگری بیماری کرونا به نشانی salamat.gov.ir

  2. انتخاب گزینه خودارزیابی بیماری کرونا در صفحه اصلی

  3. وارد کردن کد ملی ، تاریخ تولد و شماره موبایل

  4. وارد کردن کد فرستاده شده به شماره موبایل

  5. پاسخ دادن به پرسش ها و انتخاب گزینه تایید

  6. دریافت بررسی نتیجه پرسشنامه

  •  راهنمای تصویری خودارزیابی کرونا داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سامانه salamat.gov.ir

به سایت غربالگری و مراقبت بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir برید .

 

 

گزینه خود ارزیابی بیماری کرونا رو تو صفحه اصلی انتخاب کنین .

 

 

اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین .

 

 

کد ارسال شده به گوشی موبایلتون رو وارد کنین .

 

 

به پرسشنامه پاسخ بدین و کلید تایید رو انتخاب کنین .

 

 

در اخر نتیجه پرسشنامه برای شما نمایش داده میشه .

 


البته این فرم برای تمام داوطلبان کنکور سراسری هستش و داوطلبایی که مبتلا به کرونا هستن باید به طور جداگونه فرم خوداظهاری رو تو سایت سازمان سنجش تکمیل کنن .

 

برای اطلاع از اطلاعیه سنجش بابت رعایت پروتکل های بهداشتی سر جلسه آزمون حتما مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : زمان برگزاری کنکور سراسری

در صورتی که بعد از خوندن این مقاله سوالی در مورد نحوه خودارزیابی کرونا داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سامانه salamat.gov.ir یا دریافت گواهی سلامت داشتین می تونین با مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو تماس گرفته و راهنمایی های لازم رو دریافت کنین .

 

سوالات متداول


1- ✔️ فرم خودارزیابی داوطلبان کنکور سراسری تو چه سایتی باید تکمیل بشه ؟

✔️ این فرم باید تو سایت غربالگری بیماری کرونا به آدرس salamat.gov.ir پر بشه که لینک ورود به سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

2- ✔️ چه کسانی باید فرم خودارزیابی کرونا رو پر کنن ؟

✔️ همه کسایی که می خوان سر جلسه آزمون کنکور سراسری شرکت کنن باید این فرم رو پر کنن و گواهی سلامت رو سر جلسه آزمون همراه خودشون داشته باشن .

3- ✔️ نحوه تکمیل فرم ارزیابی بیماری کرونا به چه صورتی انجام میشه ؟

✔️ این فرم باید به صورت اینترنتی پر بشه که راهنمای تصویری نحوه تکمیل این فرم تو این مقاله گفته شده .

منبع : salamat. gov. ir کنکور سراسری



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ حدودا تا یک ماه بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته اون در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در این ثبت نام شرکت کردن می تونن با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز ببینن جزو پذیرفته شدگان نهایی این دانشگاه ها هستن یا نه .

 

 

تقریبا چند سالیه که همه دوره دانشگاه های سراسری علاوه بر پذیرش از طریق کنکور  ، از طریق بدون کنکور هم دانشجو می گیرن و داوطلباییدر این دوره ها ( روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیرانتفاعی و پیام نور ) ثبت نام کردن ، منتظر اعلام نتایج هستن تا ببینن اسمشون جزو اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری هست یا نه .

از اونجایی که ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه های بدون آزمون سراسری چند سالیه که جدا از انتخاب رشته های با کنکور انجام میشه برای همین اکثر داوطلبا نمی دونن که اسامی پذیرفته شدگان ثبت نام بدون کنکور ۱۴۰۰ کی اعلام میشه و چه جوری باید این نتایج رو ببینن . برای همین در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه مشاهده اسامی قبولی های بدون کنکور 1400 توضیح دادیم . با ما همراه باشین .

 

زمان مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰

ثبت نام بدون کنکور سراسری دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه انجام میشه و داوطلبا می تونن معمولا یک ماه بعد از فرایند ثبت نام وارد سایت سنجش بشن تا ببین جزو قبولی های نهایی یکی از رشته محل های انتخاب خودشون بودن یا نه .

پس همه داوطلبایی که ثبت نام رشته محل های مختلف اعم از دانشگاه روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور رو انجام دادن باید منتظر اطلاعیه ها باشن تا به محض اعلام نتایج ببینن اسمشون جزو اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ هست یا نه .

 

 

به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه های سراسری اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص نتایج بدون کنکور دانشگاه های سراسری می تونین مقاله زیر رو بخونین .

حتما بخوانید: اعلام نتایج پذیرش براساس سوابق تحصیلی

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰

اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه . همه داوطلبایی که ثبت نام این دانشگاه رو انجام دادن با مراجعه به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم می تونن لیست قبولی ها رو ببینن .

  • نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت سنجش و بخش سراسری

  2. انتخاب گزینه نتایج نهایی ثبت نام صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده

  4. مشاهده اسامی

  • راهنمای تصویری مشاهده اسامی قبولی های بدون کنکور 1400 :

ابتدا وارد سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org  و قسمت " سراسری " بشین .

 

 

روی لینک " نتایج نهایی انتخاب رشته های پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1400" کلیک کنین .

 

 

در ادامه به دو روش که در زیرمی تونین نتیجه خودتون رو ببینین . اطلاعات خواسته شده را وارد و روی " مشاهده نتیجه " کلیک کنین .

 

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به فرایند اعلام اسامی سال گذشتست ، به محض اینکه تغییری در روند اعلام اسامی پذیرفته شده های بدون آزمون امسال ایجاد شه این تصاویر به روز رسانی میشه .

 

اگه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد رو هم انجام دادین برای اطلاع از اسامی قبول شدگان بدون کنکور اون می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

مشاوره اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰

بعد از اعلام اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری ۱۴۰۰ با دو دسته از داوطلبا مواجه هستیم . دسته اول افرادی هستن که اسمشون جز قبولی های نهایی بوده و افرادی که در هیچ رشته محلی پذیرش نشدن . حالا اگر جزو داوطلبای دسته اول هستین و قصد ثبت نام در رشته محل قبولی رو دارین باید پیگیر اطلاعیه های سایت دانشگاهتون باشین تا در زمان مقرر برای ثبت نام حضوری اقدام کنین .

اما اگر قصد ثبت نام در رشته محل قبولی رو ندارین و یا کلا جزو اسامی پذیرفته شده های بدون آزمون سراسری نیستین می تونین منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری باشین 1400 ، چون اگر در کنکور هم شرکت کرده و انتخاب رشته کرده باشین می تونین شانس قبولی در یکی از این دوره ها رو از طریق کنکور هم داشته باشین .

در ادامه بخوانید: نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۰

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادو سراسری و اسامی پذیرفته شده ها پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .


سوالات متداول


1- ✔️ اسامی قبول شدگان بدون کنکور سراسری چه زمانی اعلام میشه ؟  

✔️ این اسامی حدودای ماه بعد از ثبت نام اعلام میشه که به محض اینکه اسامی اعلام بشه تو این مقاله اطلاع می دیم .

2- ✔️ نتایج و اسامی قبولی های بدون کنکور سراسری تو چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این اسامی تو سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .

3- ✔️ داوطلبایی که اسمشون جزو قبولی های بدون کنکور سراسری نیست باید چیکار کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله توضیح داده شده این افراد می تونن شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ها برای ورودی بهمن امتحان کنن .

منبع : اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۹۹ - ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی میشه و همه داوطلبای که متقاضی شرکت در این آزمون هستن باید در تاریخ مشخص شده برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت اقدام کنن.

 

 

آزمون وکالت هر سال برگزار میشه و افراد زیادی از طریق شرکت در این آزمون به استخدام قوه قضاییه و دادگستری ها درمیان. افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری و یا قوه قضاییه شدن، برای شرکت در آزمون باید حتما کارت ورود به جلسه آزمون وکالت رو دریافت کنن.

بنابراین، اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت بسیار اهمیت داره، چرا که داوطلبان باید در همون زمان دریافت کارت آزمون وکالت، به سایت دریافت آزمون وکالت مراجعه کنن و کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن. در ادامه این مقاله در خصوص تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۹۹ - ۱۴۰۰ توضیح دادیم .

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری ۹۹

همه افرادی که موفق به ثبت نام در آزمون وکالت دادگستری 99 شدن، برای شرکت در آزمون وکالت باید حتما کارت ورود به جلسه آزمونشون رو دریافت کنن و در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشن. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری بستگی به زمان برگزاری آزمون وکالت دادگستری داره.

افرادی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری ۹۹ رو دارن، باید در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری به سایت سازمان سنجش که سایت ثبت نامی این آزمون هست، مراجعه کنن و با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی، کارت ورود به جلسه خودشون رو دریافت کنن.

معمولا کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری حدود 2 الی 3 روز قبل از برگزاری آزمون در سایت Sanjesh.org  قرار داده میشه و با توجه به اینکه آزمون وکالت 99 در تاریخ 25 تیر ماه برگزار میشه احتمالا این کارت در بازه تیر ماه منتشر میشه ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن. 

 

 

به محض این که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت دادگستری مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون وکالت خوندن مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آ زمون وکالت

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰

همه افرادی که در آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰ ثبت نام کردن، باید برای شرکت در این آزمون ، کارت ورود به جلسه آزمون خودشون رو دریافت کنن. بدیهیه که بدون داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه، امکان شرکت در این آزمون برای افراد وجود نخواهد داشت.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه بستگی به زمان برگزاری آزمون در هر دوره داره. با توجه به اینکه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در تاریخ 20 شهریور ماه برگزار میشه کارت ورود به جلسه این آزمون هم در نیمه دوم شهریور ماه بر روی سایت سنجش قرار مگیره. البته پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه تاریخ دریافت این کارت مشخص شد مطلع بشین.

 

 

به محض این که زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص کارت ورود به جلسه خوندن مقاله زیر توصیه می شود.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون وکالت

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت ۱۴۰۰

یکی از مدارک اصلی که باید برای ورود به آزمون وکالت قوه قضاییه و یا آزمون وکالت دادگستری به همراه داشت، کارت ورود به جلسه آزمون هست. در واقع، بدون به همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت، افراد مجاز به ورود به جلسه آزمون نیستن.

بنابراین، داوطلبان باید حتما قبل از شرکت در آزمون نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن و این کارت رو در روز برگزاری آزمون به همراه داشته باشن. همچنین، برای احراز هویت داوطلبان، داوطلبان باید کارت شناسایی (کارت ملی) خود را به همراه کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در روز برگزاری این آزمون ارائه کنن.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت


سوالات متداول


1- ✔️ کارت ورود به جلسه ازمون وکالت دادگستری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در چه سایتی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در سایت سنجش منتشر میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده.

3- ✔️ آیا همراه داشتن کارت ورود به جلسه آزمون وکالت در سر جلسه ازمون اجباریه ؟

✔️ بله، همون طور که در این مقاله گفته شد ، بدون داشتن این کارت امکان حضور در جلسه آزمون وجود نداره.

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون وکالت



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ تحصیلیکو این امکان رو برای داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد ایجاد میکنه تا با وارد کردن اطلاعات کارنامه کنکورشون بتونن از رشته محل هایی که در اونها شانس قبولی دارن مطلع شده و انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دقیق تر انجام بدن .

 

 

نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تحصیلیکو این امکان رو به همه داوطلبانی که در کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ شدن میده که با وارد کردن اطلاعات آزمونشون بتونن شانس قبولی خودشون رو در رشته محل های مختلف به صورت سه دسته بندی خوشبینانه، منطقی و بدبینانه ببینن.

داوطلبا با استفاده از این نرم افزار می تونن انتخاب رشته دقیق تری برای دانشگاه آزاد داشته باشن و شانس قبولی خودشون رو در رشته محل های مختلف بالا ببرن. این نرم افزار برای داوطلبان پنج گروه آزمایشی ریاضی ، تجربی ، انسانی ، هنر و زبان راه اندازی شده و داوطلبا برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد باید بعد از انتخاب گروه آزمایشی، رتبه در سهمیه و نوع سهیمه خودشون رو وارد کنن.

 

نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد تحصیلیکو به زودی آپدیت خواهد شد.

 

سوالات متداول


1- ✔️ داوطلبا چطور می تونن انتخاب رشته دقیق تری برای دانشگاه آزاد داشته باشن ؟

✔️ داوطلبا با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد می تونن انتخاب رشته دقیق تری داشته باشن که این نرم افزار در مقاله گذاشته شده .

2- ✔️ برای استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی لازمه ؟

✔️ از جمله اطلاعات لازم برای استفاده از این نرم افزار رتبه در سهمیه داوطلبه که بقیه اطلاعات لازم در این مقاله گفته شده.

3- ✔️ داوطلبا چطور می تونن شانس قبولی خودشون رو در رشته محل های مختلف بسنجن ؟

✔️  همون طور که در این مقاله گفته شده، داوطلبا با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه آزاد تحصیلیکو می تونن رشته محل هایی که در آن ها شانس قبولی دارن رو ببینن.

منبع : نرم افزار انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی برای مدارس دولتی کاملا رایگان و برای مدارس غیر انتفاعی طبق مبلغ مشخص شده توسط آموزش و پرورش با توجه به امکانات هر مدرسه متفاوته، البته پرداخت هزینه بیمه، سنجش سلامت و کتاب درسی برای دانش آموزا همه مدارس اجباریه .

 

 

هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی با توجه به نوع مدرسه تعیین میشه. مثلا هزینه ثبت نام در مدرسه غیر انتفاعی با هزینه ثبت نام کلاس اول دبستان تو مدرسه دولتی تفاوت زیادی داره. این میزان هزینه، تو مدرسه های دولتی توسط اداره آموزش و پرورش تعیین میشه و در مدرسه های غیر انتفاعی توسط دستورالعملای خاصی تعیین میشه.

با توجه به اینکه از اول خرداد ماه ثبت نام کلاس اولی ها شروع شده یکی از سوالای پرتکرار توی روند ثبت نام سوالای مربوط به هزینه ثبت نام اول دبستان می باشد که در ادامه این مقاله توضیحات بیشتر در این خصوص داده شده است .

 

هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس دولتی

اکثر والدین مدارس دولتی رو برای ثبت نام فرزندان کلاس اولی خود در نظر می گیرن. کاملا مشخصه که هزینه ثبت نام کلاس اول دبستان مدرسه های دولتی خیلی کمتر از مدرسه های غیر دولتی هست. والدین باید توجه داشته باشن که طبق قوانین آموزش و پرورش، مدیران مدرسه های دولتی به غیر از دریافت هزینه کتاب و بیمه دانش آموز نباید وجه دیگه ای رو از والدین طلب کنن.

والدین دانش آموزای مدرسه های دولتی می تونن به صورت داوطلبانه هزینه ای اضافه بر هزینه بیمه و کتاب رو پرداخت کنن. این موارد تو ماده 30 قانون آیین اجرایی مدارس ذکر شده است و مدیران حق تخلف از قانون رو ندارن و نباید وجه اضافه ای به مدیرای مدرسه پرداخت بشه مگر به صورت داوطلبانه و در قالب کمک به مدرسه.

برخی از مدیران ممکنه از والدین دانش آموزان مبالغ اضافی از جمله هزینه سیستم های گرمایشی و سرمایشی، هزینه کلاس های فوق برنامه، هزینه پوشش مدرسه، هزینه هایی مثل سرویس ایاب وذهاب و تغذیه رو طلب کنن. والدین باید در نظر داشته باشن که پرداخت این هزینه ها به هیچ وجه اجباری نیست و مدیران نمی تونن والدین رو مجبور به پرداخت هزینه های اضافی کنن. در صورتی که دانش آموز نیاز به هزینه های اضافی مثل سرویس ایاب و ذهاب داشته باشه؛ باید با هماهنگی انجمن اولیا و مربیان بعد از شروع سال تحصیلی این هزینه ها پرداخت بشه. 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام پایه اول ابتدایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام پایه اول ابتدایی

 

 

هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس غیر انتفاعی

هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس غیر انتفاعی با مدارس دولتی بسیار متفاوت است. خیلی از والدین به خاطر خلوت بودن مدرسه های غیر انتفاعی و بعضا رسیدگی بیشتر معلما به دانش آموزها تمایل دارن که فرزندانشون تو مدرسه های غیر دولتی ثبت نام بشن.

هزینه مدرسه های غیر انتفاعی یکسان نیست و با توجه به امکاناتی که دارن هزینه ها تعیین میشه. هزینه مدرسه های غیر انتفاعی هر شهر با شهر دیگه نیز متفاوت است. به عنوان مثال هزینه ثبت نام مدرسه غیر انتفاعی شهر تهران تفاوت زیادی با هزینه ثبت نام مدرسه غیر انتفاعی شهر یزد یا قم داره.

خیلی از مدرسه های غیر انتفاعی امکانات آموزشی خاصی در اختیار دانش آموزانشون نمی ذارن و تنها فاکتور مثبتشون خلوت بودن مدرسه و سابقه خوب معلم است، در حالی که ممکنه یک مدرسه غیر انتفاعی علاوه بر کادر آموزشی مجرب امکاناتی مثل آزمایشگاه، سالن ورزشی، کارگاه و زمین بازی نیز داشته باشه و محیطی بسیار شاد رو برای دانش آموز فراهم کنه.

قطعا هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی این مدرسه ها با هم متفاوت است. از طرفی بعضی از مدرسه های غیر انتفاعی دو زبانه هستن و به همین خاطر هزینه آموزشی اونها چند برابر مدرسه های تک زبانه است. با وجود تمامی این نکات والدین باید بدونن که وزارت آموزش و پرورش برای شهریه این مدارس حداقل و حداکثر هزینه ای رو در نظر گرفته و مدارس نباید بیش از حداکثر میزان شهریه مصوب از والدین هزینه ای بگیرن.

 

برای اطلاع از شهریه مدارس غیرانتفاعی می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید: شهریه مدارس غیرانتفاعی

 

هزینه های لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی

والدین باید سه هزینه اصلی را برای ثبت نام دانش آموز کلاس اولی خود بپردازند. هزینه کتب درسی، هزینه بیمه و هزینه سنجش سلامت . در صورتی که دانش آموز در مدرسه غیر انتفاعی ثبت نام بشه به این هزینه ها مواردی اضافه خواهد شد.

 

هزینه سنجش سلامت هر ساله توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سراسر کشور برگزار میشه. دانش آموزانی که به دوره ی پیش دبستانی یا دبستان وارد میشن باید این سنجش رو پشت سر بذارن. سنجش سلامت برای دانش آموزای اول ابتدایی لازمه و بدون این مدارک ثبت نام نمیشن اما برای کودکان پیش دبستانی واجب نیست اما در صورتی که پیش دبستانی ها این سنجش ها رو پشت سر بذارن برای ورود به کلاس اول نیاز به سنجش مجدد ندارن.

هزینه ثبت نام سنجش سلامت هر ساله تغییر میکنه اما این هزینه برای سال تحصیلی 1401 -1400 50 هزار تومان است. یعنی والدین در هنگام ثبت نام فرزندشون برای سنجش سلامت باید 50 هزارتومان بپردازن. هزینه سنجش مجدد 30 هزار تومان است و هزینه تست جهش تحصیلی 150 هزار تومان مصوب شده است. هزینه سنجش سلامت برای کودکان عشایری مجانی است.

هزینه کتب درسی هر ساله متفاوت است و این هزینه توسط مدارس از والدین گرفته میشه البته والدین میتونن فرزند خودشون رو در سامانه توزیع کتب درسی به صورت فردی ثبت نام کنن و هزینه کتب رو مستقیا واریز کنن. والدین باید توجه داشته باشن که در صورت رغبت میتونن این کار رو انجام بدن و مدیران مدرسه نمیتونن والدین رو به کافی نت ارجاع بدن یا مجبور به ثبت نام اینترنتی کنن.

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره هزینه لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: ثبت نام کتاب درس اول ابتدایی

 

سوالات متداول


1- ✔️ هزینه ثبت نام در پایه اول ابتدایی مدارس دولتی چقدره ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، میزان هزینه ثبت نام برای دانش آموزان اول ابتدایی در مدارس دولتی رایگان است .

2- ✔️ مدارس غیرانتفاعی چه میزان هزینه ای برای ثبت نام دانش آموزان اول ابتدایی دریافت می کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، این میزان هزینه در مدارس غیرانتفاعی توسط آموزش و پرورش تعیین میشه.

3- ✔️ هزینه های لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی شامل چه مواردیست ؟

✔️ هزینه های لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی شامل پرداخت بیمه، ثبت نام کتاب درسی و ثبت نام سنجش سلامته که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : هزینه ثبت نام کلاس اول ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج نهایی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 به صورت اینترنتی تو سایت azmoon.net اعلام میشه . داوطلبایی که ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه رو انجام دادن باید با وارد کردن اطلاعات خواسته نتیجه قبولی خودشون رو از این سایت ببینن .

 

 

تقریبا 95 درصد از رشته محل های دانشگاه آزاد به صورت بدون کنکور ارائه میشه . به همین دلیل داوطلبای زیادی علاقمند به تحصیل تو رشته محلای بدون کنکور این دانشگاه هستن . این دانشگاه دو بار در سال برای ورودی مهر و بهمن ماه اقدام به پذیرش دانشجو می کنه .

نحوه پذیرش رشته محلای بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کاردانی و کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبا و معدل دیپلم و تو مقطع ارشد و دکتری بر اساس شرایط استعداد درخشانه . ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی تو سایت دانشگاه آزاد انجام میشه .

حالا داوطلبایی که ثبت نام این دانشگاه رو تو زمان مقرر انجام دادن پیگیر سامانه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد یا همون azmoon.net هستن تا نتایج قبولی خودشون رو ببینن . حالا در ادامه لینک ورود به سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400رو گذاشتیم .

 

سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادرو انجام دادن و فرم انتخاب رشتشون رو پر کردن باید منتظر اعلام نتایج این دانشگاه باشن . نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد حدودا یک ماه بعد از تموم شدن زمان ثبت نام تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.net اعلام میشه .

پس نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد در سایت azmoon.net اعلام میشه و داوطلبا برای مشاهده نتایجشون می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم از جواب این انتخاب رشته با خبر بشن. پبشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض اعلام نتایج مطلع بشین.

 

 

به محض اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ لینک ورود به سایت نتایج قرار داده می شود.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : نتایح بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبا برای مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰  باید بعد از ورود به سایت azmoon.net ، مقطعی رو که ثبت نام کردن انتخاب کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده نتیجه نتهایی خودشون رو ببین . 

  • نحوه مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 به طور خلاصه :
  1. ورود به سایت azmoon.net

  2. کلیک روی دوره آموزشی که ثبت نام کردین

  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده 

  4. مشاهده نتیجه

  • راهنمای تصویری نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ :

 

داوطلبا برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 باید ابتدا وارد سایت Azmoon.net بشن .

 

 

در ادامه با توجه به مقطع ثبت نامی خودشون ، یکی از گزینه های کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته ، کارشناسی ارشد و آزمون دکتری رو انتخاب و روی لینک مربوط کلیک کنن .

 

 

در ادامه می تونن با وارد کردن اطلاعات لازم ، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ رو ببینن .

 

پیشنهاد تحصیلیکو هم اینه که بعد از مشاهده نتایج حتما شهریه دانشگاه آزاد رو هم بررسی کنین .

 

با توجه به مجازی شدن آموزش و برگزاری کلاس های دانگشاه آزاد در سایت وادانا برای آشنایی با این سایت می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : وادنا

 

احیانا اگه بعد از مشاده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد در سایت www.azmoon.net به نتیجه دلخواه نرسیدین هم نگران نباشین چون این دانشگاه هر سال برای ورودی مهر و بهمن پذیرش خودش رو انجام میده و شما می تونین شانستون رو برای پذیرش ورودی بعدی دانشگاه آزاد امتحان کنین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما از ثبت نام گرفته تا اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج ثبت نام دکتری بدون کنکور دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : نتایح بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تو چه سایت اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشع که لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میذاریم .

2- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به چه صورتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج به صورت اینترنتی تو سایت دانشگاه آزاد اعلام میشه که آدرس سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

3- ✔️ نحوه پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد به چه صورتیه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده نحوه پذیرش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی داوطلباس .

منبع : azmoon.net



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ معمولا یک ماه بعد از تموم شدن زمان ثبت نام و انتخاب رشته اعلام میشه . داوطلبا برای دیدن جواب ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400 باید با اطلاعات کارت خریداری شده به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد برن .

 

 

امسال هم مثل سال گذشته ، تحصیل تو دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون کنکور انجام می شه و داوطلبا می تونن هم از طریق ثبت نام کنکور سراسری ۱۴۰۰ و هم از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تو این دانشگاه پذیرش بشن .

حالا داوطلبای علاقمند به تحصیل تو دانشگاه آزاد که تو تاریخ مقرر ثبت نام خودشون رو انجام دادن منتظر اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد هستن تا ببینن تو کدوم یکی از انتخاباشون پذیرش شدن . برای همین تو ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 صحبت کردیم  .

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ ، هم مثل ثبت نامش تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه و داوطلبا باید پیگیر اطلاعیه های این سایت برای اطلاع از اعلام نتایج بدذون کنکور دانشگاه آزاد باشن .

  • اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مهر ماه 

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ برای ورودی مهر ماه به  صورت اینترنتی تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه . هنوز اطلاعیه دقیق جهت زمان اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 اعلام نشده ولی با عضویت تو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو به محض جواب نتایج ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد با خبر می شین .

 

 

 

به محض اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

برای ورود به سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه ازاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : سایت اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

  • اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 بهمن ماه 

داوطلبایی که ثبت نام خودشون رو برای ورودی بهمن ماه به صورت مراجعه حضوری به خود دانشگاه انجام دادن منتظر اعلام نتایج هستن تا ببینن تو دانشگاه مد نظر قبول شدن یا نه . امسال امکان داره نتایج بهمن ماه به صورت اینترنتی ، تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری داوطلب به خود دانشگاه اعلام بشه . پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون آزمون تحصیلیکو شین تا به محض اعلام جواب با خبر بشین .

 

 

 

به محض اینکه نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰  اعلام شد در این مقاله اطلاع رسانی می شود.

 

برای مشاهده اسامی پذیرفته شذگان بدون ازمون دانشگاه ازاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه ازاد

 

زمان اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبایی که تو کنکور سراسری شرکت کردن و مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شدن و فرم انتخاب رشته خودشون رو تو زمان مشخص شده پر کردن منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد هستن . اعلام نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ معمولا تا یک ماه بعد از انتخاب رشته اعلام میشه .

سال گذشته زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد اواخر شهریور ماه بود اما امسال به دلیل تعویق تو تاریخ برگزاری کنکور زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد 1400 احتمالا تو مهر ماهه . هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج دانشگاه آزاد اعلام نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰  اعلام شد با خبر بشین .

 

 

به محض اینکه نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ اعلام بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

برای اطلاع از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1400خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری

 

داوطلبایی که برای مشاهده نتایج ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد خود با مشکلی مواجه شدن می تونن با استفاره از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، همه سوالای خودشون رو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن .


سوالات متداول


1- ✔️ اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج معمولا چند روز بعد از تموم شدن زمان ثبت نام اعلام میشه که به محض اینکه نتایج اعلام شه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ نتایج ثبت نام دانشگاه آزاد تو چه سایتی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه که به محض اعلام نتایج ، لینک ورود به سایت رو میذاریم .

3- ✔️ داوطلبایی که بعد از اعلام نتایج پذیرفته میشن کی باید ثبت نام نهاییشون رو انجام بدن ؟

✔️ بعد از اعلام نتایج نهایی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد طی اطلاعیه ای زمان بندی ثبت نام نهایی رو اعلام می کنه که به محض اینکه مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

منبع : زمان اعلام نتایج آزاد



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ معمولا تا دو هفته بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته اعلام میشه و داوطلبایی که فرایند ثبت ناشون رو انجام دادن می تونن با ورود به سایت azmoon.org، جواب بدون آزمون دانشگاه ازاد رو ببینن.

 

 

دانشگاه آزاد هر سال برای ورودی مهر و بهمن برای مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش دانشجو رو انجام میده . همه داوطلبایی که تو زمان مقرر ثبت نام خودشون رو تو رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ انجام دادن پیگیر اطلاعیه های مختلف برای اطلاع از زمان اعلام نتایج بدون آزمون دانشگاه آزاد هستن تا ببینن تو رشته محل دلخواهشون قبول شدن یا نه . 

به خاطر همین تو ادامه این مقاله هم زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج انتخاب رشاته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 رو برای ورودی مهر و بهمن ماه گفتیم . تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین .

 

 

زمان اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد هر سال چند روز بعد از تموم شدن زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام میشه . متقاضیای بدون آزمون دانشگاه آزاد 1400می تونن نتایج خودشون رو به صورت اینترنتی تو سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ببینن .

نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد معمولا دو هفته بعد از تموم شدن انتخاب رشته اعلام میشه ، هنوز زمان دقیق اعلام نتایج ثبت نام آزمون دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مشخص نشده ولی پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیکو بشین تا به محض جواب بدون کنکور دانشگاه آزاد مطلع بشین .

 

 

 

به محض اینکه نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 برای مقطه کاردانی پیوسته ، ناپیوسته و کارشناسی پیوسته اعلام بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا ، دانشگاه آزاد با راه اندازی سامانه وادانا ، کلاس های آموزشی خود را به طور مجازی برگزار می کنه .

بیشتر بخوانید : وادانا

 

نحوه مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 1400 به صورت اینترنتی در سایت دانشگاه ازاد به آدرس azmoon.net اعلام میشه و داوطلبا می تونن در زمان مقرر وارد این سایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم نتیجه ثبت نامشون رو ببینن .

  • راهنمای تصویری مشاهده اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ۱۴۰۰ :

 

داوطلبا برای مشاهده نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 باید ابتدا وارد سایت Azmoon.net بشن .

 

 

در ادامه با توجه به مقطع ثبت نامی خودشون ، یکی از گزینه های کارشناسی ناپیوسته ، کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته رو انتخاب و روی لینک مربوط کلیک کنن .

 

 

در این قسمت داوطلبا می تونن با وارد کردن شماره شناسنامه ، کد ملی و سال تولد و کلیک بر روی " جستجو " ، نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰  رو ببینن .

 

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به فراید اعلام نتایج دانشگاه آزاد سال گذشتست، به مض اینکه تغییری در روند اعلام نتایج ایجاد بشه تصاویر بالا به روز رسانی میشه. به محض اعلام نتایج انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 لینک ورود به سایت رو تو این مقاله میزاریم .

 

برای اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه ازاد ، خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

در ادامه بخوانید : اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

داوطلبایی که برای مشاهده نتایج خود با مشکلی مواجه شدن می تونن با استفاره از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، همه سوالای خودشون رو از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن .


سوالات متداول


1- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه برای ورودی بهمن ماه چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این نتایج احتمالا دهه سوم بهمن ماه منتشر میشه که به محض اینکه زمان اعلام نتایج مشخص بشه تو این مقاله اطلاع میدیم .

2- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد به چه صورتی اعلام میشه ؟

✔️ احتمالا این نتایج به صورت اینترنتی و یا حضوری اعلام میشه که نحوه اعلام نتایج بهمن ماه به طور کامل تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد تو چه سایتی اعلام شد ؟

✔️ این نتایج تو سایت azmoon.org اعلام شد که لینک ورود به سایت رو تو این مقاله گذاشتیم .

منبع : اعلام نتایج بدون کنکور آزاد



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

 اون دسته از داوطلبایی که ثبت نام بدون کنکور مهر ماه دانشگاه آزاد رو انجام دادن ، باید زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد با وارد کردن اطلاعات خواسته شده ، وارد سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد شده و ببینن آیا اسمشون در لیست اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400هستش یا نه . این اسامی احتمالا اواخر مهر ماه و به صورت اینترنتی از طریق سامانه مذکور اطلاع رسانی میشه .

 

 

چندین سالی میشه که دانشگاه آزاد برای 85 درصد از رشته محل های ارائه شده این دانشگاه در مقاطع کاردانی و کارشناسی ، به صورت بدون آزمون و براساس سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می کنه .

داوطلبایی که علاقمند به ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400هستن و در مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته خودشون اقدام کردن ، حالا منتظرن تا سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد با بررسی سوابق تحصیلی و فرم انتخاب رشتشون اسامی پذیرفته شدگان هر رشته محل رو اعلام کنه .

از اونجایی که فرایند ثبت نام و اعلام نتایج رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد جدا از ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های سراسری انجام میشه . ممکنه خیلی از داوطلبا ندونن که برای مشاهده اسامی قبول شدگان دانشگاه آزاد 1400باید وارد چه سایتی شده و چه اطلاعاتی لازم دارن برای همین در ادامه این مقاله در مورد لیست اسامی قبولی های بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰و نحوه مشاهده اون توضیح دادیم . همراهمون باشین !

 

زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

هر سال ، حدودا دو هفته بعد از پایان مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، اسامی قبولی بدون کنکور ازاد در مقاطع کاردانی ، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته از طریق سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام میشه .

بنابراین تموم داوطلبایی که ثبت نام رشته محل های این آزمون رو انجام دادن باید منتظر اطلاعیه ها باشن تا به محض اعلام نتایج ببینن اسمشون جزو اسامی پذیرفته های بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400هست یا نه . به داطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام بدون کنکور تحصیلیو بشن تا به محض اینکه قبولی های دانشگاه آزاد اعلام شد مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد اعلام بشه در این مفاله اطلاع میدیم.

 

برای اطلاع از نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

از اونجایی که نتایج دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، به صورت اینترنتی اعلام میشه پس اسامی پذیرفته شدگان این دانشگاه هم به صورت اینترنتی و از طریق سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد به داوطلبا اطلاع رسانی میشه . داوطلبایی که ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد رو انجام دادن ، همزمان با اعلام نتایج بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰، می تونن وارد سایت دانشگاه آزاد شده و ببینن که اسمشون در لیست اسامی داوطلبای پذیرفته شده ، هستش یا نه .

  • نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ بطور خلاصه :
  1. ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد
  2. کلیک روی لینک اعلام نتایج مقطع مورد نظر
  3. وارد کردن اطلاعات خواسته شده
  4. مشاهده اسم و رشته محل پذیرفته شده

 

  • راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰:

 ورود به سامانه اعلام نتایج دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.net

 

 

 انتخاب لینک اعلام نتایج مربوط به مقطع ثبت نامی داوطلب

 

 

 وارد کردن شماره شناسنامه ، کد ملی و سال تولد و کلیک بر روی " جستجو " برای مشاهده نتیجه قبولی

 

 

 

 

تصاویر بالا مربوط به اعلام اسامی سال گذشتس ، به محض اعلام اسامی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400 تصاویر بروز رسانی شده و لینک ورود به سایت در این مقاله قرار داده میشه .

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا ، دانشگاه آزاد با راه اندازی سامانه وادانا ، کلاس های آموزشی خود را به طور مجازی برگزار می کنه .

بیشتر بخوانید : وادانا

 

مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبایی که علاوه بر ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1400، انتخاب رشته براساس سوابق تحصلی دانشگاه سراسری ۱۴۰۰ رو هم انجام دادن ، ممکنه اسمشون در لیست اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور هر دو دانشگاه باشه . این دسته از داوطلبا می تونن از بین رشته محل های قبولی در دانشگاه آزاد و سراسری ، یکی رو به دلخواه انتخاب و واسه ثبت نام نهایی طبق اطلاعیه های ثبت نام به دانشگاه قبولی شون مراجعه کنن .

اون دسته از داوطلبایی که اسمشون در لیست اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد 1400نبوده ، می تونن شانسشون رو برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری و آزاد بهمن ماه دوباره امتحان کنن . اما اگه پذیرش در رشته مورد علاقتون به صورت با آزمون انجام میشه ، بهتون توصیه می کنیم که حتما در کنکور سراسری ثبت نام کرده و تلاشتون رو برای قبولی در رشته مورد نظرتون بکنین .

دانشگاه آزاد ، جزو دانشگاه های شهریه پرداز محسوب میشه که هر ترم تموم دانشجوها موظفن با توجه به تعداد واحدهای نظری و عملیشون ، هزینه ای رو بابت شهریه پرداخت کنن . برای اینکه در طول تحصیل با مشکل مالی برای پرداخت شهریه دانشگاه روبرو نشین ، توصیه می کنیم حتما قبل از انجام ثبت نام مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید: شهریه دانشگاه آزاد

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

 


سوالات متداول


1- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ، چه زمانی اعلام میشه ؟

✔️ این اسامی ، احتمالا اواخر مهر ماه اعلام میشه که زمان دقیق اون در متن مقاله گفته شده .

2- ✔️ اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ، از طریق چه سایتی قابل مشاهده هستش ؟

✔️ اسامی قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ، از طریق سایت سنجش قابل مشاهدست که آدرس اون در متن مقاله گفته شده .

3- ✔️ از چه راهی می تونیم ببینیم که اسممون در لیست قبول شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد هست یا نه ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله بطور کامل گفته شده ، با ورود به سایت اعلام نتایج دانشگاه آزاد و وارد کردن اطلاعات لازم می تونین از این موضوع با خبر بشین .

منبع : اسامی پذیرفته شدگان بدون کنکور دانشگاه آزاد ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

سازمان سنجش هر سال تو روزای آخر بازه زمانی انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، یک فرصت مجددی رو در اختیار داوطلبایی قرار میده که به هر دلیلی موفق به انتخاب رشته تو مهلت تعیین شده برای این کار نشدن ، تا بتونن فرم اینترنتی انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ خودشون رو پر و یا ویرایش کنن.

 

بعد از این که کارنامه اولیه کنکور کارشناسی ارشد توسط سازمان سنجش منتشر شد ، داوطلبایی که تو کنکور شرکت کرده بودن از وضعیت خودشون مطلع میشن . کسایی که مجاز به انتخاب رشته شدن با توجه به کارنامه اولیه کارشناسی ارشدشون و مطالعه کامل دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400، می تونن نسبت به انتخاب رشته حداکثر 100 کد رشته محل اقدام کنن .

هر چند که اخبار و اطلاعیه های مختلفی درباره زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ منتشر شده و در اختیار متقاضیا قرار میگیره اما هستن داوطلبایی که از انتخاب رشته کارشناسی ارشد جا می مونن و به دنبال تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد  هستن .

از این رو سازمان سنجش فرصت چند روزه ای که حدودا 3 الی 4 روز هست رو برای داوطلبایی که انتخاب رشته نکردن در نظر می گیره تا بتونن با مراجعه به سایت سنجش نسبت به پر کردن فرم انتخاب رشته اینترنتی خودشون اقدام کنن . با توجه به اهمیت زمان انتخاب رشته ، تو این مقاله درباره تمدید انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ صحبت کردیم ، تا آخر این مقاله همراهمون باشین .

 

تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

سازمان سنجش با انتشار اطلاعیه ای زمان انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400 رو به اطلاع متقاضیای این مقطع می رسونه . داوطلبای علاقمند به ادامه تحصیل تو کارشناسی ارشد تو این بازه زمانی به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده ، با توجه به کارنامه اولیه ، وضعیت داوطلب تو دوره های مجاز شده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته می کنن . 

اما از اونجایی که هرساله تعداد زیادی از داوطلبا موفق به انجام انتخاب رشته تو مهلت مشخص شده نمیشن . هر سال سازمان سنجش یه بازه 3 الی 4 روزه این انتخاب رشته ارشد رو تمدید می کنه تا کسایی که موفق به انتخاب رشته نشدن با توجه به کارنامشون اقدام به این کار کنن .

سال گذشته مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد بلافاصله بعد از انتخاب رشته تمدید شد اما چون هنوز زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ مشخص نشده به داوطلبا پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص منتشر شد مطلع بشن .

 

 

به محض اینکه مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد تمدید بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : راهنمای جامع انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

 

مشاوره تمدید مهلت انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

در زمان تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰، علاوه بر اینکه داوطلبایی که از فرصت ثبت نام در این مقطع جا موندن می تونن دوباره برای تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام کنن، داوطلبایی که قصد ویرایش انتخاب های خودشون رو دارن هم می تونن در این فرصت مجدد ، برای ویرایش انتخاب رشته و کد رشته محل های دلخواهشون اقدام کنن.

کارشناسای مجرب مرکز مشاوره تحصیلیکو در طول فرآیند انتخاب رشته همراه داوطلبا بوده و از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلیکو انتخاب رشته دقیقی رو در اختیارتون قرار میدن تا شانس قبولیتون تو انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400 بیشتر بشه .

در ادامه بخوانید : تمدید مهلت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد



سوالات متداول

 

1- ✔️ انتخاب رشته کنکور ارشد چه زمانی تمدید میشه ؟

✔️ زمان انتخاب رشته معمولا بلافاصله بعد از تموم شدن فرصت انتخاب رشته تمدید میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کسایی که از انتخاب رشته کنکور ارشد جا موندن باید چیکار کنن ؟

✔️ همین طور که در این مقاله گفته شد، اینا می تونن در زمان تمدید مهلت ، برای انتخاب رشته اقدام کنن.

3- ✔️ داوطلبایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد اونها نیاز به ویرایش داره باید چیکار کنن ؟

✔️ تو بازه تمدید مهلت انتخاب رشته امکان ویرایش انتخاب رشته برای داوطلبا هم وجود داره که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : تمدید مهلت انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری ۱۴۰۰ شدن و می خوان فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنن باید به معیار های مهمی مثل علاقه ، اعتبار علمی دانشگاه ، مسافت و هزینه تحصیل توجه داشته باشن تا بتونن به بهترین نتیجه دلخواهشون برسن . 

 

داوطلبایی که تو کنکور ارشد 1400 شرکت کردن بعد از اعلام نتایح اولیه کنکور ارشد و دریافت کارنامه خودشون باید برن سراغ سرنوشت ساز ترین مرحله یعنی انتخاب رشته کنکور ارشد . با توجه به اینکه داوطلبا تو کنکور ارشد فقط تو یک یا دو رشته امتحانی می تونن شرکت کنن و هر رشته ، گرایش های مختلفی داره خیلی از داوطلبا بعد از دریافت کارنامه اولیشون دچار سردرگمی میشن و نمی دونن چه جوری باید فرم انتخاب رشته رو تکمیل کنن .

از اونجایی که کوچک ترین اشتباهی تو وارد کردن رشته محلا باعث میشه داوطلبا یک سال عقب بیوفتن و یا به ناچار تو رشته ای که بهش علاقه ندارن پذیرش بشن و تحصیل کنن ، پس پر کردن فرم انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه های آزاد سراسری و ترتیب رشته محلا اهمیت زیادی داره . به همین دلیل تو ادامه این مقاله در مورد معیارهای مهم در انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ که باید بهش توجه بشه رو توضیح دادیم .

 

مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰

 اولین موضوعی که بعد از دریافت کارنامه ارشد باید بهش توجه بشه اینه که داوطلب تو کدوم یکی از گرایش های کنکور ارشد تونسته مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری بشه . چون معمولا هر مجموعه آزمایشی تو مقطع ارشد چند زیر مجموعه داره و از اونجایی که درس هایی که شما تو کنکور پاسخ دادین ضرایبش برای هر گرایش متفاوت بوده باعث شده رتبه و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودنتون برای هر کد ضریب متفاوت باشه .

پس قدم اول اینه که ببینین تو کدوم کد ضریب ها مجاز به انتخاب رشته هستین . اگر هم احیانا با کد ضریب های رشتتون آشنا نیستین می تونین طبق دفترچه ثبت نام و یا دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد ببینین که هر کد ضریب مربوط به کدوم یکی از رشته های مجموعه امتحانیتون هستش .

بعد از بررسی این مورد حالا باید ببینین که فرصت انتخاب رشته تو کدوم یکی از دوره های روزانه ، شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی و پیام نور رو دارین . برای بررسی این مورد تو قسمت شماره ( 1 ) طبق تصویر ، وضعیت شما مجاز و یا غیر مجاز نوشته میشه که یعنی شما برای انتخاب رشته دوره های روزانه مجاز هستین یا نیستین  . برای دوره های غیر روزانه و انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد هم باید ستون شماره ( 2 ) رو بررسی به همون روال بررسی داشته باشین .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص اعلام نتایج انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

 

 

بعد از اینکه کد ضریب ها و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن رو بررسی کردین باید بریم سراغ اولویت های شما برای انتخاب رشته . معیار های مختلفی برای انتخاب رشته ارشد وجود داره مثل علاقه ، اعتبار علمی دانشگاه ، شانس قبولی بالاتر ، مسافت و هزینه تحصیل و خیلی چیز های دیگه  که در ادامه هر کدوم رو توضیح میدیم .

 

خوب اولین و مهم ترین معیار انتخاب رشته هر فردی مطمئنا علاقه به اون گرایشی هستش که می خواد تو اون ادامه تحصیل بده . پس سعی کنین قبل از انتخاب رشته حتما در مورد هر کدوم از گرایش هاتون اطلاعات لازم رو کسب کنین . مخصوصا از اونجایی که تو مقطع دکتری محدودیت تغییر رشته دارین و معمولا باید رشته ای بخونین که تو مقطع ارشد خوندین پس با دانش کامل انتخاب کنین .

 

مورد بعدی اعتبار علمی دانشگاه هاس . اگه جزو داوطلبایی هستین که اعتبار علمی دانشگاه ها براتون اهمیت داره برای این کار کافیه به سایت دانشگاه رشته مد نظرتون برین و رزومه هیئت علمی و اساتید رو با هم مقایسه کنین .

 

برای خیلی از داوطلبا هزینه تحصیل اهمیت زیادی داره . داوطلبا برای تحصیل تو مقطع ارشد همه دوره های دانشگاه های سراسری به غیر از دوره روزانه باید شهریه پرداخت کنن . پس بهتره قبل از چینش انتخاب ها حتما شهریه ارشد شبانه ، غیر انتفاعی ، پردیس خودگردان ، پیام نور و دانشگاه آزاد رو بررسی کنین و با توان مالی خودتون بسنجین .

 

اگه مجار به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد هم شدین برای اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : شهریه ارشد دانشگاه آزاد

 

 بعضی از داوطلبا هم به دلیل تاهل ، اشتغال و خیلی چیزای دیگه امکان تحصیل تو یه شهر دیگه رو ندارن . پس اگه شما هم جزو این دسته از داوطلبا هستین حتما رشته محلای ارائه شده تو استانتون و استان های هم جوار رو تو اولیت های بالاتر بزارین .

 

 یکی از مواردی هم که برای خیلی از داوطلبا جزو اولویت بالای انتخاب رشته ارشدشون لحاظ میشه کیفیت اون دانشگاه هست . اگه بخوایم کیفیت دانشگاه ها رو از بیشترین کیفیت نام ببریم به این صورته که اول روزانه ، دوم شبانه ، سوم پردیس خودگردان ، چهارم غیرانتفاعی و در آخر هم دانشگاه پیام نوره .

 

بیشتر بخوانید : ثبت نام ارشد فرهنگیان

 

انتخاب رشته ارشد بر اساس شانس قبولی

 اما موردی که برای بعضی از داوطلبا اهمیت بالایی داره شانس قبولی اوناس . سوالی که اکثرا براشون پیش میاد اینه که ما رتبه هامون تو کد ضریب های مختلف متفاوته از کجا بفهمیم که تو کدوم کد ضریب شانس قبولی بالاتری داریم ؟ یا مثلا اگه کد ضریبی که بهش علاقه داریم رتبه کمتری داشته باشه و اونو انتخاب بالاتر بزنیم باعث میشه شانس قولیمون تو انتخاب های بعدی هم پایین بیاد ؟

برای اینکه متوجه بشین که تو کدوم رشته شانس قبولی بیشتری دارین باید رتبه در سهمیه خودتون رو با رتبه آخرین فرد مجاز در سهمیه مقایسه کنین . حالا چه جوری ؟

 

از اونجایی که تو کارنامه اولیه ارشد برای هر زیر مجموعه رتبه مجزایی دارین ، برای اینکه ببینین رتبه اصلیتون کدومه خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید : رتبه اصلی در کارنامه ارشد

برای این مقایسه کافیه رتبه آخرین فرد قبولی رو تقسیم بر عدد 3 کنین و جوابی که بدست میاد رو با رتبه در سهمیه خودتون مقایسه کنین . حالا دلیل این کار چیه ! ببینین دانشگاه ها برای اینکه خیالشون راحت بشه که همه صندلی های خالیشون پر میشه میان تعداد نفرات مجاز به انتخاب رشته رو 3 برابر ظرفیت خودشون اعلام می کنن . برای همینه که با این تقسیم می تونین به راحتی ببینین چقدر شانس برای قبولی دارین .

مثلا تو همون کارنامه بالا داوطلب به ترتیب اول تو کد ضریب 1 بعد کد ضریب 2 و در آخر کد ضریب 3 شانس قبولی داره .

اما پیشنهادی که کارشناسای تحصیلیکو میدن اینه که اولویت چینش انتخاب هاتون رو بر اساس علاقه بزارین تا شانس قبولی . چون سیستم به ترتیب از بالا انتخاب های شما رو می خونه . مثلا انتخاب اول خونده میشه اگه قبول شدین که همون جا متوقف میشه و دیگه انتخاب های بعدی چک نمیشه اگر هم قبول نشدین میره سراغ انتخاب بعدی و این کار انقدر ادامه پیدا می کنه تا تو یک انتخاب پذیرش بشین .

حالا امکان داره شما انتخاب هاتون رو بر اساس شانس قبولی بیشتر بچینین و تو یکی از همون انتخاب ها هم پذیرش بشین . معمولا بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور ارشد یک کارنامه نهایی برای داوطلبا صادر میشه که تو اون نشون میده که شانس قبولی برای انتخاب های بعدی هم داشتین یا نه . بعد که این کارنامه میاد می بینین شما شانس قبولی رشته محلی که بهش علاقه داشتین هم داشتین ولی چون انتخاب بالاتر از اون رو قبول شدین دیگه سیستم اون رو چک نکرده .

پس اولویتتون رو برای دانشگاهی که علاقه دارین بزارین . اینجوری اگه بعد از اعلام نتایج اون رشته رو پذیرش هم نشده باشین حداقل خیالتون راحته که سیستم اون انتخاب رو خونده و پذیرش نشدین نه اینکه بگین کاش رشته محل دلخواهم رو بالاتر می زدم .

 

البته داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ارشد تحصیلیکو با وارد کردن رتبشون یه لیستی از رشته محلایی رو که توش شانس قبولی دارن رو ببینن .

در ادامه بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته ارشد

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن به همه سوالا و ابهامای شما در خصوص انتخاب رشته پاسخ بدن و تو چینش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400 راهنمایی کنن . شما می تونین برای استفاده از تجربه کارشناسا از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو استفاده کنین .

سوالات متداول

 

1- ✔️ بهترین معیار چینش انتخاب های کنکور ارشد چیه ؟

✔️ معیار های زیادی برای چینش انتخاب ها وجود داره و بهترین معیار در نظر گرفتن علاقه و شرایط خود فرده که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ چه معیارهایی رو برای انتخاب رشته کنکور ارشد باید در نظر گرفت ؟

✔️ معیار هایی که باید در نظر گرفت شامل علاقه ، مسافت ، کیفیت دانشگاهه که بقیه معیار ها تو این مقاله گفته شده .

3- ✔️ چه جوری هر اعتبار علمی هر دانشگاه مطلع بشیم ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله توضیح داده شده برای اطلاع از اعتبار علمی دانشگاه ها باید به سایت اون دانشگاه برین .

منبع : مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد 1400



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ از طریق سایت sanjeah.org انجام میشه و داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه کنکورشون مجاز به انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هستن می تونن با ورود به این سایت کد رشته محل های مورد علاقشون رو در فرم انتخاب رشته ارشد وارد کنن.

 

 

داوطلبایی که ثبت نام کنکور ارشد خودشون رو انجام دادن و تو این آزمون شرکت کردن ، در صورت اینکه طبق کارنامه اولیه کنکورشون مجار به انتخاب رشته ارشد باشن می تونن به ترتیب اولویت ، رشته محلای مورد علاقشون رو انتخاب و تو فرم انتخاب رشته کنکور ارشد 1400 وارد کنن .

اما از اونجایی که خیلی از داوطلبا با زمان انتخاب رشته کنکور ارشد آشنایی ندارن و نمی دونن که فرایند انتخاب رشته رو به چه نحوی نجام بدن، ما در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات انتخاب رشته کنکور ارشد ۱۴۰۰ توضیح دادیم .با ما همراه باشین .

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

انتخاب رشته کنکور ارشد معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی این آزمون انجام میشه و داوطلبایی که طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری هستن می تونن در این زمان وارد سایت sanjesh.org بشن و فرم انتخاب رشتشون رو تکمیل کن.

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد ، انتخاب رشته ارشد در شهریور ماه انجام شد، اما چون هنوز زمان انتخاب رشته ارشد ۱۴۰۰ اعلام نشده به داوطلبان پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد، مطلع بشن.

 

 

به محض اینکه زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

با خوندن مقاله زیر از روند انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد هم مطلع میشین.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

تحلیل و بررسی کارنامه اولیه کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

برای اطلاع بیشتر داوطلبا از جزئیات کارنامه کارشناسی ارشد 1400 تو این بخش قسمتای مختلف کارنامه رو مورد بررسی قرار دادیم . همه داوطلبا باید برای انجام یک انتخاب رشته صحیح و حساب شده اطلاع دقیقی از اطلاعات کارنامه اولیه داشته باشن .

بخش اول مربوط به نمرات اکتسابی یا همون درصد دروس مجموعه امتحانیه ، که برای داوطلبا حائز اهمیته و برای اطلاع داوطلب در قالب جدولی ارائه شده تا داوطلبا از نتیجه تک تک دروسشون اطلاع داشته و در صورت داشتن اعتراض ، در خواست خودشون رو در قسمت سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ثبت کنن .

انتخاب رشته کارشناسی ارشد بر اساس وضع علمی داوطلب تو هر گرایش انجام می گیره ، که تو بخش جداگانه ای تحت عنوان وضعیت داوطلب در هر کد ضریب درج میشه . همه داوطلبا برای اطلاع از شانس قبولی خودشون با رتبه و تراز کسب کرده تو این آزمون رو ، باید رتبه خودشون رو با آخرین رتبه مجاز در دوره های روزانه و دوره های غیر روزانه ( دانشگاه های شبانه ، پردیس خودگردان ، آزاد ، غیر انتفاعی و پیام نور ) مقایسه کنن .

دقت کنید که آخرین رتبه مجاز تقریبا 3 برابر محدوده رتبه قبولی در هر گرایشه و داوطلبایی که تو این محدوده قرار دارن مجاز به انتخاب رشته کارشناسی ارشد هستن . بنابراین شانس قبولی تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ مختص داوطلباییه که فاصله رتبشون با آخرین رتبه مجاز نصف و یا کمتر باشه . البته امکان داره به دلایل مختلفی مثله عدم شرکت در انتخاب رشته برخی داوطلبا ، بخشی از این ظرفیت در اختیار داوطلبایی که رتبه کسب شدشون نزدیک به این محدوده باشه قرار بگیره .

 

داوطلبا می تونن با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ارشد ، با  وراد کردن رتبتون شانس قبولی خودتون رو تو رشته محلای مختلف ببینین .

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد

 

نحوه صحیح انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

انتخاب رشته کارشناسی ارشد 1400 بر اساس اطلاعات کارنامه اولیه و همزمان با انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد که توسط سازمان سنجش در سامانه sanjesh.org ارائه میشه ، انجام می گیره . هر داوطلب حق انتخاب 100 رشته محل از لیست رشته محلای ارائه شده رو داره .

داوطلبایی که علاوه بر رشته امتحانی اول تو رشته امتحانی دوم ( رشته های شناور ) هم شرکت کردن ، باید رشته محلای مربوط به هر دو مجموعه رو تو همین 100 انتخاب خودشون به ترتیب علاقمندی و اولویتاشون درج کنن . در ضمن داوطلبا باید به وضعیت انتخاب رشته خودشون تو دوره های روزانه ( تحصیل رایگان ) و دوره های غیر روزانه ( که شهریه کارشناسی ارشد به اونا تعلق می گیره ) ، به زیر گروه و دوره ای که تو اون مجاز به انتخاب رشته ارشد شدن ، دقت کنن .

 اینکه می گیم انتخاباتون رو بترتیب علاقه مندی انجام بدید ، به این دلیله که بررسی فرم انتخاب رشته توسط نرم افزار سازمان سنجشه و عملکرد این نرم افزار به این صورته که انتخاب رشته شما از اولویت 1 تا 100 به ترتیب مورد بررسی قرار می گیره . هر اولویت در صورتی که ظرفیت اون کد رشته محل توسط متقاضیایی که رتبه بالاتری نسبت به شما کسب کردن ، تکمیل نشده باشه ، نرم افزار همون انتخاب رشته محل رو به عنوان قبولی اعلام می کنه و اولویتای بعدی شما بررسی نمیشه و در صورتی که ظرفیت اون رشته محل توسط رتبه های بالاتر پر شده باشه انتخابای بعدی شما مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص روند انتخاب رشته کنکور ارشد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید : مشاوره انتخاب رشته کنکور ارشد

راهنمای تصویری نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد انتخاب رشته کنکور ارشد 1400 به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش انجام میشه و داوطلبا می تونن با ورود به این سایت و وارد کردن اطلاعات لازم لیست رشته محل های مورد علاقه خودشون رو وارد کنن. در ادامه راهنمای تصویری نحوه انتخاب رشته رو گذاشتیم.

 

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org در زمان انتخاب رشته و انتخاب گزینه کارشناسی ارشد از منوی سمت راست

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

 

ورود به سامانه جامع آزمون کارشناسی ارشد

 

انتخاب رشته کنکور ارشد

ورود به سیستم انتخاب رشته 

 

انتخاب رشته ارشد

 

به کمک یکی از دو روش زیر وارد میزکار خودتون میشین .

 

انتخاب رشته کارشناسی ارشد

از قسمت انتخاب رشته ورود به فرم انتخاب رشته اینترنتی 

 

انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد

 

 

تصاویر بالا متعلق به سال گذشته می باشد که به محض اینکه تغییری در روند انتخاب رشته کنکور ارشد 1400 ایجاد بشه این تصاویر بروز رسانی میشن .

در ادامه بخوانید : اعلام نتایج کنکور ارشد

به دلیل حساسیت بالایی که نحوه انتخاب رشته داره ، مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان تا با بررسی کارنامه کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شما بهترین انتخاب رشته رو براتون انجام بدن و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخگوی کلیه سوالات شما باشن .

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد سراسری کی انجام میشه ؟

✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد ، بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد انجام میشه که زمان دقیق اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ انتخاب رشته ارشد سراسری در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری در سایت سنجش انجام میشه .

3- ✔️ انتخاب رشته ارشد به چه نحوی باید چیده بشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، داوطلبا می تونن انتخاب خودشون رو بر اساس وضع علمی تو هر گرایش بچینن.

منبع : انتخاب رشته کارشناسی ارشد



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی ۱۴۰۰ با توجه به نوع پذیرش دانشگاه های مختلف متفاوته و داوطلبایی که شرایط ثبت نام در این آزمون رو دارن می تونن در فراخوان های اعلام شده توسط دانشگاه های مختلف در آزمون استخدام بهورزی شرکت کنن .

 

 

ثبت نام استخدامی بهورزی ۱۴۰۰ توسط وزارت بهداشت با هدف به کارگرفتن کارمندان مرد یا زن در خانه‌های بهداشت روستایی برای بالا بردن سلامت روستاییان انجام میشه. استخدام بهورزان یه فرصت مناسب برای بسیاری از روستاییان است، به همین خاطر افراد بسیاری به دنبال کسب اطلاعات این آزمون هستن تا با قبولی در آزمون بتونن استخدام وزارت بهداشت بشن و از منافع کاری تو این وزارتخونه بهره‌مند بشن.

بعد قبولی تو آزمون بهورزی و قبولی تو مصاحبه، افراد تو خانه های بهداشت مشغول به کار میشن و وظایفی مثل سرشماری منطقه تحت پوشش، گزارش موردهای جدید بیماری، آموزش های حیاتی برای درمان ابتدایی و ... به اون ها محول میشه. حالا در این مقاله در خصوص زمان و شرایط ثبت نام استخدام آزمون بهورزی 1400 توضیح دادیم و منابع این آزمون رو گفتیم.

 

زمان ثبت نام استخدامی بهورزی ۱۴۰۰

علاقه مندان برای شرکت تو آزمون بهورزی درخصوص زمان ثبت نام استخدامی بهورزی سوالات زیادی دارن. از اونجاییکه ثبت نام آمون استخدام بهورز توسط هر دانشگاه به طور مجزا اعلام میشه . متقاضیا باید پیگیر سایت دانشگاه های علوم پزشکی مختلف باشن تا اگه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام استخدامی بهورز 1400 منتشر شد مطلع شده و برای ثبت نام اقدام کنن.

البته به خاطر کمبود نیروی انسانی در برخی از روستاها، به طور جداگانه زیر نظر وزارت بهداشت آزمون استخدامی بهورزی رو برگزار میشه که بومیان شهرستان هایی که برای بهورز اعلام نیاز کردن، می تونن تو آزمون استخدامی شرکت کنند. افراد بعد از کسب نمره قبولی دعوت به مصاحبه میشن و در صورت قبولی تو مصاحبه استخدام وزارت بهداشت منطقشون میشن.

متقاضیای شرکت تو آزمون استخدام بهورز 1400 می تونن عضو کانال تلگرام تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه اطلاعیه ای در خصوص زمان ثبت نام استخدامی بهورزی ۱۴۰۰ اعلام شد مطلع بشن. زمان ثبت نام متقاضیان با مدرک تحصیلی دیپلم، فوق دیپلم و لیسانس می تونه متفاوت باشه.

 

اگه می خواین در کنار این ازمون در آزمون استخدامی وزارت بهداشت هم شرکت کنین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه.

بیشتر بخوانید: ثبت نام استخدام وزارت بهداشت

 

شرایط ثبت نام استخدامی بهورزی ۱۴۰۰

شرایط ثبت نام استخدامی بهورزی ۱۴۰۰ به دو دسته شرایط عمومی و شرایط اختصاصی طبقه بندی میشه و کسایی می تونن ثبت نام آزمون استخدام بهورزی دانشگاه های مختلف رو انجام بدن که تمام شرایط لازم رو داشته باشن. در ادامه این شرایط گفته شده .

 

شرایط عمومی داوطلبان به قرار زیر است:

 

اعتقاد به یکی از ادیان آسمانی شناخته شده در قانون اساسی ایران

داشتن تابعیت ایرانی

التزام عملی به قانون اساسی

داشتن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم برای مردان

نداشتن معافیت پزشکی، البته اگر معافیت پزشکی با وظایف شغل بهورزی در تضاد نباشه فرد می تونه تو آزمون شرکت کنه.

عدم اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان

داشتن عدم سوء پیشینه

داشتن سلامت جسمی و روانی به طور کامل

افراد نباید در هیچ دستگاه دولتی استخدام رسمی، ثابت یا پیمانی شده باشن.

افراد نباید تعهد خدمت به دستگاه های دولتی یا غیر دولتی داشته باشن.

 

شرایط اختصاصی به قرار زیر است:

 

حداقل مدرک تحصیلی دیپلم کامل دبیرستان باشه.

افرادی که مدرک فوق لیسانس تو رشته های مرتبط مانند مامایی و پرستاری دارن، نمی تونن تو این آزمون شرکت کنن.

بومی بودن: یعنی محل تولد داوطلب تو شهرستان مورد نظر باشه یا حداقل دو سال از سکونت داوطلب تو روستا گذشته باشه.

سن داوطلب با توجه به مدرک تحصیلی تعیین میشه. دارندگان مدرک فوق دیپلم حداکثر ۲۸ سال و داوطلبان مدرک لیسانس باید حداکثر ۳۰ سال داشته باشن.

داوطلبان مدرک تحصیلی دیپلم باید حداقل ۱۶ ساله باشن.

دو سال به حداکثر سن دارندگان کارت پایان خدمت اضافه میشه. به حداکثر سن همسر و فرزندان رزمندگان، جانبازان کمتر از ۲۵ درصد و آزادگان کمتر از یک سال اسارت و خواهران و برادران شهید ۵ سال اضافه میشه.

فرزندان شهدا و جانبازان بیشتر از ۲۵ درصد و آزادگان بیشتر از یک سال اسارت برای شرکت در آزمون شرط سنی ندارن.

 

برای اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت هم خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام استخدام وزارت بهداشت

 

نحوه ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی ۱۴۰۰

همون طور که گفته شد فرایند ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی توسط هر دانشگاه به طور مجزا اعلام میشه و داوطلبا باید با توجه به فراخوان اعلام شده دانشگاه مد نظر برای ثبت نام این آزمون اقدام کنن. پس نحوه ثبت نام در این آزمون برای هر دانشگاه مختص به همان دانشگاه می باشد.

منابع آزمون استخدامی بهورزی ۱۴۰۰

موفقیت در آزمون استخدامی بهورزی نیازمند مطالعه صحیح است. داوطلبا باید بتونن منابع و مواد آزمون بهورزی رو تو مدت زمان کافی مطالعه کنن و به اون ها تسلط پیدا کنن. یکی از بهترین راه ها برای قبولی تو آزمون استخدامی بهورزی 1400 ، مطالعه و حل نمونه سوالای سالای گذشته است. 

منابع آزمون برای اونایی که مدرک دیپلم دارن با کسانی که مدرک دانشگاهی دارن تفاوت داره. دو تا دفترچه عمومی و اختصاصی در اختیار شرکت کننده های آزمون قرار داده میشه. دفترچه عمومی سوالای عمومی مثل زبان و ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، معارف اسلامی، هوش و توانمندی های عمومی، اطلاعات عمومی، حقوق اساسی و مطالعات اجتماعی رو شامل میشه.

سوال های اختصاصی شامل‌ بهداشت و مراقبت از کودک، بهداشت و مراقبت از سالمند، بیماری های مربوط به کودکان و سالمندان، بهداشت مواد غذایی، بیماری های منتقله از آب و غذا، باکتری ها و میکروب های آلوده کننده آب و غذا، نحوه افزایش زمان نگهداری مواد غذایی، تنظیم خانواده و راه های جلوگیری از بارداری، مراقبت های بارداری و غیره میشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: منابع آزمون استخدامی وزارت بهداشت



سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام ازمون استخدامی بهورزی چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد زمان ثبت نام برای هر دانشگاه متفات می باشد .

2- ✔️ ثبت نام ازمون استخدام بهورزی به چه نحوی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام با توجه به فراخوان هر دانشگاه انجام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ برای شرکت در ازمون استخدام بهورزی چه شرایطی لازمه ؟

✔️ یکی از شرایط لازم برای ثبت نام در این آزمون داشتن تابعیت ایرانیه که بقیه شرایط در این مقاله گفته شده.

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی بهورزی ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

زمان برگزاری آزمون دکتری 1401​ توسط سازمان سنجش اعلام می شه و داوطلبا برای شرکت تو این آزمون باید با پرداخت هزینه ثبت نام تو سایت سنجش در این آزمون ثبت نام کنن. داوطلبا تا فرا رسیدن تاریخ کنکور دکترا ۱۴۰۱ وقت دارن منابع مناسب رو مطالعه کرده تا نتیجه دلخواهشون رو کسب کنن.

 

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱، از طریق اطلاعیه های سایت سازمان سنجش به داوطلبا اطلاع رسانی میشه . تموم داوطلبایی که در زمان ثبت نام وارد سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org شدن و فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری 1401 رو تکمیل کردن ، می تونن در روز برگزاری آزمون ، سر جلسه کنکور حاضر شده و با بقیه داوطلبا رقابت کنن .

چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور دکتری ، کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش منتشر میشه و داوطلبا باید با اطلاعات ثبت نامی خودشون وارد sanjesh.org شده و کارتشون رو دریافت کرده و پرینتش رو روز برگزاری کنکور دکترا 1401 همراه خودشون داشته باشن .

متقاضیای دانشگاه آزاد که ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد ( با ثبت نام کنکور دکتری سراسری ادغام شده ) رو انجام دادن ، می تونن در تاریخ برگزاری کنکور دکتری 1401 تو آزمون یکپارچه سراسری و آزاد شرکت کنن . در ادامه راجع به زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ توضیح دادیم ، با ما همراه باشین !

 

 

زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبایی که ثبت نام آزمون دکتری 1401 رو انجام دادن ، می تونن زمان برگزاری کنکور دکترا ۱۴۰۱، که از قبل از طرف سازمان سنجش اطلاع رسانی شده ، به همراه کارت ورود به جلسه که از سایت sanjesh.org دریافت می کنن ، سر جلسه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد حاضر بشن .

زمان برگزاری آزمون دکتری سال قبل در روز 15 اسفند ماه بوده و پیش بینی می کنیم تاریخ برگزاری آزمون دکتری 1401 هم حدودا تو اواسط اسفند ماه باشه. پیشنهاد می کنیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا به محض این که خبری در این مورد یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱ اعلام بشه ، با خبر بشین .

 

 

به محض اعلام تاریخ برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ توسط سازمان سنجش، این مقاله به روز رسانی می شه.

 

بیشتر بخوانید : زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری

 

 

مشاوره زمان برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبا بعد از مطلع شدن از زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری ۱۴۰۱ می تونن تو فرصت باقی مونده تا برگزاری کنکور، یک برنامه مطالعه عالی رو برای خودشون در نظر بگیرن. مهمترین نکته تو برنامه ریزی آزمون دکتری 1401 که تو موفقیت داوطلبا خیلی تاثیر داره،  توجه به عامل زمانه و داوطلب باید زمان مطالعه رو طوری تنظیم کنه که تمام مباحث مهم درسی پوشش داده بشن.

دفترچه سوالات آزمون دکتری بعد از برگزاری این کنکور توسط سایت سازمان سنجش در اختیار داوطلبا قرار داده میشه که داوطلبا در صورت تمایل می تونن این دفترچه رو دانلود کرده و درصد های خودشون رو تخمین بزنن و با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه دکتری تحصیلیکو، تراز حدودی خودشون رو مشاهده کنن.

داوطلبا باید حتما چند روز قبل از تاریخ کنکور دکتری ۱۴۰۱، کارت ورود به جلسه این آزمون رو دریافت کنن و تو روز آزمون علاوه بر کارت آزمون دکتری ، کارت شناسایی معتبر مانند شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی رو همراه داشته باشند تا بتونن وارد جلسه آزمون بشن. حدود یک الی دو ماه بعد از برگزاری آزمون دکتری، نتایج اولیه این کنکور برای تمام داوطلبای دانشگاه های سراسری و آزاد اعلام میشه که برای اطلاع از اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ۱۴۰۱ می تونین مقاله زیر رو بخونین .

 

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1401 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و در مورد کل پروسه دکترا ازشون مشاوره بگیرین . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چطور می تونیم از زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری با خبر بشیم ؟

✔️ زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری از طریق سایت سنجش اطلاع رسانی میشه که تو این مقاله در مورد زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری توضیح داده شده .

2- ✔️ کنکور دکتری دانشگاه آزاد در چه تاریخی برگزار میشه ؟

✔️ متقاضیای دکتری دانشگاه آزاد باید زمان برگزاری آزمون دکتری سراسری سر جلسه کنکور حاضر بشن که در این مقاله به زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری اشاره شده .

3- ✔️ چه زمانی می تونیم کارت ورود به جلسه دکتری رو دریافت کنیم ؟

✔️ چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور دکترا ، کارت ورود به جلسه صادر میشه و داوطلبا با مطالعه این مقاله از زمان دقیق برگزاری آزمون دکتری با خبر بشن .

منبع : زمان برگزاری کنکور دکتری 1401



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ دانشگاه های سراسری و آزاد از طریق سایت سازمان سنجش منتشر میشه و متقاضیا می تونن در این زمان با اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت شده و کارت ورود به جلسه آزمون دکترا 1401 رو دریافت کنن و سر جلسه آزمون به همراه داشته باشن.

 

 

با توجه به این که آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد از سال 96 با هم ادغام شده، تموم داوطلبایی که در زمان ثبت نام آزمون دکترا 1401 وارد سایت سازمان سنجش شدن، فرم اینترنتی ثبت آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو تکمیل کردن و قصد دارن در این رقابت مهم شرکت کنن، باید کارت ورود به جلسه آزمون دکتری رو دریافت کنن و روز آزمون همراه خودشون داشته باشن. 

خیلی از داوطلبا از زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری مطلع نیستن و نمی دونن که چه زمانی برای دریافت این کارت باید اقدام کنن، برای همین در ادامه این مقاله درباره زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری ۱۴۰۱ توضیح دادیم. پس همراهمون باشین!

 

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه که در اون اطلاعات ثبت نامی داوطلب ، سهمیه ، نام و کد رشته امتحانی ، زمان و همچنین مکان برگزاری آزمون دکترا 1401 نوشته شده .

متقاضیا می تونن در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ، که معمولا از قبل توسط سنجش اطلاع رسانی میشه ، با اطلاعات ثبت نامیشون وارد این سایت بشن و کارت ورود به جلسه آزمون دکترا رو دریافت کنن .

 

 

به محض اعلام زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 این مقاله به روز رسانی میشه.

 

به داوطلبا پیشنهاد میدیم که عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو بشن تا به محض اینکه کارت ورود به جلسه دکتری منتشر شد با خبر بشن . در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکترا امکاناتی مثل ویرایش اطلاعات به شما داده میشه که می تونین برای دریافت اطلاعات بیشتر مقاله زیر رو بخونین .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام آزمون دکتری

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبای آزمون دکتری 1401 باید حتما یادشون باشه که در زمان دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون ، درستی اطلاعات درج شده بر روی کارت آزمون رو بررسی کنن. چون ممکنه به علت اشتباه تو وارد کردن اطلاعات ثبت نامی و یا مشکلات سیستمی، اطلاعات کارت ورود به جلسه اشتباه باشه و یا به عنوان مثال عکس متقاضی نقص داشته باشه.

در صورت مشاهده نقص و ایرادی تو کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱، دوطلبا باید از لینک ویرایش اطلاعات ثبت نام و یا مراجعه به باجه های رفع نقص آزمون دکتری نسبت به اصلاح کارت ورود به جلسه خودشون اقدام کنن.

پس از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 و شرکت تو این کنکور، تو مرحله بعد نوبت به اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا می رسه. داوطلبا باید اطلاعیه های مربوط به اعلام نتایج آزمون رو تو سایت سنجش پیگیری کنن و تو زمان مقرر نتیجه خود رو دریافت کنن. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به سوالات شما در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 پاسخ بدن ، شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، با مشاورای ما در ارتباط باشین و از تجربه و اطلاعات کارشناسای مقطع دکتری تخصصی این مرکز بهره ببرین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

 

سوالات متداول

 

1-  ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون دکتری چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این کارت در اسفند ماه منتشر میشه که زمان دقیق دریافت این کارت در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ کارت ورود به جلسه کنکور دکتری رو چطور می تونیم دریافت کنیم ؟

✔️ همونطور که در این مقاله گفته شد ، کارت ورود به جلسه کنکور دکترا به صورت اینترنتی و تو سایت سازمان سنجش منتشر میشه .

3- ✔️ داوطلبا چطور می تونن از زمان و مکان برگزاری آزمون دکتری مطلع بشن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفتیم ، در کارت ورود به جلسه آزمون دکتری زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون مشخص شده .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور دکتری 1401



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی باید توسط والدین برای ثبت نام در مدرسه آماده بشه که از جمله این مدارک میشه به اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی اولیا دانش آموز، برگه سنجش سلامت و ... اشاره کرد که همراه داشتن اون ها در زمان ثبت نام کلاس اول دبستان الزامیه .

 

در ایران بچه ها وقتی به سن هفت سالگی میرسن، باید برای رفتن به کلاس اول ابتدایی آماده بشن. یکی از دغدغه های والدین آماده سازی فرزندان برای ورود به کلاس اول است. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی با مدارک سایر پایه ها کمی متفاوت است، چون باید اول از نظر سلامت دانش آموز مورد سنجش قرار بگیره، بعد برای ثبت نام در مدرسه کارای لازم انجام بشه.

به خاطر اینکه والدین در حین ثبت نام با ناقص بودن مدارک ثبت نامی مواجه نشن, تو این مطلب به طور کامل مدارک لازم برای ثبت نام دانش آموزان کلاس اول دبستان تشریح شده است. با ما همراه باشین .

 

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول دبستان با توجه به شرایط هر مدرسه و نوع مدرسه متفاوت است. اما با این وجود برخی از مدارک به عنوان مدرک های اصلی تلقی میشن و ارائه اون ها در تمامی مدارس الزامی است. به عنوان مثال مدارک مورد نیاز ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس دولتی عادی با مدارس شاهد متفاوت است. حال ادر ادامه مدارکی که برای همه مدارس لازمه رو گفتیم .

 

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی عبارتند از:

 

اصل شناسنامه پدر دانش آموز

اصل شناسنامه مادر دانش آموز

اصل کارت ملی پدر و مادر دانش آموز

اصل شناسنامه دانش آموز

کپی کارت ملی و شناسنامه والدین

کپی شناسنامه دانش آموز

اصل کارت واکسن

۴ تا ۶ قطعه عکس ۳ در ۴

 

اصل شناسنامه و کارت های ملی پس از ثبت نام به والدین داده میشه اما کپی اونها وارد پرونده دانش آموز میشه. مدیرای مدرسه بعد از ثبت نام دانش آموز اطلاعات پرونده را در سامانه سناد ابتدایی وارد می کنن تا سابقه تحصیلی و نمرات دانش آموز در سیستم ثبت باشه و به راحتی در اختیار مقاطع بالاتر قرار بگیره.

ارائه کارت واکسن دانش آموز به مدرسه از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت در دسترس نبودن اصل اون، کپی اون باید حتما به مدرسه ارائه بشه.

در صورت عدم ارائه مدارک به مدرسه در زمان ثبت نام امکان ثبت نام دانش آموز وجود نداره و صرفا با مراجعه حضوری به دفتر مدرسه و نوشتن اطلاعات دانش آموز در دفتر مدرسه ثبت نام تکمیل نمیشه چون باید اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت بشه که بدون مدارک امکان پذیر نیست.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام پایه اول ابتدایی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام پایه اول ابتدایی

 

مدارک تکمیلی برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی

علاوه بر مدارک اصلی که شامل کپی و اصل شناسنامه و کارت ملی دانش آموز و پدر و مادر بود، والدین باید مدارک مربوط به سنجش سلامت دانش آموز رو به مدیر مدرسه تحویل بدن. برای به دست آوردن این مدارک والدین باید تو زمان مشخص فرزندان خودشون رو در طرح سنجش سلامت ثبت نام کنن. از طریق سامانه نوبت دهی سنجش سلامت و یا مراجعه به پایگاه های سلامت و شبکه های بهداشت میتونن فرزندانشون رو در طرح سنجش سلامت ثبت نام کنن.

طبق قوانین آموزش و پرورش تا زمانی که والدین مدارک سنجش سلامت رو به مدرسه تحویل نداده باشن؛ ثبت نام دانش آموزان تکمیل  نخواهد شد.

بعد تایید مدارک اصلی توسط مدیران مدرسه، والدین باید مدارک دیگری رو به عنوان مدارک تکمیلی به مدرسه ارائه بدن. این مدارک عبارتند از:

 

ارائه قولنامه رهن و اجاره یا دادن سند مالکیت منزل مسکونی دانش آموز به مدرسه جهت تایید آدرس

ارائه فرم های ثبت نامی دانش آموز به مدرسه و تایید اونها

پرداخت هزینه های مربوط به کتاب و بیمه

دادن اطلاعات تماس والدین دانش آموزان به مدرسه

ارائه مدارکی دال بر وابستگی والدین دانش آموز به سازمان ها و نهادهای دولتی

در صورت تحت پوشش بودن کمیته امداد لازمه مدارک اون به مدرسه ارائه بشه

 

برای ثبت نام در سنجش سلامت دانش آموز می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام سنجش سلامت

 

مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس استثنایی

مدارس ابتدایی استثنائی به مدرسه هایی گفته میشه که برای تحصیل دانش آموزان نابینا و ناشنوا، نیمه شنوا، عقب مانده ذهنی، عقب مانده تحصیلی، ناسازگار، اختلالات روانی خاص مانند اوتیسم و سندروم داون، معلولیت جسمی و حرکتی تاسیس میشن. مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول دبستان مدارس استثنایی عبارتند از:

 

اصل شناسنامه و کارت ملی والدین

کپی شناسنامه و کارت ملی والدین

اصل شناسنامه دانش آموز

پرونده سنجش سلامت و آمادگی دانش آموز

ارائه کاربرگ های تشخیصی به مدرسه

در کاربرگ های تشخیصی اطلاعات سلامت دانش آموز و اطلاعاتی از قبیل درجه هوش، میزان شنوایی و بینایی، اختلالات روانی مانند اختلالات رفتاری و هیجانی، میزان معلولیت جسمی و حرکتی به طور دقیق ذکر شده است. در واقع کاربرگ های تشخیصی که به مدیرای مدرسه و مسئولان آموزش و پرورش ارائه میشن نوع اختلال دانش آموز رو نشون میدن و مدیران و مسئولان باید طبق این کاربرگ ها شرایط تحصیلی رو برای دانش آموز فراهم کنن. به عنوان مثال اگه در کاربرگ تشخیصی دانش آموز در طیف اوتیسم قرار داشته باشه باید با دانش آموزان هم رده خود از نظر هوشی در یک کلاس قرار بگیره.

ممکنه از نظر ظاهری دانش آموزی برای ثبت نام به مدرسه استثنایی ارجاع داده بشه اما با بررسی های بیشتر مدیر مدرسه تشخیص بده که دانش آموز می تونه در مدارس عادی تحصیل کنه در این صورت با هماهنگی اداره آموزش و پرورش مدارس استثنایی استان جابجایی دانش آموز به مدارس عادی انجام میشه.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی ۱۴۰۰ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و تمام سوالای خودتون رو از کارشناسای این مرکز مشاوره بپرسین . 

در ادامه بخوانید: ثبت نام کتاب درس اول ابتدایی

 

سوالات متداول

 

1- ✔️ برای ثبت نام اول ابتدایی چه مدارکی لازمه ؟

✔️ از جمله مدارک لازم شناسنامه و کارت ملی اولیا دانش آموز می باشد که بقیه مدارک لازم در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ آیا همراه داشتن کارت سنجش سلامت موقع ثبت نام اول ابتدایی لازمه ؟

✔️ بله ، همون طور که در این مقاله گفتیم، از جمله مدارک لازم برای ثبت نام، اطلاعات سنجش سلامت دانش آموزه .

3- ✔️ چه مدارکی برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی مدارس استثنایی لازمه ؟

✔️ از جمله مدارک لازم برای ثبت نام این دانش آموزا، ارائه کاربرگ های تشخیصی به مدرسه می باشد که بقیه مدارک مورد نیاز در این مقاله گفته شده .

منبع : مدارک لازم برای ثبت نام کلاس اول ابتدایی



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

منابع آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه ۱۴۰۰ در دفترچه ثبت نام این آزمون ها منتشر میشه و داوطلبایی که متقاضی شرکت در آزمون وکلا هستن می تونن با اطلاع از ضرایب و مواد آزمونی هر درس خود با امادگی بیشتری سر جله آزمون حاضر بشن.

 

 

آزمون وکالت هر ساله توسط کانون وکلا دادگستری و مرکز وکلا قوه قضاییه برای جذب وکلا برگزار میشه. با توجه به رقابت بسیار زیادی که بین داوطلبان آزمون وکالت قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگستری وجود داره، داوطلبان باید قبل از شرکت در آزمون و نزدیک شدن به زمان برگزاری اون، از مواد و منابع آزمون وکالت  مطلع باشن و پس از اطلاع از منابع، نسبت به مطالعه اون ها اقدام کنن.

بنابراین، اطلاع از بهترین منابع آزمون وکالت اسکودا ۱۴۰۰ بسیار اهمیت داره که در ادامه این مقاله قصد داریم شما رو با ضرایب و منابع این آزمون آشنا کنیم. با ما همراه باشین .

 

مواد آزمونی و ضرایب آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت دادگستری رو دارن، باید قبل از فرا رسیدن زمان ثبت نام آزمون، اقدام به دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری کنن. این دفترچه از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت هست.

معمولا، تمامی مواد آزمون و ضرایب آزمون وکالت اسکودا ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری ذکر میشه که داوطلبان می تونن با مطالعه این دفترچه از مواد آزمون و ضرایب هر یک از دروس آزمون مطلع بشن.

دقت داشته باشین که هر یک از منابع آزمون وکالت دادگستری به صورت مجزا، دارای ضریب مشخصی هستن که اطلاع از این ضرایب به داوطلبان کمک میکنه که بتونن یک برنامه ریزی مناسبی در راستای مطالعه مواد آزمون داشته باشن.

لذا تمامی داوطلبانی که قصد شرکت در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری 1400 رو دارن، می تونن با مراجعه به سایت سازمان سنجش، دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت دادگستری رو دریافت کنن و از مواد آزمون در نظر گرفته شده و ضرایب آزمون مطلع بشن.

 

حقوق مدنی
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق مدنی  قانون مدنی

ضریب درس 3 

تعداد سوالات 20

قوانین روابط موجر و مستاجر ۱۳۵۶ و ۱۳۷۶
قانون حمایت خانواده مصوب سال ۱۳۹۱
 قانون مسئولیت مدنی
 قانون امور حسبی
 قانون پیش فروش ساختمان
 قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه
قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان

 

آیین دادرسی مدنی
منابع آزمونی قوانین و مقررات آیین دادرسی مدنی قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب

ضریب درس 3 

تعداد سوالات 20

 قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب در امور مدنی
 قانون اجرای احکام مدنی
 قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی
قانون شوراهای حل اختلاف
قانون تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری
لایحه قانون استقلال کانون وکلای دادگستری مصوب ۱۳۳۳ و قانون کیفیت اخذ پروانه وکالت ۱۳۷۶

 

حقوق تجارت
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق تجارت قانون تجارت شامل قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت ۱۳۴۷ و اصلاحات بعدی آنها

ضریب درس3 

تعداد سوالات 20

قانون اداره تصفیه امور ورشکستگی
قانون راجع به ثبت شرکت‌ها
 قانون صدور چک یا اصلاحات بعدی
قانون بخش تعاونی اقتصاد جمهوری اسلامی ایران و اصلاحات بعدی آن
احکام مرتبط از قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی
قانون تجارت الکترونیکی
قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی

 

حقوق جزا
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق جزا قانون مجازات اسلامی مصوب ۱۳۷۵-۱۳۹۲ (شامل قانون جرایم رایانه‌ای)

ضریب درس 3

تعداد سوالات 20

قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء، اختلاس و کلاهبرداری
قانون مجازات راجع به انتقال مال غیر
قانون مجازات اشخاصی که برای بردن مال غیرتبانی می‌نمایند
قانون صدور چک با اصلاحات بعدی
قانون مبارزه با پولشویی
قانون جرم سیاسی
قانون تشدید مجازات اسیدپاشی و حمایت از بزه‌دیدگان از آن مصوب ۱۳۹۸
احکام جزایی قانون ثبت اسناد و املاک مصوب ۱۳۱۰ و قانون اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ وقانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱

 

آیین دادرسی کیفری
منابع آزمونی قوانین و مقررات آیین دادرسی کیفری قانون آیین دادرسی کیفری

ضریب درس 3

تعداد سوالات 20

قانون تشکیل دادگاه‌های عمومی و انقلاب
قانون احترام به آزادی ‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی

 

برای اطلاع از بودجه بندی آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه. 

بیشتر بخوانید: بودجه بندی آزمون وکالت

 

مواد آزمونی و ضرایب آزمون وکالت کانون وکلای قوه قضاییه ۱۴۰۰

آزمون وکالت قوه قضاییه در دو مرحله کتبی و شفاهی برگزار میشه که هر ساله علاقه مندان زیادی اقدام به ثبت نام در این آزمون می کنن. با توجه به رقابت بسیار زیادی که بین داوطلبان این آزمون وجود داره، داوطلبان باید قبل از فرا رسیدن زمان برگزاری آزمون، نسبت به مطالعه منابع آزمون وکالت قوه قضاییه ۱۴۰۰  اقدام کنن.

لیست مواد آزمون وکالت قوه قضاییه، قبل از ثبت نام در این آزمون از سوی سایت سنجش و یا سایت مرکز جذب کانون وکلا قوه قضاییه منتشر میشه و داوطلبان می تونن از لیست مواد آزمون و ضرایب هر یک از دروس مطلع بشن.

در سال های گذشته، تمامی ضرایب منابع آزمون وکالت قوه قضاییه به طور یکسان و دارای ضریب 2 بوده. بنابراین، یکی از نکات بسیار مهم برای مطالعه منابع آزمون وکالت این هست که داوطلبان باید حتی الامکان تمامی منابع آزمون وکالت قوه قضاییه رو به طور یکسان مطالعه کنن تا بتونن در آزمون کتبی وکالت پذیرش بشن.

تمامی مواد آزمون مورد نیاز برای قبولی در آزمون وکالت قوه قضاییه 1400 در زمان فرآیند ثبت نام این آزمون، در سایت سنجش sanjesh.org و یا سایت مرکز وکلای قوه قضاییه judiciarybar.ir هست، منتشر میشه و داوطلبان می تونن با مراجعه به هر یک از این سایت ها و دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون وکالت قوه قضاییه، از مواد آزمون و ضرایب هر یک از دروس مطلع بشن.

 

حقوق مدنی
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق مدنی  قانون مدنی مصوب سال 1370 ضریب درس 2
قوانین روابط موجر و مستاجر 1356 و 1376
قانون حمایت خانواده مصوب سال 1391
 قانون مسئولیت مدنی مصوب 1339
 قانون امور حسبی 1319 با اصلاحات بعدی
 قانون پیش فروش ساختمان
 قانون بیمه اجباری خسارت وارده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه
قانون حمایت از حقوق مولفان و مصنفان و هنرمندان

 

آیین دادرسی مدنی
منابع آزمونی قوانین و مقررات آیین دادرسی مدنی قانون آیین دادرسی دادگاه های عمومی و انقلاب در امور مدنی مصوب سال 1379 با اصلاحات بعدی ضریب درس 2
قانون اجرای احکام مدنی مصوب سال 1356 با اصلاحات بعدی
قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی مصوب سال 1394
قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری مصوب سال 1392
قانون حمایت خانواده مصوب سال 1391
قانون شوراهای حل اختلاف مصوب سال 1394
آیین نامه اجرایی ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه مصوب سال 1397

 

حقوق تجارت
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق تجارت قانون تجارت مصوب سال 1311 ضریب درس 2
لایحه قانونی اصلاح موادی از قانون تجارت مصوب سال 1347
قانون بخش تعاون اقتصاد جمهوری اسلامی ایران مصوب سال 1370 با اصلاحات بعدی
قانون صدور چک مصوب سال 1397
قانون اجرای سیاست های کلی اصل 44 مصوب سال 1387 با اصلاحات بعدی
قانون اداره تصفیه ورشکستگی مصوب سال 1318

 

حقوق جزا عمومی و اختصاصی
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق جزا قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1392 ( مطابق با اصالالحات اخیر ) به همراه بخش تعزیرات از قانون مجازات اسلامی مصوب سال 1375 ضریب درس 2
قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشا اختلاس و کلاهبرداری مصوب سال 1367
قانون جرایم رایانه ای مصوب سال 1388
قانون مبارزه با پولشویی مصوب سال 1386 با اصلاحات بعدی
قانون مجازات اخلالگران در نظام اقتصادی مصوب سال 1369 با اصلاحات بعدی
قانون تشدید مجازات اسید پاشی و حمایت از بزه دیدگان ناشی از آن مصوب 1398

 

آیین دادرسی کیفری
منابع آزمونی قوانین و مقررات آیین دادرسی کیفری قانون آیین دادرسی کیفری مصوب سال 1392 ضریب درس 2
آیین نامه اجرای احکام مصوب رییس قوه قضائیه سال 1398

 

فقه ( سواالت فقهی این بخش از کتاب تحریرالوسیله خواهد بود )
منابع آزمونی قوانین و مقررات فقه کتاب الوکاله ضریب درس 2
کتاب القضاء
کتاب الشهادات
کتاب الاقرار
کتاب الایمان

 

حقوق ثبت
منابع آزمونی قوانین و مقررات حقوق ثبت قانون ثبت اسناد و امالک مصوب سال 1310 با اصلاحات بعدی ضریب درس 1
قانون افراز و فروش املاک مشاع مصوب سال 1357
قانون تعیین تکلیف وضعیت ثبتی اراضی و ساختمان های فاقد سند رسمی مصوب ۱390
قانون اصلاح بعضی از مواد قانون ثبت و قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب 1322
قانون دفاتر اسناد رسمی مصوب 1317
آیین نامه اجرای مفاد اسناد رسمی لازم الاجرا و طرز رسیدگی به شکایات از عملیات اجرایی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مصوب رییس قوه قضائیه مصوب سال 1387
قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه

 

برای اطلاع از زمان برگزاری آزمون وکالت خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه. 

بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون وکالت

 

منابع پیشنهادی آزمون وکالت 1400

با توجه به رقابت بسیار شدید بین داوطلبان هر یک از آزمون های وکالت قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگستری، داوطلبان باید قبل از شروع فرآیند ثبت نام و فرا رسیدن زمان برگزاری این آزمون ها، اقدام به مطالعه بهترین منابع آزمون وکالت کنن.

همانطور که ذکر کردیم، مواد آزمون وکالت قوه قضاییه و آزمون وکالت دادگستری ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام هر یک از آزمون ها منتشر میشه و داوطلبان می تونن از مواد و ضرایب هر یک از دروسی که در آزمون از اون سوال طرح میشه، مطلع بشن.

اما در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون وکالت، منابع پیشنهادی آزمون وکالت ذکر نمیشه و داوطلبان باید خودشون کتب و منابع در دسترس که مربوط به آزمون وکالت قوه قضاییه و یا آزمون وکالت دادگستری هست، رو تهیه و اون ها رو مطالعه کنن.

خوشبختانه منابع مختلفی از طریق انتشارات مختلف منتشر شدن که می تونن به داوطلبان برای رسیدن به یک رتبه مناسب کمک کنن. بنابراین، داوطلبان می تونن با تهیه کتاب هایی که پوشش دهنده مواد آزمون وکالت 1400 هستن، خودشون رو برای شرکت در امتحان آماده کنن.

 

منابع مشترک آزمون وکالت دادگستری و قوه قضاییه 1400

 

درس منبع نویسنده توضیحات
حقوق مدنی کتاب های جامع حقوق مدنی دکتر کاتوزیان حجم کتاب ها کمی زیاد و مطالعه آن ها زمان بر است
شرح جامع قانون مدنی دکتر فرهاد بیات محشای قوانین درس حقوق مدنی
جزوه حقوق مدنی دکتر شهبازی دکتر شهبازی برای داوطلبان با پایه ضعیف تر
کتاب قانون مدنی در نظم کنونی  دکتر کاتوزیان -
کتاب تست حقوق مدنی  دکتر جرعه نوش منبع تستی

 

درس منبع نویسنده توضیحات
آیین دادرسی مدنی کتاب های دوره بنیادین و دوره پیشرفته  دکتر شمس حجم کتاب ها کمی زیاد و مطالعه آن ها زمان بر است
کتاب های دو جلدی کمک حافظه آیین دادرسی مدنی علی فلاح نکات مباحث آیین دادرسی به صورت مختصر اما کامل
کتاب تست آیین دادرسی مدنی  دکتر عمروانی منبع تستی

 

درس منبع نویسنده توضیحات
حقوق تجارت  کتاب ساده ساز حقوق تجارت دکتر فرحناکیان آموزش و تست
کتاب مختصر حقوق تجارت دکتر توکلی مرور و جمع بندی
قانون تجارت در نظم حقوقی کنونی دکتر دمرچیلی محشای قوانین حقوق تجارت
کتاب حقوق تجارت به روش ساده ( تاجر و شرکت های تجاری )  دکتر رضا رشیدی نسب مبحث شرکت های قانون تجارت

 

درس منبع نویسنده توضیحات
حقوق جزا کتاب حقوق جزا دکتر اردبیلی حجم کتاب ها کمی زیاد و مطالعه آن ها زمان بر است
کتاب حقوق جزا دکتر میر محمد صادقی حجم کتاب ها کمی زیاد و مطالعه آن ها زمان بر است
کتاب های کمک حافظه حقوق جزای عمومی و اختصاصی  دکتر شادی عظیم زاده نکات حقوق جزا به صورت مختصر اما کامل
جزوه حقوق جزا دکتر ساولانی -
کتاب سوالات طبقه بندی شده حقوق جزای عمومی  اسماعیل ساولانی منبع تستی
کتاب های تست حقوق جزا  شادی عظیم زاده منبع تستی

 

درس منبع نویسنده توضیحات
آیین دادرسی کیفری کتاب نکته ها در آیین دادرسی کیفری  دکتر خالقی محشای قوانین درس آیین دادرسی کیفری
کتاب دو جلدی آیین دادرسی کیفری  دکتر خالقی توضیحات تکمیل تر
کتاب آیین دادرسی کیفری  دکتر ساولانی -
کتاب تست آیین دادرسی کیفری دکتر ساولانی منبع تستی
کتاب تست آیین دادرسی کیفری شادی عظیم زاده منبع تستی

 

منابع اختصاصی آزمون وکالت قوه قضاییه 1400

 

درس منبع نویسنده توضیحات
حقوق ثبت کتاب های قانون یار حقوق ثبت  محمد شعبانی و میثم عبداللهی -
 کتاب کمک حافظه حقوق ثبت دکتر امیر مرادی -
کتاب 500 تست برگزیده حقوق ثبت  محسن رفعتی منبع تستی

 

درس منبع نویسنده توضیحات
فقه تحریر الوسیله امام خمینی مباحث تعیین شده مطالعه شوند
سوالات سال ها گذشته - منبع تستی

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص منابع آزمون وکالت 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین . 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون وکالت



سوالات متداول

 

1- ✔️ چطور می تونیم از منابع آزمون وکالت مطلع بشیم ؟

✔️ این منابع در دفترچه ثبت نام وکالت اعلام شده که این منابع در این مقاله نیز گذاشته شده.

2- ✔️ ضرایب دروس امتحانی آزمون وکالت دادگستری چنده ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، ضریب دروس مختلف این آزمون 3 می باشد.

3- ✔️ برای موفقیت در آزمون وکالت بهتره از چه منابعی استفاده کنیم ؟

✔️ در این مقاله یک سری منابع پیشنهادی برای موفقیت بیشتر در آزمون معرفی شده است .

منبع : منابع آزمون وکالت ۱۴۰۰



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda


سازمان سنجش اطلاعيه ای در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كاردانی به كارشناسی ناپيوسته 1400 صادر کرد .

سازمان سنجش اطلاعيه ای در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كاردانی به كارشناسی ناپيوسته 1400 صادر کرد . متن اطلاعیه به صورت زیر است :

 

پيرو اطلاعيه مورخ 1400/3/17، به اطلاع متقاضيان ثبت‌نام و شركت در آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 مي‌رساند كه ثبت‌نام از روز يکشنبه مورخ 1400/3/23آغاز و تا روز يکشنبه مورخ 1400/3/30 ادامه خواهد يافت. متقاضيانی كه داراي شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته هستند مي‌توانند در آزمون مذكور ثبت‌نام نمايند. دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته همزمان با شروع ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان قابل دسترس می‌باشد.

ضمناً به اطلاع متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌رساند که لازم است برای پذیرش در رشته های با آزمون این دانشگاه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام نمایند. زمان انتخاب رشته برای رشته محلهای با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی متعاقباً از سوی این دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد. آن دسته از متقاضیانی که علاقمند به پذیرش در رشته های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است از روز یکشنبه مورخ 1400/3/23 به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه نموده و نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

شرايط ثبت‌نام‌:

علاقه‌مندان به تحصيل در مقطع كارشناسي ناپيوسته مي‌بايست ضمن اطلاع از شرايط عمومي و اختصاصي، مقررات وظيفه عمومي، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غيرايراني و توضيحات مربوط به سهميه، در صورتي كه داراي شرايط مذكور باشند، می‌توانند منحصراً در يك مجموعه ثبت‌نامی (طبق ضوابط مندرج در دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون) متقاضي شوند. لازم به توضيح است كه پذيرش در برخی از رشته هاي امتحاني مذكور بدون آزمون و براساس سوابق تحصيلي (معدل تراز شده مقطع كارداني) صورت خواهد پذيرفت.

همه متقاضيان، اعم از اينكه پذيرش در رشته امتحاني آنان با آزمون يا براساس سوابق تحصيلي (بدون آزمون) باشد، لازم است كه مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضيحات اين اطلاعيه در آزمون مذكور ثبت‌نام و انتخاب رشته نمايند. در صورت عدم ثبت‌نام در تاريخ مقرر، پذيرش متقاضي پس از پايان مهلت تعيين شده امكان‌پذير نخواهد بود.

 

برای ثبت‌نام‌ در این آزمون می بایست اقدام های زیر انجام گیرد:

1-ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رساني سازمان سنجش آموزش كشور‌ به نشاني: www.sanjesh.org در زمان مقرر (1400/3/23 لغايت 1400/3/30).
2-مطالعه دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته.
3-آماده نمودن مدارك و اطلاعات مورد نياز جهت ثبت‌نام.
4-خريد کارت اعتباري ثبت نام به وسيله كارت‌هاي بانكي عضو شبكه شتاب كه پرداخت الكترونيكي آنها فعال است، با مراجعه به درگاه اطلاع رساني سازمان و پرداخت مبلغ 680/000 (ششصدو هشتاد هزار) ريال به عنوان وجه ثبت‌نام شركت در آزمون.
یادآوری 1: چنانچه علاقه مند به شركت در گزينش رشته هاي تحصيلي موسسات آموزش عالي غير دولتي- غيرانتفاعي باشید، لازم است كه علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت نام، نسبت به پرداخت مبلغ 137/000 (صدوسي و هفت هزار) ريال ديگر نيز براي دوره‌هاي مذكور به صورت اینترنتی اقدام نمايید.

یادآوری2: با توجه به اينكه مقرر گرديده است كه در مراحل مختلف فرآيند اين آزمون، خدماتي از طريق ارسال پيام كوتاه به متقاضیان ارائه شود، افرادی كه تمايل به استفاده از خدمات پيام كوتاه دارند، با انتخاب گزينه مربوط و پرداخت مبلغ 8500 (هشت هزارو پانصد) ريال به عنوان هزينه استفاده از خدمات پيام كوتاه، مي‌توانند از اين خدمات استفاده نمايند.

 

دستورالعمل و نحوه تكميل تقاضانامه ثبت نام اينترنتي:

به متقاضیان توصيه مي شود كه مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنماي ثبت نام و انتخاب رشته، ابتدا فرم پيش‌نويس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذكور را تكميل نموده و سپس بر اساس فرم پيش نويس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان اطلاعات لازم را براساس بندهاي برنامه نرم افزاري ثبت نام وارد نمايند. راهنماي جامع نحوه تكميل فرم در برنامه نرم افزاري ثبت نام اينترنتي موجود است و متقاضیان براي كسب اطلاع بيشتر مي‌توانند به اين راهنما مراجعه نمايند.

ضمناً متقاضیان لازم است در درج اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته دقت نمايند. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در موارد قيد شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارك متقاضي در صورت پذيرفته شدن در آزمون، مطابق مقررات و ضوابط رفتار خواهد شد.

یادآوری3: چنانچه متقاضی در مرحله ثبت‌نام اطلاعات اشتباه ارائه نمايد و يا در ارسال عكس خود مرتكب اشتباه شود (اعم از اينكه سهواً و يا عمداً باشد) به عنوان متخلف تلقي و برابر مقررات با وي رفتار خواهد شد. 

 

زمان برگزاری، توزيع كارت اينترنتي و محل آزمون:

براساس برنامه زماني پيش‌بيني شده آزمون كارداني به كارشناسي ناپيوسته سال 1400 (براي آن دسته از مجموعه هاي ثبت نامي كه پذيرش آنها با آزمون است) در روز جمعه مورخ 1400/5/22 برگزار خواهد شد. متقاضیان لازم است از روز سه‌شنبه مورخ 1400/5/19 لغايت روز پنجشنبه مورخ 1400/5/21 با مراجعه به درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان نسبت به تهيه پرينت كارت و راهنماي شركت در آزمون اقدام نمايند. محل آزمون متقاضیان براساس استان و شهرستان حوزه امتحاني مندرج در بند 31 تقاضانامه تعيين مي‌گردد. لذا مقتضي است متقاضیان با مراجعه به دفترچه راهنماي ثبت‌نام و انتخاب رشته و درج كد مربوط به استان و شهر تعيين شده در تقاضانامه ثبت‌نام اقدام نمايند.

 

زمان انتخاب كد رشته محل هاي انتخابي:

براساس برنامه زماني، همزمان با ثبت‌نام براي شركت در آزمون، متقاضیان مجموعه ثبت‌نامي پذيرش با آزمون و پذيرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است كه با مراجعه به درگاه اطلاع رساني این سازمان و مطالعه شرايط و ضوابط هر يك از كدرشته‌هاي انتخابي، نسبت به انتخاب كد رشته محل‌هاي خود اقدام نمايند.

 

توصيه‌هاي‌ مهم‌:

1- متقاضیان مفاد دفترچه راهنما را به دقت مطالعه نمایند.

2- در انتخاب كد مجموعه ثبت نامي و همچنين شهرستان محل حوزه امتحاني خود (براي رشته پذيرش با آزمون) دقت لازم را بعمل آورند، پس از دريافت كد پيگيري 16 رقمي و پایان مهلت ‌ثبت‌نام، داوطلب برای اصلاح موارد فوق با مشکل مواجه خواهد شد.

3- توصيه‌ مي‌شود متقاضیان پس از تكميل تقاضانامه و دريافت كد پيگيري، يك نسخه پرينت از تقاضانامه تهيه و نزد خود نگهداري نمايند.

4- هرگونه‌ تغيير‌ در شرايط و ضوابط ثبت‌نام اين آزمون، به صورت اطلاعيه رسمي از طريق‌ درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان و نشريه پيك‌‌سنجش‌ و در صورت لزوم ‌از طريق رسانه‌هاي گروهي ‌اعلام ‌خواهد شد.

 

نحوه ارسال درخواست و یا ارتباط غیرحضوری با سازمان سنجش آموزش کشور

باتوجه به​عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور​جلوگیری از شیوع ویروس کرونا​و در جهت تسریع در بررسی و ثبت درخواستها به صورت الکترونیکی، متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال می‌توانند​به سیستم پیشخوان خدمات الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس​http://darkhast.sanjesh.org  مراجعه و درخواست خود را به همراه مستندات لازم ثبت نمایند. پس از ثبت درخواست، برای متقاضی شماره نامه و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه ارسال می شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت شماره و کدرهگیری از طریق پیام کوتاه، به پورتال رهگیری الکترونیکی مکاتبات به آدرس ​http://rahgiri.sanjesh.org​ وارد و از آخرین وضعیت درخواست خود مطلع شوند.​


منبع : اطلاعيه سنجش در خصوص جزئیات ثبت نام و انتخاب رشته آزمون كاردانی به كارشناسی ناپيوسته 1400



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ، دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد آزاد از طرف مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد منتشر میشه و متقاضیای ورود به دانشگاه آزاد ، باید بعد از دانلود و بررسی کد رشته محلای ارائه شده ، نسبت به انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد آزاد ۱۴۰۰ اقدام کنن .

 

 

ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری و ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از سال 96 توسط سازمان سنجش ادغام شد که این کار باعث به وجود اومدن تغییراتی در روند اعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شده . از جمله این تغییرات مجزا برگزار شدن انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 با انتخاب رشته ارشد سراسری بعد از اعلام نتایج کارشناسی ارشد اشاره کرد .

البته این تغییرات نکات مثبتی هم داره که یکی از این نکات مثبت اینه که داوطلبا اول وضعیت علمی خودشون رو به صورت کارنامه اولیه دریافت می کننن و با توجه به آن انتخاب رشتشون رو انجام میدن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص جزئیات انتخاب رشته کارشناسی ارشد آزاد 1400 را بطور کامل توضیح دادیم .

 

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد معمولا چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه این آزمون در سایت azmoon.org انجام میشه و داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه کنکور ارشد، مجاز به انتخاب رشته باشن می تونن در ابن زمان برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنن.

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ارشد، انتخاب رشته دانشگاه آزاد در شهریور ماه انجام شد، هنوز زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ مشخص نشد ولی پیشنهاد میدیم عضو کانال تلگرام ارشد تحصیلیکو بشین تا به محض اینکه اطلاعیه ای در این خصوص اعلام شد مطلع بشین.

 

 

به محض اینکه زمان انتخاب رشته کنکور ارشد 1400مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص زمان انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه. 

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

 

 

شرایط شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

داوطلبایی که تو کنکور کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ ثبت نام کردن و با دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد تو این آزمون شرکت کردن ، باید بعد از اعلام نتایج اولیه تو انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 شرکت کنن . به دلیل ادغام ثبت نام کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری ، وضعیت مجاز بودن در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد هم تو کارنامه کارشناسی ارشد به اطلاع داوطلبا میرسه .

چیزی که داوطلبا باید بهش توجه کنن ، وضعیتشون تو گرایش های مختلفه چون در هر گرایش که با عنوان کد ضریب تو کارنامه درج شده ، نمره کل ( تراز ) ، رتبه و به تبع آن وضعیت دوره های مجاز داوطلب تو اون کد ضریب مشخص شده . برای انتخاب رشته کارشناسی ارشد صحیح و حساب شده مطالعه دقیق اطلاعات درج شده تو دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ به همه متقاضیا توصیه میشه .

 

 

برای اطلاع از شرایط دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

نحوه صحیح انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

همه داوطلبایی که انتهای کارنامه کارشناسی ارشدشون ، کد دسترسی انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو دارن ، می تونن با مطالعه رشته محلای منتشر شده تو دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ و این کد به سایت دانشگاه آزاد Azmoon.org مراجعه کرده و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد خودشون رو انجام بدن .

داوطلبا بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته و اطلاع از شرایط و ضوابط ذکر شده حق انتخاب 100 رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خودشون رو دارن . داوطلبایی که علاوه بر رشته امتحانی اول در رشته امتحانی دوم هم شرکت کردن باید رشته محلای مربوط به هر دو مجموعه رو تو همین 100 انتخاب خودشون به ترتیب علاقه بچینن .

نکته قابل توجه اینه که گزینش علمی تو این مرحله بر اساس نمره کل ( تراز )  شما انجام میشه و ترتیب انتخابای داوطلبا هیچ تاثیری تو اعلام نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نداره ، به این دلیل تاکید می کنیم رشته محلای مورد علاقه خودتون رو به ترتیب اولویت انتخاب کنین . برای اطلاع از اخبار و اطلاعیه های کارشناسی ارشد پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد تحصیلیکو بشین .

 

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آماده ان تا با بررسی کارنامه کارشناسی ارشد 1400 شما بهترین انتخاب رشته رو براتون انجام بدن و از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو پاسخگوی کلیه سوالات شما باشند .

داوطلبا می تونین با استفاده از نرم افزار انتخاب رشته کنکور ارشد ، با  وراد کردن رتبتون شانس قبولی خودتون رو تو رشته محلای مختلف ببینین .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


سوالات متداول


1- ✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد کی شروع میشه ؟

✔️ انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد چند روز بعد از اعلام نتایج اولیه ارشد انجام میشه که تو متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است .

2- ✔️ انتخاب رشته ارشد آزاد جدا از انتخاب رشته ارشد سراسری انجام میشه ؟

✔️ بله ، انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد از طریق سایت دانشگاه آزاد و انتخاب رشته ارشد سراسری از طریق سایت سنجش انجام میشه که تو متن مقاله کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو از کجا باید دریافت کنیم ؟

✔️ همونطور که تو این مقاله بطور کامل گفتیم کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد پایین کارنامه اولیه کنکور ارشد نوشته شده .

منبع : انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400



:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ خرداد ماه منتشر شده و داوطلبا می تونن برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی ، مواد آزمون ، سهمیه ها و ... ، به سایت جهاد دانشگاهی مراجعه و بعد از دانلود دفترچه ثبت نام ، از جزئیات این ثبت نام مطلع بشن .

 

 

آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 برای مربیایی برگزار میشه که پیش از سال 92 تدریس تو نهضت رو شروع کردن و در حال حاضر در حال سوادآموزی به 2 نفر هستن. این مربیا می تونن برای استخدام شدن تو آموزش و پرورش تو آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی شرکت کنن و در صورتی که تو این آزمون قبول شن،  استخدام آموزش و پرورش بشن. نحوه دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰ یکی از اساسی ترین سوالای شرکت کننده های این آزمونه.

به همین علت در این مقاله لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی 1400 گذاشتیم و در مورد جزئیات این دفترچه توضیح دادیم . با ما همراه باشین.

 

دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

طبق اطلاعیه ای که سازمان آموزش و پرورش منتشر کرده، مرکز آزمون جهاد دانشگاهی مسئول برگزاری آزمون استخدامی نهضت سوادآموزیه. از این رو داوطلبایی که تمایل دارن تو آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 شرکت کنن برای ثبت نام و شرکت تو این آزمون، بایستی از سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی ( www.hrtc.ir  ) اقدام کنن.

معمولا زمان شروع ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اطلاع رسانی میشه و همزمان با شروع ثبت نام، دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی ۱۴۰۰ هم تو سایت قرار داده میشه و داوطلبا می تونن به راحتی اون رو دانلود کنن.

از اونجایی که ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی از تاریخ 12 خرداد ماه آغاز شده این دفترچه نیز در این تاریخ بر روی سایت قرار گرفته است . برای دسترسی راحت شما داوطلبان ، لینک دانلود اون رو در جدول زیر گذاشتیم.

 

عنوان لینک دانلود
دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

دانلود فایل

 

برای اینکه فرایند ثبت نام خود را به طور کامل انجام بدین خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

 

جزئیات دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰

همونطور که گفتیم دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی ۱۴۰۰​ بسیار کاربردیه و بهتره قبل از ثبت نام حتما اون رو مطالعه کنین. این دفترچه معمولا حاوی ده صفحه است و از شش بخش اصلی تشکیل شده.

 

بخش اول؛ تعاریف:

این بخش، اولین بخش از دفترچه استخدامیه و شامل تعریف یه سری اصطلاحاته که تو متن دفترچه تکرار شدن.

 

بخش دوم؛ شرایط عمومی و اختصاصی داوطلبا:

این بخش شامل شرایطیه که داوطلبا برای شرکت تو آزمون باید داشته باشن. برای مثال داشتن تابعیت ایرانی، تقید به دین اسلام یا ادیان قانونی، داشتن سلامت جسمی و روانی، نداشتن سابقه کیفری، عدم سوء پیشینه و داشتن مدرک دانشگاهی معتبر از شرایط عمومیه این آزمون استخدامیه. شرایط اختصاصی این آزمون هم تو دفترچه به طور جامع توضیح داده شده.

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی نهضت

بخش سوم؛ مواد آزمون:

همونطور که از اسمش مشخصه بخش سوم دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی 1400 در مورد مواد آزمونه. معمولا سوالای این آزمون به دو بخش عمومی و اختصاصی تقسیم میشن. تو متن دفترچه اومده که درسای عمومی شامل درسایی مثل فناوری اطلاعات، زبان و ادبیات فارسی و زبان انگلیسیه. درسای تخصصی شامل درسایی مثل فنون تدریس و روانشناسی و ... است.

 

بخش چهارم؛ امتیازات و سهمیه ها:

بخش چهارم دفترچه مربوط به امتیازات و سهمیه هاست و  مفصلا در مورد هر نوع سهمیه و میزان تاثیر اون توضیح داده شده.

 

بخش پنجم؛ مراحل ثبت نام:

تو این بخش مرحله به مرحله ثبت نام، زمان برگزاری آزمون و کارت ورود به جلسه توضیح داده شده. همچنین تو این بخش توضیح داده شده برای ثبت نام تو آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی اسکن چه مدارکی نیازه و هزینه ی آزمون چقدره و چطور باید هزینه رو بپردازین.

 

بخش ششم؛ مراحل و نحوه ی اعلام نتایج:

این بخش حاوی سه زیر عنوانه که به ترتیب در مورد کسب حد نصاب نمره ی قبولی، اعلام نتایج اولیه و اعلام نتایج نهایی توضیح داده.

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص دفترچه ثبت نام آزمون نهضت سواد آموزی جواب بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط بوده و تموم سوالای خودتون رو بپرسین .

در ادامه بخوانید: نتایج آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی

 

سوالات متداول


1- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی چه زمانی منتشر میشه ؟

✔️ این دفترچه در خرداد ماه منتشر میشه که زمان دقیق انتشار اون در این مقاله گفته شده.

2- ✔️ دفترچه استخدام نهضت سواد آموزی رو از کجا باید دانلود کنیم ؟

✔️ این دفترچه در سایت جهاد دانشگاهی منتشر میشه که لینک دانلود اون رو در این مقاله هم گذاشتیم .

3- ✔️ چطور از منابع آزمون استخدامی نهضت سواد اموزی مطلع بشیم ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد، منابع این آزمون در دفترچه ثبت نام نوشته شده .

منبع : دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی نهضت سواد آموزی



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

تاریخ آزمون فنی حرفه ای هماهنگ، عملی و ادواری ۱۴۰۰ در سامانه سازمان فنی حرفه ای مشخص میشه و مهارت اموخته ها با ورود به این سایت می تونن از زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای مد نظر مطلع بشن .

 

 

همه ساله افراد زیادی تو دوره های فنی حرفه ای شرکت می کنن. دوره های فنی حرفه ای تو رشته های مختلفی برگزار میشه و بعد تموم شدن دوره های آموزشی، زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای ۱۴۰۰ فرا میرسه. این آزمون ها به اشکال مختلفی برگزار میشن و اگه مهارت آموخته ها بتونن حد نصاب نمره قبولی رو کسب کنن، می تونن گواهی پایان دوره دریافت کنن.

برای شرکت تو آزمون ها داوطلبا باید اطلاعات کاملی در مورد تاریخ برگزای آزمون فنی حرفه ای و نحوه برگزاری آزمون ها داشته باشن. چون لازمه گرفتن گواهینامه مهارته و مهارت آموخته ها بایستی حتما تو آزمون های فنی حرفه ای شرکت کنن و اون رو با موفقیت بگذرونن. حالا در ادامه این مقاله در خصوص تاریخ آزمون هماهنگ، آزمون ادواری و آزمون عملی فنی حرفه ای 1400 هم توضیح دادیم .

 

تاریخ آزمون هماهنگ فنی حرفه ای ۱۴۰۰

آزمون های فنی حرفه ای ۱۴۰۰ در سه گروه آزمون های هماهنگ کتبی، عملی و ادواری برگزار میشن و داوطلبا برای شرکت تو این آزمون ها بایستی وارد سامانه سازمان فنی حرفه ای بشن و بعد از ثبت نام و هزینه آزمون رو بپردازن و مدارکشون رو بارگذاری کنن تا برگه معرفینامه دریافت کنن.

برای حضور در جلسه داوطلبا حتما باید اطلاعات دقیقی در مورد زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای 1400 داشته باشن تا بتونن تو شرایط مناسبی از کارت ورود به جلسه پرینت بگیرن و برای حضور تو آزمون آماده باشن. همونطوری که اشاره کردیم زمان برگزاری آزمون فنی حرفه ای به صورت دقیق توسط موسسات اعلام میشه و به اطلاع مهارت آموخته ها میرسه. آزمون هماهنگ فنی حرفه ای در سطح استان برگزار میشه و تنها کارآموزا می تونن تو این آزمون ها شرکت کنن.

معمولا آزمون هماهنگ فنی حرفه ای طی چند مرحله برگزار میشه و بین هر دو مرحله یک وقفه سی الی چهل و پنج روزه ایجاد میشه. بعد از اینکه داوطلبا مرحله اول رو با موفقیت گذروندن وارد مرحله دوم آزمون ها میشن. در جدول زیر زمان برگزاری آزمون هماهنگ فنی حرفه ای ۱۴۰۰ گفته شده.

 

آزمون هماهنگ سازمان فنی و حرفه ای ۱۴۰۰
مرحله شروع ثبت نام پایان ثبت نام زمان آزمون کتبی زمان اعلام نتایج
آزمون ادواری 6 ماهه اول سال 1400 1400/03/01 1400/06/01 1400/7/1 -
آزمون اصناف در سال 1400 1400/01/01 1400/12/28 1400/12/28 1401/1/1
مرحله سوم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/03/18 - -
مرحله چهارم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/04/15 - -
مرحله پنجم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/05/12 - -
مرحله ششم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/06/16 - -
مرحله هفتم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/07/20 - -
مرحله هشتم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/08/18 - -
مرحله نهم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/09/16 - -
مرحله دهم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/10/21 - -
مرحله یازدهم آزمون هماهنگ 1400 1399/12/01 1400/11/19 - -

 

برای اطلاع از اعلام نتایج ازمون فنی حرفه ای خوندن مقاله زیر پشنهاد میشه . 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون فنی حرفه ای

 

تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای ۱۴۰۰

آزمون های عملی فنی حرفه ای ۱۴۰۰ همونطور که از اسمشون مشخصه به طور عملی برگزار میشن. در صورتی که داوطلبا بتونن آزمون کتبی رو با موفقیت بگذرونن می تونن تو آزمون های عملی شرکت کنن.

ضریب وزنی آزمون های کتبی 25 درصد و ضریب وزنی آزمون های عملی 75 درصده و نمره نهایی به صورت تلفیقی تو کارت مهارت فنی حرفه ای ذکر میشه. مهارت آموزا بایستی تو این آزمون ها حداقل نمره 70 کسب کنن. البته قبل از اینکه داوطلبا بتونن تو این آزمون شرکت کنن باید آزمون کتبی رو با موفقیت گذرونده باشن.

لازمه این نکته رو هم یادآوری کنیم که ثبت نام و شرکت تو آزمون های فنی حرفه ای محدودیت زمانی نداره و متقاضیا می تونن به راحتی تو آزمون ها ثبت نام کنن. برای اطلاع از تاریخ آزمون عملی فنی حرفه ای 1400 باید به اموزشگاه مربوطه مراجعه کنین .

 

با خوندن مقاله زیر از نمره قبولی آزمون های فنی حرفه ای مطلع میشین.

بیشتر بخوانید: نمره قبولی آزمون فنی حرفه ای

 

تاریخ آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۰

اگه کسی مهارت خاصی داره و بنا به دلایلی امکان شرکت تو کلاس ها و دوره ها رو نداره می تونه تو آزمون ادواری فنی حرفه ای ۱۴۰۰ شرکت کنه و در صورت قبولی کارت گواهی مهارت دریافت کنه. آزمون های ادواری به شکل دوره ای برگزار میشن و ثبت نام تو این آزمون ها از طریق سامانه advari.tvto.ir  انجام میشه. تمامی آزمون های ادواری به شکل آنلاین برگزار میشن.

آزمون های ادواری به صورت سالانه و متناسب با متقاضیان برگزار میشه و تاریخ آزمون ادواری فنی حرفه ای 1400 معمولا از طریق سامانه ثبت نام آزمون ها اطلاع رسانی میشه. برای دونستن زمان برگزاری آزمون، رشته هایی که آزمون ادواری دارن و ... باید وارد سامانه ثبت نام آزمون های ادواری بشین.

داوطلبا می تونن حداکثر دو مرتبه در سال تو آزمون های ادواری فنی حرفه ای شرکت کنن. اگه داوطلبی نتونست تو این آزمون ها حد نصاب قبولی رو کسب کنه بایستی به مراکز فنی حرفه ای بره و برای افزایش مهارت خود و دوره های فنی حرفه ای مهارت مربوطه شرکت کنه.

 

جدول زمانبندی آزمون های ادواری ۱۴۰۰
مرحله شروع ثبت نام پایان ثبت نام زمان آزمون کتبی زمان اعلام نتایج
آزمون ادواری 6 ماهه اول سال 1400 1400/03/01 1400/06/01 1400/7/1 -

 

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص تاریخ آزمون های فنی حرفه ای 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون آنلاین فنی حرفه ای


سوالات متداول


1- ✔️ آزمون های هماهنگ فنی حرفه ای چه زمانی برگزار میشه ؟

✔️ این آزمون ها طی چند مرحله برگزار میشه که زمان دقیق برگزاری در این مقاله گفته شده است.

2- ✔️ چه کسایی می تونن در آزمون هماهنگ فنی حرفه ای شرکت کنن ؟

✔️ همون طور که در این مقاله گفته شد ، افرادی که در این ازمون ثبت نام کرده باشن و هزینه اون را نیز پرداخت کرده باشن می تونن در این آزمون شرکت کنن.

3- ✔️ چه کسایی می تونن در آزمون عملی فنی حرفه ای شرکت کنن ؟

✔️ همه کسایی که در آزمون کتبی قبول بشن می تونن در آزمون عملی شرکت کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

منبع : زمان برگزاری آزمون های فنی حرفه ای



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه و دانش آموزایی که شرایط ثبت نام در این مدارس رو دارن می تونن در زمان مقرر وارد سایت pada.medu.ir بشن و فرم پیش ثبت نام مدرسه شاهد هفتم رو پر کنن.

 

 

مدارس شاهد جزو مدارس مذهبی و با کیقیتیه که هر سال دانش آموز های زیادی متقاضی ثبت نام در این مدارس هستن . این مدرسه پذیرش خودش رو از پایه های مختلف تحصیلی انجام میده و دانش آموزا می تونن به صورت اینترنتی و یا حضوری اقدام به ثبت نام در این مدارس کنن.

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ به صورت اینترنتی انجام میشه و دانش آموزیی که شرایط ثبت نام در این مدرسه رو داشته باشن می تونن در زمان مقرر برای تکمیل فرم ثبت نام اقدام کنن . حالا در ادامه این مقاله در خصوص زمان، شرایط و جزئیات ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم توضیح دادیم .

 

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

زمان ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم هر سال از طرف سازمان امور شاهد و ایثارگران اعلام میشه و دانش آموزهایی که شرایط لازم برای ورود به این مدارس رو دارا هستن و قصد پذیرش در این مدرسه رو دارن باید در این زمان برای تکمیل فرم پیش نویس ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم اقدام کنن.

طبق اطلاعیه سازمان امور شاهد و ایثارگران ثبت نام اینترنتی دانش آموزان پایه هفتم در مدارس شاهد در تیر ماه انجام میشه و دانش آموزا می تونن با ورود به سایت پادا دانش آموزی فرآیند ثبت نام خودشون رو تکمیل کنن . البته چون هنوز زمان دقیق پیش ثبت نام مدرسه شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ مشخص نشده پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه زمان ثبت نام مشخص شد مطلع بشین .

 

 

به محض اینکه زمان دقیق ثبت نام مدارس شاهد هفتم مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم.

 

برای دریافت ازلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام مدارس شاهد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس شاهد

 

 

شرایط ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

همون طور که گفته شد مدرسه شاهد جزو مدارس خوبیه که هر سال دانش آموز های زیادی متقاضی تحصیل در این مدارس هستن به همین دلیل این مدرسه شرایط خاصی رو برای پذیرش دانش آموزان پایه هفتم در نظر گرفته . پس فقط کسایی می تونن فرایند ثبت نامشون رو انجام بدن که این شرایط لازم رو داشته باشن.

 

شرایط عمومی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :

 

داشتن صلاحیت اخلاقی و رفتاری 

داشتن پوشش مناسب با دوره تحصیلی و سن دانش آموز ( دانش آموزای دختر موظف به سر کردن چادر به عنوان پوشش برتر هنگام ورود و خروج ار مدرسه هستن . )

حفظ شئونات و ارزش هاس اسلامی و دینی

سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهد

 

شرایط علمی ثبت نام مدارس شاهد ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ :

کسب مقیاس خیلی خوب در نوبت دوم پایه ششم یا نهایتا دو خوب در سال تحصیلی 99 - 1400 و کسب امتیاز لازم مطابق جداول امتیاز بندی

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط لازم و جدول زمان بندی می تونین مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس شاهد

 

سایت ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

تا سال گذشته ثبت نام مدارس شاهد هفتم به صورت اینترنتی در سات جامع امور شاهد و ایثارگران به آدرس saja.medu.ir انجام میشد اما از امسال آموزش و پرورش با راه اندازی سامانه پادا دانش آموزای و یکپارچه کردن کلیه فرایند های مربوط به دانش آموزان در این سایت ، امکان ثبت نام مدارس شاهد هفتم رو هم در سایت pada.medu.ir فراهم کرد.

پس دانش آموزا برای تکمیل فرم ثبت نام شاهد هفتم 1400 - 1401 باید به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir مراجعه کنن و فرم ثبت نامشون رو پر کنن .

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص سامانه پادا دانش آموزی خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

بیشتر بخوانید: سایت پادا دانش آموزی

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم به صورت اینترنتی در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه و دانش آموزایی که شرایط لازم برای ثبت نام رو داشته باشن می تونن در زمان مقرر وارد سایت pada.medu.ir بشن و با انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد هفتم و وارد کردن اطلاعات خواسته شده فرایند ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱ رو انجام بدن .

 

نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

  1. ورود به سایت پادا دانش آموزی به آدرس pada.medu.ir

  2. انتخاب گزینه ثبت نام مدارس شاهد

  3. وارد کردن اطلاعات لازم

  4. تکمیل فرم پیش ثبت نام و دریافت کد رهگیری

 

راهنمای تصویری نحوه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱

 

در ابتدا وارد سایت پادا دانش آموزی بشین و گزینه ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم رو انتخاب کنین.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

در ادامه اطلاعات خواسه شده رو وارد کنین و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

در ادامه طبق تصویر زیر به ترتیب اطلاعات خواسته شده رو وارد کنین و در ادامه گزینه ثبت وادامه رو انتخاب کنین .

 

ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم

 

در ادامه فرم مشخصات برای شما صادر میشه و بر روی اون کد رهگیری نوشته میشه . که این فرم اطلاعات رو باید تا زمان اعلام نتایج پیش خودتون نگهدارین.

اگه بعد از خوندن این مقاله سوال یا ابهامی درباره ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 1400 - 1401 داشتین ، می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای با تجربه مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو در ارتباط بوده و تموم سوالاتون رو از این کارشناسا بپرسین .

 

در ادامه بخوانید: شهریه مدارس شاهد

 


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم چه زمانی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در تیر ماه انجام میشه که زمان دقیق ثبت نام در این مقاله گفته شده .

2- ✔️ ثبت نام مدارس شاهد برای پایه هفتم در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت پادا دانش آموزی انجام میشه که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ برای ثبت نام در مدارس شاهد پایه هفتم چه شرایطی لازمه ؟

✔️ از جمله شرایط لازم بریا ثبت نام در این مدرسه در پایه هفتم سکونت تو محدوده تعیین شده برای متقاضیای ثبت نام مدارس شاهده که شرایط دیگه در این مقاله گفته شده .

منبع : ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم ۱۴۰۰ - ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

دانشجوهای دکتری بعد از گذروندن دوره آموزشی خودشون موظف به شرکت تو آزمون جامع هستن . این آزمون شرط ورود به مرحله پژوهشی و نوشتن رساله دوره دکتری محسوب میشه. از شرایط اصلی برای شرکت تو آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ داشتن مدرک زبان معتبر و گذروندن واحدهای درسی به طور کامل هستش.

 

 

دانشگاه آزاد برای سنجش میزان توانایی های علمی و آموزشی دانشجو های دوره دکتری اقدام به برگزاری آزمون جامع می کنه . دانشجوها برای شرکت تو آزمون جامع لازمه تا بعد از گذروندن واحدهای آموزشی و کسب مدرک زبان یا داشتن شرایط لازم برای شرکت تو این آزمون ، درخواست خودشون مبنی بر شرکت تو آزمون جامع نیمسال مورد نظرشون رو به واحد آموزش دانشگاه خودشون اعلام کنن .

دانشگاه آزاد دو بار در سال اقدام به برگزاری آزمون جامع به صورت کتبی و شفاهی می کنه . دانشجوها بعد از قبولی تو این آزمون می تونن وارد مرحله پژوهشی دوره دکتری شده و تدوین رساله خودشون رو شروع کنن. اما شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد شرایط خاص خودشو داره که بهتره دانشجوهای دکتری آزاد این شرایط رو بررسی کنن.

به خاطر اهمیتی که آزمون جامع دکتری ۱۴۰۰ داره تو این مقاله راجع به زمان برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد ، نحوه برگزاری و شرایط شرکت تو آزمون جامع دانشگاه آزاد 1400 رو بطور کامل توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

 

زمان برگزاری آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد معمولا دو بار در سال برگزار میشه . دانشجوهایی که واحدهای آموزشی خودشون رو به اتمام رسوندن و برای شرکت تو این آزمون اعلام آمادگی کردن، می تونن تو آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد واحد دانشگاهیشون شرکت کنن . 

زمان و مکان دقیق برگزاری آزمون تو هر نیمسال به واحدهای دانشگاهی استان مربوطه اعلام میشه . پیشنهاد می کنیم با عضویت تو کانال تلگرام تحصیلیکو از تمام اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد 1400 مطلع بشین .

 

 

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰ (بخش کتبی و شفاهی) در تمامی رشته ها از تاریخ ۲۶ تیر ماه تا ۳۱ تیر ماه برگزار می شه.

 

در نوبت قبلی آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ، مرحله کتبی این آزمون به صورت حضوری برگزار شد. دانشجویان متقاضی تغییر حوزه امتحانی می تونستن با نصب نسخه اپلیکیشن امن آزمون درخواست خودشون رو برای تعیین محل برگزاری آزمون ثبت کنن . اما در آزمون نوبت فعلی هر دو بخش کتبی و شفاهی به صورت مجازی برگزار میشه.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن امن آزمون

 

 

صفر تا صد آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

دانشجوهای دوره دکتری بعد از گذروندن واحدهای آموزشی موظف به شرکت تو آزمون جامع هستن . قبولی تو آزمون جامع دکتری ، شرط ورود به مرحله پژوهشی و نوشتن رساله هستش . هدف از برگزاری آزمون جامع ارزیابی جامع از همه قابلیت های آموزشی و پژوهشی دانشجو هستش .

تو آزمون جامع دکتری توانمندی ، تحلیل و استنباط دانشجو از دوره تحصیلش تو این مدت ، زیر نظر استاد راهنما ، مشاور و 3 نفر از اعضای هیئت علمی برای شروع دوره پژوهشی و نوشتن رساله خودش سنجیده میشه .

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد شامل دو بخش کتبی و شفاهیه که بخش کتبی 70 درصد و قسمت شفاهی 30 درصد تو نتیجه آزمون جامع تاثیر دارن . همه دانشجوها برای ورود به دوره پژوهشی باید تو این مرحله موفق بشن و در صورت عدم موفقیت تو آزمون جامع اجازه ادامه تحصیل به دانشجو داده نمیشه .

نکته مهم : دانشگاه ها برای برگزاری آزمون جامع از آیین نامه های داخلی خودشون استفاده می کنن و آیین نامه واحدی ندارن اما شیوه کلی برگزاری آزمون جامع بطور کلی یکسانه .

از سال 97 آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد به صورت استانی برگزار میشه و تو هر استانی تیم برگزار کننده این آزمون از اساتید واحدهای دانشگاه آزاد اون استان انتخاب میشن . مراحل اجرای آزمون های کتبی و شفاهی تحت نظر کمیته های برگزاری اجرا میشه .

اساتید هر رشته تو واحدهای دانشگاه آزاد هر استانی ، برای آزمون جامع بر اساس سرفصل های درسی و مقالات مرتبط با اون مباحث اقدام به طراحی سوال کرده و منابع رو به دانشجوها معرفی می کنن . دانشجوها ابتدا تو آزمون کتبی شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی وارد مرحله دوم که همون آزمون شفاهی یا مصاحبه هستش ، میشن .

بیشتر بخوانید: سوالات مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

 

شرایط شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۰

آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد به صورت استانی برگزار میشه بنابراین لازمه تا هر واحد دانشگاهی شرایط شرکت تو آزمون جامع دکتری رو به دانشجوها اعلام کنه. آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد دارای یکسری شرایط کلی و یکسری شرایط جزئی هست که این شرایط جزئی تو هر دانشگاهی متفاوت بوده و از طریق دانشگاه به داوطلبا اطلاع رسانی میشه.

گذروندن حداقل 15 تا 18 واحد درسی از دروس مرحله آموزشی

حداقل میانگین کل نمرات دروس نظری ۱۶ ( در غیر این صورت دانشجو می تونه فقط تو اولین آزمون جامع بعدی شرکت کنه )

تحویل اصل مدرک ، ریز نمرات و تایید مقطع کارشناسی ارشد به مسئول آموزش و درج در پرونده دانشجو

گذراندن دروس احتمالی جبرانی و تایید اون توسط مدیر گروه

ثبت نام تو آزمون جامع نیمسال مربوطه و تکمیل و تحویل فرم ها به دانشکده

داشتن مدرک زبان معتبر مثل : EPT , TOLLIMO , MSRT و ... ( در صورت نداشتن مدرک زبان ، دانشجو تا 6 ماه فرصت داره که نسبت به دریافت یک مدرک زبان معتبر اقدام کنه )

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما درباره آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین .

بیشتر بخوانید: آزمون زبان EPT


سوالات متداول


1- ✔️ شرکت در آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد چه شرایطی داره ؟

✔️ همونطور که تو متن مقاله به طور کامل گفته شده از شرایط شرکت تو آزمون جامع دکتری میشه به داشتن مدرک زبان معتبر اشاره کرد .

2- ✔️ آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد به چه صورتی برگزار میشه ؟

✔️ آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد چندین ساله به صورت استانی برگزار میشه که نحوه برگزاری اون بطور کامل تو این مقاله توضیح داده شده .

3- ✔️ تو چه زمانی میشه تو آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد شرکت کرد ؟

✔️ دانشجوهای دوره دکتری بعد از گذروندن دوره آموزشی خودشون موظف به شرکت تو آزمون جامع هستن .

منبع : آزمون جامع دکتری آزاد 1400



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

شرکت در آزمون دکتری سراسری و آزاد یه سری شرایطی داره که داوطلبایی که می خوان ثبت نام آزمون دکتری رو انجام بدن، باید قبل از اینکه واسه ثبت نام اقدام کنن، شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری رو بررسی داشته باشن که این شرایط تو دفترچه ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۱ نوشته میشه .

 

 

آزمون دکتری هم مثل هر آزمون دیگه ای تو کشورمون، شرایط و محدودیت هایی واسه ثبت نام داره که به عنوان شرایط عمومی و اختصاصی تو دفترچه ثبت نام آزمون دکتری نوشته میشه و تموم داوطلبایی که می خوان تو کنکور دکترا شرکت کنن باید دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو دانلود و با دقت مطالعه کنن .

دفترچه ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱، از طریق سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org منتشر میشه که تو اون شرایط شرکت در آزمون دکتری نوشته شده و داوطلبا حتما باید قبل از ثبت نام آزمون دکترا 1401 این دفترچه رو با دقت مطالعه کنن و از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری مطلع بشن تا بعد از قبولی تو این مقطع دچار مشکل نشن.

با توجه اینکه آزمون سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده و دفترچه ثبت نام دکترا دانشگاه آزاد منتشر نمیشه، داوطلبایی که می خوان تو ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد۱۴۰۱ که در حقیقت با همون ثبت نام سراسری یکی هستش، شرکت کنن باید تموم شرایط ثبت نام دکترا رو داشته باشن. در ادامه به شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در آزمون دکتری 1401 اشاره کردیم. با ما همراه باشین.

 

شرایط عمومی شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱

زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 که برسه، داوطلبا می تونن وارد سایت سازمان سنجش بشن و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو دانلود کنن و از شرایط ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ مطلع بشن که ما در ادامه به شرایط عمومی ثبت نام اشاره کردیم.

 

اعتقاد به اسلام یا یکی از ادیان گفته شده تو قانون.

انجام دادن واجبات و پرهیز از محرمات.

دشمنی نداشتن با نظام جمهوری اسلامی ایران.

نداشتن سابقه عضویت تو ساواک و فراماسونری و بازمانده های اونا.

نداشتن فساد اخلاقی.

نداشتن شهرت به انجام کارهای خـلاف شئونات شغلی و تحصیلی تو طول تحصیل یا زمان اشتغال.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری سراسری

 

 

شرایط اختصاصی شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱

گاهی با داوطلبایی مواجهیم که به خاطر اطلاع نداشتن از شرایط شرکت در آزمون دکتری، قبولیشون لغو میشه و اجازه ثبت نام تو واحد قبولیشون بهشون داده نمیشه. سازمان سنجش هر سال دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو منتشر و تو اون شرایط اختصاصی ثبت نام رو اعلام می کنه تا داوطلبا با اطلاعات کافی واسه ثبت نام آزمون دکترا اقدام کنن و دچار مشکل نشن. 

 

داوطلب باید مدرک کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی داشته یا مشغول به تحصیل تو سال آخر مقطع کارشناسی ارشد یا دکترای عمومی باشه. که در صورت دانشجو بودن باید تا 1400/06/31 فارغ التحصیل بشه.

 

رشته امتحانی که داوطلب تو دوره دکتری انتخاب می کنه باید متناسب با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و یا دکتری عمومیشون و طبق ستون مربوط به رشته های مرتبط، جدول رشته ها و مواد امتحانی دفترچه ثبت نام آزمون دکترا باشه.

 

فارغ التحصیلا و دانشجوهای رشته های گروه پزشکی متقاضی شرکت در آزمون دکتری، قبل از ثبت نام باید توجه داشته باشن که از لحاظ طرح تعهد خدمت به وزارت بهداشت وضعیت خودشون رو مشخص و از نظر وزارت منعی واسه ثبت نام و شـرکت تو کنکور دکتری و در صورت قبولی واسه ادامه تحصیل نداشته باشن.

 

دانشجوهای شاغل به تحصیل تو مقطع دکتری تخصصی (ورودی های 99 و قبلش) در صورتی که پایان مهلت ثبت نام انصراف ندن، مجاز به ثبت نام و شرکت مجدد در آزمون دکترا 1401 نیستن.

 

پذیرفته شده های نهایی دوره های روزانـه تو آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 1400، حتی اگه ثبت نام نکنن و یا از رشته قبولی انصراف قطعی بدن هم مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمـون دکتـری تخصصـی ۱۴۰۱ (PHD) نیستن.

 

دانشجوهای سال آخر و یا فارغ التحصیلای مقطع کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای ( بجز فارغ التحصیلای کارشناسی ارشد پیوسته ، دکتـرای عمـومی دامپزشکی و دکترای پزشکی ) ، که معدل اونا کمتر از 14 باشه ، حق ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری رو ندارن.

 

طبق اطلاعیه سنجش دانشجوهای شاغل به تحصیل در دوره های غیرروزانه دکتری (به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای آقایون) می تونن بدون انصراف از تحصیل، تو آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ ثبت نام و شرکت کنن.

بیشتر بخوانید: هزینه ثبت نام آزمون دکتری

 

مشاوره شرایط شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱

در بالا به مهمترین شرایط اختصاصی ثبت نام اشاره کردیم اما به داوطلبا تاکید می کنیم که واسه اطلاع از جزئیات و شرایط حتما دفترچه ثبت نام آزمون دکتری رو با دقت مطالعه کنن. تو این دفترچه اطلاعاتی راجع به سهمیه های موثر تو آزمون دکتری از جمله سهمیه ایثارگران 5 و 25 درصد، رزمندگان و مربیان درج شده که خوندنش به داوطلبان مشمول سهمیه توصیه میشه.

همچنین داوطلبا می تونن سوالاتشون رو در مورد شرایط شرکت در آزمون دکتری ۱۴۰۱ از مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو بپرسن و همچنین در صورت تمایل می تونن با خیال راحت ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 1401 رو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو به کارشناسای این مرکز بسپارین.

در ادامه بخوانید: تاثیر سهمیه در آزمون دکتری

 


سوالات متداول


1- ✔️ آیا داوطلبی که سال قبل دکترای روزانه قبول شده می تونه مجدد تو کنکور دکترا شرکت کنه؟

✔️ خیر، بر اساس شرایط ثبت نام آزمون دکترا  پذیرفته شدگان روزانه آزمون دکتری سال قبل، از ثبت نام دکتری سال بعد محرومه. بقیه شرایط ثبت نام آزمون دکتری رو می تونین تو متن مقاله بخونین.

2- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری چه شرایطی داره؟

✔️ شرایط ثبت نام آزمون دکتری تو دفترچه ثبت نام این آزمون نوشته شده و داوطلبا می تونن برای کسب اطلاعات بیشتر متن مقاله رو بخونن.

3- ✔️ آیا شرایط ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با هم تفاوت داره؟

✔️ با توجه به اینکه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد با هم ادغام شده، متقاضیای دانشگاه آزاد هم باید شرایط ثبت نام آزمون دکترا رو داشته باشن که این شرایط تو دفترچه ثبت نام آزمون دکتری نوشته شده.

منبع : شرایط شرکت در کنکور دکتری 1401



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که قصد ادامه تحصبل تو مقطع دکتری رو دارن باید طبق منابع معرفی شده تو دفترچه ثبت نام آزمون دکتری خودشون رو برای این آزمون آماده کنن و بعد از کسب حد نصاب لازم دعوت به مصاحبه و پر کردن فرم انتخاب رشته خودشون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آماده کنن .

 

 

دکتری آخرین مقطع تحصیل تو کشورمونه که داوطلبای زیادی دارن خودشون رو برای شرکت تو این مقطع آماده می کنن . اما به دلیل متفاوت بودن نحوه پذیرش این آزمون نسبت به کنکورای قبلی اکثر داوطلبا نمی دونن که برای قبولی و آمادگی تو این مقطع باید چیکار کنن و یا موقعی متوجه میشن که دیگه فرصتی برای آماده کردن خودشون ندارن .

برای همین ما تو ادامه این مقاله تصمیم داریم در مورد صفر تا صد آزمون دکتری یعنی از ثبت نام گرفته تا دعوت به مصاحبه و اعلام نتایج نهایی توضیح بدیم . پس اگه می خواین با آمادگی کامل و بدون هیچ نگرانی تو آزمون دکتری شرکت کنین و نتیجه دلخواهتون رو بگیرین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین .

 

 

مشاوره تحصیلی آزمون دکتری

آزمون دکتری وزارت علوم به صورت نیمه متمرکز برگزار میشه و داوطلبا علاوه بر شرکت تو آزمون دکتری در صورت کسب حد نصاب لازم باید خودشون رو برای شرکت تو مرحله دوم پذیرش دکتری یعنی مصاحبه اون آماده کنن .

تو مقطع دکتری بر خلاف مقاطع قبلی که داوطلبا می تونستن بدون توجه به مقاطع قبلیشون تغییر رشته بدن ، امکان تغییر رشته مگر در موارد خاص، وجود نداره و هر فردی می تونه فقط تو رشته ای ثبت نام کنه که طبق دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری متناسب با مدرک کارشناسی ارشد اون باشه .

ولی از اونجایی که علاوه بر آزمون مبحث مصاحبه هم مد نظر هست برای همین پیشنهاد میدیم که همون رشته ی متناسب و یا هم نام با رشته ارشدتون رو بخونین . چون دکتری ادامه دهنده راه ارشد هستش و زمانی که شما حد نصاب دعوت به مصاحبه دکتری رو بیارین و دعوت به مصاحبه دکتری بشین برای اون تیم هیئت علمی که دارن با شما مصاحبه می کنن مهمه که همون رشته ارشدتون رو ادامه بدین و رساله دکتراتون هم تو همون زمینه باشه . برای اینکه با فرایند ثبت نام آزمون دکتری آشنا باشین و اون رو به صورت کامل و بی نقص انجام بدین پیشنهاد می کنیم حتما مقاله زیر رو بخونین.

بیشتر بخوانید : ثبت نام آزمون دکتری

اما داوطلبایی که قصد ثبت نام آزمون دکتری رو دارن باید شیوه پذیرش خودشون رو مشخص کنن . همونطور که تو دفترچه ثبت نام دکتری تخصصی نوشته شده دو شیوه پذیرش تو مقطع دکتری وجود داره ، شیوه پذیرش آموزشی پژوهشی ، شیوه پذیرش پژوهش محور .

اما شاید سوالی که برای اکثر داوطلبا پیش میاد این باشه که این دو شیوه چه تفاوتی با هم دارن؟ یا اصلا خیلیا که ثبت نام آزمون دکتری رو انجام دادن میگن ما اصلا همچین چیزی تو فرم ثبت نام ندیدیم رو چه جوری باید اون رو انتخاب کرد؟

خوب اول بریم سراغ تفاوت هایی که بین دو شیوه وجود داره . ببینین تو شیوه آموزشی - پژوهشی 50 درصد قبولی شما به نمره آزمونتون بستگی داره و 50 درصد بعدی مربوط به فرایند مصاحبه و نمره ای که از مصاحبه می گیرین بستگی داره . ولی تو شیوه پژوهش محور فقط 30 درصد از قبولی شما به نمره کنکورتون بستگی داره و 70 درصد مابقی به مصاحبه ! که البته این نوع شیوه پذیرش رو باید تو زمان انتخاب رشته دکتری بهش دقت داشته باشین که در ادامه حتما به این موضوع هم می پردازیم .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری

 

 

از ثبت نام تا اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری

ثبت نام آزمون دکتری یکبار در سال حدودا تو آذر ماه به صورت اینترنتی تو سایت سازمان سنجش برگزار میشه . فارغ التحصیلا و دانشجویای سال آخر کارشناسی ارشد که شرایط ثبت نام رو داشته باشن باید تو زمان تعیین شده وارد سایت بشن و ثبت نام خودشون رو انجام بدن و طبق منابعی که تو دفترچه ثبت نام آزمون دکتری برای هر رشته نوشته شده خودشون رو برای این آزمون که معمولا تو اسفند ماه هم برگزار میشه آماده کنن .

اما حدودا بعد از گذشت یک ماه از زمان برگزاری آزمون دکتری، نتایج اولیه آزمون دکتری اعلام میشه که تو اون درصد دروس زده شده ، رتبه ، تراز و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلبا تو دوره های روزانه و شبانه و آزاد و سایر دوره ها مشخص شده .

اون چیزی که حد نصاب دعوت به مصاحبه داوطلبای دکتری رو مشخص می کنه تراز یا نمره کل داوطلباس و داوطلبا می تونن طبق دوره هایی که مجاز به انتخاب رشته شدن رشته محلای مد نظرشون رو انتخاب کنن . با خوندن مقاله زیر می تونین اطلاعات کاملی در مورد اعلام نتایج اولیه ، اعلام نتایج انتخاب رشته و اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری بدست بیارین .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج آزمون دکتری

 

از انتخاب رشته تا اعلام نتایج نهایی دکتری

خوب حالا داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن باید طبق دفترچه انتخاب رشته دکتری ، رشته محلای دلخواهشون رو انتخاب کنن و تو فرم اینترنتی انتخاب رشته وارد کنن . اما اینجاست که باید حواستون به مبحث آموزشی پژوهشی و پژوهش محور باشه .

چون بعضی از رشته محلا فقط دانشجوی پژوهش محور پذیرش می کنن که البته تعدادشون خیلی کمه . اگه رشته محلی که انتخاب می کنین پژوهش محور باشه یعنی شما در زمان مصاحبه دکتری باید طرح اولیه رساله دکتراتون رو همراهتون داشته باشین و بدونین تو مقطع دکتری می خواین چیکار کنین . 20 درصد نمره مصاحبه دکتری پژوهش محور به تهیه طرح واره یا رساله شما بستگی داره  . ولی برای دکتری آموزشی - پژوهشی الزامی به داشتن طرح اولیه دکتری سر جلسه مصاحبه نیست .

پس اگه تو رشته محلایی که انتخاب می کنین شیوه پذیرش رشته محلی به صورت پژوهش محور باشه ، باید طرح واره دکتراتون رو آماده کنین و اون رو سر جلسه مصاحبه همراهتون داشته باشین . البته رشته های پژوهش محور خیلی محدود هستن و اکثر پذیرش رشته ها تو مقطع دکتری به صورت آموزشی - پژوهشی هستش .

بعد از اعلام نتایج اولیه باید فرم انتخاب رشته دکتری رو پر کنین ، ولی از اونجایی که باید حواستون به حد نصاب قبولی سالای گذشته هم باشه و رشته محلایی رو انتخاب کنین که شانس دعوت به مصاحبتون بالاس ، پیشنهاد میدیم حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : نرم افزار انتخاب رشته مجازی آزمون دکتری

 

سوالات متداول مشاوره آزمون دکتری

 

آیا انتخاب رشته دکتری آزاد و سراسری ، مثل ثبت نام با هم انجام میشه ؟

 

پس بعد از اعلام نتایح اولیه دکترا با توجه به ترازی که کسب کردین انتخاب رشته دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد و انجام میدین . از اونجایی که بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری دیگه راه دانشگاه آزاد از سراسری جدا میشه ، انتخاب رشته دانشگاه های سراسری تو همون سایت سنجش و انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد تو سایت دانشگاه آزاد باید انجام بشه .

فقط برای پر کردم فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد باید ابتدا یک کارت اعتباری از طریق همون سایت برای دانشگاه آزاد خریداری کنین و با استفاده از کارت اعتباری خریداری شده و کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد که پایین کارنامه اولیه دکتری ثبت شده ، باید فرم انتخاب رشته دکترا دانشگاه آزاد رو پر کنین .

 

نحوه پذیرش انتخاب رشته به چه صورته ؟ آیا فقط به یک دانشگاه دعوت به مصاحبه می شیم ؟

 

بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته آزمون دکتری سیستم به ترتیب اولویت دونه دونه انتخاب های داوطلبا رو می خونه و تو هر انتخابی که حد نصاب لازم برای دعوت به مصاحبش رو کسب کرده باشه دعوت به مصاحبه می کنه . یعنی امکان داره داوطلبی حد نصاب قبولی همه رشته محلای انتخابی رو بیاره و دعوت به مصاحبه همشون بشه .

بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری داوطلبا باید خودشون رو برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آماده کنن . حضور تو جلسه مصاحبه دکتری هم بستگی به خودتون داره و می تونین تو همه انتخاب هایی که دعوت به مصاحبه شدین شرکت کنین و یا فقط تو یک انتخاب شرکت کنین . البته روند حضور تو جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و سراسری کاملا با هم متفاوته که پیشنهاد میدیم حتما مقاله مصاحبه دکتری آزاد و سراسری رو حتما بخونین .

بیشتر بخوانید : موفقیت در مصاحبه دکتری

اما مهم تر از هر چیزی به فکر مصاحبتون باشین . اون آزمونی که شما تو مقطع دکتری میدین فقط حد نصاب دعوت به مصاحبتون رو مشخص می کنه و بقیه موارد بستگی به نمره ی مصاحبه شما داره . اون آزمونی که شما میدین فقط حد نصاب دعوت به مصاحبه رو مشخص می کنه و در ادامه همه چیز بستگی به مصاحبه داره .

یعنی مصاحبه تعیین کننده قبولی نهایی شما هستش . چون امکان داره کسی که رتبه 1 رو داره دعوت به مصاحبه بشه و تو مصاحبه پذیرش نشه ولی کسی که رتبه 100 داره دعوت به مصاحبه همون دانشگاه بشه و پذیرش بشه . پس خودتون رو حسابی برای حضور تو جلسه مصاحبه دکتری آماده کنین .

 

اعلام نتایج نهایی به چه صورته ؟ امکان داره نمره قبولی مصاحبه چند دانشگاه رو بیاریم ؟

 

بعد از شرکت تو مصاحبه دکتری، نتایج نهایی این آزمون اعلام میشه . اما فقط هم در اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری سراسری و هم دانشگاه آزاد، یک رشته محل رو پذیرش میشین . یعنی اگه شما حد نصاب دعوت به مصاحبه همه رشته محلارو بیارین و تو مصاحبه هم شرکت کنین . سیستم در آخر سیستم از انتخاب اول دونه دونه انتخاب شمارو می خونه و تو اولین انتخابی که حد نصاب نمره مصاحبشو اوردین قبولی رو اعلام میکنه ! پس حواستون باشه تو مصاحبه دانشگاهی حضور داشته باشین و یا اعلام علاقمندی بکنین که براتون تو اولویت باشه .

 

تمام سعیمون این بود که تو این مقاله از ثبت نام اولیه تا اعلام نتایج نهایی دکتری رو براتون بگیم تا یک دید کلی به آزمون دکتری داشته باشین . اما اگه بعد از خوندن مقاله دچار ابهام و یا سوالی در مورد هر کدوم از مراحل پذیرش آزمون دکتری شدین می تونین از طریق سیستم مشاوره تلفنی تحصیلیکو با کارشناسای این مرکز در ارتباط باشین و از تجربه اونا استفاده کنین .

در ادامه بخوانید: آزمون جامع دکتری دانشگاه آزاد

 


سوالات متداول


1- ✔️ تو کارنامه اولیه آزمون دکتری چه چیزایی نوشته میشه ؟

✔️ همون طور که تو این مقاله به طور کامل گفتیم ، تو این کارنامه اطلاعاتی مثل درصد زده شده دروس ، تراز ، رتبه و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن داوطلبا تو دوره های مختلف نوشته می شه .

2- ✔️ چه زمانی باید آموزشی پژوهشی و یا پژوهش محور بودن پذیرش رو متوجه بشیم؟

✔️ تو زمان انتخاب رشته با توجه به رشته محلای انتخابی باید ببینین که پذیرش اون رشته محل به چه صورتیه که تو این مقاله به طور کامل توضیح داده شده .

3- ✔️ انتخاب رشته دانشگاه آزاد و سراسری با هم انجام میشه ؟

✔️ خیر ، بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری ، کلا راه دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا میشه که تو این مقاله هر کدوم رو به طور کامل گفتیم .

منبع : مشاوره تحصیلی آزمون دکتری 1401



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

داوطلبایی که قصد شرکت تو کنکور دکترا دانشگاه های سراسری و دانشگاه آزاد رو دارن، باید از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ یعنی sanjesh.org و طبق برنامه زمانی منتشر شده از طرف سازمان سنجش برای ثبت نام ، اعلام نتایج و انتخاب رشته این آزمون اقدام کنن. 

 

 

به زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401 که نزدیک میشیم، یکی از سوالایی که ذهن داوطلبای دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رو به خودش مشغول می کنه اینه که ثبت نام دکتری به چه صورت و تو چه سایتی انجام میشه ؟! چند سالیه که ثبت نام آزمون دکتری به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه.

همچنین با توجه به ادغام کنکور دکتری سراسری و دانشگاه آزاد، داوطلبایی هم که قصد دارن که ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد رو انجام بدن فقط هم کافیه از طریق سایت ثبت نام آزمون دکتری sanjesh.org، ثبت نامشون رو انجام بدن . حالا در ادامه این مقاله لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو براتون گذاشتیم تا داوطلبایی که قصد  شرکت در آزمون دکتری رو دارن، بتونن بدون هیچ دردسری علاوه بر تکمیل تمام مراحل ثبت نام، اعلام نتایج و انتخاب رشته رو هم انجام بدن.

 

 

لینک ورود به سایت ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

ثبت نام آزمون دکتری به صورت کاملا اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام میشه. داوطلبا باید بعد از اینکه شرایط ثبت نام و جزئیات رشته امتحانیشون رو از دفترچه ثبت نام آزمون دکتری مطالعه کردن، از طریق لینک ثبت نام آزمون دکتری سازمان سنجش برای ثبت نام اقدام کنن.

حالا برای دسترسی راحت تر داوطلبا به سایت ثبت نام ازمون دکتری به محض فعال شدن لینک ثبت نام اون، لینک مستقیم ورود به سایت سنجش رو می ذاریم. با عضویت در کانال تلگرام تحصیلیکو به محض آغاز ثبت نام متوجه میشین.

 

به محض آغاز ثبت نام آزمون دکتری 1401، لینک ورود به سایت ثبت نام کنکور دکتری رو می ذاریم .

 

داوطلبایی که تمام شرایط ثبت نام آزمون دکتری رو دارن، لازمه مدارک ثبت نام رو آماده کنن و از طریق لینکی که تو سایت سنجش فعال میشه برای ثبت نام اقدام کنن. برای اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون دکتری

 

لینک ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری هم چند روز قبل از برگزاری آزمون فعال میشه و داوطلبا باید اون رو از سایت سنجش دریافت کنن و  بعد از پرینت گرفتن، سر جلسه کنکور حتما همراه خودشون داشته باشن . برای دسترسی راحت تر داوطلبا در ادامه لینک ورود به سایت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو قرار دادیم.

 

به محض فعال شدن لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401، لینک سایت رو می ذاریم .

 

لینک ورود به سایت اعلام نتایج آزمون دکتری ۱۴۰۱

همه داوطلبا برای چک کردن مجاز شدنشون به انتخاب رشته آزمون دکتری، باید اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری رو از طریق سایت سنجش به آدرس sanjesh.org پیگیری کنن. پس از انتخاب رشته دکتری هم نتایج دعوت به مصاحبه از همین سایت اعلام میشه.

 

به محض اعلام نتایج آزمون دکتری 1401، لینک ورود به سایت اعلام نتایج دکتری رو میذاریم.

 

داوطلبایی هم که حد نصاب دعوت به مصاحبه آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو کسب کردن و در مصاحبه اون شرکت کردن برای دیدن نتایح نهایی این آزمون هم باید به سایت سنجش مراجعه کنن.

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج آزمون دکتری

 

لینک ورود به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۱

همه داوطلبایی که در ازمون دکتری ۱۴۰۱ شرکت کردن و طبق کارنامه اولیشون مجاز به انتخاب رشته دوره روزانه و یا سایر دوره ها (شبانه ، پردیس خودگردان ، غیر انتفاعی ، پیام نور) شدن، برای تکمیل فرم انتخاب رشته خود هم باید وارد سایت سنجش به آدرس sanjesh.org بشن و رشته محل های انتخابی خود را در سایت انتخاب رشته وارد کنن.

 

به محض آغاز انتخاب رشته آزمون دکتری 1401، لینک ورود به سایت انتخاب رشته آزمون دکتری رو میذاریم .

 

برای انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۱ عوامل مختلفی باید در نظر گرفته بشه مثل کیفیت و رتبه دانشگاه، زمینه علمی اساتید، مسافت، شهریه و .. که می تونین برای آشنایی کامل با نحوه انتخاب رشته دکتری مقاله زیر رو مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته آزمون دکتری

 

مشاوره سایت آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبایی که بعد از ثبت نام متوجه اشتباهی در وار کردن اطلاعاتشون شدن می تونن بعد از تموم شدن پروسه ثبت نام از طریق همین سایت سنجش ، مجدد وارد فرم اینترنتی ثبت نامشون بشن و ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو انجام بدن . البته دقت داشته باشن که امکان ویرایش ثبت نام هم در بازه ثبت نام و هم در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری فراهمه که داوطلبا می تونن از طریق سایت سازمان سنجش یعنی sanjesh.org اطلاعاتشون رو تصحیح کنن .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد سایت ثبت نام آزمون دکتری 1401 پاسخ بدن . همچنین شما می تونین با استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد رو به مشاورای با تجربه این مرکز بسپارین .

در ادامه بخوانید : ویرایش ثبت نام آزمون دکتری


سوالات متداول


1- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری دانشگاه آزاد تو چه سایتی انجام میشه ؟

✔️خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شده با ادغام آزمون دکتری سراسری و آزاد ، ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد هم تو سایت سازمان سنجش کشور انجام میشه .

2- ✔️ آیا برای ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد ، باید دو تا کارت اعتباری بخریم ؟

✔️ خیر ، داوطلبا با پرداخت هزینه ثبت نام آزمون دکتری سراسری و تکمیل فرم اینترنتی ، در حقیقت هم واسه دکتری سراسری و هم دانشگاه آزاد ثبت نام میشن ، توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .

3- ✔️ ثبت نام آزمون دکتری سراسری در چه سایتی انجام میشه ؟

✔️ این ثبت نام در سایت سنجش انجام میشه که لینک ورود به سایت رو در این مقاله گذاشتیم .

منبع : سایت آزمون دکتری sanjesh.org



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : sevda

ویرایش ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ همزمان با شروع شدن ثبت نام در سایت سنجش امکان پذیره و داوطلبایی که فرم ثبت نام رو پر کردن می تونن علاوه بر بازه زمانی اعلام شده در زمان تمدید ثبت نام و یا دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری 1401 اطلاعاتشون رو ویرایش کنن.

 

 

بعد از این که ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ تموم میشه و داوطلبا شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نامشون رو دریافت می کنن، بعضی متقاضیا بعد از بررسی پرینت ثبت نام متوجه میشن که بعضی از اطلاعاتشون رو به اشتباه وارد کردن و پیگیر میشن تا ایرادات ثبت نامشون رو برطرف کنن. 

سازمان سنجش برای رفاه حال این داوطلبا، امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام دکتری ۱۴۰۱ رو تو سه مرحله (ثبت نام آزمون دکترا ۱۴۰۱، تمدید مهلت ثبت نام و ویرایش اطلاعات و زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری) در اختیار متقاضیا قرار میده تا اونایی که به هر دلیلی نیاز به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت نامیشون دارن، بتونن مجدد وارد سایت سازمان سنجش بشن و اطلاعاتشون رو تغییر بدن. حالا در ادامه این مقاله در مورد زمان و نحوه ویرایش ثبت نام دکتری 1401 توضیح دادیم . با ما همراه باشین!

 

 

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبایی که تو زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ وارد سایت سازمان سنجش میشن و ثبت نام دکتری سراسری و دانشگاه آزاد رو انجام میدن ، می تونن در صورت نیاز به تغییر اطلاعاتشون تو یکی از سه بازه زیر با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سازمان سنجش شده و ویرایش ثبت نامشون رو انجام بدن . همچنین داوطلبا می تونن عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشن تا از تمام اخبار مربوط به دکتری مطلع بشن .

 

ویرایش اطلاعات در زمان ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

طبق اطلاعیه های سازمان سنجش ، ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد مهمولا در اوایل آذر ماه انجام میشه و داوطلبا می تونن تو این بازه وارد سایت سنجش بشن و دفترچه ثبت نام آزمون دکتری 1401 رو دانلود و بعد از بررسی ثبت نام آزمون دکترا رو انجام بدن .

داوطلبایی که بعد از تکمیل فرم اینترنتی ثبت نام آزمون دکتری ، متوجه میشن که نیاز به تغییر و ویرایش اطلاعاتشون دارن ، می تونن تو همین زمان ثبت نام ، مجدد وارد سایت بشن و اطلاعاتشون رو تغییر بدن .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام آزمون دکتری 1401

 

ویرایش اطلاعات در زمان تمدید ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

سازمان سنجش بعد از این که ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد و سراسری تموم میشه ، به خاطر رفاه حال داوطلبایی که نتونستن تو بازه قانونی ثبت نام ، وارد سایت سنجش بشن و تو کنکور دکتری شرکت کنن ، تمدید ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو در نظر می گیره تا اون دسته از داوطلبا هم بتونن تو این رقابت شرکت کنن .

هم چنین امکان ویرایش اطلاعات رو هم تو بازه تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری در اختیار داوطلبا قرار میده و متقاضیا می تونن با اطلاعات ثبت نامیشون وارد سایت سنجش بشن و ویرایش ثبت نام آزمون دکتری سراسری و آزاد ۱۴۰۱ رو انجام بدن .

 

ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱

تموم داوطلبایی که تو آزمون دکتری شرکت می کنن، می تونن چند روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری 1401، وارد سایت سنجش بشن و کارت ورود به جلسه آزمون دکتری خودشون رو دریافت کنن.

داوطلبا می تونن تو این بازه هم بعضی از اطلاعاتشون رو تصحیح کنن ، ولی امکان ویرایش همه اطلاعات ثبت نامیشون وجود نداره . همچنین واسه ویرایش بعضی از اطلاعاتشون هم مجبورن به باجه های رفع نقص مراجعه کنن.

کارت ورود به جلسه آزمون دکتری معمولا دو یا سه روز قبل از زمان برگزاری آزمون دکتری منتشر می شه. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون دکترا ۱۴۰۱ حتما مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید :زمان برگزاری آزمون دکتری 1401

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱

داوطلبایی که آذر ماه وارد سایت ثبت نام آزمون دکتری به آدرس sanjesh.org شده و ثبت نام آزمون دکتری رو انجام دادن ، می تونن تو بازه های ثبت نام و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری ۱۴۰۱، از طریق لینک ویرایش اطلاعات دکتری وارد سایت شده و اطلاعاتشون رو اصلاح و ویرایش کنن.

در ادامه راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ رو قرار دادیم تا متقاضیایی که اطلاعاتشون رو موقع ثبت نام دکتری 1401 به اشتباه ثبت کردن ، بتونن بدون هیچ دردسری اطلاعاتشون رو تغییر بدن.

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری 1401 به طور خلاصه

 

  1. ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

  2. ورود به بخش دکتری تخصصی

  3. انتخاب گزینه "  ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1401 "

  4. ورود به بخش " ویرایش اطلاعات " 

  5. وارد کردن شماره پرونده ، کد پیگیری و عبارت امنیتی

  6. کلیک روی کلمه ورود به سیستم

 

داوطلبایی که تو مقطع قبلی جزو رتبه های برتر رشتشون بودن و معدل بالایی دارن می تونن علاوه بر ثبت نام کنکور دکتری، شانسشون رو برای پذیرش دکتری بدون آزمون امتحان کنن. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص ثبت نام دکتری بدون آزمون مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : ثبت نام دکتری بدون آزمون

 

راهنمای تصویری ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری 1401

 

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منوی سمت راست

 

 

کلیک روی گزینه " ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1401 "

 

 

انتخاب گزینه " ویرایش اطلاعات " از منوی سمت راست

 

 

ورود به سیستم با وارد کردن " شماره پرونده ، کد پیگیری ثبت نام و عبارت امنیتی "

 

 

نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری 1401 تو زمان دریافت کارت آزمون به طور خلاصه

 

  1. ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org

  2. ورود به بخش " دکتری تخصصی "

  3. انتخاب گزینه "  ثبت نام آزمون نیمه متمرکز ورودی دوره دکتری سال 1399 "

  4. ورود به بخش " ویرایش اطلاعات " 

  5. وارد کردن شماره پرونده ، کد پیگیری و عبارت امنیتی

  6. کلیک روی کلمه ورود به سیستم

 

راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری 1401

 

ورود به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منوی سمت راست

 

 

کلیک روی گزینه " کارت شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری phd ( نیمه متمرکز ) سال 1401 "

 



دریافت کارت ورود به جلسه با یکی از روش های زیر

 

 

با مشاهده کارت ورود به جلسه در صورت احتیاج به ویرایش اطلاعات روی گزینه " ویرایش اطلاعات " در انتهای صفحه کلیک کنین .

 

 

"تصاویر بالا مربوط به سال قبله، به محض این که لینک ویرایش ثبت نام آزمون دکتری 1401 فعال بشه، این مقاله به روز رسانی میشه ."

 

داوطلبایی که به هر دلیلی به اطلاعاتشون دسترسی ندارن نگران نباشن ! چون می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش، مجدد اونارو بازیابی کنن . برای اطلاع از نحوه ثبت درخواست تو این سیستم، می تونین مقاله زیر رو مطالعه کنین.

 

مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا به تموم سوالای شما در مورد ویرایش ثبت نام آزمون دکتری ۱۴۰۱ پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشناسا در ارتباط باشین و همه سوالاتتون رو برای پذیرش تو مقطع دکتری از این کارشناسا بپرسین و همچنین از تجربیاتشون تو این زمینه استفاده کنین.

در ادامه بخوانید : سیستم پاسخگویی سازمان سنجش


سوالات متداول


1- ✔️ اگه اطلاعات ثبت نامی آزمون دکتری رو اشتباه وارد کرده باشیم ، چیکار می تونیم انجام بدیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن تو سه مرحله ، ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری رو انجام بدن که تو این مقاله تموم مراحل به طور کامل توضیح داده شده .

2- ✔️ اگه شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام رو گم کرده باشیم ، چطور می تونیم اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی و بعد از اون با توجه به نحوه ویرایش اطلاعاتی که تو این مقاله توضیح دادیم ، ویرایش ثبت نام دکتری رو انجام بدن .

3- ✔️ تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دکتری می تونیم اطلاعاتمون رو ویرایش کنیم ؟

✔️ داوطلبا می تونن تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه دکتری بعضی از اطلاعاتشون رو ویرایش کنن که تو این مقاله در مورد جزئیات ویرایش اطلاعات تو زمان دریافت کارت ورود به جلسه توضیح دادیم .

منبع : ویرایش ثبت نام کنکور دکتری ۱۴۰۱



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()